Δε γίνεται! Ένα όμως που να γράφει Τααακα τακα τακα τακα τακα τααα, Κ.Μ έρχονται σκατάαα θα ήταν ωραία φάση! Ανερμήνευτο ...NapolitanosG4 έγραψε:Πως γίνεται να φτιάξεις ένα μεγάλο πανό και να το περάσεις και μέσα;;Θα έλεγε ένα τεράστιο, σε όλη την 5-6 που να γράφει...
ΜΟΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΤΕΡΥ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!!
Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Μπα σε καλό σου ρε συ Navi, με δαιμόνισες...
Άκου τάάκα τάκα τάκα τάκα τάκα τα...
Κι είχα κόψει την πρωινή χρόνια τώρα...
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Τυχαιο οτι εκανε τις δηλωσεις στα Παραπολιτικα του Βαγγελη....Κουρτακη?
Τυχαιο οτι ηταν μουγγη και μιλησε μια μερα μετα που απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα Κούβελου(ανδρας της) για την ΕΟΕ εκει που ψηφιζει και ο Γραμμενος?
Το πολιτικο τζακι απο τη Κρητη δεν ειναι οικογενεια αλλα επιχειρηση...
Τυχαιο οτι ηταν μουγγη και μιλησε μια μερα μετα που απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα Κούβελου(ανδρας της) για την ΕΟΕ εκει που ψηφιζει και ο Γραμμενος?
Το πολιτικο τζακι απο τη Κρητη δεν ειναι οικογενεια αλλα επιχειρηση...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Να είναι καλά η Θεοδώρα η αδερφή (;) της προϊσταμένης ... αρχής της παράταξης - νδ -, που, λέγει, υπήρξε σε διαχρονικό πόλεμο με τη διαπλ
Χαααχαχαχα, τι ζούμε ρε μ@λ@κες ...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Μεχρι να βρεθει ανθρωπος που να ειναι καθαρος και ντομπρος ο λαος θα αρκεστει στο εφικτο...τους Τραμπ, Φαραζ, Γκριλο, Λεπεν, τον Ουγγρο δεν θυμαμαι το ονομα του, τον Ολλανδο...αυτοι ολοι που δεν θα ειχαν καμμια ελπιδα να ακουστει καν το ονομα τους αν οι συστεμικοι δεν ειχαν απομακρυνθει εντελως απο την λαικη βουληση, αν η παγκοσμιοποιηση δεν ειχε συμπαρασυρει τα ορια μεταξυ "αριστερας" και "δεξιας", αν δεν απειλουσε το αισημα ασφαλειας των δυτικων κοινωνιων. Δεν θα ειχε καμμια ελπιδα ρωσικος παραγοντας να παιξει ρολο εδω περα αν δεν ειμασταν σε παρατεταμενη κριση. Δεν υπηρχε περιπτωση να ξυπνησει ο Ελληνας απο τον υπνο του ψευδους και της πλασματικης ευημεριας αν η κριση δεν κατεστρεφε τον ληθαργο μας. Μεταξυ ολων αυτων των αλλαγων (εθνικων και διεβνων) και μεχρι το συστημα να τους απορροφησει θα υπαρξουν αλλαγες και ευκαιριες. Οποιος δεν το κατανοει αυτο ειναι απλα ενας κυνικος ανθρωπος που δεν εχει να προσφερει τιποτα στην κατανοηση τω πραγματων.Sick Bastard έγραψε:Αυτοί οι ''τρελοί'' δεν υποστηρίζουν τίποτα περισσότερο απ τα συμφάροντα των πανίσχυρων, των πλουσίων και των δυνατών.Φαντασμα έγραψε: εμφανιζονται τρελοι που υποστηριζουν τα συμφεροντα εκεινων που η εξουσια παραμελησε.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Νάσαι καλά αδελφέ. Διότι αν είναι κάτι μετο οποίο δεν συνδέεις συνειρμικά την κοπέλα είναι με την διαπλοκή. Τι, όχι;navigator11 έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Να είναι καλά η Θεοδώρα η αδερφή (;) της προϊσταμένης ... αρχής της παράταξης - νδ -, που, λέγει, υπήρξε σε διαχρονικό πόλεμο με τη διαπλ![]()
![]()
!
Χαααχαχαχα, τι ζούμε ρε μ@λ@κες ...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
να δω ολοι οι ¨αντικειμενικοι¨ που ελεγαν για γαβρους του βορρα και χαλιφηδες αν θα βγουν τωρα απο τις τρυπες τους.
οποιαδηποτε τιμωρια πανω απο 1, αντε 2 αγωνιστικές κεκλεισμένων και απλά χρηματικό πρόστιμο θα εντείνει το αίσθημα ανισονομίας και αναμένω να δω τις αντιδράσεις των "αντικειμενικών", νότου αλλά και βορρά.
οποιαδηποτε τιμωρια πανω απο 1, αντε 2 αγωνιστικές κεκλεισμένων και απλά χρηματικό πρόστιμο θα εντείνει το αίσθημα ανισονομίας και αναμένω να δω τις αντιδράσεις των "αντικειμενικών", νότου αλλά και βορρά.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Φάντασμα ΓΙΑ ... Κ Ο Ρ Ν Ι Ζ Α Ρ Ι Σ Μ Α !!!!Φαντασμα έγραψε:Μεχρι να βρεθει ανθρωπος που να ειναι καθαρος και ντομπρος ο λαος θα αρκεστει στο εφικτο...τους Τραμπ, Φαραζ, Γκριλο, Λεπεν, τον Ουγγρο δεν θυμαμαι το ονομα του, τον Ολλανδο...αυτοι ολοι που δεν θα ειχαν καμμια ελπιδα να ακουστει καν το ονομα τους αν οι συστεμικοι δεν ειχαν απομακρυνθει εντελως απο την λαικη βουληση, αν η παγκοσμιοποιηση δεν ειχε συμπαρασυρει τα ορια μεταξυ "αριστερας" και "δεξιας", αν δεν απειλουσε το αισημα ασφαλειας των δυτικων κοινωνιων. Δεν θα ειχε καμμια ελπιδα ρωσικος παραγοντας να παιξει ρολο εδω περα αν δεν ειμασταν σε παρατεταμενη κριση. Δεν υπηρχε περιπτωση να ξυπνησει ο Ελληνας απο τον υπνο του ψευδους και της πλασματικης ευημεριας αν η κριση δεν κατεστρεφε τον ληθαργο μας. Μεταξυ ολων αυτων των αλλαγων (εθνικων και διεβνων) και μεχρι το συστημα να τους απορροφησει θα υπαρξουν αλλαγες και ευκαιριες. Οποιος δεν το κατανοει αυτο ειναι απλα ενας κυνικος ανθρωπος που δεν εχει να προσφερει τιποτα στην κατανοηση τω πραγματων.Sick Bastard έγραψε:Αυτοί οι ''τρελοί'' δεν υποστηρίζουν τίποτα περισσότερο απ τα συμφάροντα των πανίσχυρων, των πλουσίων και των δυνατών.Φαντασμα έγραψε: εμφανιζονται τρελοι που υποστηριζουν τα συμφεροντα εκεινων που η εξουσια παραμελησε.
Ξυπνάτε Π.Α.Ο.Κ.τσήδες...
Ξυπνάτε Έλληνες...
Όχι άλλο δούλοι των διεθνών και εθνικών αυτοκαλυπτοαποκρυπτόμενων ολιγαρχών, που μας διαφεντεύουν λεηλατώντας τους κόπους μας, πίσω απ την εύμορφη και εύχηχη αλλά εντελώς ψεύτικη και παραπλανητική λέξη ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ!!!!
Οι αέναοι αγώνες "δίχως αύριο" είναι βαθιά ριζωμένοι μέσα στο D.N.A. του κατατρεγμένου πρόσφυγα Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Εμείς λοιπόν οφείλουμε να ανάψουμε την φλόγα που θα γίνει πυρκαϊά και θα τους κάνει παρανάλωμα του πυρός!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τετ 10 Μάιος 2017, 12:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Οποιαδήποτε "επανάσταση" με το ποσοστά της ΝΔ στη Β.Ελλάδα και στην Κ. Μακεδονία ειδικά, φαντάζει ουτοπία.
Ειδικά με αυτούς τους βουλευτές και θεσμικούς παράγοντες που υπάρχουν εδώ πάνω.
Γνώμη μου
Ειδικά με αυτούς τους βουλευτές και θεσμικούς παράγοντες που υπάρχουν εδώ πάνω.
Γνώμη μου
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
"Θα γυρίσει ο τροχός, θα @@μήσει κι ο φτωχός"...
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή...
για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή...
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή...
για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή...
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
A θα αρκεστεί στα φασισταριά δηλαδή.Φαντασμα έγραψε:Μεχρι να βρεθει ανθρωπος που να ειναι καθαρος και ντομπρος ο λαος θα αρκεστει στο εφικτο...τους Τραμπ, Φαραζ, Γκριλο, Λεπεν, τον Ουγγρο δεν θυμαμαι το ονομα του, τον Ολλανδο...Sick Bastard έγραψε:Αυτοί οι ''τρελοί'' δεν υποστηρίζουν τίποτα περισσότερο απ τα συμφάροντα των πανίσχυρων, των πλουσίων και των δυνατών.Φαντασμα έγραψε: εμφανιζονται τρελοι που υποστηριζουν τα συμφεροντα εκεινων που η εξουσια παραμελησε.
Οκ got it.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
γαματη ιδεαnavigator11 έγραψε:Δε γίνεται! Ένα όμως που να γράφει Τααακα τακα τακα τακα τακα τααα, Κ.Μ έρχονται σκατάαα θα ήταν ωραία φάση! Ανερμήνευτο ...NapolitanosG4 έγραψε:Πως γίνεται να φτιάξεις ένα μεγάλο πανό και να το περάσεις και μέσα;;Θα έλεγε ένα τεράστιο, σε όλη την 5-6 που να γράφει...
ΜΟΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΤΕΡΥ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!!
Σκετο Τααακα τακα τακα τακα τακα τααα
Δεν θελει τιποτα αλλο. Θα γελαει ολη η Ελλαδα
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Εκεινο που λεει ο sick και συμφωνω ειναι πως ολοι αυτοι ειναι απλα το νεο προσωπειο του συστηματος μια και ειδαν πως το παλιο το πηρε χαμπαρι ο κοσμος και δεν πουλαει πλεον.Φαντασμα έγραψε:Μεχρι να βρεθει ανθρωπος που να ειναι καθαρος και ντομπρος ο λαος θα αρκεστει στο εφικτο...τους Τραμπ, Φαραζ, Γκριλο, Λεπεν, τον Ουγγρο δεν θυμαμαι το ονομα του, τον Ολλανδο...αυτοι ολοι που δεν θα ειχαν καμμια ελπιδα να ακουστει καν το ονομα τους αν οι συστεμικοι δεν ειχαν απομακρυνθει εντελως απο την λαικη βουληση, αν η παγκοσμιοποιηση δεν ειχε συμπαρασυρει τα ορια μεταξυ "αριστερας" και "δεξιας", αν δεν απειλουσε το αισημα ασφαλειας των δυτικων κοινωνιων. Δεν θα ειχε καμμια ελπιδα ρωσικος παραγοντας να παιξει ρολο εδω περα αν δεν ειμασταν σε παρατεταμενη κριση. Δεν υπηρχε περιπτωση να ξυπνησει ο Ελληνας απο τον υπνο του ψευδους και της πλασματικης ευημεριας αν η κριση δεν κατεστρεφε τον ληθαργο μας. Μεταξυ ολων αυτων των αλλαγων (εθνικων και διεβνων) και μεχρι το συστημα να τους απορροφησει θα υπαρξουν αλλαγες και ευκαιριες. Οποιος δεν το κατανοει αυτο ειναι απλα ενας κυνικος ανθρωπος που δεν εχει να προσφερει τιποτα στην κατανοηση τω πραγματων.Sick Bastard έγραψε:Αυτοί οι ''τρελοί'' δεν υποστηρίζουν τίποτα περισσότερο απ τα συμφάροντα των πανίσχυρων, των πλουσίων και των δυνατών.Φαντασμα έγραψε: εμφανιζονται τρελοι που υποστηριζουν τα συμφεροντα εκεινων που η εξουσια παραμελησε.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
μια χαρα συνθημα ειναι
Τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα, καρδιά μου πως χτυπάς
Τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα, το ξέρω αγαπάς
Τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα, καρδιά μου πως χτυπάς
Τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα, το ξέρω αγαπάς
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Sick και sic4 απο σεβασμο στο φοορυμ δεν θα το συνεχισω, δεν χρειαζονται εξηγησεις καταλαβαινω τι λεει ο καθενας απλα δεν εχει καμμια σχεση με την σημερινη πραγματικοτητα. Ο κοσμος ολος εχει ερθει πανω κατω, οι λαοι ειναι σε ευθεια ρηξη με τις ηγεσιες τους, οι δυο κυριαρχες μεταπολεμικα ιδεολογιες εχουν αποτυχει οικτρα, η παγκοσμια φουσκα του συνεχως τυπωμενου χρηματος ειναι 5πλασια απο το πραγματικο αεπ που σημανει πολεμος και αποφουσκοποιηση...κι εσεις πιστευτε οτι ειστε διορατικοι χαρακτηριζοντας τους μονους αντιδρουντες ως φασιστες; Πολυ βολικο για αυτους που ταισαν αυτη την λεξη-τοτεμ στον κοσμο. Καντε update την αντιληψη σας, ο κοσμος αλλαζει και το συστημα ελεγχει μεν αλλα οχι απολυτα. Beggars cannot be choosers. Καθε τρυπα στον τοιχο ειναι ελπιδα για τον φυλακισμενο. Ακομα κι αν την ανοιξε ενας ποντικος. Αυτα για την ωρα.