Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από angelheart »

Olorin έγραψε:
ABOLEYTOI έγραψε:
Sick Bastard έγραψε: παίχτες όπως ο Ίβιτς έχουν λαμβάνειν το 85% των 4 χρόνων του :o , και και και και.
ποιος ΑΡΔ σε τάισε αυτόν τον παπά;
Ο ίδιος ο παίκτης δήλωσε ότι του χρωστάνε το 85% από την τρίτη χρονιά του. Δηλαδή έχει πλρωθεί κανονικα τις δύο πρώτες χρονιές και από την τρίτη χρονιά έχει πάρει το συμβόλαιό του, αλλά όχι τα πριμ.
Από την τέταρτη και τελευταία χρονιά του στον ΠΑΟΚ δεν έχει πάρει τίποτα!
Που το γράφει αυτό ; γιατί εγώ άλλα έχω διαβάσει.
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DigitalFan »

PAOKhead έγραψε:
DigitalFan έγραψε:Ζήση Βρύζα, έτσι και φύγει έστω και 1 παίκτης από την Κ20 πόσο μάλλον από την Κ17, στον Ολυμπιακό, έχεις τελειώσει στην συνείδησή μου αλλά και των υπολοίπων ΠΑΟΚτσήδων πιστεύω... ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ!!! Ο ΠΑΟΚ δεν είναι το παιχνιδάκι σου!

Φίλε μου αυτά είναι σοβαρά θέματα μη τα πετάς έτσι...
Έχεις μάθει κάτι συγκεκριμένο και το λες κι αν ναι τι ακριβώς είναι αυτό?
Αρκετά θέματα έχουμε για να σκάμε, με το να αφήνεις να αιωρείται κάτι έτσι αόριστα μας γ@μ@ς την ψυχολογία και τα νεύρα ακόμα περισσότερο.

Πες κάτι συγκεκριμένο αλλιώς άστο... (εκτός κι αν έχει αναφερθεί αναλυτικά αλλού και μου διαφεύγει)
Φίλε σε καταλαβαίνω, έχεις απόλυτο δίκαιο... Αυτό το έγραψα με αφορμή αυτό το άρθρο αλλά και επειδή μίλησα και με ένα παιδί από τις ακαδημίες που είναι από αυτά που ξεχωρίζουν, σύμφωνα με την κοινή άποψη, το οποίο μου είπε ότι θέλουν οι διοικούντες να τον αποδεσμεύσουν για δικούς τους λόγους, αλλά αυτός θέλει να μήνει... Το όνομα φυσικά, για μην εκθέσω το παιδί, δεν θα το πω... Εάν όμως αυτός καταλίξει στον Ολυμπιακό, θα το πω και το όνομα... Πάντως έκανα αυτήν την παράθεση ελπίζοντας ότι θα το διαβάσει κάποιος από την ΠΑΕ και θα πάρει το μήνυμα! Ελπίζω να σε κάλυψα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DigitalFan την Δευ 02 Ιούλ 2012, 21:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Olorin »

Για τα οφειλόμενα από τον ΠΑΟΚ, υποστήριξε:
«Υπάρχει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα στην ομάδα και είναι μεγάλο και το χρέος σε μένα. Αυτή την στιγμή μου χρωστάνε το 85% του συμβολαίου που τελειώνει τώρα καθώς και κάποια χρήματα από το προπέρσινο συμβόλαιο. πρόκειται κυριως για ορισμένα πριμ που είναι να παίρνω».
http://www.paokmania.gr/ποδόσφαιρο/συνε ... ν-προσφυγή

Τελικά δε θυμόμουν καλά. Του χρωστάνε κάποια πριμ από το πρώτο συμβόλαιο και το 85% από το δεύτερο συμβόλαιο, σύμφωνα με τον ίδιο.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sick Bastard »

kataramenos5 έγραψε:"Ο κ. Ζαγοράκης δεν ήταν
ο άνθρωπος που αγόρασε την ΠΑΕ ΠΑΟΚ αλλά αυτός που τοποθετήθηκε στην ηγεσία της με την οπαδική πίεση. Πίεση η οποία ασκήθηκε τόσο πάνω του για να δεχτεί να αναλάβει τον... ξεπουπουλιασμένο Δικέφαλοόσο και προς τους κατόχους του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών (κκ. Γιάννη Γούμενο και
Βασίλη Παγώνη σε εκείνη τη φάση) για να τις παραχωρήσουν άνευ ανταλλάγματος και να «εξαφανιστούν» από την Τούμπα."

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.tovima.gr/sports/article/?aid=293273
"Το δίλημμα «Ζαγοράκης ή τανκς» που κατέληξε σε μότο των οπαδών του ΠΑΟΚ τον Ιούνιο του 2007, ανήκει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Το Onsports καταγράφει τα συν και τα πλην της παρουσίας του στην ηγεσία της ομάδας της Θεσσαλονίκης...

Σε εκείνο το ιστορικό μότο κάνει (πλέον) ...παρέα και η εποχή της προεδρίας του «επαναστάτη» προέδρου, έτσι για να θυμηθούμε το μπλουζάκι (revolution) με το οποίο εμφανίστηκε στην Τούμπα, όταν το καλοκαίρι του 2005 επέστρεψε στο σπίτι του για να φορέσει ξανά την φανέλα της αγαπημένης του ομάδας. Όλα τα ωραία όμως υποκύπτουν κάποτε στην «φθορά» του χρόνου και οι επαναστάσεις, δεν αποτελούν την εξαίρεση…

To ημερολόγιο έγραφε 13 Ιουνίου του 2007. Η διοίκηση Πρωτοδικείου με επικεφαλής τον Νίκο Βεζυρτζή έχει παραιτηθεί. Ο ΠΑΟΚ ακροβατεί πάνω σε τεντωμένο σχοινί, για μία ακόμη φορά στην πολύχρονη ιστορία του.

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Θανάσης Κατσαρής υπό την πίεση του κόσμου, σπεύδει να εξαργυρώσει την λαϊκή - «επιταγή» και προσφέρει στον Θοδωρή Ζαγοράκη την «μπαγκέτα του μαέστρου» Σε μια ιστορική για το μέλλον του συλλόγου συγκυρία, ο «Τεό» λέει το μεγάλο «ναι», "

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/167183-Zagorakis,-the-end-of-Revolution
Και μερικές άλλες δεκάδες δημοσιεύματα με ένα απλό googlάρισμα για όσους ξεχνανε έυκολα.
Η διαφωνία μας πάντως ήταν αυτό
Sick Bastard έγραψε:Ο κόσμος, η μεγάλη του μάζα, γιατί έπεσε χαμηλά δεν κατάλαβα; Επειδή δικαιώς δεν εμπιστεύεται κανέναν μετά απ τις απανωτές ''κακοδιαχειρίσεις'' των διοικήσεων των τελευταίων 5 ετών; Επειδή δεν παίρνει διαρκείας για να μην πληρώνεται κανείς όπως αποδείχτηκε;
Το να τους βάζουμε όλους στο ίδιο στουβάλι έτσι ώστε να μοιράσουμε ισομερώς τις ευθύνες για αυτό το κατάντημα δεν νομίζω ότι είναι σωστό.
και αναφερόταν στον κόσμο.Η αναφορά στα πεπραγμένα της διοίκησης Ζαγόρ
που τα αναλύσαμε 1000 φορές και δε συμφωνούμε που κολάει?Για τον κόσμο δεν απάντησες σ αυτά που έγραψα.
Συγνώμη ρε αδερφέ αλλά θα με τρελάνεις; Τι αναλύσαμε 1000 φορές και δε συμφωνείς;
Διαφωνείς οτι ο ΠΑΟΚ χρωστάει του Γουμενου (παγωμένα αλλά τα χρωστάει) ΣΥΝ το άνοιγμα του Ζαγοράκη;
Διαφωνείς ότι κανείς δεν ξέρει πόσο ακριβώς είναι το άνοιγμα;
Διαφωνείς ότι το μάρκετινγκ στο σύλλογο είναι ανύπαρκτο;
Διαφωνείς με τα επικοινωνιακά βατερλώ των Βιτόλο και Μπόλονι, όταν ειδικά για τον δεύτερο ο σύλλογος τελικά ΠΛΗΡΩΣΕ αυτό που ήθελε να αποφύγει;
Διαφωνείς ότι ο Κόλκας και οι συν αυτώ διαμορφώνουν επικοινωνιακή πολιτική στον ΠΑΟΚ;
Διαφωνείς ότι ο Δουκας δεν έκανε κι ότι όπως αποδείχτηκε έλεγε ψέμματα;
Διαφωνείς ότι αγωνιστικά έχουμε χάσει τη δυναμή μας έχοντας αλλάξει 4 προπονητές σε 2 σεζόν;
Δηλαδή, πόσο θες να μας τρελάνεις αγαπητέ;

Όσο για τον κόσμο, που δεν σου απαντώ, άσε που απάντησα λέγοντας ότι με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα, επιμένεις.
Αν δεν ήθελε θα μπορούσε να πει όχι και να τελειώνει.ΗΘΕΛΕ όμως και end of story.
Και είναι και υπόλογος ότι κατάφερε τον κόσμο που συσπείρωσε και αυτός και ο Ζήσης να τον ξενερώσει άσχημα.
Εκτός κι αν εννοείς τη παροιμία που λέει, ''παρακαλετό μουνί, ξινό γαμήσι''
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sick Bastard »

giapas έγραψε:
Sick Bastard έγραψε:Κλάσεις πιο πάνω giapas; Κλάσεις;
Που; Σε ποιόν τομέα; Για πάμε λίγο δυνατά και πες μου σε παρακαλώ σε ποιόν τομέα;
Θα σου απαντήσω , αλλά δε ξέρω για το "δυνατά" πως το εννοείς. Μάλλον ειρωνικά , αλλά δε γ@μείς πάμε παρακάτω.

Ένας τομέας που είσαι καλύτερος από την Προ.Ζαγ. εποχή είναι η Ευρωπαϊκή άνοδος τόσο σε επίπεδο εντυπώσεων (εντός και εκτός συνόρων) , όσο και σε επίπεδο χρημάτων και θέσης στην Ευρωπαική κατάταξη.
Μιλάς για κλάσεις και μου λες τελικά έναν τομέα. Ο οποίος άμεσα σχετίζεται με την ανάκαμψη απ το 5 στο 7 αλλά έχει τίμημα κάτω και απ το τρία (3) καθώς αυτή τη στιγμή που μιλάμε παίζεται το αν θα παίζουμε Ευρώπη φέτος. Εκεί να δεις επίπεδο εντυπώσεων αν τελικά γίνει το μοιραίο.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eleos »

Πολλοί απαξιώνετε και περνατε στα ψιλά 2 ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που άφησε ο Ζαγόρ (μέ τον Ζήση) στην χρυσή εποχή του ΖΖ.

1) Το προπονητικό
2) Το παιδομάζωμα.

Κάθεστε και λέτε βλακείες (με το συμπάθειο) για 5 και 7 και 3@@...

Το προπονητικό αφού ξεκίνησε, κάποτε θα γίνει και όπως το ονειρευόμαστε.
Ήδη σιγά σιγά έχουν γίνει πολλά.
(είχατε προπονητικό και στο χωριό σας; :P)

Για το παιδομάζωμα, δε το συζητώ...
Scouting δεν έχουμε, ΟΚ.
Αλλά με το δίκτυο ακαδημιών που έγινε ΕΠΙ ΖΖ
και τα παιδιά που πήραμε ΕΠΙ ΖΖ
και τα παιδιά που παίρνουμε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΜΕ.

Γι' αυτό μην ακούω χαζά του τύπου μας πήγε στο 7 και ήθελα 8 και ο γείτονας έπιασε 9, σαν τις μανάδες στις πανελλήνιες...

Η αξία της δουλειάς στις ακαδημίες ειναι ανεκτίμητη

(και κλασικά αν ο σπανάθας δε μας είχε σταματήσει, τώρα το σήμα της Θεσσαλονίκης αντί για τον Λευκό πύργο, θα ήταν ο Ζαγοράκης παν' στάλογο... αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα)
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Κατανοώ ότι η ελπίδα (προπονητικό και παιδομάζωμα) πεθαίνει πάντα τελευταία.
Γιατί αυτό έχεις τώρα και προσπαθείς από κάπου να πιαστείς.
Όταν άλλες ομάδες κολοσσοι στα θέματα των ακαδημιών βγάζουν 2 άντε το πολύ 3 παίχτες το χρόνο ΕΤΟΙΜΟΥΣ να παίξουν όχι μόνο στην ομάδα αλλά και το ΤΟΠ επίπεδο που αυτές παίζουν, αναλογίσου πόσα ''αετόπουλα'' και πότε θα είναι έτοιμα αυτά να παίξουν στον ΠΑΟΚ. Στον ΠΑΟΚ που θα πηγαίνει για κάτι ε, όχι στον ΠΑΟΚ που θα είναι εκτός πρωταθλήματος απο Νοέμβρη, στον ΠΑΟΚ που κάνει τσιμπούκια απο χωριά στην Τούμπα, αν είναι έτσι παίζει και ο βαφτισιμιός μου που είναι 22 (μηνών).
Επίσης, είδα την ανοχή που δείξανε πάρα πολλοί απ εδώ στον Γλύκο μετά το λάθος με τον Ατρόμητο. Αν ο μέσος όρος όρος ανοχής (απαραίτητος) στους πιτσιρικάδες είναι η μέση μεταξύ της αποθέωσης του Σταφυλίδη και την απαξίωση του Γλύκου, σε μία μόνο χρονιά με όχι παραπάνω από 20 συμμετοχές, τότε με μαθηματική ακρίβεια σου λέω και το ξέρεις, ότι θα καούν σχεδόν όλοι οι μικροί που (αν) θα βγούν. ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ.

Ξαναλέω, κατανοώ ότι η ελπίδα (προπονητικό και παιδομάζωμα) πεθαίνει πάντα τελευταία.
Αλλά πρέπει κι εσύ απ τη μεριά σου να καταλάβεις ότι με πορδές αυγά δεν βάφονται.

Και επίσης, δεν απαξίωσα τίποτα. Αλλά αυτά που αναφέρεις, ΔΥΣΤΗΧΩΣ δεν αναιρούν και δεν αλλάζουν τα δεινά που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η ομάδα. Και τα δεινά αυτά δεν είναι αόριστα.
Είναι απτά, κινδυνεύεις να μείνεις εκτός Ευρώπης επειδή χρωστάς, ενώ δεν θα έπρεπε, είναι πολύ απλό πραγματικά.
Και με υποθέσεις περί Σπανάθα (όχι ότι είναι τελείως άδικες) δεν κάνουμε δουλειά. Άλλωστε είδαμε και τον βάζελο που πήρε το πρωτάθλημα τότε πως τρέχει και αυτός τώρα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sera4 »

η δουλεια των τελευταιων 2 χρονων στις ακαδημιες θα φανει πολυ συντομα οπως φανηκε και η τσαπατσουλια στο προπονητικο...ο χρονος και η αληθεια ειναι πραγματα αμειλικτα...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Sick Bastard έγραψε:
Συγνώμη ρε αδερφέ αλλά θα με τρελάνεις; Τι αναλύσαμε 1000 φορές και δε συμφωνείς;
Διαφωνείς οτι ο ΠΑΟΚ χρωστάει του Γουμενου (παγωμένα αλλά τα χρωστάει) ΣΥΝ το άνοιγμα του Ζαγοράκη;
Διαφωνείς ότι κανείς δεν ξέρει πόσο ακριβώς είναι το άνοιγμα;
Διαφωνείς ότι το μάρκετινγκ στο σύλλογο είναι ανύπαρκτο;
Διαφωνείς με τα επικοινωνιακά βατερλώ των Βιτόλο και Μπόλονι, όταν ειδικά για τον δεύτερο ο σύλλογος τελικά ΠΛΗΡΩΣΕ αυτό που ήθελε να αποφύγει;
Διαφωνείς ότι ο Κόλκας και οι συν αυτώ διαμορφώνουν επικοινωνιακή πολιτική στον ΠΑΟΚ;
Διαφωνείς ότι ο Δουκας δεν έκανε κι ότι όπως αποδείχτηκε έλεγε ψέμματα;
Διαφωνείς ότι αγωνιστικά έχουμε χάσει τη δυναμή μας έχοντας αλλάξει 4 προπονητές σε 2 σεζόν;
Δηλαδή, πόσο θες να μας τρελάνεις αγαπητέ;

Όσο για τον κόσμο, που δεν σου απαντώ, άσε που απάντησα λέγοντας ότι με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα, επιμένεις.
Αν δεν ήθελε θα μπορούσε να πει όχι και να τελειώνει.ΗΘΕΛΕ όμως και end of story.
Και είναι και υπόλογος ότι κατάφερε τον κόσμο που συσπείρωσε και αυτός και ο Ζήσης να τον ξενερώσει άσχημα.
Εκτός κι αν εννοείς τη παροιμία που λέει, ''παρακαλετό μουνί, ξινό γαμήσι''
Παλικάρι μου δεν έθειξα αυτα τα θέματα που λές.Ξεκόλλα.Ξαναλέω, η διαφωνία μας ήταν αυτό
Sick Bastard έγραψε:Ο κόσμος, η μεγάλη του μάζα, γιατί έπεσε χαμηλά δεν κατάλαβα; .
ξαναδιάβασε τα αρχικα ποστ.Αν θες να αναλύσουμε τα του Ζαγορ Ζηση,Μπολονι Κόλκα,Δούκα κλπ θέλουμε 10 τόπικ μόνοι μας αν δε
το καταλαβαίνεις δε πειράζει.Εγω σου απάντησα για το αν εχει πέσει και ο κόσμος του ΠΑΟΚ.
Άλλα σε ρωτάω άλλα αναλύεις.Όταν λέω αναλύσαμε εννοώ στο παρελθόν στο τοπικ ΘΖ όχι τώρα.Αμάν ρε με σκάσατε.Δε γινεται να κάνουμε κουβέντα , ασε που είναι και off topic.Αστο καλύτερα.Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Η αναφορά στα πεπραγμένα της διοίκησης Ζαγόρ
που τα αναλύσαμε 1000 φορές και δε συμφωνούμε που κολάει?
δικό σου είναι αυτό, τι δεν έθιξες;

Και σου απαντώ για τον κόσμο. Όχι δεν έπεσε και είναι ο τελευταίος που φταίει για αυτήν την κατάντια.
Και ο πρώτος που θα βοηθήσει αν δει κάτι, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ κι όχι τις γνωστές σε όλους πίπες.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Και ποιόν δηλαδή μέχρι τώρα δε τον βγάλαμε οτι λεει π@πες.Ποιόν πρόεδρο δε κυνηγήσαμε εμείς οι απόλυτα υγιείς φίλαθλοι.Τα ίδια λέγαμε και για τον Παντελάκη κάποτε.Η ιστορία όμως κρίνει διαφορετικά...
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Πρέπει ο Κατσαρής να αναλάβει πρόεδρος της ΠΑΕ. Τέλος.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από giapas »

Sick Bastard έγραψε:Μιλάς για κλάσεις και μου λες τελικά έναν τομέα. Ο οποίος άμεσα σχετίζεται με την ανάκαμψη απ το 5 στο 7 αλλά έχει τίμημα κάτω και απ το τρία (3) καθώς αυτή τη στιγμή που μιλάμε παίζεται το αν θα παίζουμε Ευρώπη φέτος. Εκεί να δεις επίπεδο εντυπώσεων αν τελικά γίνει το μοιραίο.
Μου ζήτησες να σου πω έναν τομέα και σου είπα. Δε καταλαβαίνω το πρόβλημα από εκεί και πέρα. Σου είπα κάτι που κατά τη ταπεινή μου άποψη δεν επιδέχεται αμφισβήτησης και εσύ για να δείξεις το δικό σου μου απαντάς με το κλασσικο "ΝΑΙ ΜΕΝ , ΑΛΛΑ". .... οπότε φαντάσου αν έλεγα όλα όσα θεωρώ ότι έγιναν καλώς ... δε θα τελειώσουμε ούτε μεθαύριο.

Επομένως, σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο επιχείρημα σου ανταπαντώ ότι τίμημα που χαρακτηριστικά αξιολογείς ως κάτω από 3 , είναι στον αέρα ακόμα. Κανείς δεν αποκλείστηκε ,ούτε έχει τελεσιδικήσει κάτι. Άκόμα και αυτό να γίνει δε σε γυρνάει επουδενί τόσο πίσω. Όλη η Ευρώπη ξέρει τι γίνεται στην Ελλάδα .. εδώ ο βάζελος με πολύ μεγαλύτερο όνομα στην Ευρώπη κινδύνεψε(κινδυνέυει?) όσο και εσύ και παρόλαυτα μου λες ότι στην Ελλάδα που καταρρέει , το να αποκλειστεί ο ΠΑΟΚ από την Ευρώπη σε ρίχνει στο 3 και ΕΠΙΣΚΙΑΖΕΙ τις καλές χρονιές που έκανες με το σπαθί σου?

Δε νομίζω φίλε.


Δε πάω να σε βγάλω τρελό. Έχεις δίκιο αλλά τα παραλές και τα τσουβαλιάζεις όλα .Όσο με τρελαίνει η κακοδιαχείριση και η απώλεια ιστορικών ευκαιριών , άλλο τόσο με τρελαίνει ο μηδενισμός και η ιστορική αγνωμοσύνη.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από mpafos4 »

Συμφωνω απολυτα.Απλα,να προσθεσω πως ο ΠΑΟΚτσηδες δεν ηταν αγνωμονες...Τα τελευταια χρονια μας προεκυψε....
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

giapas έγραψε:Όσο με τρελαίνει η κακοδιαχείριση και η απώλεια ιστορικών ευκαιριών , άλλο τόσο με τρελαίνει ο μηδενισμός και η ιστορική αγνωμοσύνη.

Με τον όρο "ιστορική αγνωμοσύνη" τι ακριβώς εννοείς ;
Γιατί το πρώτο σκέλος της πρότασής σου δεν αποτελεί μία "ιστορική αγνωμοσύνη" ;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”