Σελίδα 344 από 387

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 10:23
από gash04
Λακωνικός εμφανίστηκε μετά το τέλος της τελευταίας προπόνησης ο Φερνάντο Σάντος. «Είναι ένα ντέρμπι, αλλά ουσιαστικά ένα παιχνίδι όπως όλα. Εμείς θα πάμε για να κάνουμε το παιχνίδι μας» τόνισε ο Πορτογάλος τεχνικός του «δικέφαλου» εν όψει της σημερινής αναμέτρησης, ενώ σχολίασε και την κλήρωση του κυπέλλου, που έφερε τα Γιάννενα στο δρόμο του ΠΑΟΚ για τους ημιτελικούς:

«Κάθε παιχνίδι είναι δύσκολο, αλλά ξέρετε πολύ καλά ότι ο κάθε αντίπαλος μας απασχολεί λίγες μέρες πριν τον αντιμετωπίσουμε. Και βέβαια πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε στην επόμενη φάση». Οταν ρωτήθηκε για το αν θα προτιμούσε τον Παναθηναϊκό στον τελικό και όχι σε διπλά παιχνίδια, αρκέστηκε να πει: «Υποθετικά δεν μπορούμε να μιλάμε. Οταν με το καλό περάσουμε στην επόμενη φάση, θα δούμε ποιον έχουμε αντίπαλο και θα ασχοληθούμε μαζί του. Είναι πολύ νωρίς για να σκεφτόμαστε αυτά τα ματς και θα το κάνουμε όταν και αν έρθουν».
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7016145

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 10:55
από DimisK
Άντε ρε Σάντος κάνε την ανατροπή σήμερα....Και θα αξίζει για...10! ;)

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:17
από yiannisPAOKitalia
Στα Σέρρας έκανε έτσι...
imgv3b_ppei8PjLsd.jpg
Απόψε θα κάνει την ίδια κίνηση αλλά με άλλο δάχτυλο, κάτι σαν αυτό..
fernanditonavas.jpg
Santos αλάνι γ@μα το λιμάνι!!

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:28
από moican4
Ποιος τυχερος θα την πεταξει την ρουκετα σημερα μεσα στο τηγανι.? Εικόνα


:opaokara: :opaokara: :opaokara:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 20:51
από novito
Ρε Φερνάντο(υ), να το ξέρεις
το πρωτάθλημα εσύ θα μας το φέρεις...


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

υ.γ. Μάξιμε προφίλ ή ανφας η φωτο του Σαντος για αβαταρ...?? :mrgreen: :lol: :lol:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 20:54
από Slade
τικ τακ, τικ τακ, τικ τακ 8-)

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:23
από moican4
Ο Δον "εγραψε" , με την τακτικη του...Χιλια μπραβο...Συνεχιζουμε για τον....πρωτο πλεον..!!!


ΥΓ. Νομιζω περιττο να υπαρχει το τοπικ...ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:00
από keep_paokizein
!!!!!! Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο !!!!!!
Υ π ο μ ο ν η....
αυτή η ομάδα θα γραψει ιστορία... και το μεγαλύτερο μερίδιο θα το έχει αυτός που τόσο αμφισβητήθηκε, ο ηττοπαθής, ο άτολμος, ο χέστης !!! Ο ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ.
Γιατί αυτή η ομάδα είναι δημιούργημα του προπονητή της.

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 11:57
από olivares
Ιδανικέ και "ανάξιε" σου αφιερώνω μια σύνθεση του Γιάννη Σπανού σε στίχους Νίκου Καββαδία εκτελεσμένη από τον Κώστα Καράλη.

[youtube]ARxNbklxGmc[/youtube]

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 12:02
από gash04
ΨΙΤ εσύ ο απο πάνω!

Δεν άφησες και τίποτα ασχολίαστο με το άρθρο στην κεντρική και θα υπάρχει και πρόβλημα στο φόρουμ να τονίσουμε τις ουσιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες στον ΠΑΟΚ.
Παρ όλα αυτά βρήκα κάτι που θα διαφωνήσω μιας και μ αρέσει να διαφωνώ ακόμα και με την φωνή του GPS όταν οδηγώ και μου λέει στρίψε αριστερά ή δεξιά.
Το σημείο που διαφωνώ ΜΟΝΟ είναι ότι πλέον δεν έχουμε την 3η καλύτερη άμυνα της Ευρώπης αλλά την καλύτερη άμυνα ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ αυτή την στιγμή που γράφουμε!
Το απίστευτο αυτό ΡΕΚΟΡ θα το εξηγήσω αναλυτικότερα στο φόρουμ εντός της ημέρας για το πως και το τί συμβαίνει.
Δεν χρειάζεται να δώσω συγχαρητήρια για την ανάλυση σου καθότι πάντα ο πήχης που θέτει ο γραπτός σου λόγος είναι αρκετά υψηλού επιπέδου όπως και άλλων μελών και με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο για το επίπεδο των μελών του ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ αλλά και του σημερινού ΠΑΟΚτσή και επίσης πλεον ικανό και υποχρεωμένο να ακολουθεί το επίπεδο που θέτει η ίδια η ομάδα μας.
Σχετικά με το κλείσιμο του άρθρου είμαι απόλυτα βέβαιος πως ο ΣΦ ΠΑΟΚ Παραδείσου έχει εκδώσει ανακοίνωση συμπαράστασης στην ομάδα και στον κόσμο που την περιτριγυρίζει σε άλλη διάστασης για τα όσα γεγονότα συντελέσθηκαν στις 24-1-2010 για την νέα δεκαετία που ανατέλλει.

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 12:09
από shark4
Δικαιωθηκες Φερναντο και εσυ και η ομαδα που ειναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ δημιουργημα. Τα καλυτερα τωρα αρχιζουν.

Υ.Γ. Ξεχασα, ευτυχισμενο το 2020 στην ομαδα μας. ;)

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 12:12
από trelopaoki444
EL MECHANICO...respect. Η ομαδα κατεδαφισεων αρχιζει να παιρνει σαρκα και οστα πλεον... Τα πρωτα δειγματα γραφης τα σπασμενα καθισματα στο τηγανι και η διαλυση του φορουμ... Τα καλυτερα ερχονται στα πλευ οφ (αν παιξεις βεβαια)
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 12:20
από Realcon
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos.

Καμιά φορά δεν υπάρχουν λόγια. Αυτός ο καρπουζάς, ο go home... κι άλλα πολλά... θα ήταν ακόμη όλα αυτά αν δεν είχαμε την νίκη. Θα ήταν ηττοπαθείς με τις ομάδες του ποκ κι άλλα πολλά.

Εγώ θα πω ξανά αυτό που λέω εδώ και καιρό πλέον. Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos. Συνεχίζεις να με βάζεις γυαλιά.
Σε ευχαριστώ γι αυτό για έναν και μοναδικό λόγο. Κάνεις τον ΠΑΟΚ μας ΠΑΟΚ!

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 12:30
από gash04
Εικόνα


ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 12:46
από moican4
ΔΙΚΕΦΑΛΕΕΕΕΕΕΕ