gergeo4 έγραψε:Πετρουλακης μιλα για πιαττι κ κουαρεσμα οτι κλεινουμε![]()
![]()
![]()
Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
- aisiodoksos
- Δημοσιεύσεις: 1195
- Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
- Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Είναι απο τις στιγμες που θες να εχει δικιο ο σιχαμερος αρδ ... σε ενδεχομενη αποκτηση και των δυο παθαινω ιλιγγο!!! πολυ καλο ομως για να ναι αληθινο ε?
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πακέτο με Πιάτι και Κουαρέσμα? μήπως θα πεί ότι κλείνουμε και 4 σέντερ μπακ?efthimis_paok έγραψε:Ukra και cavaleiro επίσης λέει...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Παλιές καλές εποχές μεταγραφολογίας ζούμε σημερα μετα απο καιρο η μου φαίνεται........
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ε ρε και να πεσει μεσα...τι εχει να γινειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....σεισμος 11ριχτερ λεμεεεεεε.....αλλα που τετοια τυχη??ο πετρουλακης ποτε δεν εχει πεσει μεσα σε κανενα ονομα παντως...σπασε ρε διαολε το ποδαρι σου 
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Σε ποιόν θα πας ? να πάμε μαζί !che4 έγραψε:αυτο που με χαλασε περισσοτερο ειναι οτι χαλασε το συνθημα με τον κολο των γαυρων χαχαχαχα
απο κει και περα περιμενουμε δε μπορουμε να κανουμε και τιποτα αλλο αφου η παε ειναι 100 τοις 100 πλεον στα χερια του ζηση απ οτι φαινεται θα κριθει απ αυτο το καλοκαιρι παντως εγω δεν ξερω γιατι αλλα ειμαι αισιοδοξος ασχετα αν δεν υπαρχει τιποτα θετικο πλην της απομακρυνσης λουκα .... να παω σε κανα ψυχολογο λετε
τετοια αισιοδοξια ουτε επι ρεβολουτιον ουτε επι ροναλντινιο και τσου λου στο μακ παλας και το εννοω
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Καλά αν κοιμηθεί ο θεός και πέσει μέσα εγώ έρχομαι κολυμπώντας και περπατώντας από την Κέρκυρα αεροδρόμιο
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για να πούμε και μια αλήθεια για τον Πετρουλάκη ,ο πρώτος που έβγαλε την είδηση περσι για Στέφενς ηταν αυτός όταν ολοι οι άλλοι έλεγαν για πασιενστεςpaokpantou έγραψε:ε ρε και να πεσει μεσα...τι εχει να γινειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....σεισμος 11ριχτερ λεμεεεεεε.....αλλα που τετοια τυχη??ο πετρουλακης ποτε δεν εχει πεσει μεσα σε κανενα ονομα παντως...σπασε ρε διαολε το ποδαρι σου
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
για παιχτες λεω εγω οχι για προπονητες...ace79grpaok έγραψε:Για να πούμε και μια αλήθεια για τον Πετρουλάκη ,ο πρώτος που έβγαλε την είδηση περσι για Στέφενς ηταν αυτός όταν ολοι οι άλλοι έλεγαν για πασιενστεςpaokpantou έγραψε:ε ρε και να πεσει μεσα...τι εχει να γινειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....σεισμος 11ριχτερ λεμεεεεεε.....αλλα που τετοια τυχη??ο πετρουλακης ποτε δεν εχει πεσει μεσα σε κανενα ονομα παντως...σπασε ρε διαολε το ποδαρι σου
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο πρώτος που είχε μιλήσει για Στέφενς σε ανύποπτο χρόνο ήταν ο ύψιστος Olivares ας είναι ελαφρύ..
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Apo αρδ λεωanalog έγραψε:Ο πρώτος που είχε μιλήσει για Στέφενς σε ανύποπτο χρόνο ήταν ο ύψιστος Olivares ας είναι ελαφρύ..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τι είπες τώρα ρε αδερφέ...analog έγραψε:Ο πρώτος που είχε μιλήσει για Στέφενς σε ανύποπτο χρόνο ήταν ο ύψιστος Olivares ας είναι ελαφρύ..
