Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

teod1980 τα παραπανω δεν ηταν για σενα.... ;)
νομιζω, αλλωστε οτι τα παμε σε πμ...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ωραία λοιπόν, αν θεωρείς ότι έχω κάνει κάπου λάθος εγώ, σε απαλλάσω κι εσένα κι όλους σας από την παρουσία μου μέχρι να βρείτε μόνοι σας δημοκρατικούς τρόπους για να λύσετε τα προβλήματα που κυρίως εσείς θέτετε..
Θα παραμείνω σιωπηλός κι αμέτοχος στην πλειοψηφία των συζητήσεων κι απλά θα παρακολουθώ πως θέλετε να φτιάξετε το φόρουμ σύμφωνα με τα δικά σας πρότυπα..
Οταν καταφέρετε να ξεχωρίσετε το σοβαρό από το αστείο, το χαβαλέ από το φορτισμένο κλίμα και την ενημέρωση από την ψυχαγωγία, τότε θα εμφανιστώ και πάλι...

Γιατί νομίζω ότι τόσον καιρό σας βάρυνα με την παρουσία μου..
Κι από τη στιγμή που ο έχων την εξουσία και με ένα κουμπάκι μπορεί να κατευθύνει όπως ο ίδιος θέλει το φόρουμ ας το κάνει. Κι ας μείνει και μόνος του να συζητά με τον εαυτό του, δε με πειράζει..
Με ενοχλεί όμως αυτός που έχει την εξουσία και στη δύσκολη στιγμή θα τη χρησιμοποιήσει, αντί να πει μια φορά ότι κι ο ίδιο έκανε λάθος..

Θα περιμένω να δω τι θα πουν και οι υπόλοιποι μοντ.
Ως τότε ΑΠΟΧΗ!

Και δε με ενδιαφέρουν οι δικαιολογίες..
Είμαστε μεγάλα παιδιά που με τα λόγια μπορούμε να βγάλουμε άκρη..
Αν σας είμαι βάρος ή σας ενοχλώ κάπου στο έργο σας, αντίο!

Τελικά είναι πολύ άσχημο πράγμα να μην εκτιμάει κάποιος μερικά πράγματα..

Καληνύχτα σας και καλά ξεμπερδέματα!
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Realcon »

Είμαστε μεγάλα παιδιά που με τα λόγια μπορούμε να βγάλουμε άκρη..
free4
Συνέχισε το.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Δεν έχω πρόβλημα όχι στο να κλειδώσουμε αλλά και να διαγράψουμε ότι δεν σας αρέσει.
Αρκεί να μην φτάσουμε να κάνουμε ψηφοφορία για αυτό.
Το τόπικ teod υπάρχει απο το 2007.
Προσωπικά και μένα δεν με αρέσει όπως επίσης δεν με αρέσουν και άλλα πολλά όπως για παράδειγμα η μεταγραφολογία όπως επίσης ποιον παίχτη θέλετε να αποκτήσετε και όλα όσα έχουν να κάνουν με άλλα ΜΜΕ και έχουν ανοιχτεί κατά καιρούς.
Υπάρχουν και άλλα πολλά που θα χρειαστούν συγχώνευση ή μάζεμα γενικά.
Για παράδειγμα υπάρχουν τόπικ για ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Σκέφτεσαι να ανοίξω για κάθε game ξεχωριστό τόπικ τι έχει να γίνει?
Είναι και άλλα που με τον καιρό θα μαζευτούν πάντως.
Μέχρι τότε όμως καλό είναι να κάνετε τις προτάσεις σας όπως τώρα για παράδειγμα για το πως θα θέλατε να είναι για να μπορούμε να αναπτύξουμε τις ιδέες μας και την συζήτηση καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Ρε τανγκαλε θες να κερδισεις τις εντυπωσεις?? Οκ, δικες σου πασα μου.... Αλλα ας ξεκαθαρισουμε μερικα πραματα...
Σε ενα , κυριολεκτικα οτι να ναι, τοπικ σας επιασε χθες μια παλαβομαρα. Δουλεια μας ειναι να ηρεμησουμε τα πνευματα πριν ξεφυγει η κατασταση και αρχίσουμε να βριζόμαστε μεταξύ μας. Κυριολεκτικα παρακαλουσα επι 2 ωρες να σταματησουμε. Όπως έγραφα "Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια. Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...". Παρακαλω για κανα διωρο για το αυτονοητο. Να ηρεμησουμε και να συνεχισουν οσοι θελουν στο γ@μωτοπικ εντος θεματος. Και συνεχιζεις... Aν θεωρειται μη δημοκρατικο (τρομαρα μας) το μπαν μιας ωρας (απίστευτο χρονικο διαστημα!!) για να ηρεμησεις, τοτε ναι δεν ειμαι δημοκρατης.... Έτσι είναι όμως το φόρουμ και οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε κάποια πράματα...

υ.γ. αποχες και παπαριες τ ακουω βερεσε... αν θελω ιντριγκες και δολοπλοκιες θα δω κανα βραζιλιανικο στην τιβι....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

Πάμε για πρωτάθλημα μετά απο 25 χρόνια. Μάλλον το ξεχάσαμε και ασχολούμαστε με αλλότρια...

Αλλά δεν βαριέσαι...ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!

:(
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Αν θέλετε να γνωρίσετε την Χούντα No Problem.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από SATANAS »

Ασε ενα τοπκι ασυλο για πολυτεχνειο μονο αντερφε. :cry:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Αυτό κλείδωσε ποιο γρήγορα απο όλα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από lefis »

kostasff έγραψε:
lefis έγραψε:προσοχή ΔΕΝ έσβησα μετονόμασα το cookies.sqlite σε κάτι άλλο ότι θες. απλά για σιγουριά μην το σβήνεις.αυτό βρίσκεται στο φάκελο του μοζιλα στο προφιλ.....ψάξτο για σιγουριά.εμένα πάντως το πρόβλημα λύθηκε.
Το νέο πρόβλημα είναι πως κάθε φορά που ανοίγω τον mozilla, δημιουργείται νέο αρχείο cookies.sqlite :x
Τι κάνουμε τώρα? :?:
αυτό το αρχείο πρέπει να υπάρχει για να δουλεύει ο Mozilla.κρατάει πληροφορία για τις σελίδες με auto login κλπ που επισκέπτεσαι.κανονικά (τουλάχιστον σε εμένα έτσι έγινε) όταν ξαναδημιουργήθηκε το αρχείο (από μόνο του βέβαια) το πρόβλημα με τα log off απο κάποια sites λύθηκε.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Ποινές σε μέλη

Maximus 1 εβδομάδα (εκτίει ήδη την ποινή απο την Κυριακή)
Free4 1 ώρα (έληξε)


Μαζί με τους παραπάνω οριστικά διεγράφησαν

2 ερπετά
1 γριά
10 χανούμια

Τα τελευταία αν θέλουν κάτι ας στείλουν email να μας πουν και τους λόγους εγγραφής τους στο παρόν φόρουμ.

* Όσοι έχουν δεχτεί μικρές ποινές φέτος να διευκρινίσω ότι θεωρούνται υπότροποι και σε περίπτωση συνεχόμενου παραπτώματος η ποινή τους θα διπλασιάζεται.

**απο την νέα σαιζόν θα μπορούν να ξανακράζουν ελεύθερα καθότι ο παραπάνω όρος δεν θα έχει ισχύ.

*** Ατυποι νόμοι που καλό είναι να τους γνωρίζεται και αυτούς.
Συζήτηση ή κουβέντα πάνω σε αυτό δεν γίνεται αποδεκτή.
Αποφασίσαμε και διατάξαμε...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

gash04 έγραψε:...
Μαζί με τους παραπάνω οριστικά διεγράφησαν
...
10 χανούμια

Τα τελευταία αν θέλουν κάτι ας στείλουν email να μας πουν και τους λόγους εγγραφής τους στο παρόν φόρουμ.
...
Τι να θελουν μωρε?? Σκασαν μυτη ταυτοχρονα δεκα χανουμια, και θες να ναι για καλο?? Πονεσαν τα ματια μας να βλεπουμε 21...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Δεν το αποκλείω γιατί χθες είδα βιδεάκι στο youtube για το παιχνίδι μας (και μάλιστα πολύ καλή δημιουργία) απο Αεκντζήδες όπως επίσης και για τον Πάμπλο.
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από 8emis4 »

gash04 έγραψε:Ποινές σε μέλη
Maximus 1 εβδομάδα (εκτίει ήδη την ποινή απο την Κυριακή)
Ρε σεις, στείλατε για χειμερινά μπανακια ηλικιωμένο άνθρωπο, θα τον χάσουμε!

Τι παίχτηκε αν επιτρέπεται?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Κανονισμός 6.4 απο τους όρους χρήσης που όλοι πατάμε I agree πριν προχωρήσουμε εγγραφή στο παρόν site.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”