Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Ο Ραπτόπουλος είναι ο τεοστυ του αθλητισμού
- These users thanked the author margas for the post (total 6):
- katafraktos, rockcity4, GianD, Ally Samagoal, eorptol1, st4this
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Αν είμασταν σε εποχή εξυγίανσης θα έλεγα κέρδος να ξεχρεώσουμε μια ώρα αρχύτερα. Τώρα πλέον θεωρώ ξεφτίλα να δεχτεί ο ΠΑΟΚ να πάει στο κανάλι του καραφλό-ατζουν για 280.000 το χρόνο. Μας βάζουν και τα λεφτά του στοιχήματος για να μας χρυσώσουν το χάπι οι ξεφτίλες που προμοτάρουν τον ΣΚΑΙ.Ο ΣΚΑΪ αναδείχθηκε νικητής της κούρσας για την εξασφάλιση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Stoiximan GBL για τα επόμενα 2+1 χρόνια με μία προσφορά “μαμούθ” που έφτασε τα 25.000.000 ευρώ.
Από αυτό το ποσό τα 6.350.000 ευρώ αφορούν την πρώτη σεζόν δηλαδή την αγωνιστική περίοδο 2026-27.
Τα 3.000.000 θα δοθούν σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό AKTOR με τους δύο αιωνίους να λαμβάνουν από 1,5 εκατ. ευρώ έκαστος.
Τα υπόλοιπα 3.350.000 ευρώ θα μοιραστούν στις άλλες 12 ομάδες, οι οποίες μαζί με τα έσοδα από το στοίχημα και τους χορηγούς θα λαμβάνουν ένα ποσό που θα φτάνει τις 900 χιλιάδες ευρώ.
Πλησιάζοντας το ένα εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο τα εξασφαλισμένα χρήματα που θα κερδίζουν οι ομάδες της κορυφαίας κατηγορίας σημειώνουν σημαντική αύξηση.
Ας στήσει ο Τελης δίκη του πλατφόρμα στυλ PAOKTV ή να τα κάνει λάιβ ο ινσαιντερ Ραφτοπουλος που είναι και ειδήμων του χώρου.
- These users thanked the author Мир for the post:
- katafraktos
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Γιατί έχουμε δυνατότητα να διαπραγματευτουμε το συμβόλαιο μόνοι μας.??Κεντρική διαχείριση είναι από ότι καταλαβαίνω
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Αν είναι κεντρική διαχείρηση γιατί οι βρυκολακες παίρνουν από 1,5εκ έκαστος και δεν μπαίνουν εμπορικά κριτήρια;
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Μάλλον επειδή μπαίνουν εμπορικά κριτήρια πήραν από 1.5.
Κακα τα ψέμματα και εμείς και οι δίπλα απέχουμε ακόμη αρκετά από τους δύο κάτω.
Κακα τα ψέμματα και εμείς και οι δίπλα απέχουμε ακόμη αρκετά από τους δύο κάτω.
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Και από πάνω θα τους πληρώσεις για να μπεις ευρωλίγκα! Όχι τίποτα άλλο, ευεργέτη θα σε λένε σε λίγο! Ανταγωνισμός σου λένε μετά, πιο αθέμιτος πεθαίνεις. Είναι που είναι σάπιο το πρωτάθλημα, γίνεται ολοένα και πιο ξεδιάντροπα άνισο. Α ρε βρικόλακες, νταβατζηλίκι μια ζωή φαταούλες.
- These users thanked the author leomatos88 for the post:
- DamoN