Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Έμενε ο Ale προς τα κεί, αλλά κάποια στιγμή έριξε black stone behind.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
χαχαχ. που σαι ρε Αλεεεεεεε με τις μπαλκ στοουνς μπιχαιντ γιου
-
AngelosMerkelidis91
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Ωραίο θέμα.
Δεν ξέρω ποια θεωρείται η πόλη μου ή το χωριό μου.
Γεννήθηκα στη Λειψία στις αρχές των 90s. Όταν δεν υπήρχε τοίχος, αλλα υπήρχε ένας νοητός διαχωρισμός στους πολίτες αυτής της χώρας.
Βασικά ο ένας μου παππούς ήταν Σερραίος, ο αλλος Γερμανός. Η μια μου γιαγιά από την Κόρινθο, η άλλη από Σερρες και αυτή, αλλά είχε μεγαλώσει στο Κιλκίς και έζησε καποια χρόνια στη Θεσσαλονίκη... Δεν ξερω πως όλα αυτά συνδυαστηκαν
Ο μπαμπάς μου γεννήθηκε στα τέλη των 50ς σε χώρα της ΕΣΣΔ, αλλα έφυγε 10 χρόνων για την Γερμανία, και ζούσε τα καλοκαίρια στην Ελλάδα. Η μαμά μου γεννήθηκε στα μέσα των 60ς σε μια μικρή πόλη της Ιταλίας.
Εγω έζησα μέχρι τα 18 σε Λειψία, Αμβούργο και Βερολίνο, και περνούσα μεγάλα διαστήματα στη Ρώμη.
Από τα 21 που τελείωσα το Πανεπιστήμιο, και που δεν έχω ζήσει.
- Ιαπωνία, Ιράν, Ισπανια, Γαλλία, Μαρόκο, Νότια Αφρική, Κίνα (για αρκετά έτη). Μέχρι την πανδημία, δεν περνουσα πάνω από 20 ημέρες στην Ελλαδα. Τα τελευταία 4 χρονια ζω περίπου 240/365 ημερες, εξαιτίας της κατάστασης με πανδημια κλπ. Αλλά κανονικά max 30 ημέρες
Είχα φτάσει κάποτε να πηγαίνω αεροδρόμιο και να μην ξερω που πρέπει να πάω.
Κάθε πρωί όπου και να βρίσκομαι, τα νέα της Ελλάδας τσεκάρω.
Αγαπημένη πόλη: Βιέννη
Δουλεύω για ιδιωτική εταιρεία!!!!
Δεν ξέρω ποια θεωρείται η πόλη μου ή το χωριό μου.
Γεννήθηκα στη Λειψία στις αρχές των 90s. Όταν δεν υπήρχε τοίχος, αλλα υπήρχε ένας νοητός διαχωρισμός στους πολίτες αυτής της χώρας.
Βασικά ο ένας μου παππούς ήταν Σερραίος, ο αλλος Γερμανός. Η μια μου γιαγιά από την Κόρινθο, η άλλη από Σερρες και αυτή, αλλά είχε μεγαλώσει στο Κιλκίς και έζησε καποια χρόνια στη Θεσσαλονίκη... Δεν ξερω πως όλα αυτά συνδυαστηκαν
Ο μπαμπάς μου γεννήθηκε στα τέλη των 50ς σε χώρα της ΕΣΣΔ, αλλα έφυγε 10 χρόνων για την Γερμανία, και ζούσε τα καλοκαίρια στην Ελλάδα. Η μαμά μου γεννήθηκε στα μέσα των 60ς σε μια μικρή πόλη της Ιταλίας.
Εγω έζησα μέχρι τα 18 σε Λειψία, Αμβούργο και Βερολίνο, και περνούσα μεγάλα διαστήματα στη Ρώμη.
Από τα 21 που τελείωσα το Πανεπιστήμιο, και που δεν έχω ζήσει.
- Ιαπωνία, Ιράν, Ισπανια, Γαλλία, Μαρόκο, Νότια Αφρική, Κίνα (για αρκετά έτη). Μέχρι την πανδημία, δεν περνουσα πάνω από 20 ημέρες στην Ελλαδα. Τα τελευταία 4 χρονια ζω περίπου 240/365 ημερες, εξαιτίας της κατάστασης με πανδημια κλπ. Αλλά κανονικά max 30 ημέρες
Είχα φτάσει κάποτε να πηγαίνω αεροδρόμιο και να μην ξερω που πρέπει να πάω.
Κάθε πρωί όπου και να βρίσκομαι, τα νέα της Ελλάδας τσεκάρω.
Αγαπημένη πόλη: Βιέννη
Δουλεύω για ιδιωτική εταιρεία!!!!
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Μερκελιδη....
Με λίγα λόγια...
...... ΠΑΟΚ εισαι....

Με λίγα λόγια...
...... ΠΑΟΚ εισαι....
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Τι δουλειά κανείς κι ταξιδεύεις τόσο πολύ;AngelosMerkelidis91 έγραψε:Ωραίο θέμα.
Δεν ξέρω ποια θεωρείται η πόλη μου ή το χωριό μου.
Γεννήθηκα στη Λειψία στις αρχές των 90s. Όταν δεν υπήρχε τοίχος, αλλα υπήρχε ένας νοητός διαχωρισμός στους πολίτες αυτής της χώρας.
Βασικά ο ένας μου παππούς ήταν Σερραίος, ο αλλος Γερμανός. Η μια μου γιαγιά από την Κόρινθο, η άλλη από Σερρες και αυτή, αλλά είχε μεγαλώσει στο Κιλκίς και έζησε καποια χρόνια στη Θεσσαλονίκη... Δεν ξερω πως όλα αυτά συνδυαστηκαν![]()
Ο μπαμπάς μου γεννήθηκε στα τέλη των 50ς σε χώρα της ΕΣΣΔ, αλλα έφυγε 10 χρόνων για την Γερμανία, και ζούσε τα καλοκαίρια στην Ελλάδα. Η μαμά μου γεννήθηκε στα μέσα των 60ς σε μια μικρή πόλη της Ιταλίας.
Εγω έζησα μέχρι τα 18 σε Λειψία, Αμβούργο και Βερολίνο, και περνούσα μεγάλα διαστήματα στη Ρώμη.
Από τα 21 που τελείωσα το Πανεπιστήμιο, και που δεν έχω ζήσει.
- Ιαπωνία, Ιράν, Ισπανια, Γαλλία, Μαρόκο, Νότια Αφρική, Κίνα (για αρκετά έτη). Μέχρι την πανδημία, δεν περνουσα πάνω από 20 ημέρες στην Ελλαδα. Τα τελευταία 4 χρονια ζω περίπου 240/365 ημερες, εξαιτίας της κατάστασης με πανδημια κλπ. Αλλά κανονικά max 30 ημέρες
Είχα φτάσει κάποτε να πηγαίνω αεροδρόμιο και να μην ξερω που πρέπει να πάω.
Κάθε πρωί όπου και να βρίσκομαι, τα νέα της Ελλάδας τσεκάρω.
Αγαπημένη πόλη: Βιέννη
Δουλεύω για ιδιωτική εταιρεία!!!!
-
AngelosMerkelidis91
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Έχω κάνει διαφορες όλα αυτά τα χρόνια αδερφέ... το μεροκάματο να βγαίνει!
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4238
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
AngelosMerkelidis91 έγραψε:Ωραίο θέμα.
Δεν ξέρω ποια θεωρείται η πόλη μου ή το χωριό μου.
Γεννήθηκα στη Λειψία στις αρχές των 90s. Όταν δεν υπήρχε τοίχος, αλλα υπήρχε ένας νοητός διαχωρισμός στους πολίτες αυτής της χώρας.
Βασικά ο ένας μου παππούς ήταν Σερραίος, ο αλλος Γερμανός. Η μια μου γιαγιά από την Κόρινθο, η άλλη από Σερρες και αυτή, αλλά είχε μεγαλώσει στο Κιλκίς και έζησε καποια χρόνια στη Θεσσαλονίκη... Δεν ξερω πως όλα αυτά συνδυαστηκαν![]()
Ο μπαμπάς μου γεννήθηκε στα τέλη των 50ς σε χώρα της ΕΣΣΔ, αλλα έφυγε 10 χρόνων για την Γερμανία, και ζούσε τα καλοκαίρια στην Ελλάδα. Η μαμά μου γεννήθηκε στα μέσα των 60ς σε μια μικρή πόλη της Ιταλίας.
Εγω έζησα μέχρι τα 18 σε Λειψία, Αμβούργο και Βερολίνο, και περνούσα μεγάλα διαστήματα στη Ρώμη.
Από τα 21 που τελείωσα το Πανεπιστήμιο, και που δεν έχω ζήσει.
- Ιαπωνία, Ιράν, Ισπανια, Γαλλία, Μαρόκο, Νότια Αφρική, Κίνα (για αρκετά έτη). Μέχρι την πανδημία, δεν περνουσα πάνω από 20 ημέρες στην Ελλαδα. Τα τελευταία 4 χρονια ζω περίπου 240/365 ημερες, εξαιτίας της κατάστασης με πανδημια κλπ. Αλλά κανονικά max 30 ημέρες
Είχα φτάσει κάποτε να πηγαίνω αεροδρόμιο και να μην ξερω που πρέπει να πάω.
Κάθε πρωί όπου και να βρίσκομαι, τα νέα της Ελλάδας τσεκάρω.
Αγαπημένη πόλη: Βιέννη
Δουλεύω για ιδιωτική εταιρεία!!!!
Multinational & multicultural. Τα ελληνικα τα μιλάς όπως τα γράφεις?
Ζω από το 2015 στο εξωτερικό με μια μικρή παύση μεταξύ 2019-2021 μεσα στον κοβιντ όπου γύρισα στην Θεσσαλονίκη από όπου και είμαι. Εχω ταξιδεψει κι εγω πολύ, αλλα μονο Ευρωπη.
2015-2019 Ολλανδια, και τώρα Βουδαπέστη με εργασια οπου μπορω να ταξιδευω Ελλάδα κι Ευρώπη εν γενει σχεδον τον μισο χρονο.
Και ξανα-μανα Ολλανδια απο του χρονου μετεγκατασταση πιο μονιμη.
Αγαπημενες πολεις πολλες - Αμβέρσα για την νυχτερινη ζωη και την κουλτουρα, Μπριζ για την Χριστουγεννιατικη αγορά, Βορεια Ιταλια και Σλοβενια για σκι, Roquebrune-Cap-Martin για καλοκαιρι, Βιεννη που ειναι διπλα μου για το ο,τιδηποτε, Λαιντεν Ολλανδιας (οπου και ζουσα) για ποιοτητα ζωης.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
AngelosMerkelidis91 έγραψε:Έχω κάνει διαφορες όλα αυτά τα χρόνια αδερφέ... το μεροκάματο να βγαίνει!
Είναι σίγουρο ότι δεν είσαι ο...τζεημς Μποντ...ε;
-
AngelosMerkelidis91
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Οχι, δυστυχως κάνει "μπαμ" η μη ελληνική προφορά μου. Έχω ακόμα κάποια θέματα και στο γραπτό, αλλα ψάχνω στο web αν δεν είμαι σίγουρος για μια λέξη. Και έχω αυτόματο διορθωτή στον υπολογιστή και βοηθάει!
Στο προφορικό έχω θεματα σε οποιαδήποτε γλώσσα. Εκανα μαθηματα σε γιατρο από 9 ετών, μέχρι και τα 15 και το διόρθωσα. Το έπαθα ξαφνικά στα 9 όταν οι γονείς μου είχαν ένα ατύχημα και δεν μπορούσα να πω ξαφνικα ούτε μια πρόταση. Εννοω γιατρό ομιλίας αν υπάρχει τέτοια ειδικότητα στην Ελλάδα ή Sprachtherapeut. Και στο σπίτι, και αργότερα με την νονά μ είχα επαφή με την ελληνικη διάλεκτο . Η νονά μου τελείωσε ελληνικό σχολείο, και στο σπίτι της μιλούσαν ελληνικα, ξέρει πιο καλά ελληνικα και από εμένα.
Μπορώ βρβαια να διαβάσω ενα βιβλίο συνεχόμενα και να γράψω μετά μια περίληψη μετα
Στο προφορικό έχω θεματα σε οποιαδήποτε γλώσσα. Εκανα μαθηματα σε γιατρο από 9 ετών, μέχρι και τα 15 και το διόρθωσα. Το έπαθα ξαφνικά στα 9 όταν οι γονείς μου είχαν ένα ατύχημα και δεν μπορούσα να πω ξαφνικα ούτε μια πρόταση. Εννοω γιατρό ομιλίας αν υπάρχει τέτοια ειδικότητα στην Ελλάδα ή Sprachtherapeut. Και στο σπίτι, και αργότερα με την νονά μ είχα επαφή με την ελληνικη διάλεκτο . Η νονά μου τελείωσε ελληνικό σχολείο, και στο σπίτι της μιλούσαν ελληνικα, ξέρει πιο καλά ελληνικα και από εμένα.
Μπορώ βρβαια να διαβάσω ενα βιβλίο συνεχόμενα και να γράψω μετά μια περίληψη μετα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Maurice_Escargot έγραψε:Αγαπημενες πολεις πολλες - Αμβέρσα για την νυχτερινη ζωη και την κουλτουρα, Μπριζ για την Χριστουγεννιατικη αγορά, Βορεια Ιταλια και Σλοβενια για σκι, Roquebrune-Cap-Martin για καλοκαιρι, Βιεννη που ειναι διπλα μου για το ο,τιδηποτε, Λαιντεν Ολλανδιας (οπου και ζουσα) για ποιοτητα ζωης.
Αμβέρσα έχω κατέβει για δουλειά μόνο (κάτι ώρες κάθε φορά), Leiden έχω πάει 1-2 φορές, με δίνει την εντύπωση ότι είναι ένα λίγο μεγαλύτερο Delft.. Ακόμα έχω πολλά να ανακαλύψω.
-
AngelosMerkelidis91
Re: Που μένετε αδέρφια?? (πείτε την/το πόλη/χωριό σας)
Ποτέ δεν την συμπάθησα την Ολλανδία -ούτε τους Ολλανδούς- αν και εχω πάει αρκετές φορές για διαφορετικούς λόγους σε πολλες πόλεις. Θεωρώ ότι οι Ολλανδοι είναι συνένωση των ασχημων χαρακτηριστικών των Βρετανών και των Γερμανών.
Επίσης, είναι κακοι εργοδότες, υπουλοι και φιλοχρηματοι. Η ιστορία αυτό έχει δείξει!
Προφανώς, υπάρχουν πολεις που μου αρέσουν.
Αν πρότεινα σε κάποιον που να πάει να ζήσει θα του έλεγα, με τίποτα στο Amsterdam ή Eindhoven. Επίσης, μακριά από Groningen, Breda και Tilburg.
Μαλλον προς Utrecht, Maastricht, και ίσως Leiden και Den Haag.
Η Utrecht την Άνοιξη, είναι όνειρο... Η Hague έχει όλο αυτό το πολιτικό περιβάλλον που μου αρέσει. Στο Rotterdam μπορεί να εμενα αν είμαι μόνος και ελεύθερος, αλλα σε λιμάνι δεν θα ήθελα να είμαι με οικογένεια και να μεγαλώνω παιδιά, και επίσης δεν θεωρείται όμορφη πόλη. Την ίδια άποψη εχω για Αμβέρσα και Αμβούργο, δεν είναι πολεις να βρίσκεσαι με οικογενεια. Στο Delft επισης δεν θα εμενα, εμπορικό κέντρο με ιστορία, αλλα επειδή ήταν μια από τις βάσεις της Dutch East India Company, μακρια!
Επίσης, είναι κακοι εργοδότες, υπουλοι και φιλοχρηματοι. Η ιστορία αυτό έχει δείξει!
Προφανώς, υπάρχουν πολεις που μου αρέσουν.
Αν πρότεινα σε κάποιον που να πάει να ζήσει θα του έλεγα, με τίποτα στο Amsterdam ή Eindhoven. Επίσης, μακριά από Groningen, Breda και Tilburg.
Μαλλον προς Utrecht, Maastricht, και ίσως Leiden και Den Haag.
Η Utrecht την Άνοιξη, είναι όνειρο... Η Hague έχει όλο αυτό το πολιτικό περιβάλλον που μου αρέσει. Στο Rotterdam μπορεί να εμενα αν είμαι μόνος και ελεύθερος, αλλα σε λιμάνι δεν θα ήθελα να είμαι με οικογένεια και να μεγαλώνω παιδιά, και επίσης δεν θεωρείται όμορφη πόλη. Την ίδια άποψη εχω για Αμβέρσα και Αμβούργο, δεν είναι πολεις να βρίσκεσαι με οικογενεια. Στο Delft επισης δεν θα εμενα, εμπορικό κέντρο με ιστορία, αλλα επειδή ήταν μια από τις βάσεις της Dutch East India Company, μακρια!