Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

Πολυ καλες σημερα οι αλλαγες του εκλεισε τον λεβαδιακο μετα το 60 και χασαμε 3 κλασικες ευκαιριες
Η νικη ανηκει σε αυτον

Α και σκεφτειτε οτι τα κεντρικα μπακ παιζουν για 1τη φορα μαζι.

Τωρα για την αλλαγη μοον δεν λεω τιποτα ειναι μερικες φορες τραγικος.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΕΙμαστε η μοναδικη ομαδα με σφραγιδα του προπονητη της στην ελλαδα....τοσο με τα καλα της οσο και με τα στραβα της...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Billy4 »

Τόσα τακουνάκια μόνο στο Pro έχω ξαναδεί. Πέρα από την πλάκα όμως, βρισκόμαστε μεταξύ μας αρκετά πιο άνετα και σ' αυτό συντελεί και η απίστευτη ηρεμία του Πάμπλο στο κέντρο. Σάντος συνέχισε να διδάσκεις τακτική.

ΥΓ: Άμα "γλυκάνουμε" και τις σεντρούλες μας λίγο θα κάνουμε ακόμα πιο αιθητή την παρουσία μας στην αντίπαλη περιοχή.
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από mesimvrinos »

για αλλη μια φορα εκανε σεμηναριο τακτικης δικαιωνεται ξανα η διοικηση που τον στηριζει
ακομη και μετα την αποβολη επρεπε να βαλουμε 4 γκολ
ο Σαντος μεχρι στηγμης ειναι αψογος. Οποιος τον κραζει εκτειθεται καθε φορα απο τον μηχανικο!
η ασταθια στην αμυνα ηταν λογω της απουσιας των 2 βασικων και της αποβολης :pano:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mesimvrinos την Σάβ 09 Ιαν 2010, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Ειδα σε καποια απ τις φασεις του Βιερινια το Βρυζα στην κερκιδα να τρελαινεται. Προσωπικα αν ηξερα τον προπονητη Σαντος οσο καλα ο Ζησης δεν θα αγχωνομουν ποτε. Εδω ηδη τωρα αρχιζει να φαινεται η δουλεια του και εχω σταματησει να αγχωνομαι, εγω που καθε φορα που πηγαινε η μπαλα στον αντιπαλο η καρδια μου χοροπηδουσε μεσα στο στηθος μου.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από e8nos »

ελ μεκανικο το μονο ελαττωμα που εχεις με τ ντερμπυ οταν σ γυρισει και η τυχη πιστευω θα εχεις ολοκληρωσει το πρωτο πλανο του σχεδιου με την ομαδα....το δευτερο ειναι η κατακτηση τιτλων και οριοθετητε μεσα στην επομενη 5ετια!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από danirifle »

1) σάντος σε ευχαριστώ που έκανες τον ΠΑΟΚ να έχει τη φετινή χρονιά ίση συγκομιδή βαθμών με την περσινή (η οποία ομολογουμένως ήταν ενθουσιώδης) και ας έχεις τόσες ατυχίες και τραυματισμούς στο ρόστερ και ας παίζεις τόσα ματς χωρίς φορ

2) σάντος σε ευχαριστώ που έχεις κάνει την ΟΜΑΔΑ να έχει τέτοια αμυντική λειτουργία ώστε να βγάινει ένας παίκτης με κόκκινη και να λέμε "εντάξει μωρέ δε μασάμε, έχουμε την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος". και όχι μόνο αυτό, αλλά κάναμε και 2 τετατετ μάτια.

3) ευχαριστώ σάντος που έχεις κάνει την ΠΑΟΚΑΡΑ την πιο σοβαρή ομάδα στην ελλάδα

ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Τελικά είναι καλύτερο να έχεις ομάδα, παρά παίχτες.

σήμερα απουσίαζαν Κοντρέρας, Τσιρίλο, Μούσλι, Σορλέν

Για μένα η αλλαγή Μουν ήταν μπηχτή στον μικρό Βιέρι. Οι λαλάκες στο νόβα αντί να δείξουν την υποδοχή που του επιφύλασσε ο Μηχανικός μου έδειχναν τον Μουν να τρέχει.


Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια έπαιζε το ΠΟΚ εκτός έδρας με ομάδες τύπου Λεβαδειά, Ατρόμητος και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις και έλεγα, άντε τώρα αυτοί που καίγονται ας πάρουν κάνα χ από το ΠΟΚ. Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω τις αποστάσεις.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από thrix »

είναι καναδυό πουλέν εδώ μέσα που χρωστάνε, τουλάχιστον, να βγουν να πουν ότι έκαναν λάθος για όσα του έσουραν του ανθρώπου αυτού. Χρωστάνε να παραδεχθούν ότι αν δεν ήταν ο Σάντος αυτή η ομάδα θα ήταν ότι να ναι και όχι η ΝΙΚΗΤΡΙΑ που είναι τώρα.
Τα περί ντέρμπι τα ακούω βερεσέ. το άεκ κέρδισε τον γαύρο κι εμάς αλλά στη βαθμολογία μας βλέπει με το κιάλι.
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

και η ιστορικη στιγμη της ημερας ηταν(τουλαχιστον εγω δεν το χα ξανακουσει ποτε) οταν ακουστηκε το ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ ΟΕΟΕΟΕ :opaokara:

παρολο που υπηρχαν και οι καφροι που ηθελαν να αρχισουν παλι τα μπινελικια για ανεξηγιτο λογο εναντιον του...


ΦΕΡΝΑΝΟ ΣΑΝΤΟΣ ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕ
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Besuch »

danirifle έγραψε:1) σάντος σε ευχαριστώ που έκανες τον ΠΑΟΚ να έχει τη φετινή χρονιά ίση συγκομιδή βαθμών με την περσινή (η οποία ομολογουμένως ήταν ενθουσιώδης) και ας έχεις τόσες ατυχίες και τραυματισμούς στο ρόστερ και ας παίζεις τόσα ματς χωρίς φορ

2) σάντος σε ευχαριστώ που έχεις κάνει την ΟΜΑΔΑ να έχει τέτοια αμυντική λειτουργία ώστε να βγάινει ένας παίκτης με κόκκινη και να λέμε "εντάξει μωρέ δε μασάμε, έχουμε την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος". και όχι μόνο αυτό, αλλά κάναμε και 2 τετατετ μάτια.

3) ευχαριστώ σάντος που έχεις κάνει την ΠΑΟΚΑΡΑ την πιο σοβαρή ομάδα στην ελλάδα

ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

PAOKfanAthens έγραψε:και η ιστορικη στιγμη της ημερας ηταν(τουλαχιστον εγω δεν το χα ξανακουσει ποτε) οταν ακουστηκε το ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ ΟΕΟΕΟΕ :opaokara:

παρολο που υπηρχαν και οι καφροι που ηθελαν να αρχισουν παλι τα μπινελικια για ανεξηγιτο λογο εναντιον του...


ΦΕΡΝΑΝΟ ΣΑΝΤΟΣ ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕ
εχει ξαναλεχθει το συνθημα 1 φορα σιγουρα στην τουμπα δεν θυμαμε αλλη.....
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

thrix έγραψε:είναι καναδυό πουλέν εδώ μέσα που χρωστάνε, τουλάχιστον, να βγουν να πουν ότι έκαναν λάθος για όσα του έσουραν του ανθρώπου αυτού. Χρωστάνε να παραδεχθούν ότι αν δεν ήταν ο Σάντος αυτή η ομάδα θα ήταν ότι να ναι και όχι η ΝΙΚΗΤΡΙΑ που είναι τώρα.
Τα περί ντέρμπι τα ακούω βερεσέ. το άεκ κέρδισε τον γαύρο κι εμάς αλλά στη βαθμολογία μας βλέπει με το κιάλι.


If we had won 2 out of 3 derbys in the first round and one draw we would be in the first position of the leuge my brother. So the derby games are not berese. The derby games are the difference between bringing the coupen home to salonica and finishing in the third position.
Santos has made a very very good job with the team when we talk about games against teams that is "smaller" than PAOK in fans,history and so on. But when it comes to the games against pok, we must be honest to ourself we have terrible results thats not worthy of PAOK´s history! Isnt it so?????! Please tell me.
I dont know were the problem is at, but I think Santos needs to work alot on this (derby-games against pok). 0 wins / out of 15 games.......

BUT I say bravo to Santos for the results against "small" teams......
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Συγχαρητηρια στον Φερναντο για μια ακομη φορα..Ο προπονητης που εχει ανεβασει επιπεδο τον Π.Α.Ο.Κ οπως ειχε πει και ο Ζαγορακης...

ΥΓ. Επειδη δεν τα ειπαμε Χρονια πολλα Φερναντο και ευτυχισμενο το ...2015..!!
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eleos »

Για μένα ΚΟΡΥΦΑΙΟ στιγμιότυπο του παιχνιδιού ήταν μετά το γκολ του Λίνο...

Τρέχει να πανηγυρίσει προς το Σάντος με ανοιχτη αγκαλιά
Ο Δον κοιτάει ψιλοτσατισμένος...

Φτάνει κοντά, ψιλιάζεται τη δουλειά και απλά απλώνει να δώσει στο Σάντος το χέρι,
Ο Δον κοιτάει αηδιασμένος...

Του δίνει το χέρι με χαμογελαστή-κακόμοιρη φάτσα,
Ο Δον τον μαλώνει και τον σκουντάει να γυρίσει γρήγορα πίσω!

Μιλάμε για απλά κορυφή!

Κατά τα άλλα....
Besuch έγραψε:
danirifle έγραψε:1) σάντος σε ευχαριστώ που έκανες τον ΠΑΟΚ να έχει τη φετινή χρονιά ίση συγκομιδή βαθμών με την περσινή (η οποία ομολογουμένως ήταν ενθουσιώδης) και ας έχεις τόσες ατυχίες και τραυματισμούς στο ρόστερ και ας παίζεις τόσα ματς χωρίς φορ

2) σάντος σε ευχαριστώ που έχεις κάνει την ΟΜΑΔΑ να έχει τέτοια αμυντική λειτουργία ώστε να βγάινει ένας παίκτης με κόκκινη και να λέμε "εντάξει μωρέ δε μασάμε, έχουμε την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος". και όχι μόνο αυτό, αλλά κάναμε και 2 τετατετ μάτια.

3) ευχαριστώ σάντος που έχεις κάνει την ΠΑΟΚΑΡΑ την πιο σοβαρή ομάδα στην ελλάδα

ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”