Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
olivares
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος 2008, 12:54
Τοποθεσία: Άνδεις

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από olivares »

[youtube]U_g5biAD4qE&feature=player_embedded#![/youtube]
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από teratios »

elvetos giatros έγραψε:Διαβάζω πολλές ανοησίες τελευταία.
Ειδικά αμέσως μετά το mats η πλειοψηφία των γραφόντων δε δίστασε να γράψει: Καιρός να φύγει ο Ζαγοράκης και αν δε φύγει τώρα, τότε μαζί με το Δερμιτζάκη όταν θα φτάσουμε τα 10 συνεχή άσχημα αποτελέσματα.

..................
Δώστε χρόνο στην ομάδα. Το Μάιο θα κάνουμε ταμείο. Και ότι βγει…Ειλικρινά το λέω: ΟΤΙ ΒΓΕΙ.
Σύμφωνα με την εμπειρία μου, κανένας δεν είπε σε ένα ποτάμι "σταμάτα" και αυτό σταμάτησε. Εξηγούμαι επειδή εγώ είμαι αυτός που είπε πως ο Ζαγοράκης θα φύγει μαζί με τον Δερμιτζάκη όταν ο τελευταίος έχει ολοκληρώσει το καταστρεπτικό του έργο σε 5-10 αγώνες. Πίστευα πως θα γινόμουν κατανοητός (εκτός πια αν επίτηδες "δεν έγινα κατανοητός") πως αυτό που έκανα δεν ήταν ευχή αλλά πρόβλεψη. Δεν ήταν τι ΘΕΛΩ να γίνει αλλά τι ΘΑ γίνει.

Το ξαναλέω. Όταν ο γιδοβοσκός που έχουμε στον πάγκο κάνει σε άλλους 10 αγώνες 10 βαθμούς τότε δεν θα φύγει απλά απ' την Τούμπα, θα εκσφενδονιστεί απ' τα παράθυρα των αποδυτηρίων έξω στον δρόμο. Τότε ο Ζαγοράκης θα θεωρείται ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ γιατί θα είναι για καιρό ο μόνος υποστηριχτής που θα του έχει μείνει. Επομένως, είτε θα αναγκαστεί να απολογηθεί, είτε (το πιο πιθανό να κάνει λόγω εγωισμού) θα αποχωρήσει μαζί με τον Δερμιτζάκη. Δεν είναι τι θέλω να γίνει. Είναι το ΤΙ ΘΑ γίνει. Κι όσο κι αν ελβετοί γιατροί αλχημιστές κάνουν μάγια και ρίχνουν κατάρες, ποτάμι ποτέ δεν υπάκουσε σε διαταγή να σταματήσει.

Ο μόνος που έχει την δυνατότητα να αλλάξει τον ρου αυτής της ιστορίας είναι ο ίδιος ο Ζαγοράκης. Πως; Πολύ απλά, ΜΗ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ το όνομα του με τον Δερμιτζάκη. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ Ο ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡΑΚΗ. Αλλά ο Ζαγοράκης δεν το καταλαβαίνει. Αντί να τον διώξει το συντομότερο, αντικαθιστώντας τον με κάποιον σοβαρό προπονητή (κι όχι μαθητευόμενο μάγο) επιμένει να ενώνει την μοίρα του με αυτή του Δερμιτζάκη. Χθες, σήμερα, αύριο, αυτές οι μέρες τέλοσπανων είναι κρίσιμες γιατί τώρα είναι που περνάει το point of no return. Άλλη ευκαιρία δε θα υπάρχει.

Αυτή τη στιγμή το εύκολο είναι να βγεις και να λες τέτοιες αυτονόητες σάχλες για το ποιόν του Ζαγοράκη και το πόσο έχει βοηθήσει την ομάδα (λες και δεν το ξέρουμε). Το δύσκολο είναι να βγεις και να τον βρίσεις. Αυτό όμως χρειάζεται. Δεν έχεις βρίσει ποτέ άνθρωπο που αγαπάς για να τον συνεφέρεις; Μόνο σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Συμφωνώ. Ε αυτό έχουμε τώρα. Τώρα έχουμε την τελευταία ευκαιρία του Ζαγοράκη να μείνει στον ΠΑΟΚ για πάνω από 2-3 μήνες ακόμα.

Γιατί μπορεί τώρα Ελβετέ γιατρέ να μπει το κείμενο σου στην κεντρική και από κάτω να μαζέψεις 15,000 +1 και "τι ωραία που τα λες" και "μπράβο". Όταν σε 5-10 αγώνες ο Δερμιτζάκης θα φεύγει ως ο πιο αποτυχημένος προπονητής στην ιστορία του ΠΑΟΚ οι ίδιοι που σήμερα θα σου βάζουν +1 συγκινημένοι που τους θίξαν τον πρόεδρο, οι ίδιοι θα ζητάνε το κεφάλι του επί πινάκι γιατί διέλυσε την ομάδα. Εγώ και οι πολλοί, οι πάρα πολλοί, σαν και μένα τότε δε θα βγούμε να πούμε "σας τα λεγα" (όπως δεν το κάναμε στο παρελθόν). Εσύ Ελβετέ γιατρέ θα είσαι εδώ να απολογηθείς για τα 'νανουρίσματα σου την ώρα που χρειάζονται σφαλιάρες", ή θα το παίζεις τότε Κινέζος γιατρός;
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνιές.
Εσύ με το κείμενο σου δείχνεις να φοβάσαι τα συμπτώματα...το ποτάμι που δε γυρίζει...
Εγώ θέλω να θεραπεύσω τις αιτίες...τη μαλακισμένη συμπεριφορά ορισμένων, που μη έχοντας γνωνση της ιατρικής ,...της ιστορίας ήθελα να πω (δεν αναφέρομαι σε εσένα!!!)...θέλουν να επιβληθουν με τη βία στο έργο της διοίκησης.
Στην ιατρική να ξέρεις, πολλές φορες είναι προτιμότερο να αφήσεις τα πράγματα να κυλήσουν από το να τα πιέζεις. Ο τρελός στο τέλος μονος του ψάχνει τον ψυχίατρο....
Εγώ πάντως δηλώνω αθεράπευτα ΠΑΟΚ, ότι και να γράψει το κοντέρ στο τέλος του πρωταθλήματος 2010-11.
Γι αυτό και λέω ότι βγει.
Και μετά ας ξεκινήσουμε καινούρια θεραπεία.
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από teratios »

Μάιος 2011

Ο ασθενής απεβίωσε, ζήτω ο ασθενής!
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Επιβίωσε μετά από αφαίρεση καρκίνου...

Και ξανά προς τη δόξα τραβα τραβα τραβα, και ξανά προς τη δόξα τραβα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος elvetos giatros την Δευ 04 Οκτ 2010, 23:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Shady20 »

Το άρθρο στην κεντρική σελίδα με "την μνήμη ελέφαντα" έχει πολύ ζουμί!

Παιδιά όντως τόσα χρόνια δεν έχουμε βγάλει ΚΑΝΕΝΑΝ παράγοντα απολύτως, πόσο μάλλον κάποιον που δεν θέλει να μας κλέψει, ξέρει από ποδόσφαιρο έχει και μεράκι.

Έκανε και λάθη (Βρύζας, έφυγε-ήρθε χωρίς εξηγήσεις) αλλά ρε παιδιά όλοι εσείς δεν έχετε κάνει ποτέ λάθη???

Θέλει από όλους πολύ δουλειά και υπομονή.Στην Barcelona λέγανε κάποτε πριν 10 χρόνια ποιος Messi εμείς έχουμε Calvo και δείτε τα αποτελέσματα.Θέλω να πω πως ΟΛΟΙ κάνουμε λάθος κρίσεις και κρινόμαστε από τις επιλογές μας.

Caer esta permitido... Levantarse es obligatorio!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

elvetos giatros έγραψε:Επιβίωσε μετά από αφαίρεση καρκίνου...
Να πάρουμε δείγμα να το στείλουμε για βιοψία, να δούμε τι έφταιγε..
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Η ιστολογική εξέταση του αφαιρουμένου τμήματος θα δείξει Alzheimer
χειρότερο από καρκίνο, αθεράπευτο
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

φιλε ελβετε διαβασα το κειμενο σου..

ειναι ολα σωστα ..συμφωνω 100%..αλλα εχει ενα μειονεκτημα ...ειναι εκτος τοπου και χρονου στην περιπτωση μας...

να εξηγηθω...φυσικα και αυτα που λες ειναι σωστα..φυσικα και εγω προσωπικα ,αν μεινει ο δερμιτζακης και το μαιο βγουμε 10(δε λεω οτι θα βγουμε,απλα δινω το κακο σεναριο) δε θα ζητησω κανενα κεφαλι ζαγορακη..θα του ζητησω να ξεκινησει ενα νεο πετυχημενο πλανο...

αλλα φιλε μου,ειναι ακρως ουτοπικο να πιστευεις οτι ολοι θα λειτουργησουν σαν και εμενα..και για αυτο θα καει ο Ζαγορακης,,και για αυτο προσωπικα θελω αλλαγες τωρα..γιατι ξερω οτι σε καθε ομαδα(οχι μονο στον ΠΑΟΚ) εν θερμω θα καιγοταν και ο προεδρος..

εαν ζουσαμε σε ενα ουτοπικο κοσμο ,θα ελεγα πως διαφωνω με δερμιτζακη αλλα θα δουμε τον ΜΑιο..ο λογος που ειμαι πιο πιεστικος ειναι οτι φοβαμαι οτι δεν θα χαθει απλα μια χρονια αλλα θα καει ενα κεφαλαιο..
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από thief »

Συμφωνώ με τον τον elveto giatro, το κείμενο του με εκφράζει. Όπως καταλαβαίνω όμως και αυτό που θέλει να πει ο teratios (και εγώ θέλω ..."μεγάλο όνομα").
Απλώς teratie μία ερώτηση. Αντε πήραμε έναν άλλο προπονητή, με περγαμηνές κ.λ.π. Και αυτός ο προπονητής δεν μπορεί να προσφέρει άμεσα. Σε αποκλείει από Εuropa και γενικά δεν πάμε καλά...Πιστεύεις ότι δεν θα έχουμε πάλι τα ίδια.;;

Και επίσης. Πες ότι διώχνει και τον Κωνσταντινίδη. Και φέρνει πχ...τον όποιον θες εσύ, πιστεύεις ότι δεν θα βρεθεί κάτι άλλο για να φαγωθούμε.;

Φίλε η γνώμη η δικιά μου είναι ότι έχουμε κυρίως πρόβλημα νοοτροπίας.
Οκ να το δεχτώ. Ο Ζαγοράκης έχει κάνει πολλά λάθη. Θέλει ταρακούνημα. Ταρακούνημα όμως με αυτό τον τρόπο..;; Ξεφτιλίζοντας τον Πανελλαδικά και να λοιδωρείται από τον κάθε αλλόθρησκο ή τυχάρπαστο αρδ.;
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από elvetos giatros »

D.A.A.T. έγραψε:φιλε ελβετε διαβασα το κειμενο σου..

ειναι ολα σωστα ..συμφωνω 100%..αλλα εχει ενα μειονεκτημα ...ειναι εκτος τοπου και χρονου στην περιπτωση μας...

να εξηγηθω...φυσικα και αυτα που λες ειναι σωστα..φυσικα και εγω προσωπικα ,αν μεινει ο δερμιτζακης και το μαιο βγουμε 10(δε λεω οτι θα βγουμε,απλα δινω το κακο σεναριο) δε θα ζητησω κανενα κεφαλι ζαγορακη..θα του ζητησω να ξεκινησει ενα νεο πετυχημενο πλανο...

αλλα φιλε μου,ειναι ακρως ουτοπικο να πιστευεις οτι ολοι θα λειτουργησουν σαν και εμενα..και για αυτο θα καει ο Ζαγορακης,,και για αυτο προσωπικα θελω αλλαγες τωρα..γιατι ξερω οτι σε καθε ομαδα(οχι μονο στον ΠΑΟΚ) εν θερμω θα καιγοταν και ο προεδρος..

εαν ζουσαμε σε ενα ουτοπικο κοσμο ,θα ελεγα πως διαφωνω με δερμιτζακη αλλα θα δουμε τον ΜΑιο..ο λογος που ειμαι πιο πιεστικος ειναι οτι φοβαμαι οτι δεν θα χαθει απλα μια χρονια αλλα θα καει ενα κεφαλαιο..

Εκτος τόπου και χρόνου είναι όλη η Ελλάδα,
στην οποια ότι πάει κόντρα στο ρεύμα καίγεται, γιατί η οχλοκρατία πάντα κερδίζει
αν θέλεις να συνεχίσουμε έτσι, μην περιμένεις επανάσταση
Κοίταξε παραδίπλα όλες τις ελληνικές ομάδες, ΠΟΤΕ δε θα ξεφύγεις από τη μιζέρια τους με αυτά τα μυαλά

YS μην το πάρεις προσωπικά, γενικά μιλάω

YS Καληνύχτα και καλά μυαλά σε όλους, του υποφαινόμενου μηδέ εξαιρουμένου
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

τζαμπα το κουραζουμε.η πραγματικοτητα σημερα ποια ειναι;ο ζαγορακης πιστευει οτι ο δερμιτζακης,υποψιαζομαι ΒΑΣΕΙ ΟΣΩΝ ΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΣΩΝ ΕΥΕΛΠΙΣΤΕΙ Ο ΖΑΓΟΡ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ,αξιζει της απολυτου εμπιστοσυνης του κι οτι οι παιχτες για καποιον λογο θελουν να τον εκθεσουν,προτασσοντας τους εαυτους τους πανω απο την ομαδα (εκτιθεμενοι ωστοσο και οι ιδιοι λεω εγω και απορω γιατι να το κανουν αυτο,περα απο το οτι ισως ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ τον προπονητη τους).οποιος δεν βαλει λοιπον την παρτη του κατω απο το καλο του συνολου,θα φυγει!ο δερμιτζακης παντως θα μεινει!η ουσια ειναι αυτη.δεν γινεται λοιπον ο προεδρος της παε ΠΑΟΚ να μην κρινεται για την επιλογη του απο οσους διαφωνουν!προκειται για επιλογη,που τη στιγμη αυτη ΠΡΟΚΑΛΕΙ οσο ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ η εμμονη του να μη στειλει αδιαβαστο το σαντος απο εκει ,που ηρθε,την πρωτη του χρονια στην ομαδα!υπαρχουν βεβαια αρκετες διαφορετικες παραμετροι μεταξυ των 2 περιπτωσεων αλλά τεσπα,δεν ειναι ωρα ...

προσωπικα δε ζηταω την απομακρυνση του ζαγορακη απο την προεδρια,διοτι πιστευω οτι η επιλογη δερμιτζακη,χαβου,κωνσταντινιδη ειναι προϊον το περισσοτερο ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΩΝ σε μια προσπαθεια να ΦΕΡΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΑ,γιατι πλεον ο ιδιος ειχε μεινει πισω σε σχεση με αυτην,τη νοοτροπια της,τις αναγκες της (οταν δεν μπορεις να ακολουθησεις κατι,ειναι ανθρωπινο να προσπαθησεις να το φερεις στις δικες σου διαστασεις)!και με τις επιλογες του στη στελεχωση της ομαδας μετα τη φυγη σαντος και βρυζα προτιμησε,αντι να την βοηθησει,φερνοντας φρεσκο "αιμα",να βελτιωσει το χαρακτηρα και τη γενικοτερη φιλοσοφια ΝΙΚΗΤΗ,που σφυρηλατησε με τον καρπουζα,να κανει τη δικη του ζωη ευκολοτερη,πλαισιωνοντας την με ανθρωπους,που θα μπορει να συνεννοειται,κανοντας ομως ο ιδιος το ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΟ κουμαντο!κι ο ιδιος ο ζαγορακης και ο βρυζας κατα καιρους ελεγαν οτι υπηρχε διαφοροποιηση στη φιλοσοφια τους σε πολλα θεματα,που απτονταν της ομαδας,αλλά καταφερναν και τα εβρισκαν για το καλό της ομαδας - γνωμη μου οτι το ... αλεξικεραυνο ηταν ο σαντος!πιστευω πως ο ζαγορ,οπως κι ο ζησης,κουραστηκε να προσπαθει να επιβαλλει το κατα την αποψη του ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ και γι'αυτο διαλεξε το δρομο,που διαλεξε,φερνοντας "δικους" του με "αναστημα" προσωπικοτητας ωστοσο τετοιο,που δεν θα του δημιουργουσε απο εδω και στο εξης σπασαρχιδισμο και συγκρουσεις!ΚΑΚΗ ΠΡΟΘΕΣΗ δεν του καταλογιζω.του καταλογιζω ΚΑΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ αναφορικα με τις αναγκες της ομαδας αυτο το καλοκαιρι!γνωμη μου οτι πρωτος ο ιδιος εβαλε φετος,πριν τους παιχτες,το δικο του "καλό" πανω απο της ομαδας!γι'αυτο και θεωρω την ΕΠΙΘΕΣΗ προς τους παιχτες ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΤΟΧΗ!ή καλυτερα ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τρί 05 Οκτ 2010, 01:04, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

αδερφε μου ετσι λειτουργει ολος ο κοσμος..οχι μονο η ελλαδα...δυστυχως υπαρχουν ανθρωποι που λειτουργουν λαθος,παρορμητικα...ετσι ειναι ο ανθρωπος..


μακαρι να φτασει η πλειονοτητα να σκεφτεται με λογικη αλλα αυτο συμβαινει σπανια....ισως να αποδειχθηκε και καλο σε καποιες στιγμες..γιατι υπαρχουν πολλα παραδειγματα που η ΄΄λογικη΄΄ οδηγησε στην υποδουλωση και η οχλοκρατια στην επανασταση...

νομιζω πως εισαι μηδενιστικος στο τροπο σου..ειναι πολη σημαντικη εννοια η επανασταση...Φυσικα ομως η επανασταση χωρις αιτια ειναι επικινδυνη...

για να τον αλλαξεις τον αλλον πρεπει να τον καταλαβεις ,να του εξηγεις και οχι να τον θεωρεις ταγαρι..και οταν ξερεις οτι η μαζα πολλες φορες αντιδραει λαθος προσπαθεις να προλαβεις αυτη την αντιδραση..γιατι το να αλλαξεις την μαζα ειναι χρονοβορο και απλα προσπαθεις να το κανεις παραλληλα
Άβαταρ μέλους
olivares
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος 2008, 12:54
Τοποθεσία: Άνδεις

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από olivares »

Το να διοικείς σημαίνει να προλαμβάνεις και όχι να καταστέλλεις. Μέσα σε ένα χρόνο που συμπληρώνεται σε λίγες ημέρες πρόλαβες 1)να προσλάβεις τον Γκαγκάτση 2)να παραιτηθεί ο Γκαγκάτσης 3)να εξαπατηθείς από τον Ψωμιάδη και να χάσεις τα χρήματα σου στην ΑΣΠΙΣ 4)να παραιτηθείς από τον ΠΑΟΚ 5)να επιστρέψεις και ενώ είχε αναλάβει κάποιος άλλος να σύρει το καράβι να απαιτήσεις να επιστρέψεις στη γέφυρα ως πρώτος καπετάνιος ή τίποτα 6)να συμμετάσχεις στό διοικητικό φιάσκο που έφερε την απεργία και το διασυρμό από τον ΠΑΣ γιατί δεν είχε η διοίκηση τα κότσια να ενημερώσει τους παίκτες για τις καθυστερήσεις πληρωμών με αποτέλεσμα αυτοί να κατέβουν σε αποχή και να τρέχει ο Βρύζας να τους μιλήσει και ύστερα να παίρνει τηλέφωνα το Βιολίδη για να τον ρωτήσει πότε θα μπουν τα χρήματα 7)να διεκδικήσεις το πρωτάθλημα σχεδόν ως το τέλος και να το χάσεις γιατί δεν κατάφερες να οχυρώσεις για την ομάδα το 50-50 8)να ενημερωθείς για τη φυγή του Santos και να χάσεις πολύτιμο χρόνο εμπιστευόμενος τον Sergio για την υπόθεση Jorge Costa 9)να αφήσεις τον Conceicao να φύγει χρεώνοντας του το φιάσκο και αδυνατώντας να του βρεις ρόλο να τον αξιοποιήσεις 10)να μην καταφέρεις να αντικαταστήσεις εγκαίρως τον Santos με έναν ισάξιο προπονητή προσπαθώντας να βάλεις ως ταβάνι την αμοιβή των 400 χιλιάδων ευρώ 11)Να προσλάβεις τον Beretta ως τον καταλληλότερο αποφεύγοντας επιλογές αυστηρότερης πειθαρχίας τύπου Zaccheroni και Pekerman ως ακριβότερες 12)να απολύσεις τον Beretta μετά από 25 μέρες αποζημιώνοντας τον 13)να χρεωθεί η συγκεκριμένη επιλογή αποκλειστικά στον Ζήση με συνέπεια να οδηγηθεί μετά τη γενικότερη ρήξη στο να παραιτηθεί 14)να προσλάβεις τον Δερμιτζάκη και τον Χάβο αποζημιώνοντας και τον Πανθρακικό έστω και ευτελώς 15)να προσλάβεις τον Κωνσταντινίδη ως τεχνικό διευθυντή 16)Να μην πάρεις την επιχορήγηση του ΟΠΑΠ για τα έργα της Τούμπας 17)να αποκλειστείς από τους ομίλους του Τζάμπιο Λιγ 18)να προκριθείς στους ομίλους του Europa 19)να δηλώσεις ότι πάμε για πρωτάθλημα 20)Να αποσύρεις τη δήλωση 5 αγωνιστικές μετά γιατί εξαπατήθηκες από την ομάδα.
Αν εσένα όλα αυτά μέσα σε ένα χρόνο σε αφήνουν ικανοποιημένο με τον εαυτό σου τότε εμένα μου περισσεύουν. Και μη μου αρχίσεις τα γκομενίστικα πάλι τύπου "να φύγω τότε" κλπ γιατί κανείς δεν αμφισβητεί την προσφορά σου. Όλα τα μοντέλα διοίκησης στον κόσμο χρειάζονται αντιπολίτευση που θα λειτουργεί ελεγκτικά και θα φροντίζει να ακούγονται όλες οι απόψεις. Για αυτό συγκάτοικοι γίναμε όλοι στην τρέλα παίρνοντας μετοχές, διαρκείας, τρέχοντας σε εκδρομές και προσφέροντας όπως μπορεί ο καθένας μας. Και σου έγραψα και μετά τα Γιάννινα ότι πρέπει να κάνεις επικοινωνιακό άνοιγμα σε όλο τον ΠΑΟΚτσήδικο κόσμο γιατί υπάρχει επιθυμία από πάρα πολλούς να προσφέρουμε αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες μας από όποιο μετερίζι μπορεί ο καθένας. Παρεπιπτόντως πες στον Ηλία να σταματήσει να μου στέλνει και εμένα και σε άλλους αυτά τα μηνύματα πρωί πρωί στο κινητό για το ποιος τραγουδάει στο μαγαζί του.
Ένα κοινωνικό κίνημα όπως ο ΠΑΟΚ μας που δεν παύει όμως να είναι μια ανώνυμη εταιρεία τεράστιου βεληνεκούς οφείλει να αξιοποιήσει το απύθμενο ενεργό δυναμικό του λαού της σε όλους τους τομείς. Όπως αξιοποίησες κάποιους εργολάβους για να φτιάξουν τα αποδυτήρια και μιας που έχει ολονών τα στοιχεία μας, τα ΑΦΜ μας, τα επάγγέλματα μας, τις διευθύνσεις μας, τις ηλικίες μας πρέπει να χρησιμοποιήσεις επιτέλους όλο αυτό το θησαυρό περισσότερο από το να μας στέλνεις spam μηνύματα για να πάμε στην AMK ενώ ήδη έχουμε πάει. Σου προσυπογράφω και το ξέρεις και ο ίδιος ότι θα βρεθούν πάρα πολλοί επαγγελματίες διατεθειμένοι να προσφέρουν ο καθένας τις υπηρεσίες του στον τομέα του. Εστιάτορες, καταστηματάρχες, ασφαλιστές, γιατροί, δικήγόροι, λογιστές, μεταφραστές, κινηματογραφιστές, επιπλοποιοί και ότι βάζει ο νους σου το έχει ο μπαξές του ΠΑΟΚ μας. Ας οργανωθεί σοβαρά το τμήμα επικοινωνίας της ΠΑΕ για να έρθει σε επαφή με όλους μας γιατί μια συνάντηση μόνο με τους οργανωμένους δε σημαίνει επικοινωνία με τη βάση.
Δε χρεάζεται να υπενθυμίσω σε σένα πως χτίσαμε κάποτε αυτό το γήπεδο ούτε τι συσπείρωση πετύχαμε όλοι μαζί αυτά τα χρόνια. Όλοι όσο είμαστε εδώ θέλουμε το ίδιο πράγμα που θέλεις και εσύ. Να πετύχεις. Κανείς δεν αμφισβητεί ούτε την τιμιότητα σου, ούτε την προαίρεση σου. Κάτσε όμως και σκέψου τι πέτυχες όταν είχες δίπλα σου έναν σοβαρό προπονητή και έναν ισάξιο συνεργάτη και το γιατί έφυγαν όλοι τελικά και έχεις μείνει μόνος σου.Κάτσε και σκέψου ποιό ήταν το δικό σου μερίδιο μέσω της νοοτροπίας σου σε αυτές τις αποφάσεις τους. Κάτσε και σκέψου πως ένα επιτυχημένο μοντέλο διοίκησης-τεχνικής ηγεσίας-ομάδας και κόσμου που δούλευε σεμνά και χωρίς πολλά λόγια έφτασε ως εκεί που έφτασε γιατί δείχνεις να έχεις ξεχάσει τα βασικά συστατικά ενώ τα είχες βρει. Αναθεώρησε και προχώρα.Αυτή η ομάδα έγινε μεγάλη από τις ήττες της γιατί αυτές της έδωσαν την αφορμή. Προσωπικά δεν έγινα ΠΑΟΚ για τα πρωταθλήματα όπως και οι περισσότεροι για αυτό μη μου μιλάς για αυτά. Κάνε εσύ σοβαρή δουλειά και ας μην έρθουν. Και αυτό δεν είναι ηττοπάθεια. Και εγώ και όλοι θα είμαστε περήφανοι και θα έχουμε να πιστεύουμε έστω σε αυτή την επίφαση διαφορετικότητας με την οποία μεγαλώσαμε. Άλλωστε εδώ σε μας ξέρεις πολύ καλά ότι ισχύει ακόμα και το

[youtube]nd5wlINqVqQ[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος olivares την Τρί 05 Οκτ 2010, 01:27, έχει επεξεργασθεί 7 φορές συνολικά.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DamoN »

επειδη ειναι δυσκολες οι ωρες και δεν γουσταρω να φαω κανα πεσιμο ξεκαθαριζω οτι ειμαι ευγνομων στον προεδρο του ΠΑΟΚ (κ οχι θοδωρακη,ελεος ρε μαγκες) για οτι εχει κανει 3 χρονια τωρα και φυσικα δεν θελω να φυγει....αλλα θελω να του πω καποια πραματα που δεν μου καθονται καλα.... ζαγορ δεν ξερω τι εχεις παθει....αλλα τα μια φευγω μια ξαναερχομαι....βρυζα γινε προεδρος μετα ξαναγινε τεχνικος διευθυντης μετα ο ζησης αποχωρει εντελως....περνεις τον κολλητο σου απο τον πανθρακικο και τον ατσαλενιο να κοουτσαρει τον γκαρσια και τον κοντρερας...τον στηριζεις απολυτα και κραζεις τους παιχτες στους οποιους χρωστας την καταξιωση αυτα τα 2 χρονια......εκει που λεγαμε χαμηλα την μπαλα λες οτι πηγαινουμε για πρωταθλημα.....βγαζεις ανακοινωση κατα τις διαιτησιας.....και αλλα τετοια ψιλοκουφα δεν μου καθονται καθολου καλα......μακαρι εσυ να ξερεις και ολοι να ειμαστε λαλακες....μακαρι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”