33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Παλι το παστελωσε και δεν ηταν ευκολο
+ η μεγαλη αποκρουση του γκευ τερμα στην κινησαρα που εκανε
+ που μαζεψε κατευθειαν τη μπαλα απ τα διχτυα μετα το γκολ
ολο νομιζω οτι δεν κανεις και ολο αποδεικνυεις το αντιθετο
+ η μεγαλη αποκρουση του γκευ τερμα στην κινησαρα που εκανε
+ που μαζεψε κατευθειαν τη μπαλα απ τα διχτυα μετα το γκολ
ολο νομιζω οτι δεν κανεις και ολο αποδεικνυεις το αντιθετο
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
πολλη ολοκληρωμενη εμφανιση και κυριως ηγετικη...ετσι θα περασει και στον ΠΑΟΚ του επομενου επιπεδου αλλα χρειαζεται διαρκεια...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
η πασα που κανει απο τα αριστερα με το αριστερο μπανανε αλλα ο σαλπι δεν καταφερνει να βγει μπροστα απο τον αμυντικο ειναι ενεργεια μεγαλου παικτουkataramenos5 έγραψε:Sorry K_geo αλλα καποια χάθηκαν στη μετάφραση μιας και πάλευα με το μικρό και εψαχνα και παλαιότερα ποστ .Δυστυχώς δε τα θυμάμαι ακριβώς τώρα.Πανω κατω αυτα που παραθέτω με κόκκινο.Αυτο που με τρελαίνει είναι οτι τη βελτίωση την αποδίδουν μονο στην πίεση.Ο Νεσιντ δηλαδή ασκούσε λιγότερη πιεση απο Χουσεν?Απλα ήταν ντεφορμέ ο Κλαους τότε. Άλλα πράγματα θεωρώ (με τα λιγα που ξέρω)οτι πρέπει οπωσδήποτε να βελτιώσει ο Κλάους αλλα δε τα γράφω (τα έδειξε και χθές δυστυχώς) γιατι θα τα διαβάζουμε καθε μερα.Για την πάσα που λές θυμήσου τη μπαλια στο Σαλπι στο Ζάγκρεμπ.
kataramenos5 έγραψε:Αλλος λέει τον ταρακούνησε ο Χουσειν(αλλα όχι ο Νεσιντ
) ,άλλος του τα μαθε(κοντρολ, συμμετοχή) ο Στεφενς ,προφανώς απο Δεκέμβρη και μετά γιατί μεχρι τοτε ήταν αμπαλος για πώληση(αλλα δεν υπήρχαν κορόιδα να τον αγοράσουν) ή δανεικός στον Πλατανιά.
.Δουλεύει ο Κλαους ,δουλεύει και βελτιώνετε είτε ο προπονητής είναι ο Χαβος είτε ο Μπόλονι είτε ο Χουμπ.
Σημερα ξανάγινε ΠΑΟΚτσάκι που νοιώθει, τσαμπουκάς, παικτούρα απ τις λίγες κι ο μητρογκολ μπροστα του δε πιάνει μια.Καταλαβαίνετε τι γραφετε ρε παλικάρια?Η του ύψους ή του βάθους ,μέση κατάσταση δεν υπάρχει για μας?
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μόνο αν έριχνε κ ένα κουτουλίδι στη παλιοαδερφή το μανωλά θα μιλούσαμε για ολοκληρωμένη εμφάνιση
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ακριβώς το πιο σημαντικό είναι αυτό. Η νοοτροπία νικητή. Θυμάμαι προηγούμενα χρόνια να είμαστε χ με τον γαύρο στην Τούμπα και κάποιοι παίχτες μας να κάνουν καθυστερήσεις.PAOK_Antarctica έγραψε:Μπράβο ρε παιχτούρα!
Μπράβο για το γκολ και μπράβο που αντί να πανηγυρίσεις πήρες την μπάλα να την στήσεις στη σέντρα
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
εκει που θελω να σταθω με σενα ειναι στο οτι δεν ειναι δυνατον να μην εχασες ουτε ενα κοντρολ και ειδικα σε ενα γλυστερο τερεν.κατεβασες καποιες πολυ δυσκολες μπαλες και υπηρχαν φασεις οπου ο καημενος ο μανωλας δεν μπορουσε να σε μαρκαρει.αυτα τα πραγματα εμενα μου λενε πολλα.
συνεχισε την δουλεια και θα ανταμειφθεις
συνεχισε την δουλεια και θα ανταμειφθεις
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σαφής βελτίωση.
Αρχικά και πρωτίστως, επειδή βάζει γκολ.
Από εκεί και έπειτα, σε πολλά συνεχόμενα ματς,
δεν γίνεται να έχει κάποιος παράπονο, ασχέτως αν σκοράρει ή όχι.
Είναι στις φάσεις, γράφει τελικές, υποδέχεται αποτελεσματικά ζόρικες πάσες
ενώ η χθεσινή του πάσα με το αριστερό προς τον Σαλπιγγίδη με εξέπληξε, ομολογώ.
Την ατομική ενέργεια μήτε την έχει μήτε θα την αποκτήσει ποτέ,
διότι δεν είναι θέμα δουλειάς, είναι στοιχείο ταλέντου που δεν το κατέχει.
Αυτό που κατέχει ως ταλέντο είναι γνωστό τοις πάσι
και όσο το δουλεύει και βγάζει αυτοπεποίθηση, θα τα παστελώνει.
Αρχικά και πρωτίστως, επειδή βάζει γκολ.
Από εκεί και έπειτα, σε πολλά συνεχόμενα ματς,
δεν γίνεται να έχει κάποιος παράπονο, ασχέτως αν σκοράρει ή όχι.
Είναι στις φάσεις, γράφει τελικές, υποδέχεται αποτελεσματικά ζόρικες πάσες
ενώ η χθεσινή του πάσα με το αριστερό προς τον Σαλπιγγίδη με εξέπληξε, ομολογώ.
Την ατομική ενέργεια μήτε την έχει μήτε θα την αποκτήσει ποτέ,
διότι δεν είναι θέμα δουλειάς, είναι στοιχείο ταλέντου που δεν το κατέχει.
Αυτό που κατέχει ως ταλέντο είναι γνωστό τοις πάσι
και όσο το δουλεύει και βγάζει αυτοπεποίθηση, θα τα παστελώνει.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αδερφε εκτος αν εννοεις ατομικη ενεργεια να παρει την μπαλα κ να περασει 2 ατομα για να κανει τελικη,ατομικη ενεργεια ειναι κ το να κατεβασει την μπαλα τοσο ομορφα εχοντας πλατη το σεντερ μπακ να την στρωσει αριστερα του να γυρισει κ να βγει τετ-α-τετ με τον τερματα να την στειλει στην γωνια δυνατα κ συρτα κ να υποχρεωσει τον ρομπερτο σε μια πολυ καλη αποκρουση.
Ο σαντος ακουστηκε οτι εχει προταση απο Τουρκια μερια δεν ξερω αν ειναι αληθεια κ ομολογω οτι δεν το διαβασα πουθενα το ακουσα σε συζητηση καφενειακη,ο προπονητης εχει κομπλεξ μαζι του οπως κ με αλλους
Ο σαντος ακουστηκε οτι εχει προταση απο Τουρκια μερια δεν ξερω αν ειναι αληθεια κ ομολογω οτι δεν το διαβασα πουθενα το ακουσα σε συζητηση καφενειακη,ο προπονητης εχει κομπλεξ μαζι του οπως κ με αλλους
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Θα πάρει έξυπνες μπαλλιές από Natcho, κ θα κάνει ωραία πράματα.
Το θέμα είναι ποιός θα δίνει τέτοιες μπαλλιες στο Natcho.
Το θέμα είναι ποιός θα δίνει τέτοιες μπαλλιες στο Natcho.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σε σημερινό δημοσίευμά της η εφημερίδα "Goal" αναφέρει:
"Αυτοί που μπήκαν κυρίως στο «σημάδι» των «ερυθρόλευκων» -πέραν βεβαίως του ασυναγώνιστου... πυγμάχου Χουάν Ινσουαράλντε- είναι οι Στέφανος Αθανασιάδης και Γιάννης Σκόνδρας. Είχαν να λένε οι Πειραιώτες για τον Κλάους πως «πρώτα έβρισε χωρίς λόγο τον Μανωλά και μετά το γκολ που πέτυχε, φώναζε προς τον πάγκο μας εγώ σας γαμ...».
Εχουν όμως ράμματα και για τη... γούνα του Γιάννη Σκόνδρα. «Εριξε κλωτσιά εκτός φάσης στον Κάμπελ, όταν μπήκε ως αλλαγή στον αγωνιστικό χώρο ο παίκτης μας και του έστειλε μήνυμα στα αγγλικά εδώ θα σε σκοτώσω» υποστηρίζουν οι «ερυθρόλευκοι» για τον δεξιό μπακ του «δικέφαλου»."
τελικα μονο η σουβλα έλειψε απο προχθες.....ΠΞΣ
υγ:τιμας το περιβραχιονιο.
"Αυτοί που μπήκαν κυρίως στο «σημάδι» των «ερυθρόλευκων» -πέραν βεβαίως του ασυναγώνιστου... πυγμάχου Χουάν Ινσουαράλντε- είναι οι Στέφανος Αθανασιάδης και Γιάννης Σκόνδρας. Είχαν να λένε οι Πειραιώτες για τον Κλάους πως «πρώτα έβρισε χωρίς λόγο τον Μανωλά και μετά το γκολ που πέτυχε, φώναζε προς τον πάγκο μας εγώ σας γαμ...».
Εχουν όμως ράμματα και για τη... γούνα του Γιάννη Σκόνδρα. «Εριξε κλωτσιά εκτός φάσης στον Κάμπελ, όταν μπήκε ως αλλαγή στον αγωνιστικό χώρο ο παίκτης μας και του έστειλε μήνυμα στα αγγλικά εδώ θα σε σκοτώσω» υποστηρίζουν οι «ερυθρόλευκοι» για τον δεξιό μπακ του «δικέφαλου»."
τελικα μονο η σουβλα έλειψε απο προχθες.....ΠΞΣ
υγ:τιμας το περιβραχιονιο.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Φήμες αναφέρουν ότι ο Τζαβέλλας κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού έστελνε sms στον Κάμπελ, όσο ήταν στον πάγκο, να μην μπει μέσα, γιατί θα του χαϊδέψει τον πωπό, ενώ επίσης οι ερυθρόλευκοι τα έχουν και με τον γυμναστή του ΠΑΟΚ, γιατί είναι πολύ ψηλός και φοβήθηκαν.
Η ΕΠΟ αποφάσισε τελικά να απαγορεύσει στον Κλάους να κάνει οτιδήποτε όταν σκοράρει. Μάλιστα θα ζητάει αλλαγή μόλις βάζει γκολ προς συμμόρφωση.
Η ΕΠΟ αποφάσισε τελικά να απαγορεύσει στον Κλάους να κάνει οτιδήποτε όταν σκοράρει. Μάλιστα θα ζητάει αλλαγή μόλις βάζει γκολ προς συμμόρφωση.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ο Σαντος έχει κόμπλεξ με κάποιον.Μάλλον δε ταιριάζει στα χαρακτηριστικά που θέλει να έχουν οι επιθετικοί του, στη φιλοσοφία του.Ταμπούρι θα παίξουμε στο μουντιαλ κι ο Στέφανος εκεί χάνεται.mpouJr έγραψε: Ο σαντος ακουστηκε οτι εχει προταση απο Τουρκια μερια δεν ξερω αν ειναι αληθεια κ ομολογω οτι δεν το διαβασα πουθενα το ακουσα σε συζητηση καφενειακη,ο προπονητης εχει κομπλεξ μαζι του οπως κ με αλλους
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
γιατί κατ; έχουμε επιθετικό στην Ελλάδα που να συμπεριφέρεται καλύτερα στην συνολική αμυντική λειτουργία;;;;;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
αρα ρε Φερναντάου, που θα βρείς πιο ολοκληρωμένο φορ για τη δουλΕΙΆ που θέλεις;;;;; 