Εθνική Ελπίδων
Re: Εθνική Ελπίδων
Στο ποδόσφαιρο δεν θα έπρεπε να υπάρχει θέση για άτομα σαν τον μπερενς. Μεγάλο κωλοπαιδο.
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 893
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Εθνική Ελπίδων
Σαφώς! Το έγραψα και στο νήμα του Χατσιδη. Οπως μας ενημέρωσε ο καλος δημοσιογράφος, ο Χατσιδης έμεινε εκτος για "λόγους τακτικής"...
Re: Εθνική Ελπίδων
Φίλων, Κούτσιας, Γκούμας από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ ενώ λείπει και ο τραυματίας Τζίμας ...επίσης στον πάγκο ειναι ο Μοναστηρλής
Re: Εθνική Ελπίδων
Και ο Μπότης..ektoras έγραψε: Τρί 31 Μαρ 2026, 18:29 Φίλων, Κούτσιας, Γκούμας από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ ενώ λείπει και ο τραυματίας Τζίμας ...επίσης στον πάγκο ειναι ο Μοναστηρλής
Re: Εθνική Ελπίδων
0-2 και μαλλον χανεται η πρωτια, ακραιο με 6/7 νικες να μην περασουμε απευθειας, μονο ο πρωτος δεν περναει απευθειας;
Re: Εθνική Ελπίδων
Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι τοσος ντορος για τον Κοντουρη? Ο Τσιγγαρας στην ηλικια του καλυτερος ητανε.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2875
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Εθνική Ελπίδων
Και οι δυο καλυτεροι δευτεροι των ομιλων..ε ενταξει σημερα κατεβηκες με μηδεν σχεδιο επιθετικα απλα ατομικη ενεργεια..και μετα εβγαλε και τον Κουτσια που τουλαχιστον ειχε το σωμα και τους κρατουσε πισω...st4this έγραψε: Τρί 31 Μαρ 2026, 19:32 0-2 και μαλλον χανεται η πρωτια, ακραιο με 6/7 νικες να μην περασουμε απευθειας, μονο ο πρωτος δεν περναει απευθειας;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)