Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τη μια ζητάτε ανανέωση
Φεύγει κεντζιόρα..μείναμε με ένα στόπερ....δηλαδή τι ανανέωση θέλετε?
Να κρατήσει κεντζιόρα ...να τον στείλει στον πάγκο..να τον σκουπίζει>? Τον παίκτη τον ρωτήσατε?
Νέος προπονητής νέα ομάδα είναι ο καλύτερος τρόπος για να πας μπροστά.
Μιλάω για τη δική μας ομάδα και μόνο.
Πρέπει να δημιουργήσει τον δικό του πυρήνα και τις δικές του σταθερές μέσα στην ομάδα για να μην πάει άκλαυτος.
Φεύγει κεντζιόρα..μείναμε με ένα στόπερ....δηλαδή τι ανανέωση θέλετε?
Να κρατήσει κεντζιόρα ...να τον στείλει στον πάγκο..να τον σκουπίζει>? Τον παίκτη τον ρωτήσατε?
Νέος προπονητής νέα ομάδα είναι ο καλύτερος τρόπος για να πας μπροστά.
Μιλάω για τη δική μας ομάδα και μόνο.
Πρέπει να δημιουργήσει τον δικό του πυρήνα και τις δικές του σταθερές μέσα στην ομάδα για να μην πάει άκλαυτος.
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 469
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε παιδιά το ξέρω ότι η φάση είναι παρανοϊκή, αλλά τα ελληνικά δεν τα ξεχάσαμε ακόμη
"Ο ΠΑΟΚ από την πλευρά του θα καρπωθεί το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ από αυτήν την συμφωνία." πηγή sport24 πριν 40 λεπτά. Από πού προκύπτει το ελεύθερος;
"Ο ΠΑΟΚ από την πλευρά του θα καρπωθεί το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ από αυτήν την συμφωνία." πηγή sport24 πριν 40 λεπτά. Από πού προκύπτει το ελεύθερος;
- These users thanked the author DonnieMcGrath for the post (total 5):
- margas, Psagmenos4, george188, thios4, sakis_the_fraud
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2078
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο κεντζιορα είχε συμβόλαιο άρα πουλήθηκε έναντι 1 εκατομμύριου.FreeWatcher έγραψε: Παρ 19 Ιουν 2026, 11:50Αν δεν απατώμαι η πώληση συνεπάγεται ότι παίρνεις κάποια χρήματα...alp920 έγραψε: Παρ 19 Ιουν 2026, 11:45 Στην πώληση παιχτών πάντως λειτουργούμε με ταχύτητα φωτός.Πότε ακούστηκε το ενδιαφέρον για Κετζίορα,πότε πουλήθηκε χαμπάρι δεν πήραμε.
Ο Κεντζιόρα δεν πουλήθηκε.
Μη γράφετε ότι ναναι ίσα ίσα για τη μίρλα.
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1343
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μόλις τον ανακοίνωσε η ομάδα του ως ΕΛΕΥΘΕΡΟ!!!
Και το transfermarkt επίσης.
Κόψτε γκαζετες, σπορτ24 και λοιπά αθηνέζικα σάιτ για ενημέρωση.
Είτε δεν έχουν μυρωδιά από ΠΑΟΚ, είτε εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς σε αυτά που γράφουν.
Και το transfermarkt επίσης.
Κόψτε γκαζετες, σπορτ24 και λοιπά αθηνέζικα σάιτ για ενημέρωση.
Είτε δεν έχουν μυρωδιά από ΠΑΟΚ, είτε εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς σε αυτά που γράφουν.
- These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 2):
- giaxxo, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μέχρι το 26 ειχε συμβολαιο με επέκταση +1 . Ε μπορει να μην ανανέωσαν την ρήτρα αυτή. Έφυγε τελείωσε.
Πιστεύετε ότι πριν 2 χρονια τον αγόρασε ο ΠΑΟΚ με λιγότερα απο 500Κ και θα τον πουλούσε 2 χρονια γηραιοτερο με 1Μ στην ιδια ομάδα;
Για τον ΠΑΟΚ μιλάμε.
Πιστεύετε ότι πριν 2 χρονια τον αγόρασε ο ΠΑΟΚ με λιγότερα απο 500Κ και θα τον πουλούσε 2 χρονια γηραιοτερο με 1Μ στην ιδια ομάδα;
Για τον ΠΑΟΚ μιλάμε.
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1343
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έ αυτοί ξέρουν!!!nunies4 έγραψε: Παρ 19 Ιουν 2026, 12:08 Βασικά το ανάποδο συμβαίνει. Μπορεί να είναι και τα μόνα που έχουν ενημερωση
Ή Ντιναμό δεν έχει μυρωδιά αν τον πήρε ελεύθερο ή εάν έδωσε φράγκα.
- Trilofiotis
- Δημοσιεύσεις: 1229
- Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ας φύγει και παντρεμένος, αλλά σε κάθε περίπτωση σε 34 μέρες παίζουμε ευρωπαικό αγώνα και είμαστε χωρίς προπονητή και με 1 κεντρικό αμυντικό 
- These users thanked the author Trilofiotis for the post (total 4):
- Equalizer, Kenny4, astral, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πάντως, όταν θέλω να διαβάσω για τον ΠΑΟΚ, μπαίνω και διαβάζω αθηνέζους, από Νικολακόπουλο μέχρι και Καρπετόπουλο. Καλύτερη ενημέρωση έχουν από τους δικούς μας που ανάλογα με τα χατήρια που τους κάνει ή κόβει η ομάδα, κάνουν και μουτράκια στην ΠΑΕ.
Ομαδάρα θα φτιάξουμε, να το θυμάστε!
Ομαδάρα θα φτιάξουμε, να το θυμάστε!
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 2):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, magdy
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για ποιο λόγο να πληρώνεις 4 στόπερ όταν μπορείς να πληρώνεις 1; Φερστ κουολιφαι δεν στόπερ. #mariarules
- These users thanked the author gika for the post (total 3):
- Dimitris_L4, Kenny4, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Να συνεννοηθούν λίγο καλύτερα τα ΑΡΔάκια γιατί οι μισοί γράφουν έτσι και οι άλλοι μισοί αλλιώς.
Εχτές άλλα έλεγαν και έγραφαν.
Το πρωί ό, τι έλεγαν και χτες.
Τώρα άλλαξε το έργο.
Wtf;



Εχτές άλλα έλεγαν και έγραφαν.
Το πρωί ό, τι έλεγαν και χτες.
Τώρα άλλαξε το έργο.
Wtf;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
3 μέρες πριν την προετοιμασία κ έχουμε μείνει με 1 στόπερ που είναι τραυματίας κ χωρίς προπονητή…..μεγάλες στιγμές θα ζήσουμε κ φέτος…αλλά τώρα χωρίς τον Λουτσι ποιος θα φταίει δεν ξέρω…
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι ότι είμαστε με ένα στόπερ και χωρίς προπονητή. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται 100 φορές τη μέρα από 100 διαφορετικά άτομα
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 6):
- PAOKevolution, george188, giaxxo, paok apo epilogi, sakis_the_fraud, Rexaris
-
Developer4
- Δημοσιεύσεις: 753
- Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εμάς μας φαίνεται τραγικό και ... επικίνδυνο και δεδομένου ότι δεν κινείται και τίποτα, για αυτό και το γράφουμε... Άποψή μας είναι...tolis14 έγραψε: Παρ 19 Ιουν 2026, 12:34 Νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι ότι είμαστε με ένα στόπερ και χωρίς προπονητή. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται 100 φορές τη μέρα από 100 διαφορετικά άτομα
- These users thanked the author Developer4 for the post:
- Kevin
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 575
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φετος θα'ναι η χρονιά του Θυμνιάην
- These users thanked the author MagdiTolba for the post (total 3):
- FreeWatcher, Metagrafakias, Maxpaok