Ανέκδοτα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: Ανέκδοτα
Ας το συνεχίσω τότε...
Ανέκδοτο....
Ζησης Βρύζας
[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
Ανέκδοτο....
Ζησης Βρύζας
[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
Re: Ανέκδοτα
Νίκη της ομάδας του θεωρούσε ως δίκαιο αποτέλεσμα ο Μαρίνος Ουζουνίδης...
Αναλυτικά, είπε στην κάμερα της Nova: "Είναι πλασματικό το σκορ. Σήμερα μια ομάδα έπαιξε και ήμασταν εμείς. Το σκορ μπορούσε να είναι 1-3, 1-4, 2-5. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες, ο ΠΑΟΚ δε μας έκανε καμία. Είναι κρίμα να χάνουμε τη συγκέντρωσή μας στις στημένες φάσεις. Το είπα στα παιδιά. Να χαίρομαι για αυτό που παρουσιάζομαι ή να λυπάμαι για τα λάθη; Παίζουμε πολύ καλά, αλλά πρέπει να εκμηδενίσουμε τα λάθη. Το σκορ σήμερα είναι πλασματικό".
.το καλυτερο που εχω διαβασει

Αναλυτικά, είπε στην κάμερα της Nova: "Είναι πλασματικό το σκορ. Σήμερα μια ομάδα έπαιξε και ήμασταν εμείς. Το σκορ μπορούσε να είναι 1-3, 1-4, 2-5. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες, ο ΠΑΟΚ δε μας έκανε καμία. Είναι κρίμα να χάνουμε τη συγκέντρωσή μας στις στημένες φάσεις. Το είπα στα παιδιά. Να χαίρομαι για αυτό που παρουσιάζομαι ή να λυπάμαι για τα λάθη; Παίζουμε πολύ καλά, αλλά πρέπει να εκμηδενίσουμε τα λάθη. Το σκορ σήμερα είναι πλασματικό".
Ανέκδοτα
Βρωμιάρηδες κάνατε και κύκλο πάθους πριν το ματς αυτα τα κάνατε με γαβρο ; Ευχομαι να πάτε γ οπως παει ο ΟΦΗ γιατι καλος ο κοσμος σας αλλα οι διοικήσεις σας του ΟΦΗ και η δικιά σας ειναι στημένες πουλημένες στον γαβρο .....ΕΡΧΕΤΕ και για σας το ραβασάκι των χρεών και ο μαρινακης δεν θα μπορει να σας στηρίξει
Re: Ανέκδοτα
Και σκεψου τελευταια αγωνιστικη να κρινεται το πρωταθλημα Νεα Σμυρνη.
Ολο το γηπεδο ΠΑΟΚ...οι Πανθηρες μαζι μας....και αυτοι να παιζουν σαν καμικαζι για το πριμ του Χοντροβουβαλου.
Ολο το γηπεδο ΠΑΟΚ...οι Πανθηρες μαζι μας....και αυτοι να παιζουν σαν καμικαζι για το πριμ του Χοντροβουβαλου.
Re: Ανέκδοτα
Με στεναχωρεί πολύ αυτή η κατάσταση του Πανιωνίου, όπως και στεναχωρεί τους περισσότερους φιλάθλους του. Παρακαλάνε μερικοί να πέσουν στη Γ για να μην έχουν πια ανάγκη ελέω χρεών
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ
Το πρώτο Ανέκδοτο Του Roman της χρονιάς!

Πώς θα λεγόταν το Αφού Χωρίσαμε του Οικονομόπουλου, αν το έλεγε Θεσσαλονικιός τραγουδιστής;
Χωρίσαμε Αφού!

Το πρώτο Ανέκδοτο Του Roman της χρονιάς!

Πώς θα λεγόταν το Αφού Χωρίσαμε του Οικονομόπουλου, αν το έλεγε Θεσσαλονικιός τραγουδιστής;
Χωρίσαμε Αφού!
Re: Ανέκδοτα
BTW, εγω ξερω οτι ειναι Σερραικο ιδιωμα κυριως
Re: Ανέκδοτα
"Μπράβο αγάπη μου, 3η μέρα περιόδου και δεν τσακωθήκαμε" της είπα..
Και σήκωσε μια καρέκλα και την πέταξε προς το μέρος μου

Και σήκωσε μια καρέκλα και την πέταξε προς το μέρος μου
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
