Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο λαμπριακος παντως ολο τον άξονα επαιζε
Κρίμα που σταματησε
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από simba »

Νταξει Ρειν, υπαρχουν διαφορες απο χρονια σε χρονια.
Αλλες φορες αυτό συνεβαινε επειδη ειχε κλεισει η κανουλα ή ψαχναμε καποιον φτηνο κ δε βρισκαμε..

Τωρα υπαρχουν τα χρηματα κ (ελπιζω) η διαθεση, οποτε δικαιολογείται η καθυστερηση αφου ψαχνουν κατι καλο..
Θα δουμε βεβαια στο τέλος κ θα κρινουμε.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από sic-4 »

MANIAKOS έγραψε:Απλα θα ναι κ για του χρονου καλος που θα γυρίσει ο Άρης στη φυσική του θεςη
θα ξαναπεσουν Γ λες?
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Demir »

Εγώ δεν καταλαβαίνω παλι την μανία να παμε παλι για το "όνομα " παικταρα που θα αλλάξει την ιστορία μας .. Δεν μάθαμε ακόμα ;; Αν ένας παικταράς υποτίθεμενος ειναι όνομα κ σε καλή κατάσταση εδώ θα έρθει;;; Αντί να πετάξουμε παλι 2-3 εκ ευρώ για κανά βετεράνο -κορεσμενο παίκτη ας δώσουμε για αγορά 2-3 εκ !! Ενός παίκτη με στοιχεία κ στυλ παιχνιδιού που θελουμε , 23-25 ετών με προοπτική !! Δεν λέω ταλέντο 21 χρονων για νεαρό έτοιμο παίκτη μιλάω !!!! Τόσους έχουν παραθέσει οι συμφορουμητες και άλλοι τόσοι υπάρχουν στην αγορά!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

sic-4 έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Απλα θα ναι κ για του χρονου καλος που θα γυρίσει ο Άρης στη φυσική του θεςη
θα ξαναπεσουν Γ λες?
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από joshua »

Για μενα παντως αυτη τη στιγμη το κενο στο 6 ειναι ισως μεγαλυτερο και απο αυτο στην επιθεση, οχι γιατι ο Τζιολης ηταν ο σουπερ παικτης, αλλα γιατι η θεση ειναι κομβικη για την λειτουργια μιας ομαδας.Ενα κακο ημιχρονο του Χαριση με την Ντυναμο ηταν αρκετο για να γινει η ομαδα ανω κατω και να μην μπορει να λειτουργησει,ποσο μαλλον να χρειαστει να προβουμε σε αλχημειες λογω τραυματισμων η καρτων.Αν δεν υπηρχε ο Κανιας προχτες να αντικαταστησει την κακη βραδια του μικρου ,απεναντι σε εναν πιο δυνατο αντιπαλο θα ειχαμε μεγαλο προβλημα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εξαρι ομως θελουμε θεωρητικά αναπληρωματικό ενω φορ βασικο


Ειδικα ελλαδα που ειναι ο στοχος ο φορ πιο σπουδαία θεση
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από joshua »

Δηλωσεις του Ιβιτς δεν βλεπω πουθενα και μαλλον θα μεινουμε με την αγωνια.
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Δεν εκανε τελικα.Αναμονη μεχρι την Τεταρτη
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Sick Bastard »

joshua έγραψε:Για μενα παντως αυτη τη στιγμη το κενο στο 6 ειναι ισως μεγαλυτερο και απο αυτο στην επιθεση, οχι γιατι ο Τζιολης ηταν ο σουπερ παικτης, αλλα γιατι η θεση ειναι κομβικη για την λειτουργια μιας ομαδας.Ενα κακο ημιχρονο του Χαριση με την Ντυναμο ηταν αρκετο για να γινει η ομαδα ανω κατω και να μην μπορει να λειτουργησει,ποσο μαλλον να χρειαστει να προβουμε σε αλχημειες λογω τραυματισμων η καρτων.Αν δεν υπηρχε ο Κανιας προχτες να αντικαταστησει την κακη βραδια του μικρου ,απεναντι σε εναν πιο δυνατο αντιπαλο θα ειχαμε μεγαλο προβλημα.
Πάρα μα πάρα πολύ σωστά.
Καθώς είναι φανερό ότι χτίζεται κάτι καλό, θα είναι δυο φορές αμαρτία
να μην βουλώσουν το κενό που είναι καταφάνερο ότι υπάρχει.
Επιτέλους, φτάνει να βγάζουν μόνοι τους τα μάτια τους

Υ.Γ. Αυτά περί Κοροβέση αμυντικού χαφ που αρχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια ελπίζω να είναι κάποιο είδους αστείο.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από john4serres »

Δεν θελω να κλαφτώ στον Ιβάν να σπρωξει (κι αλλο) χρημα, αλλα ελπιζω η αποκτηση του φορ να μην κολλαει στο οικονομικο.
Φετος ειναι τεραστια ευκαιρια με το παρων ροστερ + ενα δυνατό φορ.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από joshua »

ΜΑΝΙΑΚΕ παρε και τον Σουαρεζ μπροστα, αν για 10-15 παιχνιδια δεις καναν Κοροβεση στο 6 να δω πως θα φτασει η μπαλα στην επιθεση.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Odi »

Αν δεις τον Τσίμιροτ στο 6;
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

γιατί πρέπει να φταίει κάποιος? Ο Ιβιτς θεωρεί ότι ο Τζιόλης δεν χωράει, ο παίχτης (δικαιολογημένα λόγω καριέρας) δεν θέλει πάγκο..
εντ οφ στόρυ..
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από joshua »

Δεν ειναι καθολου απιθανο Odi για 10-15 παιχνιδια να λειψουν 3 παικτες απο τα χαφ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”