9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Falegkos έγραψε:
τη να πω εχει ξεχάσει το ποδόσφαιρο???? εγω δεν τον θυμάμαι με τοσο μα τοσο χαλια τεχνική και τοοοοσο αργο στο μυαλο.
.
Αν σου πω φταίει το κράξιμο πως θα σου φανεί;Και εξηγούμαι ο παίκτης έχει στο μυαλό του να μην κάνει μ@λ@κί@ και όχι να παίξει αυτό που μπορεί.Και όσο τον ζορίζετε τόσο θα παίζει χωρίς νεύρο.Είναι κρίμα πάντως που δεν είναι ο κ#λ#παιδαράς που λέτε να σας γράφει κανονικά,να τα καρφώνει και να σας στέλνει φιλάκια.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

το βρήκαμε τωρα φτεει το κράξιμο....

τη να πει ρε φιλε ο μπαλαφας, ο βυντρα, ο παπαζογλου και ποσοι άλλοι?
ποιο κραξιμο πλακα κανετε?
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Δε νομίζω ο Παπάζογλου και ο Μπαλαφας να έκατσαν στα αποδυτήρια στην πρώτη προπόνηση της ομάδας για να μην χαλάσει το κλίμα;
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

γιατί αυτοί παίζουν καλά;

ή τους κάνει καλύτερους το κράξιμο;

ή ενώ τους κράζουν περισσότερο από το σάλπι αυτοί αποδίδουν καλύτερα από τον κοντό;
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

αυτοι παιζουν οσο μπορουν αλλο αν δεν μπορούν.

Δεν είπαμε οτι κανει καλο το κραξιμο αλλα δεν κανει ουτε κακο.
Σιγα το κράξιμο που τρώει .... μεσα απο το paokmania ναουμ.

οι δικαιολογίες ηταν χιλιάδες βάλαμε αλλη μια τωρα. νταξ.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από georgedoulk »

Δεν ξέρω τι φταίει.
Τον δικαιολογούσα και συνεχίζω να τον στηρίζω. Αλλά πρέπει να ανεβάσει την απόδοση του.
Δεν είναι δυνατόν να είναι σταθερά ο χειρότερος απο τους τρεις στην επίθεση και να βγαίνει πρώτη αλλαγή.

Ας πάει σε ψυχολόγο, σε φυσιοθεραπευτή, σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες δεν με ενδιαφέρει.

Οφείλει να ξαναγίνει ο παίκτης που ξέραμε και που υπολογίζαμε να ανεβάσει την ομάδα.

ΥΓ η κακόπιστη κριτική και οι ειρωνείες δεν βοηθούν αλλά δεν αποτελούν και αλλοθι.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Steenage »

πολυ κακος επιθετικα για αλλο ενα ματς .. ξυπνα σαλπι ...
στο γκολ που βγαλαμε εστελνε φιλακια στα σκουληκια :lol:
http://superleaguegreece.novasports.gr/ ... eId=208808

0.55 :lol:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Μέτρησε φίλε !
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Falegkos έγραψε:το βρήκαμε τωρα φτεει το κράξιμο....

τη να πει ρε φιλε ο μπαλαφας, ο βυντρα, ο παπαζογλου και ποσοι άλλοι?
ποιο κραξιμο πλακα κανετε?
σε αλλο πλανητη εισαι. Τι ποιο κραξιμο ρε? παιξε μπαλα εσυ ενω ερχονται σπιτι σου και σε κραζουνε σε οποιο σημειο βρεθεις και θα σου πω εγω.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Falegkos έγραψε:αυτοι παιζουν οσο μπορουν αλλο αν δεν μπορούν.

Δεν είπαμε οτι κανει καλο το κραξιμο αλλα δεν κανει ουτε κακο.
Σιγα το κράξιμο που τρώει .... μεσα απο το paokmania ναουμ.

οι δικαιολογίες ηταν χιλιάδες βάλαμε αλλη μια τωρα. νταξ.
Τι??????????
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς,αν δεν θέλει να παίζει άντε στο καλό να πάει...δεν θα ασχολούμαστε εμείς με τον κάθε τυχόντα παίκτη που τον βάφτισαν κάποιοι επιτυχία που ήρθε σε εμάς υποβιβάζοντας τον όνομα του ΠΑΟΚ μας...στο καλό και να μας γράφει λοιπόν...και αν δεν θέλει να φύγει ας κάνει μείωση 50% και μετά βλέπουμε,τι ΠΑΟΚ είναι?αυτός δεν κάνει αυτοκριτική για το πόσα λεφτά αξίζει?
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

δε θελει? οτι ναναι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ελπίζω σε βελτίωση γιατί πράγματι δεν είναι εικόνα επιθετικού αυτή. Φέτος ξεκίνησε χειρότερα από πέρυσι.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Οσο ασχολειστε με τον συγκεκριμενο τοσο χειροτερα θα παιζει.Εαν μπορεσετε να το καταλαβετε,εχει καλως.Διαφορετικα,το μονο που θα εξακολουθειτε να κανετε ειναι ΚΑΚΟ στην ομαδα!

Ο Σαλπιγγιδης φετος ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ!Ουτε καν απο τον προπονητη του....Το οτι δεν μιλαει δεν σημαινει οτι ειναι αναισθητος...........Να καθεται και να ακουει τον καθε ΑΣΧΕΤΟ να τον κραζει,εξω απο το γηπεδο, μετα απο στραβο αποτελεσμα,λες και για οτι στραβο γινεται,φταιει αυτος........Αλλα θα μου πεις.........με τους υπολοιπους παικτες τι κανουμε?.....Καλυτεροι ειμαστε?....Ποιος εκραζε τον Λινο?.....Ποιος,φετος,τον Εττο?......Τον Μπαλαφα?....τον Παπαζογλου?....Και το χειροτερο ολων?.........Την ωρα του αγωνα!!!!!Λες και ετσι βοηθαμε την ομαδα μας.......Κουνια που μας κουναγε!.......
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Falegkos έγραψε:αυτοι παιζουν οσο μπορουν αλλο αν δεν μπορούν.

Δεν είπαμε οτι κανει καλο το κραξιμο αλλα δεν κανει ουτε κακο.
Σιγα το κράξιμο που τρώει .... μεσα απο το paokmania ναουμ.

οι δικαιολογίες ηταν χιλιάδες βάλαμε αλλη μια τωρα. νταξ.
Το ακούσαμε κι αυτό....!
Μάλλον πρέπει να σας ποστάρω τα υβριστικά ποστ για τον Σάλπι από τον κάθε τυχαίο που μπαίνει μόνο όταν χάνει η ομάδα και όταν δε παίζει καλά ο Σάλπι.Αυτα δε προλαβένετε να τα δείτε οι περισσότεροι γιατι τα σκουπίζουμε άμεσα οι Μοντς.

Ακουσον άκουσον δε τρώει κράξιμο ο Σάλπι στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ........λογικό ....αυτο ίσως φαίνετε γιατι τα περισσότερα τα σβήνω.

Αλλα πλέον όποιος δε κάνει κριτική .....ΚΑΝΟΝΙΚΗ κριτική και απλά ειρωνευετε και κάνει χαρακτηρισμούς θα τρώει μια βδομαδούλα απο μένα για αρχή και μετά μόνιμο ΜΠΑΝ.

Η βρισιά και η ειρωνεία είναι μαγκιά όμως.....όπως και να πετάς κροτίδες σε Ευρωπαικό ματς ή να πετας μαλαματινες.

Ο Σάλπι είναι απαραίτητος στην ομάδα......και μας έχει ξελασπώσει πολλές φορές.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”