Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα με εβαλες στο τρυπακι.
Να στειλω και φιλια σε ολους τους παικτες.
εισαι θεος
Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα με εβαλες στο τρυπακι.
Να στειλω και φιλια σε ολους τους παικτες.
оχι απλα παιζει ανετα... ΕΙΝΑΙ (πλεον) δεξι μπακ και δεν το χει καταλαβει...Salta_paoki έγραψε:Ξεκουρασου και ξελαμπικαρε μια βδομαδα και μετα στειλε φιλακια στις βαζελες.
Παντως παιζει ανετα δεξι μπακ
Κι εσεις ρε παιδιά μ αυτά που γράφετε βοηθάτε τον Σαλπι και τον ΠΑΟΚ?thief έγραψε: Βοήθησε επιτέλους ρε Σάλπι, βοήθησε...ΞΥΠΝΑ....ΞΥΠΝΑ
Κι εμένα φίλε lefti μ έχει απογοητεύσει με τις εμφανίσεις του και πολυ μάλιστα όμως δε βγαίνω να τον κράζω μετά απο κάθε κακή εμφάνιση .Αλλο να πεις ήταν κακός κι άλλο να του λές ξύπνα πρώην ποδοσφαιριστή..lefis έγραψε:δεν του εγραψε και τιποτα κακο ρε φιλε!ακομα και εμας που τον υποστηριξαμε οταν γυρισε που δεν το εχουμε γιουχαρει σε αλλαγη που δεν το περιμεναμε εξω απο το γηπεδο ή απο το σπιτι του μας εχει απογοητευσει.ας κατσει λιγο παγκο ας μιλησει με τον προπονητη αλλα το σιγουρο ειναι οτι πρεπει να αλλαξει αγωνιστικη συμπεριφορα.