Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από diniko80 »

ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ κατ εμε....το ιδιοειπαν και οι ντεμεκ καθηγητεςδιαιτησιας..........το 44α γκρινιαζει πολυ για να παρει τα σπορια την αλλη κυριακη.....το βλεπω να παιρνει τους ορχεις μας αρκει να παιξουμε σαν αντρες και οχι σαν μυξιαρικα
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Ζηση , ζητησε επιτελους την εξαιρεση αυτου του καριολη απο τα δικα μας ματς.

100 κανταρια ξυλο θες ρε κοπροσκυλο!!!!Που να πας σπιτι και να βρεις τη γυναικα σου πανω σε ενα αρμα αραπαδων!!!!!!!!!!Τρισαθλιε κι εμμετικε τυπε!Σου ευχομαι εναν αργο κι επωδυνο θανατο ρε χαμενο κορμι!!!


Υ.Γ.:Μιχαλη Τσωχο , που παραλιγο να με κανεις να ριξω το αμαξι στην κολωνα 6 η ωρα το πρωι (μετα το ματς) , τα ιδια και χειροτερα ισχυουν και για σενα.Ακου το πειραμε το ματς με δωρο πεναλτυ.Η μανα σου κανει δωρα σε 20αρηδες ρε!!!!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Maximus »

Ισαακ...εκπέμπεις θετική ενεργεια... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από moican4 »

Αυτο ειναι σχολιασμος ,οχι οτι να ναι.... :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από teratios »

Είναι αστείο να μιλάμε για επιθετικό φάουλ για ένα μαρκάρισμα που στο μπάσκετ καλά καλά δεν θα δινόταν...έλεος, δεν χρειάζεται να γινόμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως για να πουλήσουμε πολιτισμό και αντικειμενικότητα...

Το πέναλτι είναι πεντακάθαρο, όπως πεντακάθαρο είναι πως αφού ο Βιερίνια είναι σε προφανή θέση για γκολ ο Μάλαρτζ πρέπει να αποβληθεί (ο εμετικός μπαρούφας το ότι πήρε μόνο κίτρινη ο Μάλαρτζ δεν το σχολίασε καν, σαν να μην υπάρχει).

Εκτός της κόκκινης που δόθηκε δεν δίνεται και μία σε μαρκάρισμα στον Μουσλίμοβιτς στο 80φεύγα όταν ανατρέπεται με τελείως αισχρό τρόπο απ΄ τον Νταμπίζα που είναι τελευταίος αμυντικός και το κοράκι δίνει κίτρινη.

Όσο για την 2η κίτρινη στον Μούσλι, είναι τελείως για γέλια. Το ότι ο Μούσλι δεν προσπαθεί να κάνει καθυστερήσεις είναι 100% εμφανές στην φάση, δεν δικαιολογεί ανθρώπινο λάθος, είναι προφανές πως το κοράκι είναι αποφασισμένο να εξαντλήσει την αυστηρότητα του πάνω του μόνο και μόνο γιατί δεν γουστάρει την ομάδα στην οποία παίζει.

Κάτι που φαινόταν και από τα σπόρια, που όλα πήγαν στην Λάρισα. Και μετά από αυτό βγαίνουν τα τυριά και έχουν και παράπονα κιόλας...θα πέσουν τα ταβάνια να μας πλακώσουν...

Υ.Γ.
+1 στον Ισαάκ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κάκος και ξερό ψωμί!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gika »

O παμπορίδης (το Μ@@ΝΟΠΑΝΟ) απο πότε σφυρίζει και χαντμπολ, μαθητών??? Και γιατί πρέπει μέχρι και στο χαντμπολ σχολικού πρωταθλήματος να ακούει συνθήματα για τη μανούλα του απο 200 16χρονα που κατέκλεισαν το κλειστό γυμναστήριο Συκεών??? Και γιατί πρέπει μετά να τον φυγαδεύουνε μεσα απο πυλωτές πολυκατοικιών??? Σε αγώνα 15χρονων σφαγή ρε μπινέ??? Αισχος...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gika »

Επίσης απο πότε ένας διαιητής σε εφηβικό σχολικό αγώνα επιτρέπεται να κάνει κολοδάχτυλα στην κερκίδα???? Επίσης πια μαλακισμένα δικά μας κολόπαιδα σούταραν το λεοφορείο των αντιπαλων???

Της π@@τάνας γίνεται ρεεε...

Μας ωθείται στον ακραίο και (κατα ένα μέρος άδικο) χουλιγκανισμό ρε φιλιπενεζες με σφυρίχτρα....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Photis »

Η έπο έχει καταντήσει αηδία με τους διαιτητές ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΣ που μας ορίζει...ήμαρτον....

:pano:
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Elessar »

Παιδιά δείτε τι γράφει στο contra.gr ένας φωστήρας εξ' Αθηνών για τον Κάκο.

ΚΑΒΑΛΑ-ΠΑΟΚ (13/12, 16:45)
Διαιτητής: Κάκος (Κέρκυρας)
Βοηθοί: Δάλλας, Τάτσης (Ηπείρου)
4ος: Γιαννόπουλος (Αθηνών)
Παρατηρητής: Τσαχειλίδης (Πειραιώς)
* Από ΠΑΟΚ έχει... χορτάσει ο Τάσος Κάκος! Φέτος σφύριξε το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 1-2. Πέρσι σφύριξε το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 2-0, ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 0-0, ΠΑΟΚ-ΠΑΟ 0-1 (πλέι οφ) και ΑΕΚ-ΠΑΟΚ 3-1 (πλέι οφ).
Τη σεζόν 2007-2008 είχε διευθύνει το ΠΑΟΚ-Ξάνθη 0-1, όπου είχε δώσει στον “ δικέφαλο του Βορρά” ανύπαρκτο πέναλτι (το οποίο χάθηκε) και παράλληλα είχε αποβάλει αδίκως τον Ζουέλα.
Μετά το ματς (αν και νικηφόρο) ο Χρήστος Πανόπουλος είχε βγάλει τη θρυλική ανακοίνωση: “Ήμαρτον! Ο κ. Κάκος θα είναι αδικία για όλους τους διαιτητές που έχουν παραπεμφθεί ή κοπεί από τους πίνακες, να συνεχίζει να σφυρίζει”.

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 57688.html

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΓΜΤ!!! Πέρσι δηλαδή όλα μέλι γάλα με παο και αεκ44 ε;;; ΟΥΣΤ ΡΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΧΑΜΩ!!! Θα μας τον βγάλετε και φιλοΠΑΟΚτσή στο τέλος!!!
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από teratios »

Πω πω, μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι με αυτές τις $%@%&@$. Τέσπα, ακολουθεί mail απάντησης στον κύριο υπεύθυνο του θέαρεστου σχολιασμού που αναφέρει ο Elessar (μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί ρε, να μην νομίζουν πως ότι λένε θα μένει αναπάντητο)


Κύριε Ασβεστά,

το μένος των αθηναίων προς την ομάδα του ΠΑΟΚ δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Το έχουμε "φάει στην μάπα" εδώ και δεκαετίες, άλλωστε δεν είναι άλλο από αυτό που μας έχει στερήσει τίτλους σε παλιότερες εποχές και που όσο μεγαλώνει ο ΠΑΟΚ τόσο τις βλέπουμε να μας τις ξανα-ετοιμάζετε για να μην τολμήσουμε να σας αμφισβητήσουμε τα κεκτημένα-αρπαγμένα σας. Σας ευχαριστούμε που μας το θυμίσατε εμφανίζοντας τον κύριο Κάκο ούτε λίγο ούτε πολύ σαν "φιλοπαοκτσή" διαιτητή,

ενθυμούμενος από όλους τους αγώνες που έχει παίξει ο Κάκος τον ΠΑΟΚ έναν αγώνα "κάποτε στο αμέρικα" με την Ξάνθη που όπως ισχυριστήκατε είχε αδικήσει την Ξάνθη

και προκλητικά ξεχνώντας πως ο συγκεκριμένος διαιτητής ήταν αυτός που αθηναικότατα και μεροληπτικότατα είχε αποβάλλει μόνο τον Γκαρσία και όχι τον Σιμάο στο περσινό κρίσιμο πρώτο αγώνα των πλέι-οφ με τον ΠΑΟ, πως ήταν αυτός ο εφευρέτης της από ανέκδοτο βγαλμένης, εντελώς για γέλια, αποβολής-χειροκρότημα στον Σορλέν στον επίσης κρίσιμο για την 2η θέση των πλει-οφ αγώνα με την ΑΕΚ μέσα στο ΟΑΚΑ.

Φαντάζομαι για σας αυτά είναι αδιάφορα ματσάκια μπροστά σε έναν αγώνα με την Ξάνθη που ελάχιστοι θυμούνται (κάτι που κάνει τα σχόλια σας να μπορούν να περνάνε αδιαμφισβήτητα ως "η μόνη και στέρεα αλήθεια").

Φίλτατε κύριε Ασβεστά, είναι η καλύτερη μας να βλέπουμε αθηναικά λαμόγια (μην το παίρνετε προσωπικά, γενικά μιλάω) να λυσσάνε όσο βλέπουνε τον ΠΑΟΚ να γιγαντώνει. Σας εύχομαι ολόψυχα με τις υγείες σας, και καλή δύναμη για ακόμα μεγαλύτερη προπαγάνδα στην συνέχεια που θα την χρειαστούν τα αφεντικά σας όταν τα πράματα θα δυσκολέψουν ακόμα παραπάνω για αυτούς. Πάντως, ένα είναι σίγουρο, είστε σε καλό δρόμο, η σημερινή σας "γραμμή" θα έκανε τον Γιόζεφ Γκέμπελς υπερήφανο για την κληρονομιά του...

Ευχαριστώ πολύ,

.......................
.......................
Θεσσαλονίκη

Υ.Γ. Ξέρω πως δεν πρόκειται να μου απαντήσετε αλλά κάντε μου τουλάχιστον την χάρη και απαντήσετε από μέσα σας στο εξής ερώτημα:

δηλαδή εσείς πραγματικά θεωρείτε τον κύριο Κάκο "φιλοπαοκτσή" διαιτητή;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο καθε άσχετος μπορεί να δηλώσει ό,τι θέλει! Δεν του το απαγορεύει το σύνταγμα. Δεν μασάμε!
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Hideguti »

Για να μιλησουμε καποια στιγμη επιτελους και με ντοκουμεντα.

"Κάκος

Στην ελληνική μυθολογία ο Κάκος ήταν γιος του θεού Ηφαίστου, μεγάλος ληστής και κακούργος. Ο Κάκος ήταν μισός γιγάντιος άνθρωπος και μισός σάτυρος. Κατοικούσε πάνω στον Αβεντίνο ή τον Παλατίνο Λόφο, μέσα σε μια σπηλιά «στολισμένη» με τα ματωμένα μέλη των θυμάτων του και τα κεφάλια τους καρφωμένα στην είσοδο. Επιστρέφοντας ο Ηρακλής από την Ισπανία μετά τον άθλο με τα βόδια του Γηρυόνη, έφθασε στην κοιλάδα του Τίβερη και έπεσε να κοιμηθεί. Ο Κάκος τότε του άρπαξε 4 ταύρους και 4 δαμάλες, σέρνοντας τα ζώα από την ουρά, ώστε να μην αφήσουν ίχνη πίσω τους. Τα μουγκανίσματα όμως των ζώων οδήγησαν τον Ηρακλή στη σπηλιά. Ο Κάκος, φοβισμένος, έφραξε την είσοδο με ένα τεράστιο βράχο, υποχρεώνοντας τον Ηρακλή να σκάψει από πάνω. Ο Κάκος άρχισε να φτύνει φωτιά και καπνό, {μην παραξενευεστε απο τους καπνους και τις φωτιες. Σας τα ειχα πει τοτε http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... BD#p197152 , αλλα ποιος με ακουγε...} οπότε ο Ηρακλής άρχισε να του πετά κλαδιά και μεγάλες πέτρες. Στο τέλος ο ήρωας έπνιξε τον ληστή. Ολόκληρη η γύρω χώρα υποδέχθηκε τον Ηρακλή θριαμβευτικά για το κατόρθωμά του αυτό. Σε μία δευτερεύουσα εκδοχή, η αδελφή του Κάκου, η Κάκα, τον πρόδωσε στον Ηρακλή.

Στη ρωμαϊκή μυθολογία ο Κάκος ήταν αρχικά θεότητα της φωτιάς και μετά «υποβιβάσθηκε» στην παραπάνω μορφή. Σύμφωνα με τους Ρωμαίους, αφού σκότωσε τον Κάκο ο Ηρακλής ίδρυσε βωμό στο μέρος εκείνο, τον Ara Maxima, όπου αργότερα λάβαινε χώρα η αγορά βοοειδών της Ρώμης, το Forum Boarium. Αργότερα ανεγέρθηκαν ναοί του Ηρακλή (Hercules) στην περιοχή, από τους οποίους σώζεται μέχρι σήμερα ένας, αυτός του «Ηρακλέους Νικητού» (Hercules Victor)."

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE% ... E%BF%CF%82

Θα στο βρω ολο το γενεαλογικο σου δεντρο Τασο. Μην ανησυχεις.
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Elessar »

Hide,απλά :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: .
Κι εμένα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι όπως του Τεράτιου όταν το διάβασα αυτό.Γι' αυτό άλλωστε και το ανέβασα εδώ.Επειδή όμως είμαι παλιός στο PAOKmania αλλά νέος στο forum δεν ξερώ που ακριβως φτάνει το πάπλωμα στα μπινελίκια.Είμαι 28 χρονών και ξερώ σε τι αθλητικό κατεστημένο ζούμε όμως μου τη δίνει όμως αφάνταστα να μας νομίζουν τόσο πρόβατα όσο οι οπαδοί των κ%λοχ@νειων τους,που τρώνε με ευχαρίστηση το κάθε άχυρο που τους ταϊζουν.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Hideguti έγραψε: (...) Επιστρέφοντας ο Ηρακλής από την Ισπανία μετά τον άθλο με τα βόδια του Γηρυόνη (...)
Εγώ πάλι, από μυθολογία δεν σκαμπάζω πολλά πράγματα
αλλά στην Ισπανία τι δουλειά είχε ο Ηρακλής;

Μια ζωή θυμάμαι, στην Κύπρο πήγαινε
κι εκεί αν πεις,
συνεχώς τα σκάτωνε.

Μήπως είναι μία από τις ανακρίβειες του Wikipedia ;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”