Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Τι κιτρινη δινει στον Ροντριγκεζ ,ο ανθρωπος ειναι επικυνδηνος
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Ίδια τραβηγματα, καρτα στον δικο μας...
Πρεπει να ξυπνήσουμε κ μεις ομως..
Χαριση-μυστα
Πρεπει να ξυπνήσουμε κ μεις ομως..
Χαριση-μυστα
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Ο Γκάρυ φαινεται να τον πήρε χαμπαρι το ούστη
Δεν αφησε τους υπολοιπους να κοντεψουν
Δεν αφησε τους υπολοιπους να κοντεψουν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ale3 την Δευ 19 Σεπ 2016, 20:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Καποιον πρέπει να βγάλει εξω εχει αργησει για αλλαγή.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Ρε σεις ... κράζετε οι περισσότεροι πως παίζουμε, αλλά μάλλον σας διαφεύγει πως ένας π@υτάνας γιος διαιτητής μπορεί να σου ξεσκίσει την ψυχολογία και να σε κάνει να παίζεις σαν ρούλης!
Πίστη στην ομάδα! Κάνουμε οικονομία δυνάμεων και θα το πάρουμε αέρα!
1-3 θα λήξει!
Πίστη στην ομάδα! Κάνουμε οικονομία δυνάμεων και θα το πάρουμε αέρα!
1-3 θα λήξει!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
ποια ψυχολογια; αυτοι δεν διαμαρτυρηθηκαν παρα ελαχιστα!αν ειχαν τοσο νευρο θα βλεπαμε μαζικες διαμαρτυριες
σαν ΔΥ παιζουν μετα τα γκολ
σαν ΔΥ παιζουν μετα τα γκολ
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Βάρεσα το τραπέζι από την τσαντίλα και έκλεισε το λάπτοπ.
Ούτε ένα διπλό να μην χαρούμε δηλαδή για χάρη του πουσταρόπουλου.
Ούτε ένα διπλό να μην χαρούμε δηλαδή για χάρη του πουσταρόπουλου.
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Η ομάδα έχει εκνευριστεί από το π@@στροκόρακο, πρέπει να ηρεμήσει. Αυτός ο αλήτης προσπαθεί να αποβάλλει παίκτη.
Πέναλτι ΔΕΝ υπάρχει. Ο @ρχίδας σφυρίζει με το που πέφτει ο του αστέρα χωρίς να έχει δει τη φάση. Η δικαιολογία του σδνα ήταν ότι ο Βαρέλα πάτησε τον πεσμένο (!).
ΥΓ Είμαστε γραφικοί εμείς που λέμε για διαιτησία, έτσι;
Πέναλτι ΔΕΝ υπάρχει. Ο @ρχίδας σφυρίζει με το που πέφτει ο του αστέρα χωρίς να έχει δει τη φάση. Η δικαιολογία του σδνα ήταν ότι ο Βαρέλα πάτησε τον πεσμένο (!).
ΥΓ Είμαστε γραφικοί εμείς που λέμε για διαιτησία, έτσι;