Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
δεν εχουν τοσο κομπλεξ μαζι μας οι πανιώνιοι...
τεσπα.οψομεθα
τεσπα.οψομεθα
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Inside man
Μέχρι στιγμής στη λίστα αποχώρησης από τον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι, είναι οι Μπακαγιόκο και Ηλιάδης (οι οποίοι -επιμένω- μάλλον θα συνεχίσουν να είναι συμπαίκτες).
Ο πρώτος είναι άχαστος, που λέμε και στο στοίχημα, ενώ ο δεύτερος σχεδόν σίγουρος. Δεν θα είναι όμως οι μόνοι.
Ο τρίτος που θα προστεθεί στη λίστα, από ό,τι φαίνεται, θα είναι ο Βασίλης Λάκης. Ο Σάντος τον εκτιμά σαν παίκτη, αλλά δεν τον έχει στις βασικές επιλογές του για μετά το καλοκαίρι. Ο Αραμπατζής βρίσκει τον καλό του εαυτό, θα αποκτηθεί επιπλέον ένα δεξί μπακ, ενώ υπάρχει και ο Σνάουτσνερ.
Το ίδιο ισχύει και στους δεξιούς μέσους. Θα μείνει ο 35χρονος Κονσεϊσάο ενώ υπάρχει ο Σορλάν (που μάλλον θα αποκτηθεί κανονικά όταν λήξει ο δανεισμός του. Οπότε, ο Λάκης μάλλον έχει ήδη ειδοποιηθεί να βρει ομάδα.
απο Μακεδονια εφημεριδα
Mηπως Μπακα ηλιαδης που τουσ ηθελε ο νιονιος πανε εκει μαζι παροτι ελευθεροι και παρουμε εστογιανοφ Μακο με λιγοτερα?????
Μέχρι στιγμής στη λίστα αποχώρησης από τον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι, είναι οι Μπακαγιόκο και Ηλιάδης (οι οποίοι -επιμένω- μάλλον θα συνεχίσουν να είναι συμπαίκτες).
Ο πρώτος είναι άχαστος, που λέμε και στο στοίχημα, ενώ ο δεύτερος σχεδόν σίγουρος. Δεν θα είναι όμως οι μόνοι.
Ο τρίτος που θα προστεθεί στη λίστα, από ό,τι φαίνεται, θα είναι ο Βασίλης Λάκης. Ο Σάντος τον εκτιμά σαν παίκτη, αλλά δεν τον έχει στις βασικές επιλογές του για μετά το καλοκαίρι. Ο Αραμπατζής βρίσκει τον καλό του εαυτό, θα αποκτηθεί επιπλέον ένα δεξί μπακ, ενώ υπάρχει και ο Σνάουτσνερ.
Το ίδιο ισχύει και στους δεξιούς μέσους. Θα μείνει ο 35χρονος Κονσεϊσάο ενώ υπάρχει ο Σορλάν (που μάλλον θα αποκτηθεί κανονικά όταν λήξει ο δανεισμός του. Οπότε, ο Λάκης μάλλον έχει ήδη ειδοποιηθεί να βρει ομάδα.
απο Μακεδονια εφημεριδα
Mηπως Μπακα ηλιαδης που τουσ ηθελε ο νιονιος πανε εκει μαζι παροτι ελευθεροι και παρουμε εστογιανοφ Μακο με λιγοτερα?????
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
πλακα πλακα αυτη η γατα πρεπει να εχει συντσκτες μελη του παοκμανια
τουλαχηστων περνετε κανενα φρανκο
γραψτε για owen σημερα και αυριο θα τον εχει πρωτοσελιδο
χαχαχαχχα

τουλαχηστων περνετε κανενα φρανκο
γραψτε για owen σημερα και αυριο θα τον εχει πρωτοσελιδο
χαχαχαχχα
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Yiankos έγραψε: Εγώ αν ήμουν Πανιώνιος θα ήθελα ο παίχτης της ομάδας μου να πάει στο ΠΟΚ γιατί το ΠΟΚ δεν υπάρχει περίπτωση να το περάσω στον αιώνα τον άπαντα, ενώ τον ΠΑΟΚ μπορώ να τον περάσω!
Γιανκο, αγαπημενε μου φιλε κι αδερφε, αν και η προσφατη προϊστορια σου δινει καποιο δικαιο, η φραση σου αυτη με προβληματισε πολυ... Ειναι κατι που δε χωρα στο μυαλο μου κι ελπιζω να μη το ζησω ποτέ απο δω και περα... Εκει μας ειχαν φτασει, να σκεφτετε ετσι ποιος(?), ο Πανιωνιος... Καλα θα κανει να αλλαξει σκεπτικο, γιατι αυτες οι εποχες εχουν πια περασει!!!!
Καλα θα κανει αν δωσει κανεναν απο αυτους τους προαναφερθεντες, να τους δωσει σε εμας...τι σόι φιλια εχουμε??? Αλλα θα μου πεις, μπρος στα φραγκα, ξεχναμε και τις μανες μας, στις φιλιες θα κολλησουμε???
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
νομιζω στη γατα γραφει
συμφωνα με πληροφοριες του σκουτ μας parasandalos

συμφωνα με πληροφοριες του σκουτ μας parasandalos
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ρε συ παρασάνδαλος.....
με αυτό το όνομα π είπες πολλοί πηδήξαμε...
αλλά όχι μόνο δε μου φαίνεται πιθανό, αλλά μου φαίνεται ΑΝΕΦΙΚΤΟ...
λόγω χρημάτων, του συμβολαίου του παίκτη κτλ...
νομίζω πως για αυτήν την περίπτωση... δυστυχώς πέσαμε έξω...
αλλά από την άλλη... είσαι γνωστός και δε νομίζω να πουλάς παπά με τέτοια μεγάλη πιθανότητα να εκτεθείς.... προβληματίζομαι
με αυτό το όνομα π είπες πολλοί πηδήξαμε...
αλλά όχι μόνο δε μου φαίνεται πιθανό, αλλά μου φαίνεται ΑΝΕΦΙΚΤΟ...
λόγω χρημάτων, του συμβολαίου του παίκτη κτλ...
νομίζω πως για αυτήν την περίπτωση... δυστυχώς πέσαμε έξω...
αλλά από την άλλη... είσαι γνωστός και δε νομίζω να πουλάς παπά με τέτοια μεγάλη πιθανότητα να εκτεθείς.... προβληματίζομαι
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
PARASANDALOS έγραψε:
2)θα κανουμε μεταγραφες(καλες) γιατι ολοι λενε απο δοιηκηση του χρονου οτι παμε για πρωταθλημα φετος ειναι η αρχη....
Πορεια πρωταθλητισμου ειπαμε κι οχι πρωταθλημα!!!!! Μη παραφραζεις τα λεγομενα, μονο κακο κανει δημιουργωντας προσδοκιες και ολα οσα επονται...ΠΑΟΚ εισαι...ενθουσιαζεσαι και καταρεεις ευκολα!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
αυτή η επισήμανση είναι πολύ σημαντική πλάτωνα...
και του χρόνου θα πρέπει να το επαναλάβουμε πολλέ πολλές φορές... γιατί θα την παρεξηγήσουν πολλοί!!!
και του χρόνου θα πρέπει να το επαναλάβουμε πολλέ πολλές φορές... γιατί θα την παρεξηγήσουν πολλοί!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Πολλοι ξεχναμε επισης οτι βρισκομαστε ακομη στα πλαισια της οικονομικης εξυγιανσης. Ακομη χρωσταμε ενα σωρο χρηματα, χτιζουμε επισης προπονητικο κεντρο το οποιο κοστιζει κι αυτο ενα καρρο φραγκα!!!!
Παραλληλα δημιουργουμε μια ανταγωνιστικη ομαδα...κι αυτο θελει πολλα λεφτα...
Οποτε για να μη χασουμε καπου και το λογαρισμο και να μη μπορουμε να βλεπουμε το δασος απο τα πολλα δεντρα, καλο θα ηταν να κανουμε τα βηματα μας σοβαρα και μετρημενα, αλλα σταθερα.
Φετος λοιπον παμε για Ουεφα. Αν προκυψει κατι καλυτερο, πχ ΤσουΛου, δε θα πουμε οχι. Αλλα, θα μπουμε στο δευτερο γυρο των προκριματικων, πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να αποκλεισουμε δυο ομαδες σε διπλους αγωνες (καλοκαιριατικα) για να μπουμε στο θησαυροφυλακιο των ομιλων του ΤσουΛου.
Καθολου ευκολο και δεδομενο στη σημερινη κατασταση λοιπον!!!!
Του χρονου, κανουμε πορεια πρωταθλητισμου. Σημαινει οτι επιδιωκω να ειμαι οσο πιο κοντα γινετε στον πρωτο, αν οχι να ειμαι ο ιδιος πρωτος. Δηλαδη παω και παλι για ΤσουΛου, ειτε σαν πρωταθλητης, ειτε σαν δευτερος. Στην πρωτη περιπτωση ριχνομαι στη μαχη απο τον τριτο γυρο των προκριματικων κι οχι απο τον δευτερο (βλεπε παραπανω), οπότε και εχω δυο αγωνες λιγοτερους, αλλα και περισσοτερο χρονο για προετοιμασια!!!!
Βλεπουμε λοιπον οτι εχουμεπολυ δρομο μπρος μας και μας λειπουν παρα πολλα χρηματα για να κανουμε ανταγωνιστικη ομαδα επιπεδου ΤσουΛου. Αυτο θα γινει σταδιακα, χρονο με το χρονο, φασουλι το φασουλι....
Μαγικα δεν κανουμε!!!!!
Απλα και μονο δουλευουμε σκληρα!!!!!
Αυτα απο μενα παιδια κι ας σκεφτουμε ο καθενας για τον εαυτο του τι μας περιμενει τα επομενα χρονια με βαση τις τωρινες συνθηκες. Το συμπερασμα βγαινει ευκολα νομιζω!!!!
Παραλληλα δημιουργουμε μια ανταγωνιστικη ομαδα...κι αυτο θελει πολλα λεφτα...
Οποτε για να μη χασουμε καπου και το λογαρισμο και να μη μπορουμε να βλεπουμε το δασος απο τα πολλα δεντρα, καλο θα ηταν να κανουμε τα βηματα μας σοβαρα και μετρημενα, αλλα σταθερα.
Φετος λοιπον παμε για Ουεφα. Αν προκυψει κατι καλυτερο, πχ ΤσουΛου, δε θα πουμε οχι. Αλλα, θα μπουμε στο δευτερο γυρο των προκριματικων, πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να αποκλεισουμε δυο ομαδες σε διπλους αγωνες (καλοκαιριατικα) για να μπουμε στο θησαυροφυλακιο των ομιλων του ΤσουΛου.
Καθολου ευκολο και δεδομενο στη σημερινη κατασταση λοιπον!!!!
Του χρονου, κανουμε πορεια πρωταθλητισμου. Σημαινει οτι επιδιωκω να ειμαι οσο πιο κοντα γινετε στον πρωτο, αν οχι να ειμαι ο ιδιος πρωτος. Δηλαδη παω και παλι για ΤσουΛου, ειτε σαν πρωταθλητης, ειτε σαν δευτερος. Στην πρωτη περιπτωση ριχνομαι στη μαχη απο τον τριτο γυρο των προκριματικων κι οχι απο τον δευτερο (βλεπε παραπανω), οπότε και εχω δυο αγωνες λιγοτερους, αλλα και περισσοτερο χρονο για προετοιμασια!!!!
Βλεπουμε λοιπον οτι εχουμεπολυ δρομο μπρος μας και μας λειπουν παρα πολλα χρηματα για να κανουμε ανταγωνιστικη ομαδα επιπεδου ΤσουΛου. Αυτο θα γινει σταδιακα, χρονο με το χρονο, φασουλι το φασουλι....
Μαγικα δεν κανουμε!!!!!
Απλα και μονο δουλευουμε σκληρα!!!!!
Αυτα απο μενα παιδια κι ας σκεφτουμε ο καθενας για τον εαυτο του τι μας περιμενει τα επομενα χρονια με βαση τις τωρινες συνθηκες. Το συμπερασμα βγαινει ευκολα νομιζω!!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ωραια λογικη ρεPARASANDALOS έγραψε:ναι σωστα ...αλλα παμε για καλυτερα απο φετος!!!!!!!!που σημαινει.........................??
αν βγουμε φετος 2 του χρονου τι θα βγουμε?????
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Μ'αρέσει που όλοι το έχετε δέσει κόμπο ότι θα βγούμε 2οι. Ξυπνάτε το σύστημα δεν θα το αφήσει αυτό να συμβεί γιατί τότε θα μας έχουν μες τα πόδια τους για πάρα πολλά χρόνια και θα τους χαλάμε τη σούπα συνέχεια. Είναι πολλά τα λεφτά για να μας αφήσουν. Το φαγητό το έχουν βάλει ήδη στο φούρνο και θα είναι έτοιμο όταν αρχίσουν τα πλει οφ. Ελπίζω να βλέπω εφιάλτες και τα πράγματα να μην είναι καθόλου έτσι.
Τώρα αν κάτσει και βγούμε τσου λου (λέμε αν) θα πρέπει η διοίκηση να πάρει κάποια ρίσκα και να κάνιε την υπέρβαση μπας και μπούμε στους ομίλους, γιατί μόνο τότε θα μπορέσει να επιτύχει την εξυγίανση ΟΡΙΣΤΙΚΑ.
Που δεν είναι και τόσο μεγάλη υπέρβαση. Αν δεν κάνω λάθος η ρήτρα του εστογιανόφ είναι 1,5 μύρρια. Αν βάλει τις τιμές των διαρκείας πάνω 20% (με αγώνες τσου λου και λίγα λέω) τότε τα έβγαλε τα λεφτά άνετα.
Τώρα αν κάτσει και βγούμε τσου λου (λέμε αν) θα πρέπει η διοίκηση να πάρει κάποια ρίσκα και να κάνιε την υπέρβαση μπας και μπούμε στους ομίλους, γιατί μόνο τότε θα μπορέσει να επιτύχει την εξυγίανση ΟΡΙΣΤΙΚΑ.
Που δεν είναι και τόσο μεγάλη υπέρβαση. Αν δεν κάνω λάθος η ρήτρα του εστογιανόφ είναι 1,5 μύρρια. Αν βάλει τις τιμές των διαρκείας πάνω 20% (με αγώνες τσου λου και λίγα λέω) τότε τα έβγαλε τα λεφτά άνετα.
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Platon έγραψε: Αν προκυψει κατι καλυτερο, πχ ΤσουΛου, δε θα πουμε οχι. Αλλα, θα μπουμε στο δευτερο γυρο των προκριματικων, πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να αποκλεισουμε δυο ομαδες σε διπλους αγωνες (καλοκαιριατικα) για να μπουμε στο θησαυροφυλακιο των ομιλων του ΤσουΛου.
ρε συ πλατωνα,απο φετος δεν ειναι που επειδη περασαμε την ελβετια (?)(νομιζω) ο πρωτος βγαινει κατευθειαν στους ομιλους και ο δευτερος στον τριτο προκριματικο??
αλλα ακομα και ετσι οπως τα λες να ειναι,αμα περασουμε απο τον δευτερο προκριματικο και παμε στον τριτο τοτε
αν περασουμε και στον τριτο παμε ομιλους που ειναι κομματακι χλωμο οπως λες
αλλα
αν δεν περασουμε βγαινουμε απευθειας ομιλους ουεφα οποτε δεν εχουμε κατι να χασουμε στον τριτο γυρο που ειναι σιγουρο οτι θα παιξουμε με καλη ομαδα.