3. Bryce Daren Moon
Re: 3. Bryce Daren Moon
ακομα στην ομαδα ειναι αυτο το παλικαρι?δεν τον στελνουμε πισω να γλειωσουμε και κανα φραγκο λεω γω!
Re: 3. Bryce Daren Moon
Δεν μου αρέσει να κάνω υποδείξεις σε αλλα αδέρφια του φόρουμ, αλλά τους παρακαλώ θερμά να σταματήσουν τα απαξιωτικά σχόλια για εναν παίχτη που ματώνει τη φανέλα που φοράει (μία φορα το μήνα). τουιστεδ
Re: 3. Bryce Daren Moon
Γιατί δεν το κλειδώνετε το τόπικ? Δεν νομίζω να ξανααγωνιστεί ο παίκτης αυτός, με τις προσθήκες που γίναν.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: 3. Bryce Daren Moon
Ματώνει?? μιά φορά κάθε μήνα??SATANAS έγραψε:Δεν μου αρέσει να κάνω υποδείξεις σε αλλα αδέρφια του φόρουμ, αλλά τους παρακαλώ θερμά να σταματήσουν τα απαξιωτικά σχόλια για εναν παίχτη που ματώνει τη φανέλα που φοράει (μία φορα το μήνα). τουιστεδ
Τι υποννοούν πάλι τα Σατανικά γραφόμενα?? ότι ο Moon έχει περίοδο??
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 3. Bryce Daren Moon
Γελάστε, γελάστε! Τελικά μόνον εγώ πιστεύω τον παίκτη!
Θα τον δείτε κόντρα στον ΠΑΟ στα ημιτελικά (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία)!
Θα τον δείτε κόντρα στον ΠΑΟ στα ημιτελικά (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία)!
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: 3. Bryce Daren Moon
ε αφου το λες ρε αποστολε...να γελασω!
(η ελπιδα πεθαινει τελευταια...αλλα πεθαινει!!)
(η ελπιδα πεθαινει τελευταια...αλλα πεθαινει!!)
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: 3. Bryce Daren Moon
ε οταν δεν υπαρχουν θεματα τυπου σαλπιγγιδη...μπαινουμε εδω να πουμε κανα μασαλι! 
Re: 3. Bryce Daren Moon
Ρε σεις αυτος τι κανει ? Που βρισκεται ?
Εχει καταντησει ο ανθρωπος η νεα version της ταινιας " HOME ALONE"
Εχει καταντησει ο ανθρωπος η νεα version της ταινιας " HOME ALONE"
Re: 3. Bryce Daren Moon
μονο σε 5χ5 μεταξυ μας και αν οι μισοι φορανε φανελες του βαζελου . ( προς το παρον)

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 3. Bryce Daren Moon
Δεν είπα ότι θα σκοράρει κιόλας! Είπα πως αν παίξει θα εκπλαγείτε απο την προσφορά του! Τελικά πολύ εύκολα κατακρίνουμε κάποιον κι αυτό είναι μέγα ελάττωμα!
Ο Μουν πχ έχει παίξει ελάχιστα κι όμως τον κατακρίνετε! Αν απομονώσουμε όμως κάποια άσχημα παιχνίδια του Αραμπατζή (τον αναφέρω γιατί είναι εσωτερικός του ανταγωνιστής) θα δείτε πόσο χάλια ήταν! Του 'δωσε όμως ευκαιρίες ο Μηχανικός και βελτιώθηκε πολύ! Κάτι που δεν έγινε με τιν Μουν. Εντάξει, ήρθε σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση από τον Παναθηναϊκό (γι' αυτό άλλωστε και τον έδωσε ο βάζελος), αλλά για να τον δεχθεί ο Santos κάτι σημαίνει. Το ότι ειναι διεθνής αποδεικνύει επίσης ότι δεν είναι τυχαίος, όπως άλλωστε και το ότι, πριν επιστρέψει αό την Ν. Αφρική σε άσχημα χάλια, ο Παναθηναϊκός δεν τον έδινε μεταγραφή στην Αγγλία, με καλά λεφτά.
Να μην τα προσπερνάμε όλα αυτά τόσο εύκολα.
Ο Μουν πχ έχει παίξει ελάχιστα κι όμως τον κατακρίνετε! Αν απομονώσουμε όμως κάποια άσχημα παιχνίδια του Αραμπατζή (τον αναφέρω γιατί είναι εσωτερικός του ανταγωνιστής) θα δείτε πόσο χάλια ήταν! Του 'δωσε όμως ευκαιρίες ο Μηχανικός και βελτιώθηκε πολύ! Κάτι που δεν έγινε με τιν Μουν. Εντάξει, ήρθε σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση από τον Παναθηναϊκό (γι' αυτό άλλωστε και τον έδωσε ο βάζελος), αλλά για να τον δεχθεί ο Santos κάτι σημαίνει. Το ότι ειναι διεθνής αποδεικνύει επίσης ότι δεν είναι τυχαίος, όπως άλλωστε και το ότι, πριν επιστρέψει αό την Ν. Αφρική σε άσχημα χάλια, ο Παναθηναϊκός δεν τον έδινε μεταγραφή στην Αγγλία, με καλά λεφτά.
Να μην τα προσπερνάμε όλα αυτά τόσο εύκολα.
Re: 3. Bryce Daren Moon
Ήρθε σε μια εποχή που είχαμε ανάγκη απο δεξί μπακ λόγω τραυματισμών του Σνάουτσνερ και Αραμπατζή, έστω και με επιθετικές κυριως αρετές, βλέπε Λίνο. Αν θυμάμαι καλά είχε και τραυματισμούς που τον κράτησαν πίσω και για αυτό δεν τον είδαμε καθόλου.
Απο εκεί και πέρα, ανέβηκε ο Αραμπατζής, έπιασε την ευκαιρία απο τα μαλλιά και δικαίωσε τον Σάντος που δήλωνε ότι μπορεί να εξελιχθεί σοτ καλύτερο δεξί μπακ εν Ελλάδι και για αυτό το λόγο ο Αφρικανος δεν αγωνιζεται.
Το ότι είναι καλός παίκτης το θεωρώ δεδομένο, αφού αποτελεί επιλογή του προπονητη.
Απο εκεί και πέρα, ανέβηκε ο Αραμπατζής, έπιασε την ευκαιρία απο τα μαλλιά και δικαίωσε τον Σάντος που δήλωνε ότι μπορεί να εξελιχθεί σοτ καλύτερο δεξί μπακ εν Ελλάδι και για αυτό το λόγο ο Αφρικανος δεν αγωνιζεται.
Το ότι είναι καλός παίκτης το θεωρώ δεδομένο, αφού αποτελεί επιλογή του προπονητη.