Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Enide »

Γάλλος σφυρίζει στο Άμστερνταμ

Ανακοινώθηκε σήμερα από την UEFA, το όνομα του διαιτητή που θα σφυρίξει στο πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον 38χρονο Τόνι Σαπρόν.
Ο Σαπρόν είναι Γάλλος και διεθνής έγινε από το 1998. Από φέτος μάλιστα κατάφερε να προωθηθεί στο πρώτο γκρουπ διαιτητών της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας

Από PAOK24
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Το διόρθωσες βλέπω Steen!
Και πολύ καλά έκανες!

Και πάρε σαν απάντηση

ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ :twisted:

[youtube]dUslNjhv7v4&feature=related[/youtube]

και

ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΑΙ...

[youtube]nzYLGxGk7Sw[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ


ΜΕ ΜΠΕΡΕΤΕΣ Η' ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ...ΟΙ ΜΑΜΑΛΟΥΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΤΣΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ...

ΠΑΟΚ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΟΥ

ΠΑΟΚ ΠΑΙΞΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ

1000 ΖΩΕΣ ΠΑΟΚ


ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

ΝΥΝ ΥΠΕΡΑΝΩ Ο ΑΓΩΝ


[youtube]cE6p_7Yn1cQ&feature=related[/youtube]


και ένα αφιερωμένο για τον τιμωρό που θα σκοράρει πάλε :opaokara:

[youtube]cYeLLsGyj0M&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από farmak76 »

ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΑΕΤΕ ΑΕΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ!

ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...

ΛΤΕ-ΒΑ ΤΙΑ-ΦΩ
ΨΤΕ-ΚΑ ΛΑ-ΚΑ
ΝΟΙ-Α-ΟΜΟ ΚΑΙ ΡΕ-Α-ΠΕΙ..
.
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Enide »

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/92rAfTY3wXM&hl=en_GB&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/92rAfTY3wXM&hl=en_GB&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Ας παραδειγματιστούμε από τα αδέλφια του εξωτερικού κι ας μη πέφτει το ηθικό μας.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από diniko80 »

ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ....


ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ......
ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....
ΟΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΠΑΟΚ-ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΕΘΟΥΝ


ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Κάπως έτσι είναι ένα μικρό δείγμα ανθρωποφοβίας

[youtube]B4X3jsLAtZU[/youtube]



Άλλο το άσπρο και άλλο το μαύρο.
Ισχύει και το αντίστροφο Γεωμετρικά. ;)


[youtube]51jzD7YVjN4&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
geotoumba
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 16:45
Τοποθεσία: 4Α ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από geotoumba »

Ρε καθηστε καλα που θα αποκλειστουμε απο αυτους:

[youtube]Y4PWySSOEto[/youtube]



ΠΗΔΗΞΤΕ ΤΟΥΣ...ΧΩΡΙΣ ΜΙΚΡΟΒΙΑ


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από sidpanos »

diniko80 έγραψε:ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ....


ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ......
ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....
ΟΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΠΑΟΚ-ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΕΘΟΥΝ


ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
που τ ακουσες για τον δικο μας;
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Fantomas »

Steenage έγραψε:Εικόνα

[youtube]Ww0lwknSV9E[/youtube]
καλό αλλά...

Ρε Steenage άλλο ζητήσαμε άλλο μας έκανες...εγώ δεν μπορώ να κάνω μία παραγγελιά δηλαδή...αλλά θέλω να βάλεις μέσα και ένα- δύο αγώνες ευρωπαϊκούς...Arsenal και Udinese.
flaisgiorgos
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2009, 21:01

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από flaisgiorgos »

Παιδιά Καλησπέρα.

Καταρχήν θα ήθελα να ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη στην περίπτωση που το δημοσιεύω σε λάθος κατηγορία και αν ναι, παρακαλώ ας με διορθώσει κάποιος.

Εγώ και ένας φίλος μου μένουμε Αγγλία και προσπαθούμε να βρούμε εισητήρια για τον αγώνα στην Ολλανδία. Βρήκαμε κάποια στο διαδύκτιο αλλά θέλουμε να είμαστε με τους δικούς μας φιλάθλους στο γήπεδο. Υπάρχει κάποια πιθανότητα να μας βοήθησει κάποιος να βρούμε 2 εισητήρια;

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Και εγώ την ψάχνω αδερφέ αλλά η πιο κοντινή λύση ήταν να πάω στην κερκίδα των Ολλανδών, κάτι που δε με ψήνει και πολύ καθώς θα ανέβω μόνος μου εντελώς και μάλλον θα είναι η τελευταία μου επιλογή.

Μάλλον θα αρχίσω να μιλάω με συνδέσμους στη Γερμανία αλλά θα μου βγει πολύ πιο ακριβό και "οικονομικά" και "χρονικά" αν χρειαστεί να πάω Γερμανία και να πάω απο εκεί με εκδρομή συνδέσμου.

Ήρθε η ώρα να ανοίξουμε σύνδεσμο στο π@υστρονήσι εδώ πέρα...
flaisgiorgos
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2009, 21:01

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από flaisgiorgos »

Όντως, ένας σύνδεσμος θα βοηθούσε αρκετά εδώ πάνω. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει στην Ελβετία και να μην υπάρχει στην Αγγλία. Εμείς προσπαθούμε να βρούμε εισητήρια από εκεί.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

αααααααααααααααααααααααααααααααρντάν και μερακλαντάν!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”