3. Bryce Daren Moon

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από e8nos »

ακομα στην ομαδα ειναι αυτο το παλικαρι?δεν τον στελνουμε πισω να γλειωσουμε και κανα φραγκο λεω γω!
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από SATANAS »

Δεν μου αρέσει να κάνω υποδείξεις σε αλλα αδέρφια του φόρουμ, αλλά τους παρακαλώ θερμά να σταματήσουν τα απαξιωτικά σχόλια για εναν παίχτη που ματώνει τη φανέλα που φοράει (μία φορα το μήνα). τουιστεδ
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από vs40 »

Γιατί δεν το κλειδώνετε το τόπικ? Δεν νομίζω να ξανααγωνιστεί ο παίκτης αυτός, με τις προσθήκες που γίναν.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

SATANAS έγραψε:Δεν μου αρέσει να κάνω υποδείξεις σε αλλα αδέρφια του φόρουμ, αλλά τους παρακαλώ θερμά να σταματήσουν τα απαξιωτικά σχόλια για εναν παίχτη που ματώνει τη φανέλα που φοράει (μία φορα το μήνα). τουιστεδ
Ματώνει?? μιά φορά κάθε μήνα??
Τι υποννοούν πάλι τα Σατανικά γραφόμενα?? ότι ο Moon έχει περίοδο??
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από Lord »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γελάστε, γελάστε! Τελικά μόνον εγώ πιστεύω τον παίκτη!
Θα τον δείτε κόντρα στον ΠΑΟ στα ημιτελικά (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία)!
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ε αφου το λες ρε αποστολε...να γελασω!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
(η ελπιδα πεθαινει τελευταια...αλλα πεθαινει!!)
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από obanebane »

Αυτον τον ειχα ξεχασει τελειως που τον ξεθαψατε?
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ε οταν δεν υπαρχουν θεματα τυπου σαλπιγγιδη...μπαινουμε εδω να πουμε κανα μασαλι! :D
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

Ρε σεις αυτος τι κανει ? Που βρισκεται ?
Εχει καταντησει ο ανθρωπος η νεα version της ταινιας " HOME ALONE"
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από gash04 »

Θέλω να σας δω αν σκοράρει εναντίον του βάζελου τι θα λέτε μετά. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από novito »

"άσε το προ ρε π@παραααα" ... αυτο θα λέμε... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

μονο σε 5χ5 μεταξυ μας και αν οι μισοι φορανε φανελες του βαζελου . ( προς το παρον) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είπα ότι θα σκοράρει κιόλας! Είπα πως αν παίξει θα εκπλαγείτε απο την προσφορά του! Τελικά πολύ εύκολα κατακρίνουμε κάποιον κι αυτό είναι μέγα ελάττωμα!
Ο Μουν πχ έχει παίξει ελάχιστα κι όμως τον κατακρίνετε! Αν απομονώσουμε όμως κάποια άσχημα παιχνίδια του Αραμπατζή (τον αναφέρω γιατί είναι εσωτερικός του ανταγωνιστής) θα δείτε πόσο χάλια ήταν! Του 'δωσε όμως ευκαιρίες ο Μηχανικός και βελτιώθηκε πολύ! Κάτι που δεν έγινε με τιν Μουν. Εντάξει, ήρθε σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση από τον Παναθηναϊκό (γι' αυτό άλλωστε και τον έδωσε ο βάζελος), αλλά για να τον δεχθεί ο Santos κάτι σημαίνει. Το ότι ειναι διεθνής αποδεικνύει επίσης ότι δεν είναι τυχαίος, όπως άλλωστε και το ότι, πριν επιστρέψει αό την Ν. Αφρική σε άσχημα χάλια, ο Παναθηναϊκός δεν τον έδινε μεταγραφή στην Αγγλία, με καλά λεφτά.
Να μην τα προσπερνάμε όλα αυτά τόσο εύκολα.
Άβαταρ μέλους
die8nhs
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 02:03

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από die8nhs »

Ήρθε σε μια εποχή που είχαμε ανάγκη απο δεξί μπακ λόγω τραυματισμών του Σνάουτσνερ και Αραμπατζή, έστω και με επιθετικές κυριως αρετές, βλέπε Λίνο. Αν θυμάμαι καλά είχε και τραυματισμούς που τον κράτησαν πίσω και για αυτό δεν τον είδαμε καθόλου.
Απο εκεί και πέρα, ανέβηκε ο Αραμπατζής, έπιασε την ευκαιρία απο τα μαλλιά και δικαίωσε τον Σάντος που δήλωνε ότι μπορεί να εξελιχθεί σοτ καλύτερο δεξί μπακ εν Ελλάδι και για αυτό το λόγο ο Αφρικανος δεν αγωνιζεται.
Το ότι είναι καλός παίκτης το θεωρώ δεδομένο, αφού αποτελεί επιλογή του προπονητη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”