Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Navi να ξεκαθαρίσω πως δεν αναφερόμουν στο συγκριμένο ποστάρισμά σου.
Να σου πω την αλήθεια έχω χάσει τη μπάλα με το ποιος είπε τι και σε ποιά φάση.
Επιγραμματικά θεωρώ ότι
1) Κανείς πρόεδρος στο ΠΑΟΚ δε θα πετύχει αν έχει τους οργανωμένους απέναντί του. Θέλει μαεστρία ώστε να έχεις την υποστήριξή τους , χωρίς όμως να σε καβαλήσουν. Αλλά ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΑ.
2) Καλά έκανε κ ζήτησε εισ για τη λαγοφωλιά. Και εγώ που μένω στην Αθήνα θέλω να πάω ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ στο γήπεδο. Δε βλέπω καμία υποχώρησή του απέναντι στους συνδεσμίτες. Μια λογική κίνηση βλέπω τίποτα παραπανω.
Συγγνωμη αλλά δε μπορώ να το συνεχίσω.
Πραγματικά νιώθω εξουθενωμένος να συζητήσω οτιδήποτε συγκεκριμένο.
Το απόγευμα συζητάγαμε πχ με gash για καποια θέματα.
Μετα με moican
Mετά με Ναvi
Mετά με κάποιο άλλο παιδί.
Ολα τα παιδιά έχουν σωστά επιχειρήματα.
Σε πείθουν για μια πτυχή του προβλήματος.
Προσπαθείς να το αναλύσεις και πάλι σκουντουφλάς και πάλι από την αρχή.
Και γιατί το ένα και γιατί το ένα.
Αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα.
Διοικει ο Ζαγοράκης και τον στηρίζω μέχρι θανάτου όταν μυρίζομαι ότι πίσω από τη κριτική προς το πρόσωπό του κρύβονται ...άλλα κόλπα. Ειμαι ικανός να ικανός να πλακωθώ στις μπουνιές με οποιοδήποτε κάνει το όνειρο που έχω για τον ΠΑΟΚ να σβήσει. Ειναι 3 τα ξημερώματα , έχω να κοιμηθώ 2 μέρες κ κάθομαι κ γράφω ασυναρτησίες κ μ@λ@κίες.
Σαν απλός οπαδός του ΠΑΟΚ , σαν μια σταγόνα στον ωκεανό του ΠΑΟΚτσήδικου λαού...
ΣΤΗΡΙΖΩ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ .
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΟΠΟΙΟΝ Κ ΑΝ ΒΡΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ. ΦΙΛΟ Η ΕΧΘΡΟ.
ΤΥΦΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ.
ΦΑΝΑΤΙΚΑ.
Καλημέρα σας.
Να σου πω την αλήθεια έχω χάσει τη μπάλα με το ποιος είπε τι και σε ποιά φάση.
Επιγραμματικά θεωρώ ότι
1) Κανείς πρόεδρος στο ΠΑΟΚ δε θα πετύχει αν έχει τους οργανωμένους απέναντί του. Θέλει μαεστρία ώστε να έχεις την υποστήριξή τους , χωρίς όμως να σε καβαλήσουν. Αλλά ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΑ.
2) Καλά έκανε κ ζήτησε εισ για τη λαγοφωλιά. Και εγώ που μένω στην Αθήνα θέλω να πάω ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ στο γήπεδο. Δε βλέπω καμία υποχώρησή του απέναντι στους συνδεσμίτες. Μια λογική κίνηση βλέπω τίποτα παραπανω.
Συγγνωμη αλλά δε μπορώ να το συνεχίσω.
Πραγματικά νιώθω εξουθενωμένος να συζητήσω οτιδήποτε συγκεκριμένο.
Το απόγευμα συζητάγαμε πχ με gash για καποια θέματα.
Μετα με moican
Mετά με Ναvi
Mετά με κάποιο άλλο παιδί.
Ολα τα παιδιά έχουν σωστά επιχειρήματα.
Σε πείθουν για μια πτυχή του προβλήματος.
Προσπαθείς να το αναλύσεις και πάλι σκουντουφλάς και πάλι από την αρχή.
Και γιατί το ένα και γιατί το ένα.
Αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα.
Διοικει ο Ζαγοράκης και τον στηρίζω μέχρι θανάτου όταν μυρίζομαι ότι πίσω από τη κριτική προς το πρόσωπό του κρύβονται ...άλλα κόλπα. Ειμαι ικανός να ικανός να πλακωθώ στις μπουνιές με οποιοδήποτε κάνει το όνειρο που έχω για τον ΠΑΟΚ να σβήσει. Ειναι 3 τα ξημερώματα , έχω να κοιμηθώ 2 μέρες κ κάθομαι κ γράφω ασυναρτησίες κ μ@λ@κίες.
Σαν απλός οπαδός του ΠΑΟΚ , σαν μια σταγόνα στον ωκεανό του ΠΑΟΚτσήδικου λαού...
ΣΤΗΡΙΖΩ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ .
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΟΠΟΙΟΝ Κ ΑΝ ΒΡΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ. ΦΙΛΟ Η ΕΧΘΡΟ.
ΤΥΦΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ.
ΦΑΝΑΤΙΚΑ.
Καλημέρα σας.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
καλη ξεκουραση φιλε μου.
υγ "Διοικει ο Ζαγοράκης και τον στηρίζω μέχρι θανάτου όταν μυρίζομαι ότι πίσω από τη κριτική προς το πρόσωπό του κρύβονται ...άλλα κόλπα."
συμφωνω μεχρι θανατου με το συγκεκριμενο.
υγ1 η λογικη κινηση του ζαγορ για τα εισιτηρια στη λαγοφωλια γινεται πρωτη φορα μετα απο 3 χρονια,σε μια φαση πολυ ζορικη για τον ιδιο κι αφου ειχε δεχθει αηθη επιθεση εναντιον του λιγες μολις ωρες πιο πριν!δεν εχω προθεση να γραψω σεναριο για διαφημιστικο του 11888,αλλά καποια πραγματα μου προξενουν μια καποιαν εντυπωση ...
υγ "Διοικει ο Ζαγοράκης και τον στηρίζω μέχρι θανάτου όταν μυρίζομαι ότι πίσω από τη κριτική προς το πρόσωπό του κρύβονται ...άλλα κόλπα."
συμφωνω μεχρι θανατου με το συγκεκριμενο.
υγ1 η λογικη κινηση του ζαγορ για τα εισιτηρια στη λαγοφωλια γινεται πρωτη φορα μετα απο 3 χρονια,σε μια φαση πολυ ζορικη για τον ιδιο κι αφου ειχε δεχθει αηθη επιθεση εναντιον του λιγες μολις ωρες πιο πριν!δεν εχω προθεση να γραψω σεναριο για διαφημιστικο του 11888,αλλά καποια πραγματα μου προξενουν μια καποιαν εντυπωση ...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η πρωτη σωστη κινηση μετα απο καιρο αυτη που έκανε για τα εισιτήρια αν και την περασμενη βδομαδα ηταν αρνητικος στη σκεψη αυτη! Η πρώτη κινηση που οι οργανωμενοι λενε "επιτελους ξυπνησε!"..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ζαγορακη κρατα τα λαμογια θα τα πω τωρα που 3 χροννια ξευτηλησανε το οπαδικο κινημα που δεν ειχαν το αναστημα να σταθουν και να διμιουγησουν ΜΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ συντονηστικη εστω ωρα ερχονται να κανουν τουσ νταιδεσ και τι ρε μαγκεσσσσσσσσ εεεεεεεε τη θελετε .ζαγορακι κρατα γερα και συνεχησε του χρονου και παλι 200000 θα ειμαστε να ξες
θα αντεξουμε
θα αντεξουμε
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
τι υπαρχει απο πισω ενας βρυζας ? καλα ρε φιλε γιατι ειμαστε τοσο αφελης αν καποιοι συνδεσμιτες διωχνουνfree4 έγραψε:Φυσικά και δε θα είναι το τέλος του κόσμου!!zoi4 έγραψε:θελω να να μην φυγει ο ζαγορακης αλλα ακομα και να φυγει δεν ηρθε το τελος του κοσμου,ΠΑΟΚ εισαι.
ισως να ειναι και καλυτερα απο την στιγμη που δεν βλεπω να τον στελεχωνουν αξιοι ανθρωποι.
Είναι επιλογή του να φέρει άξιους συμπαραστάτες στην προσπάθεια του!
Αλλά ακόμη κι αν φύγει, να ξέρετε ότι πάντα ένας Βρύζας υπάρχει από πίσω!!
τον ζαγορακη ο βρυζας στο θεμα αυτο ειναι ακομη ποιο απροστατευτος πολυ ευκολοτερα θα τον κανουν να φυγει
και αυτον αν ερθει και μετα ποιος υπαρχει αραγε ? δυστυχως οι χατζηχρηστοι και σαουριδηδες του ΠΑΟΚ δεν ειναι
ενας αλλα 20-30 συνδεσμιτες που θελουνε να κανουνε κουμαντο θελουν προεδρο μαριονετα και δεν μπορουν μια ανακοινωση της προκοπης να συνταξουν.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αρχίσαμε πάλι σήμερα . τάσεις φύγεις ο ζαγοράκης ο ένας . τα βροντάει κάτω και φεύγει ο άλλος . το ίδιο έργο το έχω ξαναδεί . δεν θα πάρω ευχαριστώ. αλλά ούτε και θα παρακαλέσω κανέναν να μείνει αν δεν το θέλει . ας αποφασίσει επιτέλους τη θέλει και ο ίδιος . αλλά αν φύγει αυτήν την φορα (που το απεύχομαι ) παρακαλώ πολύ μην ξαναγυρίσεις πίσω .αν δεν υπάρχει θέμα να βγει να το πει καθαρά . δεν πάω πουθενά εδώ θα είμαι μαζί με την ομάδα . και αυτό κάθε φορά που στριμοχνετε να λέει στον κόσμο τη θέλετε να σηκωθώ και να φύγω είναι πλέον ηλιθιότητα . ζαγοράκη έχεις από πίσω σου έναν τεράστιο λαό . λογικό είναι να ακούσεις τα πάντα . όταν αναλαμβανες τα ήξερες όλα αυτά .
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ολα τα σαιτ κ οι εφημεριδες λενε οτι σκεφτεται να φυγει...
Εγω ειχα πει κατι για τους συνδεσμους μια φορα πεσαν να με φανε ολοι..τωρα δικαιωνομαι δυστυχως..
Θα ταταφερουν να διωξουν τον μονο σοβαρο ανθρωπο που ανελαβε τον ανθρωπο μετα τον Παντελακη.
Ειμαι οργησμενος τσαντισμενος στεναχωριμενος ολα μαζι..
Ρε λαμωγια δεν το βουλωνεται που γινατε ολοι προεδροι προπονητες παραγωντες ξαφνικα τα μαθατε ολα!!!οι περισσοτεροι ειστε αμορφωτοι κ επικυνδικοι δεν μπορειτε να συνταξετε μια ανακοινωση...κουμαντο στον ΠΑΟΚ μας δεν θα κανετε παρτε το χαμπαρι!!!
Ζαγορ μην τους ακους γραψ'τους εκει που ξερεις γιατι μονο αυτο τους αξιζει...
Εγω ειχα πει κατι για τους συνδεσμους μια φορα πεσαν να με φανε ολοι..τωρα δικαιωνομαι δυστυχως..
Θα ταταφερουν να διωξουν τον μονο σοβαρο ανθρωπο που ανελαβε τον ανθρωπο μετα τον Παντελακη.
Ειμαι οργησμενος τσαντισμενος στεναχωριμενος ολα μαζι..
Ρε λαμωγια δεν το βουλωνεται που γινατε ολοι προεδροι προπονητες παραγωντες ξαφνικα τα μαθατε ολα!!!οι περισσοτεροι ειστε αμορφωτοι κ επικυνδικοι δεν μπορειτε να συνταξετε μια ανακοινωση...κουμαντο στον ΠΑΟΚ μας δεν θα κανετε παρτε το χαμπαρι!!!
Ζαγορ μην τους ακους γραψ'τους εκει που ξερεις γιατι μονο αυτο τους αξιζει...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
φιλε μου απο το ομορφο ναυπλιο εαν φυγει το μονο που θα αποδειξει ειναι οτι δεν ειναι σοβαρος.
αυτη την φορα δεν υπαρχει προσωπικο προβλημα. θα ειναι ομολογια αποτυχιας.
αυτη την φορα δεν υπαρχει προσωπικο προβλημα. θα ειναι ομολογια αποτυχιας.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δυστυχώς αν φύγει ο Ζαγορακης θα επιστρέψουμε σε Γουμενοκαταστάσεις..Τότε να δω τι ανακοινωσεις θα βγαλουν οι λατρευτοι σύνδεσμοι που πιστεύουν ότι αυτοί αγαπάνε τον ΠΑΟΚ και κανένας άλλος!!!Ξυπνάτε ρε συνδεσμίτες που γίνατε ξαφνικά πρόεδροι,προπονητές και τα μάθατε ολα.Μαθετε πρώτα να συντάσσετε μια απλή ανακοίνωση και μετά μιλάμε.ΠΑΟΚαρχες όλοι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Odi την Τετ 06 Οκτ 2010, 08:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
kos έγραψε:φιλε μου απο το ομορφο ναυπλιο εαν φυγει το μονο που θα αποδειξει ειναι οτι δεν ειναι σοβαρος.
αυτη την φορα δεν υπαρχει προσωπικο προβλημα. θα ειναι ομολογια αποτυχιας.
+1000 Ομολογία αποτυχίας και αδυναμίας.Αλλά αν φύγει θα φύγει μόνος του όχι λόγω ανακοινώσεων μερικών συνδέσμων που κάθε τρεις και λιγο διαμαρτύρονται για τα πάντα.
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Φιλε μου νομιζω πως οταν σε βριζουν ξαφνικα ολοι σκεφτεσαι οτι θελουν να φυγω..εγω γιατι να κατσω με το ζορι αφου δεν με θελει ο κοσμος?ετσι το βλεπω εγω κ οχι οτι φοβατε η δεν ειναι σοβαρος..κ θα το κανει γιατι αγαπαει τον ΠΑΟΚ κ θελει το καλο της ομαδας.μπορει να θεωρει οτι θα ναι καλυτερο για την ομαδα να φυγει κατι που δεν ησχυει κ επειδη το λενο οι γνωστοι ΠΑΟΚαρχες.kos έγραψε:φιλε μου απο το ομορφο ναυπλιο εαν φυγει το μονο που θα αποδειξει ειναι οτι δεν ειναι σοβαρος.
αυτη την φορα δεν υπαρχει προσωπικο προβλημα. θα ειναι ομολογια αποτυχιας.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Όταν σε βρίζουν καποιοι, όχι γιατί είσαι κακός άνθρωπος αλλά γιατί ίσως για αυτούς έχεις κάνεις λάθη,
μένεις και παλεύεις για να τους αποδείξεις το αντίθετο....Δεν παραιτήσε από την προσπάθεια....
μένεις και παλεύεις για να τους αποδείξεις το αντίθετο....Δεν παραιτήσε από την προσπάθεια....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δικιο εχεις teod.Αλλα και οταν εχεις να πεις κατι σε καποιον που σε εδεσε σα λαο επιδιωκεις να το πεις τετ-α-τετ,αντρικια και οχι με ανακοινωσεις...