Αυτος ο τυπος παντα ειχε θεματα με τον χαρακτηρα του,τωρα πια εχει και αγωνιστικα γιαυτο μακρια και αλαργα.
Υ.Γ Ευτυχως που χαλασε του μολο γιατι τελικα θα ερθει καλυτερος.
joshua έγραψε:Ο Τζιμπουρ για την θεση του περιφερειακου φορ που ψαχνουμε ειναι ταμαμ,ειδικα τωρα που το κασε του εχει βαρεσει limit down και ολα τα διαπραγματευτικα ατου ειναι δικα μας.Δεν νομιζω οτι μπορεις να βρεις ευκολα καλυτερο παικτη σε μια τιμη της ταξης των 400.000 και εκτος των αλλων εχει και μεγαλο κινητρο να αποδειξει οτι δεν ειναι τελειωμενος.Αυτα περι ζωμου τα ακουω βερεσε,δεν εγινε κιλερ στον γαυρο ο αλγερινος,κιλερ ηταν οπου επαιξε στην Ελλαδα.Το μεγαλο προβλημα στην περιοτωση του ειναι πως θα χωρεσει στην εντεκαδα με τον Κλαους γιατι ναι αν τον εχεις στον παγκο θα ειναι μια μικρη ωρολογιακη βομβα.
Τι δεν πηγε ολλανδια?thanos-xanthi έγραψε:σεισμος στα 8χιλιομετρα απο Θεσνικη
ποιος προσγειωθηκε αεροδρομιο?
thanos-xanthi έγραψε:σεισμος στα 8χιλιομετρα απο Θεσνικη
ποιος προσγειωθηκε αεροδρομιο?
Γιατί ρε PaokArxis, ο Φορτουνάκος με πόσα νομίζεις ότι θα υπογράψει?...PaokArxis έγραψε: Τι 400.000 ρε;;;; Λες και είναι στραγάλια....Τι εύκολα ζητάμε όλοι με λεφτά άλλων....αλλά ξέχασα ΠΑΟΚ είσαι
Ωραίος και εσύ και ο αδερφός ο nothu να ρε γατάκια πως γίνονται τα ρεπορτάζ!paok kerkyra έγραψε:...
Μη ψάχνετε... Ivan Runje (23), Κροάτης, FC Nordsjaelland