Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από bane1980 »

Μακάρι να είναι όπως τα λες φίλε...

η ΠΑΕ πρέπει να προστατευθεί σε κάθε περίπτωση και μην ξεχνάμε οτι αυτό που φαντάζει λογικό και δίκαιο και (ακόμα) και έννομο, αυτοί δεν θα έχουν πρόβλημα να το δουν και χειριστούν αλλιώς.

Πρόχειρο παράδειγμα η τιμωρία επειδή θελήσαμε να διαμαρτυρηθούμε στους παίκτες και τον πρόεδρο της ομάδας ΜΑΣ για την απόδοσή τους...και οι άλλοι...απλά "αντιεξουσιαστές" και "6μιση χιλιάρικα τρικαλινά"...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106597
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έρανος (λαχείο, κατάθεση, ή οτιδήποτε συναφές) για οικονομική ενίσχυση της ομάδας και άδεια Τούμπα. Αυτό νομίζω ότι είναι το καλύτερο σενάριο.
Το έχω πει και από την αρχή ότι ο ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται απαραίτητα κόσμο για να περάσει. Εφόσον του την έχουν στημένη οι ανήθικοι που κουμαντάρουν το Ελληνικό πρωτάθλημα, μόνο με και σωστή οργάνωση όλων των ΠΑΟΚτσήδων μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.
Προέχει η οικονομική ενίσχυση της ομάδας και μετά η ψυχολογική, με κάθε νόμιμο μέσο (το νόμιμο είναι και ηθικό, όπως είπε και ο Βουλγαράκης).

Αν θέλουν να το τραβήξουν υπάρχουν πολλά σενάρια φθοράς του ΠΑΟΚ: Μπορεί πχ ο διαιτητής με τον Άρη να αποβάλει έναν ή δύο παίκτες κλειδιά, ώστε να μη αγωνιστούν με Ολυμπιακό. Παράλληλα να επιτρέψουν - τελικά - τον κόσμο στον αγώνα κυπελου, ώστε με τα πρώτα σφαλτσοσφυρίγματα η κατάσταση να ξεφύγει τελείως και ο διαιτητής να διακόψει τον αγώνα υπέρ του Ολυμπιακού. Μόνον έτσι θα περάσει ο Ολυμπιακός χωρίς να γίνει πολύ ρεζίλι.

Χρειάζεται λοιπόν συστράτευση όλων των ΠΑΟΚτσήδων και αυτό σημαίνει να μην ενεργούμε ο καθένας μόνος του, αλλά μόνον με αυστηρή πειθαρχία και υπακοή, για να μην πατήσουμε την μπανανόφλουδα (όπως αυτοί θέλουν) και τιμωρηθεί η ΠΑΕ.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Karelias έγραψε:Ποιό σκηνικό εννοείς;
Στον Βόλο.
Μπήκαμε όλος ο κόσμος μέσα και οι τελευταίοι που ερχόντουσαν μπλέχτηκαν με την αστυνομία μετά τις προκλήσεις τους σε επεισόδια της πλάκας για 5-10 άγνωστους ή τζαμπατζήδες στην χειρότερη.
Μετά η αστυνομία βομβάρδισε όλους τους χώρους έξω και μέσα στο γήπεδο με τα ληγμένα δακρυγόνα της και ράντισε 5000 κόσμο με αυτά.
Μετά όλοι ξεσηκώθηκαν ενώ υπήρξαν και άνθρωποι που προσπάθησαν να σταματήσουν τους δικούς μας εξαγριωμένους και κόντεψαν να τις φάνε και αυτοί αν δεν έπεφταν κι άλλα.
Μόνο σε μένα έπεσαν 4 απο αυτά μπροστά μου ενώ τραυματίστηκε και ένας φίλος μου στο πόδι ελαφρά.
Καλά πόσο στοκ έχουν απο αυτά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από navigator11 »

bane1980 έγραψε:
Karelias έγραψε:Είναι μια τεράστια ευκαιρία να γίνει κάτι ουσιαστικό από πλευράς κόσμου σε αυτό το ματς. Κάτι που δεν έχει ξαναγίνει.
Φαντάζομαι μια εικόνα από ελικόπτερο.

Άδεια η Τούμπα και από τους γύρω δρόμους να συρέουν 30.000 άνθρωποι για συμπαράσταση στην ομάδα τους.

Να μείνουν μ@λ@κες όλοι. Να σαστίσουν
Εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα. Δεν χρειάζεται να πατήσουμε καμιά μπανανόφλουδα. Να μην πέσουμε σε καμιά δακρυγονική παγίδα.
Ήρεμα ωραία και ΠΑΟΚικά να πάμε να συμπαρασταθούμε στην ομάδα. Ούτε γιγαντοοθόνες ούτε τίποτα.
Ούτε και μπορεί να τιμωρήσουν την ΠΑΕ σε περίπτωση που γίνει κάτι άσχημο.
το "ήρεμα και ωραία" με 30Κ πριζωμένους το θεωρώ χλωμό έως κατακίτρινο...

η μανούρα θα γίνει 100% ή νομίζουμε οτι θα κάτσει ο κόσμος να φάει ξύλο και φάρμακο ήρεμα και στωικά σαν το Γκάντι; αυτό που ήθελαν το πέτυχαν για εμένα: απέξω ο κόσμος; θα γίνει χαμός. μέσα ο κόσμος; κόρακας αναλαμβάνει και καθαρίζει και το ματσάκι και την τιμωρία. για εμένα μόνο η ομάδα μπορεί να σώσει την κατάσταση: να μπει και να προκριθεί, αλλιώς θα έχουμε ιστορίες χοντρές. Και το θέμα είναι οτι τις θέλει ο πάτος τους των σιχαμένων.


χτύπησες ακριβώς κέντρο φίλε μου.όπως τα γράφεις.η ομάδα μόνο μπορεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.έχω την πίστη πως θα το κάνει τελικά επιτυχώς.όλα τα άλλα είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας κ ευχολόγια,να μη γίνει τπτ,... ειρηνικά κ λοιπές ΠΙΠΕΣ.δυστυχώς δεν έχουμε αποδείξει ως οπαδοί ότι υπάρχει σοβαρός λόγος να αναμένεται ότι την τετάρτη,υπό οποιεσδήποτε συνθήκες κ αν διεξαχθεί ο αγώνας,θα περιοριστούμε στο να βοηθήσουμε την ομάδα κ μόνο.δε θα γίνει το παραμικρό μόνο αν βάλουμε ξέρω εγώ 2 ανέλπιστα γρήγορα γκολάκια κ ηρεμήσουν τα πνεύματα.διαφορετικά,με την περιρέουσα ατμόσφαιρα που θα υπάρχει μέχρι την τετάρτη,και τα βλαχομπατσόνια παρατεταγμένα σε θέση μάχης,και ανάποδο πλάγιο άουτ να δώσει το κοράκι,είτε εντός είτε εκτός γηπέδου,θα γίνει της πουτάνας.άπαξ κ ο αγώνας σπεύθηκε να ενδυθεί χαρακτήρα ΠΟΛΕΜΟΥ κατά του ανάλγητου καθεστώτος,ας ξεχάσουμε τα περί ειρηνικών συγκεντρώσεων.δεν παίζει το συγκεκριμένο.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Και μιας και το φερε η κουβέντα για τα δακρυγόνα (η αλήθεια είναι ότι είναι χημικά και όχι δακρυγόνα) και είμαι σίγουρος ότι το έργο θα ξεκινήσει απο το παιχνίδι με το ερπετό (όλο και κάποια αποβολή θα παιχτεί) θα γίνουν τα ίδια με τον Βόλο όπως περιέγραψα νωρίτερα και στο παιχνίδι με γάβρο με τις ίδιες προκλήσεις απο την αστυνομία και τιμωρία στην ομάδα και σχόλια οι ανεγκέφαλοι οπαδοί του ΠΑΟΚ μετά στα κανάλια.(Ωραίο παιχνίδι να το χαίρεστε γάβροι όπως εμείς χαιρόμαστε τις μάνες σας).
Εκτός του ότι είναι τόσο επικίνδυνα να ξέρετε ότι έχουν απαγορευτεί απο την συνθήκη της Γενεύης και πλεον δεν μπορούμε να τα πετάξουμε ούτε σε πόλεμο.
Σε διαδηλώσεις όμως....???



Ξέμεινε από... δακρυγόνα η Αστυνομία. Οι εξαήμερες συγκρούσεις με τους διαδηλωτές «στέγνωσαν» τις αποθήκες της ΕΛ.ΑΣ., ενώ συνολικά υπολογίζεται πως χρησιμοποιήθηκαν από το βράδυ του Σαββάτου μέχρι και το βράδυ της Πέμπτης 4 τόνοι δακρυγόνων και λοιπών χημικών που βρισκόταν στο «οπλοστάσιό» της.

Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., με επείγον σήμα του, ζήτησε από όλες τις περιφερειακές διευθύνσεις να στείλουν στην Αθήνα όσα δακρυγόνα και φυσούνες μπορούν, προκειμένου να μην ξεμείνουν οι μονάδες της πρωτεύουσας από «πυρομαχικά». Πολλές όμως περιφερειακές διευθύνσεις, διαπίστωσαν πως στις αποθήκες τους είχαν απομείνει αρκετά ληγμένα δακρυγόνα, α οποία δεν αποκλείεται να χρησιμοποιηθούν εναντίον διαδηλωτών, όπως συνέβη πριν από 2 χρόνια στη διάρκεια των πανεκπαιδευτικών συλλαλητηρίων, όπου επανειλημμένα είχε διαπιστωθεί η χρήση ληγμένων δακρυγόνων. Ήδη, διαδηλωτές από τη Λάρισα καταγγέλλουν πως εις βάρος τους ρίχτηκαν δακρυγόνα που έχουν λήξει από το 1978. Η απάντηση του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. προς «ΤΑ ΝΕΑ» για την καταγγελία είναι πως «τα ληγμένα δακρυγόνα δεν βλάπτουν την υγεία, αλλά αντίθετα έχουν απολέσει τη δραστικότητά τους».

Ανησυχούν οι αστυνομικοί
Ωστόσο, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων Γιώργος Φωτόπουλος δεν είναι και τόσο καθησυχαστικός για την ποιότητα και τις επιπτώσεις από τη χρήση των δακρυγόνων της ΕΛ.ΑΣ. «Έχουμε ζητήσει επιστημονικές αναλύσεις από το Γενικό Χημείο του Κράτους για τα δακρυγόνα που χρησιμοποιούμε, τις οποίες και δεν έχουμε λάβει. Αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως συνάδελφοί μας έχουν παρουσιάσει αναπνευστικές και δερματολογίες παθήσεις από τη χρήση των δακρυγόνων».

Επιβαρυντικές, όμως, είναι οι απόψεις για τα δακρυγόνα τύπου CΝ και CS, τα οποία χρησιμοποιεί κατά κόρον η Ελληνική Αστυνομία και μεγάλες ποσότητές τους ετοιμάζεται να παραγγείλει άμεσα το υπουργείο Εσωτερικών. Ο κ. Νίκος Κατσαρός, πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, επισημαίνει πως η έκθεση στα συγκεκριμένα δακρυγόνα επιφέρει σοβαρή βλάβη στους πνεύμονες, που μπορεί να καταλήξουν σε πνευμονικό οίδημα, σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα, σοβαρές βλάβες στα μάτια και στο δέρμα, ενώ επιδεινώνουν καταστάσεις χρόνιας βρογχίτιδας και άσθματος. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι προκαλούν μεταλλάξεις στο DΝΑ. Διεθνείς επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει πως η εισπνοή των συγκεκριμένων χημικών ουσιών επιφέρει, επιπλέον, ανικανότητα αντίδρασης, αντιδράσεις πανικού, εμέτους και εξάντληση. Ειδικά για τον τύπο του δακρυγόνου που βρέθηκε στη Λάρισα, έχει θεωρηθεί ότι προκάλεσε τον θάνατο 4 ανθρώπων σε ΗΠΑ και Γερμανία.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&a ... 91792&ct=1



Πριν από κάποια χρόνια, ήμασταν στο «είναι ένα αβλαβές και ήπιο μέσο καταστολής». Αργότερα, περάσαμε στο πιο ριζοσπαστικό «βλάπτουν το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία» και ακριβώς μετά, στη βαρύγδουπη υπόσχεση «θα τα καταργήσουμε». Το ενδιαφέρον είναι ότι όλες οι παραπάνω φράσεις ειπώθηκαν για το ίδιο πράγμα, τα δακρυγόνα, από τρία διαφορετικά άτομα του ίδιου κόμματος, που είχαν αναλάβει το ρόλο του πολιτικού προϊσταμένου της ΕΛ.ΑΣ.
Από το 2006 μέχρι σήμερα, λίγα πράγματα έχουν αλλάξει - παρά τις περισπούδαστες εξαγγελίες. Δακρυγόνα, ψεκαστήρες και χημικά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται από τους αστυνομικούς απλόχερα, προκλητικά, και αδιακρίτως, ακόμη και ύστερα από την ελάχιστη «διατάραξη» της δημόσιας τάξης.

Ελεγαν τότε...

*«Σας γνωρίζουμε ότι τα δακρυγόνα που χρησιμοποιούνται από τις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, περιέχουν τη δακρυγόνο ουσία C.S., σε ελάχιστη συγκέντρωση, πολύ κάτω του 56,3 mg/m3, η οποία δεν προκαλεί θανάτους ή μόνιμες βλάβες στην υγεία, παρά μόνο πρόσκαιρο ερεθισμό των βλεννογόνων (...)». 10 Απριλίου 2003, απάντηση του υφυπουργού Δημόσιας Τάξης, Ευάγγελου Μαλέσιου, σε ερώτηση του Π. Λαφαζάνη. (Σ.σ. Την περίοδο εκείνη υπουργός Δημόσιας Τάξης ήταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.)

*«Εξετάζουμε -και μάλιστα ήδη υπάρχει μια επιτροπή- την κατάργηση της ρίψης δακρυγόνων και χημικών, είναι μια υπόθεση η οποία πρέπει να τελειώνει, η οποία βλάπτει τη δημόσια υγεία, καταστρέφει το περιβάλλον των πόλεων και σε μια πόλη όπως η Αθήνα, κυρίως, που στερείται πια δισεκατομμύρια κυβικών οξυγόνου λόγω της καταστροφής των δασών, αντιλαμβάνεσθε, η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη. Θα καταργήσουμε λοιπόν τα δακρυγόνα». 9 Δεκεμβρίου 2009, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, υπουργός Προστασίας του Πολίτη.

Θα γίνει σύντομα

*«Δεν μπορούμε να σας δώσουμε συγκεκριμένη ημερομηνία κατάργησης της χρήσης των χημικών στις διαδηλώσεις, αλλά αυτό θα γίνει σύντομα στους επόμενους μήνες (...)». 15 Μαρτίου 2010, Σπύρος Βούγιας, υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη.

Αν προσπεράσουμε το γεγονός ότι μερικά χρόνια πριν επικρατούσαν διαφορετικές απόψεις για το θέμα των δακρυγόνων, θα σταθούμε μοιραία στις υποσχέσεις Χρυσοχοΐδη-Βούγια, οι οποίοι υπηρέτησαν στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επί σχεδόν έναν χρόνο - από τον Δεκέμβριο του 2009 μέχρι και τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν και «ανασχηματίστηκαν» και τη θέση τους κατέλαβαν οι Παπουτσής-Οθωνας. Πέρασαν και δεν ακούμπησαν, καταπώς φαίνεται, μιας και κανένας από τους δύο δεν έκανε το παραμικρό για να υλοποιήσει τις υποσχέσεις του. Υποσχέσεις που μετατράπηκαν σε αναμνήσεις, καθώς εκείνες οι δηλώσεις έχουν πλέον μπει στο (γεμάτο) συρτάρι με τα αθετημένα... ταξίματα. Για την ιστορία, η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη δεν έχει πάρει θέση για το ζήτημα.

Κίνδυνος - θάνατος

Στην Ελλάδα του 2010 τα «χημικά αέρια» παραμένουν το βασικότερο μέσο καταστολής των αστυνομικών δυνάμεων. Εν τούτοις, σε διεθνείς συμβάσεις (όπως, για παράδειγμα, στο Πρωτόκολλο της Γενεύης του 1925, στην 2603/16-12-1969 απόφαση του ΟΗΕ και στη Σύμβαση του Παρισιού 1993, η οποία έχει κυρωθεί και από την Ελλάδα με τον νόμο 2254/94) υπάρχουν ρητές διατάξεις που απαγορεύουν τη χρήση συγκεκριμένων χημικών αερίων εν καιρώ πολέμου, μιας και ενέχουν κινδύνους για τη δημόσια υγεία.
Το ίδιο χημικό όπλο, όμως, το οποίο απαγορεύεται να χρησιμοποιείται μεταξύ εμπόλεμων κρατών -όπου ο κίνδυνος είναι έντονος για την κρατική υπόσταση-, χρησιμοποιείται άνετα για την αντιμετώπιση κινδύνων, όπως οι ειρηνικές διαδηλώσεις πολιτών, εργαζομένων, συνταξιούχων, φοιτητών, μαθητών...

Το συστατικό που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τα όργανα της τάξης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες, είναι το CS (ορθοχλωροβενζαμαλονονιτρίλη), μια ουσία που, σύμφωνα με πνευμονολόγους και ογκολόγους αλλά και διεθνούς κύρους πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, μπορεί να προκαλέσει από φλεγμονή και βλάβες στα νεφρά μέχρι χημική πνευμονίτιδα, οίδημα και καρκινογενέσεις (έκθεση «crowd control technologies», παράγραφος «Hazards of Crowd Control Chemicals», σελ. 36).

Παρ' όλα αυτά, η Ελληνική Αστυνομία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αφειδώς παρόμοια χημικά -ακόμα και μετά την παρέλευση της ημερομηνίας λήξης τους, όπως συχνά έχει διαπιστωθεί-, μιας και στις αρμόδιες Υπηρεσίες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη διαχρονικά «δεν έχει περιέλθει πόρισμα του Γενικού Χημείου του Κράτους σχετικά με την επικινδυνότητα των δακρυγόνων και καπνογόνων που χρησιμοποιεί η Ελληνική Αστυνομία».


Αντιδράσεις

Αν και το ζήτημα της χρήσης δακρυγόνων και χημικών από την ΕΛ.ΑΣ. έχει τεθεί επί τάπητος δεκάδες φορές, τόσο από απλούς πολίτες όσο και από οργανωμένες συλλογικότητες (ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών έχει καταδικάσει με ανακοίνωσή του τη ρίψη χημικών σε διαδηλώσεις, δικηγόροι έχουν καταθέσει μηνύσεις, ενώ ομάδα πανεπιστημιακών καθηγητών, εκπροσώπων της ΟΛΜΕ, συνδικαλιστών και φοιτητών προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη αξιώνοντας αποζημίωση για τον ψεκασμό τους σε συλλαλητήριο), ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Η εικόνα του αστυνομικού που στρέφεται με τη «φυσούνα» του κατά του ενοχλητικού διαδηλωτή σε κάθε είδους μαζική εκδήλωση είναι σχεδόν καθημερινή. *
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=231288


Και τέλος μερικές οδηγίες


Το δακρυγόνο ανακαλύφθηκε από κάποιους αμερικάνους χημικούς στα 1928. Αναπτύχθηκε σαν όπλο στη διάρκεια του ΄Β Παγκοσμίου Πολέμου αλλά χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα για πρώτη φορά στον πόλεμο του Βιετνάμ. Την πιο συχνή του χρήση όμως βρήκε στα επόμενα χρόνια από τις κατασταλτικές δυνάμεις των κρατών ενάντια σε διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις του "εσωτερικού εχθρού". Η χρήση του αποσκοπεί στο να καταστήσει το "θύμα" ανίκανο να αντισταθεί ή να ξεφύγει ώστε να περάσει υπό τον έλεγχο των δυνάμεων της τάξης. Οι πιο κοινοί τύποι δακρυγόνων/ασφυξιογόνων στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ είναι οι: CS (o-chlorobenzylidenemalononitrile) και CN (w-chloroacetophenone). Κάποιες συνέπειες της έκθεσης του οργανισμού σ' αυτά είναι: έντονος ερεθισμός των ματιών που προκαλεί δάκρια ή και προσωρινή τύφλωση, ερεθισμός των βλενογόννων της μύτης, της τραχείας, των πνευμόνων, βήχας, ερεθισμός του λάρυγγα και του στομάχου, τάση για εμετό, πιθανότητα διάρροιας, άγχος-αύξηση των σφιγμών, εφίδρωση, δερματικοί ερεθισμοί. Σε περιπτώσης εισπνοής μεγάλης ποσότητας, έχει καταγραφεί σε τοξικολογική μελέτη ακόμη και χημική πνευμονίτιδα αλλά και θανατηφόρο πνευμονικό οίδημα, καρδιακές προσβολές, γαστρεντερίτιδα, ηπατοκυτταρικές λοιμώξεις, θάνατοι. Το CS ιδιαίτερα, είναι αλκαλικός διαλύτης σουλφυδρυλικών ομάδων και πιθανόν του DNA. Ενδέχεται λοιπόν να προκαλεί ακόμα και γενετικές μεταλλάξεις.

Η έξαρση των συμπτωμάτων ευνοείται πάντως με τη θερμότητα ή την ξηρασία, ενώ ακόμη και μικρές ποσότητες δακρυγόνου μπορούν να επιφέρουν προσωρινά έντονη δυσφορία σε πολλούς ανθρώπους, πράγμα που το καθιστά κι ένα από τα καθιερωμένα όπλα για τον έλεγχο του πλήθους. Χαρακτηριστική είναι η πρώτη αντίδραση του οργανισμού, βλεφαροσπασμοί, αίσθηση καψίματος και σωματικού πόνου. Συνήθως εκτοξεύονται ως κάνιστρα από ειδικά όπλα κάποια από τα οποία ρίχνουν και 4-5 βλήματα διασποράς. Μην επιχειρήσεις να πιάσεις το βλήμα με γυμνά χέρια γιατί είναι υπερβολικά θερμό, ενώ ο χρόνος που χρειάζεται για να πεταχτεί πίσω αρκεί για να επιδράσει πάνω σου αποτελεσματικά. Μπορεί επίσης να ψεκάζονται από σπρέυ χειρός ή από φισούνες σε μέγεθος πυροσβεστήρα. Στην περίπτωση αυτή μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και εγκαύματα πρώτου βαθμού. Φροντίδα: Αυτό που επιφέρει συνήθως η έκθεση στο CS ή το CN είναι ερεθισμός των ματιών και της τραχείας, βλεφαροσπασμοί, δάκρυα, βήχας, φτάρνισμα, ρινική καταρροή, μαζί με μια αίσθηση καψίματος στο εκτεθειμένο δέρμα και στο στόμα. Κάποιοι άνθρωποι νιώθουν ναυτία, τάσεις για εμετό, φωτοφοβία, πονοκεφάλους. Τα συμπτώματα αυτά συνήθως εξαφανίζονται λίγες ώρες μετά την έκθεση. Η δυσφορία συνήθως κρατά για μισή το πολύ ώρα, ενώ το σπρέυ πιπεριού μπορεί να ενοχλεί ακόμη και μετά από 2 ώρες. Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι η πρόσβαση σε κάποιο μέρος με καθαρό αέρα, απομάκρυνση από το σημείο όπου έχει πέσει ή έχει ψεκαστεί το δακρυγόνο/ασφυξιογόνο και το ξέπλυμα της επιδερμίδας και των ματιών. Άτομα με διεγνωσμένα αναπνευστικά προβλήματα όπως άσθμα ή εμφύσημα πρέπει να είναι πολύ πιο επιφυλακτικά καθώς ρισκάρουν μια επιδείνωση ή και μονιμοποίηση του προβλήματος σε περίπτωση έκθεσής τους. Το ίδιο όσον αφορά άτομα που φορούν φακούς επαφής, καθώς οι ουσίες που προκαλούν ερεθισμούς παγιδεύονται πίσω απ' τους φακούς κι έτσι παρατείνεται η έκθεση σ αυτές. Αν ωστόσο φοράς φακούς μην τους πιάσεις παρά μόνο με καθαρά δάχτυλα, μην τους τρίψεις, μην τους πιέσεις.
Όταν λοιπόν πέσει ή ψεκαστεί το δακρυγόνο/ασφυξιογόνο μην πανικοβάλλεσαι και μη τρίψεις τα μάτια σου. Έχε στο μυαλό σου ότι αυτό δεν είναι και το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί. Παρά την σύγχυση και τον πανικό, μπορείς να βρείς κάποια ανοιχτωσιά να καταφύγεις. Μείνε ψύχραιμος και ανάπνεε αργά. Θυμήσου ότι είναι μόνο προσωρινό. Καθησύχασε τους διπλανούς σου αν έχουν καταληφθεί από τον πανικό. Στη συνέχεια, ξέπλυνε το πρόσωπο με ένα διάλυμα αποτελούμενο κατά 50% από νερό και 50% από βασικό διάλυμα (π.χ. Maalox) που θα έχεις παρασκευάσει από πριν, ή άφθονο νερό. Μην καταπιείς! Φύσηξε επίμονα την μύτη σου, ξέπλυνε το στόμα, φτύσε. Στάσου σε κάποιο σημείο με καθαρό αέρα, με το πρόσωπο προς την μεριά του ανέμου. Αργότερα, καλό είναι να κάνεις ένα ντους με δροσερό νερό και σαπούνι. Ξέπλυνε προσεκτικά το κεφάλι, ούτως ώστε το νερό από τα μαλλιά σου να μην τρέχει στα μάτια. Κλείσε τα ρούχα που φορούσες σε σακούλες μέχρι να τα πλύνεις, με ισχυρό βασικό (μη-όξεινο) απορρυπαντικό. Πίνε άφθονο νερό. Σε περίπτωση που αντιληφθείς μακροχρόνια συμπτώματα, όπως ερεθισμούς των ματιών ή αναπνευστικά προβλήματα κάποιες μέρες μετά, αναζήτησε ιατρική βοήθεια. Τις επόμενες μέρες, πίνε άφθονο νερό, ακόμη καλύτερα στίβοντας μέσα λίγο λεμόνι. Κοιμήσου αρκετά και απόφευγε το τσιγάρο, το αλκοόλ, την καφείνη, τα τηγανητά/λιπαρά γεύματα: Βοήθησε το συκώτι σου να αποβάλλει τα τοξικά. Πρόληψη: Καλύπτουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας, ιδιαίτερα αν έχουμε κάποιο έγκαυμα, ξεφλούδισμα από τον ήλιο κλπ, δεν το αφήνουμε σε καμία περίπτωση εκτεθειμένο. Χρησιμοποιούμε αντηλιακό (βασικό) και σε καμμία περίπτωση λοσιόν/έλαια κλπ γιατί παρατείνουν την επίδραση των δακρυγόνων. Στο εμπόριο μπορούν να βρεθούν ειδικές αντι-ασφυξιογόνες μάσκες (οι καλύτερες είναι αυτές που καλύπτουν ολόκληρο το κεφάλι, με φίλτρα τύπου ΝΑΤΟ, ενώ σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να παίρνουμε τις παλιού τύπου οι οποίες περιέχουν ασβέστιο στα φίλτρα), ωστόσο, η κατοχή μιας τέτοιας μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον μας σε μια πιθανή προσαγωγή, εξακρίβωση κλπ. Εναλλακτικά, μπορούμε να έχουμε γυαλάκια κολυμβητηρίου, ή στην χειρότερη περίπτωση ένα καθαρό μαντήλι, ακόμα και ελαφρώς ποτισμένο στο διάλυμα Maalox, ώστε να καλύπτει την μύτη και το στόμα μας. Πηγές: http://www.black-rose.com/radicalhealth.html

υγ
Εμείς κάψαμε πνευμόνι πάντως εύχομαι να μην γίνει τίποτα απο όλα αυτά και όλα να κυλήσουν ομαλά και το εννοώ.
Όσο για τους μπάτσους που έχουν και αυτοί επιπτώσεις στην υγεία τους ακόμα περιμένουν την έκθεση απο το χημείο του κράτους.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6917
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από paok87 »

bane1980 έγραψε: το "ήρεμα και ωραία" με 30Κ πριζωμένους το θεωρώ χλωμό έως κατακίτρινο...

η μανούρα θα γίνει 100% ή νομίζουμε οτι θα κάτσει ο κόσμος να φάει ξύλο και φάρμακο ήρεμα και στωικά σαν το Γκάντι; αυτό που ήθελαν το πέτυχαν για εμένα: απέξω ο κόσμος; θα γίνει χαμός. μέσα ο κόσμος; κόρακας αναλαμβάνει και καθαρίζει και το ματσάκι και την τιμωρία. για εμένα μόνο η ομάδα μπορεί να σώσει την κατάσταση: να μπει και να προκριθεί, αλλιώς θα έχουμε ιστορίες χοντρές. Και το θέμα είναι οτι τις θέλει ο πάτος τους των σιχαμένων.
+1980
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από DimisK »

Argonaut4 έγραψε:Την βία την ΘΕΛΟΥΝ στα γήπεδα ......την χρειάζονται.Άμα δεν την χρειάζονταν θα την είχαν εξαλείψει σε μια νύχτα.
TEΡΑΣΤΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ....
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Υπάρχει και το πιο απλό ακόμα που μπορούμε να κάνουμε στο γήπεδο ..........έξω από το γήπεδο και φυσικά μέσα στο γήπεδο.

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ 14 ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ ΜΑΓΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΑΣ!!
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ.

Να προσπαθούμε πάντα να ηρεμήσουμε τον διπλανό μας με όποιο τρόπο μπορούμε.Εμείς θα βγούμε κερδισμένοι.

Ακόμα και ο πιο ψύχραιμος όταν στραβώσει μπορεί να τα κάνει όλα πουτάνα και να πληρώσουμε το λάθος του.
Επίσης μην αποκλείετε τους προβοκάτορες.......να είστε πάντα υποψιασμένοι γιατί είναι πολύ εύκολα λεφτά να βάλεις μια κουκούλα και να γαμήσεις 3.000 κόσμο με μια πέτρα ή έναν αναπτήρα και να χαθείς στο πλήθος.
Να σταματήσουμε να είμαστε ρομαντικοί.

Άμα βλέπουμε μανούριασμα με μπάτσους τα 1000000 δίκια να χουμε .....να τον προσπερνάμε και να μπαίνουμε στο γήπεδο.ΠΡΩΤΑ Η ΟΜΑΔΑ και ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΝΟΥΡΙΑΣΜΑ.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Αύριο Στις 10:30 θα βγει η απόφαση για το τi θα γίνει τελικά με τον ΠΑΟΚ αν θα παίξει χωρίς κόσμο με τον ολυμπιακό η όχι!!!
Ο 103fm θα έχει πάλι αναμετάδοση απο την δεύτερη μάχη της ΠΑΕ.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

ΠΕΜΠΤΗ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 - 16:57
Αποφάσεις Πειθαρχικής Επιτροπής - 19η Αγωνιστική

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή πήρε τις παρακάτω αποφάσεις στο πλαίσιο των συναντήσεων της 19ης Αγωνιστικής. Αναλυτικά :

Η) ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της : συνολική χρηματική ποινή τριών χιλιάδων ευρώ.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.superleaguegreece.net/article/4272
1η αγ. 4.500 link
2η αγ. -
3η αγ. 3.000 link
4η αγ. 4.500 link
5η αγ. 49.000 & 1 αγ. κεκλεισμένων link
6η αγ. - link
7η αγ. - link
8η αγ. - link
9η αγ. 7.500 link
10η αγ. 10.000 link
11η αγ. - link
12η αγ. 3.000 link
13η αγ. - link
14η αγ. 8.500 link
15η αγ. - link
16η αγ. 3.000 link
17η αγ. 2.500 + 2.500 + 2.500 link
18η αγ. 80.000 & αγ. κεκλεισμένων link
19η αγ. 3.000 link
20h αγ. - link

Σύνολο: 183.500 & 2 αγωνιστικές


edit: Πάρτε και για το αεκ.

Μόνο πρόστιμο για ΑΕΚ!

Με 15 χιλ. ευρώ τιμώρησε την ΑΕΚ η Πειθαρχική Επιτροπή, καθώς δεν κρίθηκε ένοχη για ευρείας κλίμακας επεισόδια στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου. Με κόσμο ο αγώνας Κυπέλλου με Παναθηναϊκό.

Ο νομικός εκπρόσωπος της «Ένωσης», Χάρης Γρηγορίου, ανέφερε χαρακτηριστικά στην απολογία πως «είχαμε μόνο ευρείας κλίμακα ήττα κι όχι επεισόδια». Για να υποστηρίξει όσα ανέφερε επικαλέστηκε μαρτυρίες περίπου εξήντα δημοσιογράφων, που δεν κατέγραψαν τίποτα από όσα ανέφεραν ο αστυνομικός διευθυντής και ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας, ενώ κατέθεσε κι έναν φάκελο με δημοσιεύματα από εφημερίδες της Κυριακής. «Ακόμη κι αν έγιναν όλα όσα αναφέρει η αστυνομία, συνέβησαν πολύ μακριά από το γήπεδο και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη», συμπλήρωσε.

Η Ένωση ισχυρίστηκε πως δεν μπορεί να τιμωρηθεί με την ίδια ποινή που επιβλήθηκε και στον ΠΑΟΚ, όταν μία ολόκληρη πόλη (Βόλος) βρισκόταν στο... πόδι, υπήρξαν εκτενέστατα επεισόδια μέσα στο γήπεδο ενώ υπήρξε και μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη του αγώνα.

Η απόφαση ήταν αθωωτική για την ΑΕΚ η οποία γλίτωσε την τιμωρία μίας ή δύο αγωνιστικών και καλείται να πληρώσει μόνο το πρόστιμο των 15 χιλ. ευρώ!

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/132468-%CE%9C%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%91%CE%95%CE%9A
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από 8emis4 »

Ο Ολυμπιακός απολογήθηκε για το κέρμα στο ματς με τον ΠΑΟΚ


Το απόγευμα της Πέμπτης απολογήθηκε η ΠΑΕ Ολυμπιακός στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ για όσα έλαβαν χώρα στο Γεώργιος Καραϊσκάκης στον πρώτο αγώνα Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ, με τους «ερυθρολεύκους» ουσιαστικά να βρίσκονται κατηγορούμενοι μόνο για το κέρμα, που δέχθηκε ο βοηθός του Τριτσώνη, αλλά και για ένα αντεθνικό σύνθημα.

Η πλευρά του Ολυμπιακού, τον οποίο εκπροσώπησε ο Βασίλης Γκαγκάτης, υποστήριξε πως το παιχνίδι κύλησε ομαλά χωρίς παρατράγουδα σε καλό κλίμα, αποδίδοντας τη ρίψη του κέρματος, που βρήκε τον βοηθό Τρύφων, σε μία κακή στιγμή.

Η θέση των πειραιωτών ισχυροποιήθηκε στηριζόμενη και στις ελλείψεις τόσο του κατηγορητηρίου, όσο και του φύλλου αγώνος, καθώς σε κανένα από τα δύο δεν αναφέρθηκε το επεισόδιο, που σημειώθηκε στα αποδυτήρια κατά την διάρκεια του ημιχρόνου. Όπως δεν αναφέρθηκαν και οι ρίψεις των φωτοβολίδων στον αγωνιστικό χώρο.

Η υπερασπιστική γραμμή του Ολυμπιακού για το κέρμα στηρίχθηκε στο ότι «πατάχθηκε σε μία διακοπή του αγώνα και δεν διεκόπη ο αγώνας εξαιτίας αυτού». αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο αγώνας διεξήχθη ομαλά. Και πρόσθεσε ότι «ο Ολυμπιακός είχε πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με το κέρμα να πετάγεται από την κερκίδα των διαρκείας».

Ο Γκαγκάτσης μάλιστα υποστήριξε ότι «τον βρήκαμε αυτόν που το έκανε, από το κλειστό κύκλωμα και θα απαγορευτεί η είσοδός του στους επόμενους αγώνες. Μάλιστα, ένα λεπτό μετά συνεχίστηκε κανονικά ο αγώνας. Ο Ολυμπιακός έχει προσπαθήσει αρκετά για την καταπολέμηση της βίας».

Σε ότι αφορά το αντεθνικό σύνθημα, ο Γκαγκάτσης τόνισε πως «έγινε αμέσως σύσταση από τα μεγάφωνα και σταμάτησαν τα αντεθνικά». Οι υπόλοιπες υποθέσεις σχετικά με τις απολογίες του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού αναβλήθηκαν για τις 3 Φεβρουαρίου, όταν και αναμένεται να εκδοθούν οι αποφάσεις.

Newsroom ΔΟΛ


ΜΠΟΥXAXAXAXAXAXAXAXAXA
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από joshua »

Εμενα προσωπηκα μου προκαλει ΑΗΔΙΑ το γεγονος οτι ο κυριος δικηγορος του θρηνου διετελεσε εστω και για λιγο μελος της διοικησης της ομαδας μου.Εχουμε αραγε δικαιωμα να φωναζουμε για συστηματα,παραγκες και επιλεγμενες ευαισθησιες κατα του ΠΑΟΚ οταν εμεις οι ιδιοι επιβραβευσαμε τον αρχιερεα ολων αυτων?Θεωρω και μαλιστα μακραν του δευτερου ως το μεγαλητερο λαθος της διοικησης ζαγορακη την παρουσια του κυριου αυτου στα της ομαδας μας.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από mpafos4 »

Μηπως το σκηνικο με τους Γκαγκατσηδες εχει αρχισει να γινεται κωμικοτραγικο??!!!!!ΛΕΩ!ΜΗΠΩΣ????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Καλά τι παπαριές παίζουν στα ράδια της Θεσσαλονίκης για το θέμα απίστευτο!
Φτιάχνουν κλίμα ?!
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από fuzztone »

Τυχόν καλέσματα σε "επαναστάσεις", "εξεγέρσεις", "κολάσεις" και λοιπά είναι εκ του πονηρού.

Διότι, δεν μπορείς να κάνεις τον επαναστάτη εναντίον του μισητού γαβροκατεστημένου όταν έχεις ψηφίσει Μαρινάκη ("αφού δεν υπήρχε άλλος"--> δικαιολογία για αφελείς), όταν η σχέση σου με τον αρχιερέα της παράγκας βρωμάει από παντού και όταν στέλνεις τον φίλο του αρχιερέα να σε υπερασπιστεί.

Προσοχή λοιπόν συνΠΑΟΚτσήδες, δεν αξίζει κανείς να φάει το κεφάλι του σε επαναστάσεις και διαμαρτυρίες άνευ ουσίας όταν το παιγνίδι είναι εκ των προτέρων σημαδεμένο.

Το ανέκδοτο της χιλιετίας: "Β. Γκ. ο ευεργέτης του ΠΑΟΚ"... ε ρε πρόβατα που είμαστε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague”