vs40 έγραψε:Εγώ τις τελευταίες μέρες βλέπω συνέχεια όνειρα με τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή και τον Ίβιτς να είναι ο μεγαλύτερος πρωταγωνιστής της επιτυχίας. Έχει πολλά κάκαλα και βλέπει πολύ μπάλα. Έχτισε μια ομάδα νωρίς μαζί με το Μίχελ, την ρόλαρε στην προετοιμασία με 30 παίκτες, ενώ άφησε πίσω όσους ξεκάθαρα δεν ήθελε. Έπειτα απέκτησε γνώμη και για άλλους που ήθελε να παραχωρηθούν, και σήμερα μετά από τους επίσημους αγώνες, προχωρά θέλοντας να βάλει στο ρόστερ την τελευταία του πινελιά. Η λογική λέει ότι θέλει 6άρι αθλητικό. Ωραίος τύπος ο Τζιώλης και τον σεβόμαστε, αλλά φέτος πάμε για πρωτάθλημα με προπονηταρά που ξέρει ακριβώς το πλάνο του.
Από ότι εγώ βλέπω, τακτικά ο Ίβιτς δε θέλει ο ΠΑΟΚ να παίζει απόλυτη κυριαρχία όπως είχαμε με Στέφενς, ΑΑ και ΙΤ σε κατοχή μπάλας με κατώτερους αντιπάλους. Ο Ίβιτς το πάει στο 58-52, το πολύ 60-40. Είναι τα τέλεια ποσοστά κατά τη γνώμη μου, γιατί κρατάς το μυαλό σου και στην άμυνα. Προσέχεις τη γραμμή πίσω, και σου δίνονται πολλές ευκαιρίες για αντεπίθεση. Με το 70-30 του ΙΤ, όλοι κλείνονταν πίσω, δε μας δίνανε αντεπιθέσεις για να εκμεταλευτούμε τα πολύ γρήγορα εξτρέμ μας, και πίσω είμασταν παιδική χαρά και σε νοοτροπία και σε τακτική. Η ομάδα κοιτούσε μόνο πως θα βάλει γκολ, και όταν το έτρωγε έλεγε ότι ήταν ατυχία, γιατί εμείς κάναμε 10 ευκαιρίες και ο αντίπαλος μία. Και δώσε κλάμα. Ο Ίβιτς είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ, που επιτέλους βρήκε προπονητή 5ετίας. Όσο και να προσπαθήσουν οι ΑΡΔ, ο λαός τον αγαπάει και τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν και θα τον δικαιώνουν στη σούμα πάντα (όλοι χάνουν μεμονομένα).
Τρέξτε για διαρκείας γιατί μετά θα κλαίτε και δε θα το σηκώνει η τσέπη με τα όσα Ευρωπαϊκά που έρχονται..
Θα συμφωνήσω μαζί σου ,δεν υπάρχει ένας τρόπος για να ανοίξεις κλειστές άμυνες,δηλαδή παίκτες με τριπλά σε τηλεφωνικό θάλαμο , υπάρχει και ο τρόπος αυτό που θα παίζει ο ΠΑΟΚ φέτος ,ειδικά μέσα στην ΤΟΥΜΠΑ ,θα αφήνει τη μπάλα επίτηδες στον αντίπαλο σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα ,θα τους περιμένει στα δυο τρίτα ,και μετά θα τους πνιγεί στο πρέσινγκ ώστε να έχουμε εύκολα κλεψίματα και να εκμεταλλευόμαστε τους ανοικτούς χώρους. Για αυτό ο Κλαους είναι πολύ σημαντικό γρανάζι ,γιατί είναι ο επιθετικός που πιέζει ψηλά σαν σκυλί.