33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Υποδειγματικό τελείωμα της φάσης.
Καύλα που μάζεψες την μπάλα για να την πας στη σέντρα.
Καθαρό μυαλό που δεν τσίμπησες με τις πουτανιές των δεσποινίδων του γαύρου.
Εύγε και μόνο εύγε.
Καύλα που μάζεψες την μπάλα για να την πας στη σέντρα.
Καθαρό μυαλό που δεν τσίμπησες με τις πουτανιές των δεσποινίδων του γαύρου.
Εύγε και μόνο εύγε.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μπραβο σου που απο το πουθενα κρατησες τον ΠΑΟΚ μεσα στην υποθεση προκριση.
η κινηση δε το να παρεις την μπαλα απο τα διχτυα και να τρεξεις για να την στησεις στην σεντρα δειχνει απλα οτι νιωθεις οσο κανενας αλλος.
ενα μπραβο και παλι στον καλυτερο ελληνα επιθετικο
η κινηση δε το να παρεις την μπαλα απο τα διχτυα και να τρεξεις για να την στησεις στην σεντρα δειχνει απλα οτι νιωθεις οσο κανενας αλλος.
ενα μπραβο και παλι στον καλυτερο ελληνα επιθετικο
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
οχι αλλο καλυτερα ελληνα επιθετικο...ακομα με στοιχειωνει ο κοντος με αυτον το χαρακτηρισμο...πες τον αλλιως ρε συ ντεσπε... :ugeek:
σημερα εσωσε και τα εγκληματα του "προπονητη" του...
σημερα εσωσε και τα εγκληματα του "προπονητη" του...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
οκ σχοραμε...θα τον λεω ο αποτελεσματικοτερος ελληνας επιθετικος
υγ πραγματικα εσωσε τον προπονητη του οπως το ιδιο εκανε και ο διαιτητης
υγ πραγματικα εσωσε τον προπονητη του οπως το ιδιο εκανε και ο διαιτητης
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Aureliano Buendia έγραψε:Υποδειγματικό τελείωμα της φάσης.
Καύλα που μάζεψες την μπάλα για να την πας στη σέντρα.
Καθαρό μυαλό που δεν τσίμπησες με τις πουτανιές των δεσποινίδων του γαύρου.
Εύγε και μόνο εύγε.
Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο.
Πορωτικός ο Klaus.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
++ και απο μένα. Το θυμάμαι χαρακτηριστικά και εγω. ΑΡΧΗΓΟΣ.MANIAKOS έγραψε:+1obanebane έγραψε:Διαβαζει PAOKmania ο κλαους,του το ειχε γραψει καποιος περσι (φρουρε εσυ?) μετα την ισοφαριση στη τουμπα οτι επρεπε να παρει τη μπαλα και να παει στη σεντρα αντι να πανηγυρισει το γκολ.
Κατα τα λοιπα μπραβο ρε μαγκα εμφανιση ανταξια ενος πραγματικου ΠΑΟΚτση.
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Είσαι αρχηγός πια μικρέ!
Ασύλληπτο τελείωμα της φάσης και καρδιά ΠΑΟΚτσήδικη στη συνέχεια.
Θέλω γκολ και στην Τούμπα, εσύ να τους στερήσεις το κύπελλο. Το αξίζεις για όσα άκουσες μέσα στη σεζόν...
Ασύλληπτο τελείωμα της φάσης και καρδιά ΠΑΟΚτσήδικη στη συνέχεια.
Θέλω γκολ και στην Τούμπα, εσύ να τους στερήσεις το κύπελλο. Το αξίζεις για όσα άκουσες μέσα στη σεζόν...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
να γιατί κράζουμε όσοι κράζουμε, γιατί αν επαιζες με τέτοιο πάθος απο την αρχή θα είχες 40 γκολ, και δεν είχες απο γκαντεμιά πάλι δεν θα μπορούσε κανείς να σου πεί τίποτα! Τέτοιο τσαμπουκά και όρεξη πρεπει να έχεις πάντα, δεν έχεις πιάσει ταβάνι ακόμα!
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Για αδιαφορία δεν μπορώ να τον κατηγορησω ποτε απλα πλεον σαν αρχηγός του ΠΑΟΚ συμπεριφερετε και μαθαίνει νέο παιδι ειναι
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπραβο ρε Κλαους... Και για το γκολ και για τον πανηγυρισμο μπροστα στην Στανη 7....
Και οσο σκεφτομαι οτι καποιοι σου ασκουσαν κριτικη ωστε να μοιασεις στο ελληνικο υπεροπλο της Φουλαμ που γυαλιζει τωρα τις εξεδρες ....
Και οσο σκεφτομαι οτι καποιοι σου ασκουσαν κριτικη ωστε να μοιασεις στο ελληνικο υπεροπλο της Φουλαμ που γυαλιζει τωρα τις εξεδρες ....
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Άλλο ένα τη Μ.Τετάρτη για να τους βγει από το πίσω μέρος του σκαλπ...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21324
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτός ο ποδοσφαιριστής δεν έχει ουδεμία σχέση με τον Κλάους ακόμα και τον περσινό!Έχει βελτιωθεί φοβερά αγωνιστικά αλλά κυρίως σε ανάστημα προσωπικότητας!Ασυζητητί δικαιούται παρουσίας στη Βραζιλία!!!
Θα τον απογειώσει,καλώς εχόντων,ο Φερνάντο.
Θα τον απογειώσει,καλώς εχόντων,ο Φερνάντο.