Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Το να συνεχίζω να βλέπω μηνύματα στήριξης αυτού του πολιτικού βόθρου, ειλικρινά με ξεπερνά.
Στα παπάρια μου ο ΣΥΡΙΖΑ και γενικώς όλη αυτή κουστωδία γελοίων.
Το να ξαναψηφίσει όμως έστω και ένας παοκτσης το κόμμα των "πολιτισμένων" φασιστών και δηλωμένων αρχικλευταραδων, το βρίσκω μέγιστη προδοσία και αποδειξη ηλιθιότητας.
Αναλάβετε επιτέλους τις ευθύνες σας. Οι άνθρωποι είναι ΚΛΙΚΑ με πρεζεμπορες. Τι άλλο θέλετε;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Στα παπάρια μου ο ΣΥΡΙΖΑ και γενικώς όλη αυτή κουστωδία γελοίων.
Το να ξαναψηφίσει όμως έστω και ένας παοκτσης το κόμμα των "πολιτισμένων" φασιστών και δηλωμένων αρχικλευταραδων, το βρίσκω μέγιστη προδοσία και αποδειξη ηλιθιότητας.
Αναλάβετε επιτέλους τις ευθύνες σας. Οι άνθρωποι είναι ΚΛΙΚΑ με πρεζεμπορες. Τι άλλο θέλετε;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Λοιπόν, αν το συνεχίσουν έτσι, βλέπω απόσπαση - διαλυση της χώρας και δραματική αύξηση στον αριθμό των φιλάθλων που πλέον θα δηλώνουν, είμαι ΠΑΟΚ.
Τρίβει τα χέρια του ο Ιβάν.
Κούλη θα σε ρίξουν οι δικοί σου ρε φελε, καλά το πας.
SM-G935F
Τρίβει τα χέρια του ο Ιβάν.
Κούλη θα σε ρίξουν οι δικοί σου ρε φελε, καλά το πας.
SM-G935F
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Παιδιά ας μη βιαζόμαστε να κρίνουμε. Ας περιμένουμε το σχόλιο του και για την απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ.

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Δυστυχώς, όπως εκτιμώ προσωπικά, ισχύουν και τα δύο...teod1980 έγραψε:Ή έχει iq ραδικιού ή είναι εξαιρετικά επικίνδυνος.
Διαλέξτε και πάρτε
Εύχομαι, τουλάχιστον στην περίπτωση του, ο λαός μας να πάψει να έχει μνήμη χρυσόψαρου και μυαλό trol...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Δευ 08 Μάιος 2017, 11:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Για να μην παρεξηγούμε πράγματα ρε παιδιά.
Το ότι έχει iq ραδικιού δεν τον κάνει λιγότερο επικίνδυνο.
Αυτό που τον κάνει εξαιρετικά επικίνδυνο είναι το περιβάλλον που τον προωθεί.
Φανταστείτε να τσουβαλιάζει κόσμο με την κριτική του, όπως τσουβάλιασε 16000 κόσμο στο βόλο ως χουλιγκανς.
Και ποιος στο π@@τσο χρησιμοποιεί ακόμα τη λέξη χούλιγκαν
Το ότι έχει iq ραδικιού δεν τον κάνει λιγότερο επικίνδυνο.
Αυτό που τον κάνει εξαιρετικά επικίνδυνο είναι το περιβάλλον που τον προωθεί.
Φανταστείτε να τσουβαλιάζει κόσμο με την κριτική του, όπως τσουβάλιασε 16000 κόσμο στο βόλο ως χουλιγκανς.
Και ποιος στο π@@τσο χρησιμοποιεί ακόμα τη λέξη χούλιγκαν
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ο Απόστολος στο nickname του (HOOL4IGAN) τουλάχιστον Τέο...

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
kalamata4 έγραψε:Παιδιά ας μη βιαζόμαστε να κρίνουμε. Ας περιμένουμε το σχόλιο του και για την απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ.
Χαααχαχα! Είναι ντομπρος ρε ο συζυξ της Μαρέβα! Θα πει την ... αλήθεια, ότι δηλαδή η απόφαση υπήρξε πρωτοφανώς εχθρική για την ομάδα του! Και μετά θα θυμηθεί ότι ξένοι επενδυταί έρχονται χωρίς έλεγχο στη χώρα και βρωμιζουν με τις ολιγ-Αρχιδι-κες τους πρακτικές τον αγγελικό κοζμο του ελληνικού ποδοσφαίρου!
Αααχχχχχ κούλη, λύσσα σαν άλλη τσαούσα στον Γιώργο τον Μαρίνο! Μονο που η εκπομπή, που χοστάρει ο Σαββίδης, έχει τίτλο Που-ciao noor1!!!
Re: Προπαγάνδα και
Διαλυση οχι, μια παραχωρηση ισως....σε καθε περιπτωση πρεπει να προετοιμαστουμε για ευθεια -πλεον- συγκρουση με την απολυτως παρηκμασμενη αθηναικη πολιτεια. Δεν εχει κανενα περιθωριο διορθωσης, εχει αποδειξει πολλες φορες και μεσα στην κριση οτι η πολιτεια αυτη ουτε θελει ουτε μπορει να σκεπασει ολους τους ελληνες με ισοτητα και δικαιοσυνη. Ολα τα σημαδια της συγκρουσης ειναι εκει...ρηξη μεταξυ πολιτειας και πολιτων, συστηματικη συγκαλυψη ανομιας των ευνοημενων, καμμια εμπιστοσυνη στους πολιτικους, αμφισβητηση θεσμων και νομων με ευθυνη του κρατους που (εξωτερικα) δεν υπερασπιζεται το εθνικο δικαιο απεναντι στους εξωτερικους εχθρους και (εσωτερικα) αδικει συστηματικα και μονομερως ενα τεραστιο κομματι πολιτων για να χορταινει μια μειονοτητα ψηφοφορων και χορηγων....μαζικη ανεργια, μαζικη καταστροφη επιχειρησεων και πλουτου, παρανοικη φορολογηση, κρισιμη μαζα οργισμενων ειδικα στην β Ελλαδα, ηγετης με χρημα και δυναμη και δυνατη φωνη πισω απο τον οποιο θα συστρατευθουν εν ριπη οφθαλμου ολοι οι αδικημενοι...Ολα τα σημαδια ειναι εκει. Οποιος γνωριζει βασικη ιστορια και εχει μισο μυαλο καταλαβαινει τις πιθανοτητες. Οσο συνεχιζουν να φορολογουν ανελεητα και να συγκαλυπτουν τις βρωμιες τους δεν κανουν κακο σε εμας...απλα επιταχυνουν τις εξελιξεις και την καταστροφη.pilotos έγραψε:Λοιπόν, αν το συνεχίσουν έτσι, βλέπω απόσπαση - διαλυση της χώρας και δραματική αύξηση στον αριθμό των φιλάθλων που πλέον θα δηλώνουν, είμαι ΠΑΟΚ.
Τρίβει τα χέρια του ο Ιβάν.
Κούλη θα σε ρίξουν οι δικοί σου ρε φελε, καλά το πας.
SM-G935F
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Για να αποφύγω και γω τα κομματικά, εννοείται το ίδιο θα έλεγα για όποιο κόμμα είχε την ανάλογη ρητορική, προς τον ΠΑΟΚ. Αλλά ρε Κούλη έλεος! Τόσο απροκάλυπτα;
περιμένω να δω τι θα κάνει ο revolution. Δεν πρέπει να βγει να μιλήσει;
περιμένω να δω τι θα κάνει ο revolution. Δεν πρέπει να βγει να μιλήσει;
- HeartOfDarkness
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 14:28
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
kalamata4 έγραψε:Αρχηγός Αξιοματικής Αντιπολίτευσης, ανακάλυψε ξαφνικά τη διαπλοκή στην Ελλάδα και κάνει κριτική διαιτησίας:
Αναφερόμενος στον τελικό του Κυπέλλου υποστήριξε: «Είδαμε τέρατα και σημεία. Ο ΠΑΟΚ είχε καλύτερη ομάδα από την ΑΕΚ, δεν θα χρειαζόταν ένα πέτσινο γκολ για να κερδίσει. Η όποια "παράγκα" στο ποδόσφαιρο πριονίζει το κλαδί πάνω στο οποίο όλοι οι φίλαθλοι καθόμαστε».
Δεν ηταν πέτσινο Κυριάκο, π**τσινο ηταν γιατι σας πονεσε πολύ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προπαγάνδα και
Ας ειμαστε λιγο πιο προσεκτικοι οταν χαρακτηριζουμε συνοπαδους ειδικα οσοι εχετε και ευθηνη για τη λειτουργια του σαιτ.rainmaker έγραψε: Το να ξαναψηφίσει όμως έστω και ένας παοκτσης το κόμμα των "πολιτισμένων" φασιστών και δηλωμένων αρχικλευταραδων, το βρίσκω μέγιστη προδοσία και αποδειξη ηλιθιότητας.
Κι ο Βαγγελας με τους συριζαιους ηταν πριν κατι χρονια.Οπως συμφερει τα γυρνανε αυτα και το ξερετε.
Απο κει και περα ο καθενας βλεπει ,ακουει, κρινει κι αποφασιζει τι και ποιον θα ψηφισει .
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Συμφωνώ με kataramenos5. Αυτά γυρνάνε από τη μια στιγμή στην άλλη. Έλληνες πολιτικοί άλλωστε είναι.
Re: Προπαγάνδα και
rainmaker έγραψε:Το να συνεχίζω να βλέπω μηνύματα στήριξης αυτού του πολιτικού βόθρου, ειλικρινά με ξεπερνά.
Στα παπάρια μου ο ΣΥΡΙΖΑ και γενικώς όλη αυτή κουστωδία γελοίων.
Το να ξαναψηφίσει όμως έστω και ένας παοκτσης το κόμμα των "πολιτισμένων" φασιστών και δηλωμένων αρχικλευταραδων, το βρίσκω μέγιστη προδοσία και αποδειξη ηλιθιότητας.
Αναλάβετε επιτέλους τις ευθύνες σας. Οι άνθρωποι είναι ΚΛΙΚΑ με πρεζεμπορες. Τι άλλο θέλετε;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
και δηλωμενων αντιΠΑΟΚτσηδων πλεον
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Με τη διαφορά ότι οι όντως αστείοι και λαϊκιστές συριζαιοι ΔΕΝ εμπαιζουν τον ΠΑΟΚ εδώ και τριάντα χρόνια, ΔΕΝ έχουν προσωπικές σχέσεις με τους μαφιόζους του Πειραιά, ΔΕΝ χρησιμοποιούν την εκκλησία για να στηρίζουν πρεζεμπορες και ΔΕΝ ήρθαν ως ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ μέσα στο Μακεδονία Παλάς να ειρωνεύονται με "μπαογκ" και τα λοιπά (δείγμα του iq Σαμαρά).
Να λείπει λοιπόν το βύσσινο.
Ξαναλέω δεν προτιμώ ΣΥΡΙΖΑ, (βασικά δεν προτιμώ τίποτα για αυτό και αποχώρησα οικειοθελώς και με πάσα επισημότητα απ αυτό το ψευδοκράτος που έχει το θράσος να ονομάζεται κράτος Ελλήνων, γιατί απλά τα αγγεία μου δεν αντέχουν την πίεση 30 που ανέβαζα κάθε μέρα εκει)
ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΣΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΑ.
Και επειδή τα ίδια ακούγαμε και όταν το ΠΑΣΟΚ μας δούλευε μέσα στα μούτρα μας , από τότε λέγαμε ότι ο ΠΑΟΚ θα ψηφίζει ΠΑΟΚ.
Τουτέστιν επιλέγουμε όποιον δεν μας κάνει πόλεμο , ούτε προφανή ούτε αφανή. Και σίγουρα επιλέγουμε όποιον δεν είναι κουμπάρος με δολοφόνους.
Κάνε τους υπολογισμούς λοιπόν και μετά ψήφισε όποιον θελεις και όποιον έχει απομείνει μετά το παραπάνω φιλτράρισμα με ΤΙΜΙΑ κριτηρια
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Να λείπει λοιπόν το βύσσινο.
Ξαναλέω δεν προτιμώ ΣΥΡΙΖΑ, (βασικά δεν προτιμώ τίποτα για αυτό και αποχώρησα οικειοθελώς και με πάσα επισημότητα απ αυτό το ψευδοκράτος που έχει το θράσος να ονομάζεται κράτος Ελλήνων, γιατί απλά τα αγγεία μου δεν αντέχουν την πίεση 30 που ανέβαζα κάθε μέρα εκει)
ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΣΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΑ.
Και επειδή τα ίδια ακούγαμε και όταν το ΠΑΣΟΚ μας δούλευε μέσα στα μούτρα μας , από τότε λέγαμε ότι ο ΠΑΟΚ θα ψηφίζει ΠΑΟΚ.
Τουτέστιν επιλέγουμε όποιον δεν μας κάνει πόλεμο , ούτε προφανή ούτε αφανή. Και σίγουρα επιλέγουμε όποιον δεν είναι κουμπάρος με δολοφόνους.
Κάνε τους υπολογισμούς λοιπόν και μετά ψήφισε όποιον θελεις και όποιον έχει απομείνει μετά το παραπάνω φιλτράρισμα με ΤΙΜΙΑ κριτηρια
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk