20.Ricardo Costa
Re: 20.Ricardo Costa
Γενικά κανει καλη χρονια απλα αν ο ΠΑΟΚτσης παρει με στραβό ματι κπν δυσκολα αλλάζει γνώμη
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: 20.Ricardo Costa
Μπορεί να έχεις δίκιο και να τον αδικώ στη συγκεκριμένη φάση. Όμως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.Odi έγραψε:Ντίνο σε βρίσκω λάθος.Στην φάση αυτή ο οποιοσδήποτε αμυντικός θα έκανε το ίδιο πράγμα στην προσπάθεια να διώξει.
Εγώ τον θεωρώ τον καλύτερο σε αυτή την τριάδα.Αν είχε και τον Μαλεζά (δηλαδή έναν νορμάλ παίκτη) στα αριστερά του αντί του Τζαβέλα θα ήταν ακόμη σταθερότερος.
- Trilofiotis
- Δημοσιεύσεις: 1229
- Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55
Re: 20.Ricardo Costa
Όντως. Ακομα και στη φάση που πάει να μας το παστελώσει, ειναι στο μισο μέτρο απτην εστια, ΤΡΕΧΕΙ και η μπάλα έρχεται με δύναμη. Αν την άφηνε απο πίσω ειχε επιθετικο, αν την έβρισκε, 80% θα πήγαινε μέσα στο τέρμα, καλώς προσπάθισε να τη βρει και δε τοης εδωσε δύναμη τουλάχιστον, αφήνοντας τον Όλσεν σε μια ΤΡΟΜΕΡΗ απόκρουσε μη φόλου ΜΠΟΥΝΙΔΙ εκτός ισορροπίας.PAOK_Antarctica έγραψε:Μετά τον Όλσεν, ο καλύτερος σήμερα.
Μπράβο ρε Κώστα..
Re: 20.Ricardo Costa
Πολύ καλός χθες, με εξαίρεση τη φάση στο τέλος που ο άλλος τον πέρασε σαν σταματημένο. Αλλά ακόμη και αυτή η φάση έγινε για να κάνει μία εξαιρετική αμυντική ενέργεια ο Γκολάσα, που έκοψε σίγουρο γκολ.
Σωστός.Trilofiotis έγραψε: Ακομα και στη φάση που πάει να μας το παστελώσει, ειναι στο μισο μέτρο απτην εστια, ΤΡΕΧΕΙ και η μπάλα έρχεται με δύναμη. Αν την άφηνε απο πίσω ειχε επιθετικο, αν την έβρισκε, 80% θα πήγαινε μέσα στο τέρμα
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 20.Ricardo Costa
Στα τελευταια ματς δειχνει πολυ βελτιωμενος...Dinos_Liverpool έγραψε:Μπορεί να έχεις δίκιο και να τον αδικώ στη συγκεκριμένη φάση. Όμως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.Odi έγραψε:Ντίνο σε βρίσκω λάθος.Στην φάση αυτή ο οποιοσδήποτε αμυντικός θα έκανε το ίδιο πράγμα στην προσπάθεια να διώξει.
Εγώ τον θεωρώ τον καλύτερο σε αυτή την τριάδα.Αν είχε και τον Μαλεζά (δηλαδή έναν νορμάλ παίκτη) στα αριστερά του αντί του Τζαβέλα θα ήταν ακόμη σταθερότερος.
Βεβαια δεν παιζουμε με κανενα μεγαθηριο αλλα δειχνει να παταει καλυτερα,δειχνει να βρισκουν χημεια.
Και γω θα θελα το μαλεζα.Παντως χθες ολοι τους πηγαν καλα.
Στη φαση του πιθανου αυτογκολ δε φερει ευθυνη.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 20.Ricardo Costa
Το έκανε επίτηδες για να βγει MVP ο Olsen. Πάντως επανήλθε στις καλές του φετινές εμφανίσεις, αλλά αυτές είναι κυρίως Ευρωπαϊκές. Για να δούμε σήμερα...Dinos_Liverpool έγραψε:Ας είναι καλά ο Όλσεν, γιατί θα το έγραφε κανονικότατα... Μπα, συνεχίζει να μην μου εμπνέει καθόλου εμπιστοσύνη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 20.Ricardo Costa
Μαζί θα παλέψουμε, αλλά ελπίζω να ξεκινήσουμε από καλύτερη θέση μάχης απ' ότι αυτή του εικονιζόμενου.john4serres έγραψε:
" Η μέρα του μεγάλου παιχνιδιού. Μαζί θα παλέψουμε για την νίκη. "
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: 20.Ricardo Costa
Σημαντική η ευθύνη του στο γκολ, όταν έχασε το άμπαλο κουρεμένο κριάρι, με αποτέλεσμα να εκθέσει και τον Ολσεν. Δυστυχώς έχει ξανακάνει παρόμοιες φάσεις.
Re: 20.Ricardo Costa
Παίρνεις ένα σχοινάκι και ξεκινάς, 100 μόνο 3 φορές τη μέρα. Μετά πας σε μια μπασκέτα από κάτω και κάνεις 30 συνεχόμενα μέχρι το ταμπλό.
Μετά θα πηδάς όπως τον εξ αριστερών σου στην φώτο και δε θα τρώμε γκολ ΠΑΠΑΡΙΕΣ!!!

Το κατάλαβες ή θα συνεχίσεις να μην πηδάς ούτε... εφημερίδα;
Μετά θα πηδάς όπως τον εξ αριστερών σου στην φώτο και δε θα τρώμε γκολ ΠΑΠΑΡΙΕΣ!!!

Το κατάλαβες ή θα συνεχίσεις να μην πηδάς ούτε... εφημερίδα;
Re: 20.Ricardo Costa
Σ έκανε χαζό ο Αραβίδης σε όλο το ματς. Σε έτρεχε πάνω κάτω.
Σε πήρε παραμάζωμα στο γκολ.
Ο Αραβίδης.
Άσε τις γροθιές και πιάσε τις κεφαλιές.
Σε πήρε παραμάζωμα στο γκολ.
Ο Αραβίδης.
Άσε τις γροθιές και πιάσε τις κεφαλιές.
