Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Πολλά ξαναpostαρισμένα ανέκδοτα βλέπω τελευταία...
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

Ας το συνεχίσω τότε...

Ανέκδοτο....


Ζησης Βρύζας

[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Mpoz »

Νίκη της ομάδας του θεωρούσε ως δίκαιο αποτέλεσμα ο Μαρίνος Ουζουνίδης...
Αναλυτικά, είπε στην κάμερα της Nova: "Είναι πλασματικό το σκορ. Σήμερα μια ομάδα έπαιξε και ήμασταν εμείς. Το σκορ μπορούσε να είναι 1-3, 1-4, 2-5. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες, ο ΠΑΟΚ δε μας έκανε καμία. Είναι κρίμα να χάνουμε τη συγκέντρωσή μας στις στημένες φάσεις. Το είπα στα παιδιά. Να χαίρομαι για αυτό που παρουσιάζομαι ή να λυπάμαι για τα λάθη; Παίζουμε πολύ καλά, αλλά πρέπει να εκμηδενίσουμε τα λάθη. Το σκορ σήμερα είναι πλασματικό". :lol: :lol: :lol: .το καλυτερο που εχω διαβασει :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Ανέκδοτα

Δημοσίευση από eorptol »

Βρωμιάρηδες κάνατε και κύκλο πάθους πριν το ματς αυτα τα κάνατε με γαβρο ; Ευχομαι να πάτε γ οπως παει ο ΟΦΗ γιατι καλος ο κοσμος σας αλλα οι διοικήσεις σας του ΟΦΗ και η δικιά σας ειναι στημένες πουλημένες στον γαβρο .....ΕΡΧΕΤΕ και για σας το ραβασάκι των χρεών και ο μαρινακης δεν θα μπορει να σας στηρίξει
Besuch 2
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιαν 2014, 23:12

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Besuch 2 »

Και σκεψου τελευταια αγωνιστικη να κρινεται το πρωταθλημα Νεα Σμυρνη.

Ολο το γηπεδο ΠΑΟΚ...οι Πανθηρες μαζι μας....και αυτοι να παιζουν σαν καμικαζι για το πριμ του Χοντροβουβαλου.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pgetsos »

Με στεναχωρεί πολύ αυτή η κατάσταση του Πανιωνίου, όπως και στεναχωρεί τους περισσότερους φιλάθλους του. Παρακαλάνε μερικοί να πέσουν στη Γ για να μην έχουν πια ανάγκη ελέω χρεών
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από The_Stalker »

Εικόνα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

Το πρώτο Ανέκδοτο Του Roman της χρονιάς! :opaokara:



Εικόνα




Πώς θα λεγόταν το Αφού Χωρίσαμε του Οικονομόπουλου, αν το έλεγε Θεσσαλονικιός τραγουδιστής;
















Χωρίσαμε Αφού!












:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pgetsos »

:roll:

BTW, εγω ξερω οτι ειναι Σερραικο ιδιωμα κυριως :mrgreen: Θεσσαλονικη δε το εχω ακουσει ποτε, στα Σερρας ειναι μονιμο :lol:
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από prist64 »

Αν και ξενιτεμενος,καλα τα ξερεις
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pgetsos »

Ε ειναι το χωριο μας, αφου :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

"Μπράβο αγάπη μου, 3η μέρα περιόδου και δεν τσακωθήκαμε" της είπα..
Και σήκωσε μια καρέκλα και την πέταξε προς το μέρος μου :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ήταν τόσο αστείο, που το postαρες δύο φορές; :ugeek:
Έσβησα τη μία.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από ανέκδοτα γίναμε Νίκη Βόλου...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”