δε χρειαζεται να πω την αποψη μου, απλως εβαλα αυτο το σχολιο σου για να θυμησω σε ολους οτι για ΕΣΑΣ κοιμομαστε επειδη δεν θελουμε να βριζετε παικτες του ΠΑΟΚ. Και οτι θεωρεις ελπιδοφορο που καταφερατε εσεις οι 50 να τον κανετε (ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ) να μην θελει να παρει μπαλα για να μην ακουει βρισιματα.darklord έγραψε:Προς τι η παραθεση; Οταν την κανεις πες μας κ την αποψη σου για να ξερω τι να σου απαντησω.dj_timo έγραψε:darklord έγραψε:Λετε να ξυπναει η Τουμπα; Ελπιδοφορο οτι στα τελευταια 10 λεπτα κρυβοταν να μην ακουμπησει μπαλα κ ακουσει κ αλλη γιουχα. Τωρα ομως που κατι δειχνει να γινεται δεν πρεπει να μεινουμε στα λογια. Στην βραση κολλαει το σιδερο. ο ΠΑΟΚ πρεπει να γλυτωσει οπως μπορει τα 1.2 εκατομμυρια κ να παρει 2 παικτες των 400.000 .
Ας ενωθουμε ολοι για το καλο του ΠΑΟΚ να γλυτωσουμε τα 1.2 εκ. ευρω απο την ομαδα μας.
Στην τελικη αφου ειναι ΠΑΟΚτσης ας του μεταφερθει μηπως και αυτος βοηθησει και φυγει νωριτερα. Εκαλλου προτασεις μπορει να βρει κ με περισσοτερα λεφτα, ετσι δεν μας λεγαν;
Για αυτο θα παραθετω τετοια σχολια.