Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Δεκ 2024, 18:15
Προεδρε καταλαβαινω οτι σου αρεσουν οι χαμηλοι τονοι,αλλα χαμηλους τονους με κλεφτες και απατεωνες δεν μπορεις να εχεις.
Τώρα πραγματικά Πιλότε με το επίπεδο που έχεις τον συγκεκριμένο που αναφέρεσε τον θεωρείς υπεύθυνο για την απόφαση?pilotos έγραψε:Κάτι περί αχαριστιας.
Του Δημητρίου Δημηνά, Δικηγόρου
Η αχαριστία αποτελεί διαχρονικό φαινόμενο μιας απαίσιας και απαράδεκτης συμπεριφοράς του ευεργετημένου έναντι του ευεργέτη του. Θα μπορούσε ίσως να χαρακτηρισθεί ένα από τα μεγαλύτερα αμαρτήματα του ανθρώπου. Πρόκειται για μια από τις χειρότερες εμπειρίες που μπορεί να βιώσει εκείνος που από αγαθά και ανιδιοτελή κίνητρα συμπαραστάθηκε και βοήθησε τον συνάνθρωπο του σε κάποια δύσκολη στιγμή της ζωής του.
Ο αχάριστος δεν αναγνωρίζει και δεν εκτιμά όσα καλά του προσφέρει ο άλλος και ουδέποτε εκφράζει τη ευγνωμοσύνη του προς τον ευεργέτη του ούτε με λόγια μήτε με πράξεις. Μάλιστα κάποιες φορές το θεωρεί και υποχρέωση του άλλου να τον συμπαρίσταται σε κάθε περίπτωση ανάγκης του, λες και του χρωστάει κιόλας. Κάποιες φορές ο αχάριστος ξεπερνά τα όρια της αγνωμοσύνης και συμπεριφέρεται εχθρικά προς τον ίδιο τον ευεργέτη του. Θυμίζει εδώ τον εκκλησιαστικό ύμνο «Ω, της παραφροσύνης!.. Εκίνησαν την πτέρναν κατά του Ευεργέτου [Χριστού]» Ενδεχομένως πρόκειται και για ψυχική νόσο, όπως αποφαίνονται κάποιοι ειδικοί.
Για την αχαρακτήριστη αυτή συμπεριφορά των αχάριστων ο Αλεξανδρινός ποιητής Καλλίμαχος [310 π.Χ.] είχε πει τη γνωστή φράση «ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος». Στον Θουκυδίδη δε αποδίδεται η φράση «ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευργετηθέντος». Την αχαριστία μάλιστα δεν τη συγχώρεσε ούτε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός. Μετά τη γνωστή θεραπεία των δέκα λεπρών μόνον ένας γύρισε και Τον ευχαρίστησε. Και ο Κύριος εξέφρασε το παράπονό του «Ουχί οι δέκα εκαθαρίσθησαν; οι δε εννέα που;» [Λουκ.17]. Πρόκειται για ένα αρνητικό και οικτρό φαινόμενο που χαρακτηρίζει ένα μεγάλο αριθμό ατόμων της απάνθρωπης και ηθικώς φθίνουσας κοινωνίας μας.
Εν κατακλείδι, εύλογο είναι το ερώτημα: Αξίζει σήμερα να ευεργετεί κανείς ανθρώπους από τους οποίους τελικά ενδέχεται να εισπράξει απογοήτευση, πικρία, μίσος ή κακότητα; Η χριστιανική ηθική επιβάλλει την αγάπη προς τον πλησίον και την συμπαράσταση του κατά το υπόδειγμα του «Καλού Σαμαρείτη». Και ο σοφός λαός μας λέει «κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό».
Sent from my iPad using Tapatalk
Και τι δεν θα έδινα να ξυπνήσω ένα πρωί και να έχω μια διοίκηση που θα την τρέμουν όλοι και δεν θα τις μοιράζει καρπαζιες ο κάθε τυχάρπαστος λές και είναι ο συγχωρεμενος ο Τζανετάκος. Παίζει να είμαστε πιο αδύναμοι εξωαγωνιστικά ακόμα και από την Καλλιθέαrenegade έγραψε:Και τι δεν θα έδινα ρε εσύ ιβάν να ξυπνήσω ένα πρωί και να διαβάσω ότι ο ΠΑΟΚ αποσύρεται από το ελληνικό πρωτάθλημα
Του Βανια του χω συρει πολλα απ την αρχη.Αλλα εδω δε νομιζω οτι θ α το καταπιεί αμσητο.Θα περιμενω.Απο φωνες και διαμαρτυρίες δε χαμπαριαζουν,άλλα τους πονανε.Montrealiotis έγραψε:Ο πρόεδρος που έχει αποδείξει ότι έχει μεγάλα @@ για δικούς του λόγους δεν είναι εδώ. Τώρα πρέπει εμείς να βγούμε μπροστά. Του το χρωστάμε.
Αυτό πάει σε όσους για στημένη απόφαση εκ των προτέρων, και δεν είναι η πρώτη ούτε κι η τελευταία ακόμα να καταλάβουμε αυτά που έλεγε ο μανάβης πριν 40 χρόνια για τα σπόρια.... τα βάζουν με αυτόν που ήρθε και πήρε against all, ότι πήρε. Συν το ότι του έκλεψαν ότι μπορούσαν με χίλιους δυο τρόπους.Eagle1980 έγραψε:Τώρα πραγματικά Πιλότε με το επίπεδο που έχεις τον συγκεκριμένο που αναφέρεσε τον θεωρείς υπεύθυνο για την απόφαση?pilotos έγραψε:Κάτι περί αχαριστιας.
Του Δημητρίου Δημηνά, Δικηγόρου
Η αχαριστία αποτελεί διαχρονικό φαινόμενο μιας απαίσιας και απαράδεκτης συμπεριφοράς του ευεργετημένου έναντι του ευεργέτη του. Θα μπορούσε ίσως να χαρακτηρισθεί ένα από τα μεγαλύτερα αμαρτήματα του ανθρώπου. Πρόκειται για μια από τις χειρότερες εμπειρίες που μπορεί να βιώσει εκείνος που από αγαθά και ανιδιοτελή κίνητρα συμπαραστάθηκε και βοήθησε τον συνάνθρωπο του σε κάποια δύσκολη στιγμή της ζωής του.
Ο αχάριστος δεν αναγνωρίζει και δεν εκτιμά όσα καλά του προσφέρει ο άλλος και ουδέποτε εκφράζει τη ευγνωμοσύνη του προς τον ευεργέτη του ούτε με λόγια μήτε με πράξεις. Μάλιστα κάποιες φορές το θεωρεί και υποχρέωση του άλλου να τον συμπαρίσταται σε κάθε περίπτωση ανάγκης του, λες και του χρωστάει κιόλας. Κάποιες φορές ο αχάριστος ξεπερνά τα όρια της αγνωμοσύνης και συμπεριφέρεται εχθρικά προς τον ίδιο τον ευεργέτη του. Θυμίζει εδώ τον εκκλησιαστικό ύμνο «Ω, της παραφροσύνης!.. Εκίνησαν την πτέρναν κατά του Ευεργέτου [Χριστού]» Ενδεχομένως πρόκειται και για ψυχική νόσο, όπως αποφαίνονται κάποιοι ειδικοί.
Για την αχαρακτήριστη αυτή συμπεριφορά των αχάριστων ο Αλεξανδρινός ποιητής Καλλίμαχος [310 π.Χ.] είχε πει τη γνωστή φράση «ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος». Στον Θουκυδίδη δε αποδίδεται η φράση «ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευργετηθέντος». Την αχαριστία μάλιστα δεν τη συγχώρεσε ούτε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός. Μετά τη γνωστή θεραπεία των δέκα λεπρών μόνον ένας γύρισε και Τον ευχαρίστησε. Και ο Κύριος εξέφρασε το παράπονό του «Ουχί οι δέκα εκαθαρίσθησαν; οι δε εννέα που;» [Λουκ.17]. Πρόκειται για ένα αρνητικό και οικτρό φαινόμενο που χαρακτηρίζει ένα μεγάλο αριθμό ατόμων της απάνθρωπης και ηθικώς φθίνουσας κοινωνίας μας.
Εν κατακλείδι, εύλογο είναι το ερώτημα: Αξίζει σήμερα να ευεργετεί κανείς ανθρώπους από τους οποίους τελικά ενδέχεται να εισπράξει απογοήτευση, πικρία, μίσος ή κακότητα; Η χριστιανική ηθική επιβάλλει την αγάπη προς τον πλησίον και την συμπαράσταση του κατά το υπόδειγμα του «Καλού Σαμαρείτη». Και ο σοφός λαός μας λέει «κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό».
Sent from my iPad using Tapatalk
Φιλτατε για τους δικούς του λόγους τους θέλει κοντά του όλους αυτούς τους ανίκανους αλλόθρησκους που του φύτεψαν ο χάρτινος Ζαγορ και ο γαυροβρυζας( ΚυρΚυρ γκαγκατσοπαιδο πουρλιοτοπουλοι κτλ) Οι γνωστές κατσαρίδες που έφαγαν κόσμο και κοσμακη στην ομάδαbane1980 έγραψε:Το να εμπιστευεσαι έναν ανεπαρκή ή ανίκανο δεν θα τον κάνει ικανό ή κατάλληλο.
Πόσες σφαλιάρες, πόσα τρύπηματα, πόσες χαμένες χρονιές που τα χρήματα σου πάνε στράφι επειδή έχεις να τρέχουν την ομάδα λίγοι, πρέπει να περάσουν για να μάθεις?
Περιμένω σοβαρη αντίδραση, αν και πιστεύω ότι ότι έκαναν το έκαναν επειδή ξέρουν ότι δεν γίνεται να υπάρξει σοβαρή αντίδραση.
Σορρυ Κατ, αλλά σε αυτά δεν έχει αναμονές. Ο δικός μου Ιβαν θα είχε φροντίσει να μην συμβεί όλο αυτό, προστατεύοντας την ομάδα παρασκηνιακά, προστατεύοντας την ομάδα και με ομάδα σεκιουριτι στα αποδυτήρια και στην έξοδο της αποστολής, βάζοντας τον χ-ψ ανώνυμο να παίξει τις σφαλιάρες και όχι τον προπονητή της ομάδας που πέρα από προπονητή, ΤΔ και εκπρόσωπο τύπου πλέον τον έχουμε να εκτελεί και χρέη bouncerkataramenos5 έγραψε:Του Βανια του χω συρει πολλα απ την αρχη.Αλλα εδω δε νομιζω οτι θ α το καταπιεί αμσητο.Θα περιμενω.Απο φωνες και διαμαρτυρίες δε χαμπαριαζουν,άλλα τους πονανε.Montrealiotis έγραψε:Ο πρόεδρος που έχει αποδείξει ότι έχει μεγάλα @@ για δικούς του λόγους δεν είναι εδώ. Τώρα πρέπει εμείς να βγούμε μπροστά. Του το χρωστάμε.
Κι εντέλει ας μη τα περιμενουμε ολα απα αυτον .Ας δειξουμε οτι υπάρχουμε κι εμεις .
Δηλαδή το να κάνουν τα ίδια και χειρότερα οι άλλοι και να τους χαϊδεύουν και εσένα να σε εξοντώνουν,πως να το εκλαβω; Βλέπεις εσύ τον Ιβάν που υποτίθεται είναι ισχυρός παράγοντας με δυναμική να προστατεύει την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια; Για το μόνο που δεν μας έχουν τιμωρήσει ακόμα είναι για το προπατορικό αμάρτημα! Υπήρχε περίπτωση να το έκαναν αυτό στην ομάδα του στιχουργού; Θα είχαν αλλάξει ήπειρο.Ακομα και στον Αλαφούζο..... Εμείς λες και είμαστε πουτανες.Οποιος περνάει ρίχνει και από έναν......pilotos έγραψε:Αυτό πάει σε όσους για στημένη απόφαση εκ των προτέρων, και δεν είναι η πρώτη ούτε κι η τελευταία ακόμα να καταλάβουμε αυτά που έλεγε ο μανάβης πριν 40 χρόνια για τα σπόρια.... τα βάζουν με αυτόν που ήρθε και πήρε against all, ότι πήρε. Συν το ότι του έκλεψαν ότι μπορούσαν με χίλιους δυο τρόπους.Eagle1980 έγραψε:Τώρα πραγματικά Πιλότε με το επίπεδο που έχεις τον συγκεκριμένο που αναφέρεσε τον θεωρείς υπεύθυνο για την απόφαση?pilotos έγραψε:Κάτι περί αχαριστιας.
Του Δημητρίου Δημηνά, Δικηγόρου
Η αχαριστία αποτελεί διαχρονικό φαινόμενο μιας απαίσιας και απαράδεκτης συμπεριφοράς του ευεργετημένου έναντι του ευεργέτη του. Θα μπορούσε ίσως να χαρακτηρισθεί ένα από τα μεγαλύτερα αμαρτήματα του ανθρώπου. Πρόκειται για μια από τις χειρότερες εμπειρίες που μπορεί να βιώσει εκείνος που από αγαθά και ανιδιοτελή κίνητρα συμπαραστάθηκε και βοήθησε τον συνάνθρωπο του σε κάποια δύσκολη στιγμή της ζωής του.
Ο αχάριστος δεν αναγνωρίζει και δεν εκτιμά όσα καλά του προσφέρει ο άλλος και ουδέποτε εκφράζει τη ευγνωμοσύνη του προς τον ευεργέτη του ούτε με λόγια μήτε με πράξεις. Μάλιστα κάποιες φορές το θεωρεί και υποχρέωση του άλλου να τον συμπαρίσταται σε κάθε περίπτωση ανάγκης του, λες και του χρωστάει κιόλας. Κάποιες φορές ο αχάριστος ξεπερνά τα όρια της αγνωμοσύνης και συμπεριφέρεται εχθρικά προς τον ίδιο τον ευεργέτη του. Θυμίζει εδώ τον εκκλησιαστικό ύμνο «Ω, της παραφροσύνης!.. Εκίνησαν την πτέρναν κατά του Ευεργέτου [Χριστού]» Ενδεχομένως πρόκειται και για ψυχική νόσο, όπως αποφαίνονται κάποιοι ειδικοί.
Για την αχαρακτήριστη αυτή συμπεριφορά των αχάριστων ο Αλεξανδρινός ποιητής Καλλίμαχος [310 π.Χ.] είχε πει τη γνωστή φράση «ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος». Στον Θουκυδίδη δε αποδίδεται η φράση «ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευργετηθέντος». Την αχαριστία μάλιστα δεν τη συγχώρεσε ούτε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός. Μετά τη γνωστή θεραπεία των δέκα λεπρών μόνον ένας γύρισε και Τον ευχαρίστησε. Και ο Κύριος εξέφρασε το παράπονό του «Ουχί οι δέκα εκαθαρίσθησαν; οι δε εννέα που;» [Λουκ.17]. Πρόκειται για ένα αρνητικό και οικτρό φαινόμενο που χαρακτηρίζει ένα μεγάλο αριθμό ατόμων της απάνθρωπης και ηθικώς φθίνουσας κοινωνίας μας.
Εν κατακλείδι, εύλογο είναι το ερώτημα: Αξίζει σήμερα να ευεργετεί κανείς ανθρώπους από τους οποίους τελικά ενδέχεται να εισπράξει απογοήτευση, πικρία, μίσος ή κακότητα; Η χριστιανική ηθική επιβάλλει την αγάπη προς τον πλησίον και την συμπαράσταση του κατά το υπόδειγμα του «Καλού Σαμαρείτη». Και ο σοφός λαός μας λέει «κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό».
Sent from my iPad using Tapatalk
Το ευχαριστώ κάποιων νεοπαοκτσηδων είναι να του λένε, άφησες απροστάτευτη την ομάδα.... Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Ποιος κυρ κυρ ποιος σβούρας κλπ κλπ. Και να συμφωνώ κάπου, σε ότι αφορά κάποια πρόσωπα και ρόλους, σέβομαι και τουμπεκί. Ο ΠΑΟΚ τώρα θέλει ομοψυχία μια γροθιά, όχι γνώμες για πρόσωπα , εμπάθειες και απόδοση δήθεν ευθυνών.
Sent from my iPad using Tapatalk
Μπαρκαρούτσος έγραψε:Έχει, το Δούκα.mbison έγραψε:Aπορώ πραγματικά πώς ο Πρόεδρος μας με τις τόσες επιχειρήσεις, δεν διασφαλίζει την επένδυσή του με σοβαρό νομικό τμήμα, αλλά δεν έχει κ άτομο στην ΠΑΕ για τις ανακοινώσεις
boogeyman77 έγραψε:Δηλαδή το να κάνουν τα ίδια και χειρότερα οι άλλοι και να τους χαϊδεύουν και εσένα να σε εξοντώνουν,πως να το εκλαβω; Βλέπεις εσύ τον Ιβάν που υποτίθεται είναι ισχυρός παράγοντας με δυναμική να προστατεύει την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια; Για το μόνο που δεν μας έχουν τιμωρήσει ακόμα είναι για το προπατορικό αμάρτημα! Υπήρχε περίπτωση να το έκαναν αυτό στην ομάδα του στιχουργού; Θα είχαν αλλάξει ήπειρο.Ακομα και στον Αλαφούζο..... Εμείς λες και είμαστε πουτανες.Οποιος περνάει ρίχνει και από έναν......pilotos έγραψε:Αυτό πάει σε όσους για στημένη απόφαση εκ των προτέρων, και δεν είναι η πρώτη ούτε κι η τελευταία ακόμα να καταλάβουμε αυτά που έλεγε ο μανάβης πριν 40 χρόνια για τα σπόρια.... τα βάζουν με αυτόν που ήρθε και πήρε against all, ότι πήρε. Συν το ότι του έκλεψαν ότι μπορούσαν με χίλιους δυο τρόπους.Eagle1980 έγραψε: Τώρα πραγματικά Πιλότε με το επίπεδο που έχεις τον συγκεκριμένο που αναφέρεσε τον θεωρείς υπεύθυνο για την απόφαση?
Το ευχαριστώ κάποιων νεοπαοκτσηδων είναι να του λένε, άφησες απροστάτευτη την ομάδα.... Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Ποιος κυρ κυρ ποιος σβούρας κλπ κλπ. Και να συμφωνώ κάπου, σε ότι αφορά κάποια πρόσωπα και ρόλους, σέβομαι και τουμπεκί. Ο ΠΑΟΚ τώρα θέλει ομοψυχία μια γροθιά, όχι γνώμες για πρόσωπα , εμπάθειες και απόδοση δήθεν ευθυνών.
Sent from my iPad using Tapatalk