Φίλε obanebane, μήπως πρέπει να το γυρίσεις για λίγο καιρό στο basket - που απ' ότι καταλαβαίνω είναι και το στοιχείο σου;obanebane έγραψε:Πηραμε τον Γαλλο Λούκας απλα αυτος ειναι λιγο πιο γρηγορος με τη μπαλα στα ποδια.
Εδω που τα λεμε δε γινεται να ερθουν και πολυ καλυτεροι στη σουπερκλικα.
Ας μη γκρινιαξω παμε παρακατω να δουμε τους επομενους.
Έχεις καταλάβει καθόλου τι είναι αυτό που πέτυχε ο ΖΒ και το "παρεάκι" του; Άκου λοιπόν για να καταλάβεις την αξία του deal:
Ο Μολό είναι για του Γάλλους ό,τι και ο Φετφατζίδης για το ελληνικό πρωτάθλημα (αναλογικά πάντα μιλώντας). Αποτελεί το βασικό περιουσιακό στοιχείο της ομάδας του (Nancy) και αξίζει περίπου όσο και η υπόλοιπη ομάδα μαζί. Η ομάδα του (που έχει τα δικαιώματά του, γιατί δεν έπαιξε φέτος εκεί) υποβιβάστηκε στη δεύτερη κατηγορία της Γαλλίας και φυσικά δεν μπορεί να αντέξει το συμβόλαιό του. Μπορεί να τον πουλήσει ή να τον παραχωρήσει δανεικό σε όποια ομάδα θέλει στο Championnat (και υπάρχουν πολλές που τον θέλουν κυρίως δανεικό, αλλά δεν τα βρίσκουν με τη ρήτρα αγοράς). Φέτος, η Saint-Etienne τον άφησε σε πολλά παιχνίδια εκτός για να ρήξει τη ρήτρα των 6 εκατ. € που είχε μπει, μιας και έβλεπε ότι η Nancy πήγαινε για υποβιβασμό και θα αναγκαζόταν να τον δώσει. Και έρχεται μια τρελή ομάδα από την Ελλάδα (που στη Γαλλία μας γνωρίζουν όσο κι εμείς τη δική του ομάδα, τη Nancy) και τον κλείνει μέσα από τα χέρια της μισής Ligue 1 και ποιος ξέρει πόσων ακόμα ξένων ομάδων...
Α, παρεμπιπτόντως, πέρσυ ο Καρεμπέ έφαγε τα μούτρα του όταν πήγε να τον πάρει δανεικό για τον γαύρο και φέτος δεν προσπάθησε καθόλου, μετά το περσινό στραπάτσο (και θυμίσου αυτό που σου λέω, γιαρί έχεις να διαβάσεις τις Χ αρδιές από τα κωλογαυροΜΜΕ για να υποβιβάσουν την αξία της μεταγραφής.
Και μετά μου λες για νέο Λούκας και τρέχα γύρευε.. Πλάκα με κάνεις;