Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχουμε παρόμοια ανάπτυξη...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένα χωριό όπου οι γυναίκες ναι μεν ήταν θρήσκες, αλλά απατούσαν τους άνδρες τους. Όταν εξομολογούνταν κάθε Κυριακή στην εκκλησία, ο παπάς τους είχε πει αντί να λένε "Πάτερ απάτησα τον άνδρα μου" να λένε "Πάτερ σκόνταψα".
Μια μέρα λοιπόν πήρε ο παπάς αυτός μετάθεση και προτού φύγει ενημέρωσε τον πρόεδρο του χωριού τι σημαίνει η φράση "Πάτερ σκόνταψα" και τον παρακάλεσε να μην ξεχάσει να ενημερώσει και τον καινούριο παπάς για το περιεχόμενο αυτής της φράσης. Ήρθε λοιπόν ο νέος παπάς, όμως ο πρόεδρος ξέχασε να τον ενημερώσει. Έτσι, κάθε φορά που του έλεγαν οι γυναίκες "Πάτερ σκόνταψα" ο παπάς με τη σειρά του έλεγε ότι δεν πειράζει και ότι αυτά τα πράγματα ήταν φυσιολογικά, σταλμένα από τον ίδιο τον Θεό και τέτοια.
Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ο παπάς άρχισε να απορεί που οι γυναίκες σκόνταφταν ολοένα και περισσότερο και αποφάσισε να απευθυνθεί στον πρόεδρο. Έτσι, μια μέρα πάει στον πρόεδρο και του λέει :
-Κύριε πρόεδρε πρέπει να κάνετε κάτι για τους δρόμους σας.
Ο πρόεδρος με έκπληξη ρώτησε το γιατί και ο παπάς του είπε :
-Γιατί όλες οι γυναίκες σκοντάφτουν!
Ο πρόεδρος τότε ξέσπασε σε τρανταχτά γέλια!
Αλλά ο παπάς του απάντησε:
-Α μη γελάτε καθόλου κύριε πρόεδρε! Η γυναίκα σας αυτή τη βδομάδα σκόνταψε 3 φορές…!!!
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Apoστολε ελεος ρε αγορι μου, αυτο ειναι τουλάχιστον 5 χρονων ανεκδοτο.........................τι να πω ...........................ο Ρομαν αργει;;;; :opaokara: :opaokara:


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... a3e8dd8073
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έλεος, ξέλεος είναι καλό!
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Έλεος, ξέλεος είναι καλό!
Ναι αγορακι μου αλλα το εχουμε ακουσει αλλες 1500 φορες, τιποτα σε φρεσκο δεν εχει το μαγαζι;;;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το μαγαζί πουλάει ό,τι έχει. Δεν μπορεί να πουλήσει κάτι που δεν έχει.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αποστόλη, πες με το ανέκδοτο με το φάντασμα με το μαυρισμένο μάτι.. Έχω να το ακούσω από το Δημοτικό (όταν το πρωτάκουσα)!! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Το μαγαζί πουλάει ό,τι έχει. Δεν μπορεί να πουλήσει κάτι που δεν έχει.
Nαι αλλα αυτα που γραφεις τα εχουμε "αγορασει-ακουσει" τουλαχιστον 150 φορες το καθενα!!!!!!!!!!!!!!


Παραμονές Χριστουγέννων στο σπίτι της Ναταλίας Γερμανού:
- Να τα πούμε;
- πάλι εδώ εισαι εσυ; Σου είπα ότι τελειώσαμε! Φύγε... :mrgreen: :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με ζηλεύετε γιαυτό τα λέτε όλα αυτά.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Με ζηλεύετε γιαυτό τα λέτε όλα αυτά.
Kοιτα εγω αγαπάω τους φίλους (και ειδικα εσενα) με τα ελλατωματα τους. :mrgreen: :mrgreen:


Ένα ζευγάρι από την Ιαπωνία
τσακώνεται Ο άντρας λέει:
-Sukitaki!
Η γυναίκα απαντάει:
-Kowanini!
Ο άντρας της ξαναφωνάζει:
-Tokaυ a anji rodi kaiyakoo!
Η γυναίκα στα γόνατα παρακαλάει..:
-Mimi nakoundinda tinkouji!
Τότε ο άντρας της λέει έξαλλος:
-Kina tim kouji!
Και εσύ συνεχίζεις και διαβάζεις λες και ξέρεις γιαπωνέζικα..... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

ΓΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
μπαλονια, μουσικη τζαζ, κοκτεηλ παρτυ
-Τζενιφερ δεχεσαι για αντρα σου τον Τζον;;
-Δεχομαι.
.
..
ΓΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.....
Πιλάφια, κρεατικα, σαλατικά, πίτες, γλυκά, τούρτες φασαρία..
--παρακαλείται ο κάτοχος του ΗΜΥ8888 αυτοκινήτου να το μετακινήσει γιατί εμποδίζει..
--παρακαλουνται τα παιδάκια να φύγουν από την πίστα..
--παρακαλείται ενας γιατρός να συνεφέρει την πεθερα που είδε τη νύφη και κιτρίνισε απ το κακό της..
--το ΗΜΥ8888 εμποδίζει ακόμα ρε παιδιά........
--ρε Μαρίκα βάλε γρήγορα τη μπουμπουνιερα στην τσάντα μη μας πάρουν το διακοσμητικό
--περίσσεψε ένα ψωμάκι πάρτο σπίτι να μην πάει χαμένο
--μάζεψε τα κοκκαλα για το σκυλο
--βάλε ρε συ το κρέας σε χωριστή σακκουλα να το φάμε αύριο..
--φάε λιγο ακόμα..τι πάει να πει εσκασες;;
--κάτσε να πιούμε ενα ποτηράκι ακόμα.. να ευχηθούμε
--μας φλόμωσε στα βλάχικα ο μ@λ@κ@ς.....δεν θα παίξει τίποτα άλλο...
--σήκω ρε μαλάκα να χορέψεις λίγο.....ρίζες έβγαλες;
--κοίτα τον θείο τον Τάκη...κουρούμπελο έγινε.....
--εγώ πάντως τέτοιο νυφικό δεν θα φορούσα.....
--άντε και στα δικά μας κορίτσια....οι λεύτερες.....
--άντε στην υγεία των παιδιών και μακριά από εμάς μ@λ@κες.... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

- Να τα πωωω;;;;;;
- Να τα πεις...
- Η παντρεμενη απο τον τριτο πηδιεται με τον φοιτητη απο το πρωτο...και του χρονου!!!
- ...... :mrgreen: :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...
-Τι ειπες ΑΓΑΠΗ μου,δεν άκουσα...;
-ΕΓΩ ΘΑ ΝΤΥΘΩ ΚΟΜΑΝΤΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ λεω,στις αποκριες μωρακι μου... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Η αλλη ειναι 160 κιλα και παραπονιεται οτι το μηχανακι της κανει θορυβο...
.Δεν εχει τιποτα μανα μου....απλα ξεψυχαει.. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

http://www.thestival.gr/xalllara/item/2 ... ce=dlvr.it


xaxaxaxaxaxaxaχαχαχαχαχαχαχα :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”