Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Γάλλος σφυρίζει στο Άμστερνταμ
Ανακοινώθηκε σήμερα από την UEFA, το όνομα του διαιτητή που θα σφυρίξει στο πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον 38χρονο Τόνι Σαπρόν.
Ο Σαπρόν είναι Γάλλος και διεθνής έγινε από το 1998. Από φέτος μάλιστα κατάφερε να προωθηθεί στο πρώτο γκρουπ διαιτητών της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας
Από PAOK24
Ανακοινώθηκε σήμερα από την UEFA, το όνομα του διαιτητή που θα σφυρίξει στο πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον 38χρονο Τόνι Σαπρόν.
Ο Σαπρόν είναι Γάλλος και διεθνής έγινε από το 1998. Από φέτος μάλιστα κατάφερε να προωθηθεί στο πρώτο γκρουπ διαιτητών της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας
Από PAOK24
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Το διόρθωσες βλέπω Steen!
Και πολύ καλά έκανες!
Και πάρε σαν απάντηση
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
[youtube]dUslNjhv7v4&feature=related[/youtube]
και
ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΑΙ...
[youtube]nzYLGxGk7Sw[/youtube]
Και πολύ καλά έκανες!
Και πάρε σαν απάντηση
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
[youtube]dUslNjhv7v4&feature=related[/youtube]
και
ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΑΙ...
[youtube]nzYLGxGk7Sw[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ
ΜΕ ΜΠΕΡΕΤΕΣ Η' ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ...ΟΙ ΜΑΜΑΛΟΥΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΤΣΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ...
ΠΑΟΚ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΟΥ
ΠΑΟΚ ΠΑΙΞΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ
1000 ΖΩΕΣ ΠΑΟΚ
ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕ ΜΠΕΡΕΤΕΣ Η' ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ...ΟΙ ΜΑΜΑΛΟΥΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΤΣΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ...
ΠΑΟΚ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΟΥ
ΠΑΟΚ ΠΑΙΞΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ
1000 ΖΩΕΣ ΠΑΟΚ
ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ΝΥΝ ΥΠΕΡΑΝΩ Ο ΑΓΩΝ
[youtube]cE6p_7Yn1cQ&feature=related[/youtube]
και ένα αφιερωμένο για τον τιμωρό που θα σκοράρει πάλε
[youtube]cYeLLsGyj0M&feature=related[/youtube]
[youtube]cE6p_7Yn1cQ&feature=related[/youtube]
και ένα αφιερωμένο για τον τιμωρό που θα σκοράρει πάλε
[youtube]cYeLLsGyj0M&feature=related[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΑΕΤΕ ΑΕΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ!
ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...
ΛΤΕ-ΒΑ ΤΙΑ-ΦΩ
ΨΤΕ-ΚΑ ΛΑ-ΚΑ
ΝΟΙ-Α-ΟΜΟ ΚΑΙ ΡΕ-Α-ΠΕΙ...
ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΑΕΤΕ ΑΕΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ!
ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...
ΛΤΕ-ΒΑ ΤΙΑ-ΦΩ
ΨΤΕ-ΚΑ ΛΑ-ΚΑ
ΝΟΙ-Α-ΟΜΟ ΚΑΙ ΡΕ-Α-ΠΕΙ...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/92rAfTY3wXM&hl=en_GB&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/92rAfTY3wXM&hl=en_GB&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Ας παραδειγματιστούμε από τα αδέλφια του εξωτερικού κι ας μη πέφτει το ηθικό μας.
Ας παραδειγματιστούμε από τα αδέλφια του εξωτερικού κι ας μη πέφτει το ηθικό μας.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ....
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ......
ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....
ΟΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΠΑΟΚ-ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΕΘΟΥΝ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ......
ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....
ΟΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΠΑΟΚ-ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΕΘΟΥΝ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Κάπως έτσι είναι ένα μικρό δείγμα ανθρωποφοβίας
[youtube]B4X3jsLAtZU[/youtube]
Άλλο το άσπρο και άλλο το μαύρο.
Ισχύει και το αντίστροφο Γεωμετρικά.
[youtube]51jzD7YVjN4&feature=related[/youtube]
[youtube]B4X3jsLAtZU[/youtube]
Άλλο το άσπρο και άλλο το μαύρο.
Ισχύει και το αντίστροφο Γεωμετρικά.
[youtube]51jzD7YVjN4&feature=related[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ρε καθηστε καλα που θα αποκλειστουμε απο αυτους:
[youtube]Y4PWySSOEto[/youtube]
ΠΗΔΗΞΤΕ ΤΟΥΣ...ΧΩΡΙΣ ΜΙΚΡΟΒΙΑ

[youtube]Y4PWySSOEto[/youtube]
ΠΗΔΗΞΤΕ ΤΟΥΣ...ΧΩΡΙΣ ΜΙΚΡΟΒΙΑ
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
που τ ακουσες για τον δικο μας;diniko80 έγραψε:ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ....
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ......
ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....
ΟΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΠΑΟΚ-ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΕΘΟΥΝ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
καλό αλλά...Steenage έγραψε:
[youtube]Ww0lwknSV9E[/youtube]
Ρε Steenage άλλο ζητήσαμε άλλο μας έκανες...εγώ δεν μπορώ να κάνω μία παραγγελιά δηλαδή...αλλά θέλω να βάλεις μέσα και ένα- δύο αγώνες ευρωπαϊκούς...Arsenal και Udinese.
-
flaisgiorgos
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2009, 21:01
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Παιδιά Καλησπέρα.
Καταρχήν θα ήθελα να ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη στην περίπτωση που το δημοσιεύω σε λάθος κατηγορία και αν ναι, παρακαλώ ας με διορθώσει κάποιος.
Εγώ και ένας φίλος μου μένουμε Αγγλία και προσπαθούμε να βρούμε εισητήρια για τον αγώνα στην Ολλανδία. Βρήκαμε κάποια στο διαδύκτιο αλλά θέλουμε να είμαστε με τους δικούς μας φιλάθλους στο γήπεδο. Υπάρχει κάποια πιθανότητα να μας βοήθησει κάποιος να βρούμε 2 εισητήρια;
Ευχαριστώ.
Καταρχήν θα ήθελα να ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη στην περίπτωση που το δημοσιεύω σε λάθος κατηγορία και αν ναι, παρακαλώ ας με διορθώσει κάποιος.
Εγώ και ένας φίλος μου μένουμε Αγγλία και προσπαθούμε να βρούμε εισητήρια για τον αγώνα στην Ολλανδία. Βρήκαμε κάποια στο διαδύκτιο αλλά θέλουμε να είμαστε με τους δικούς μας φιλάθλους στο γήπεδο. Υπάρχει κάποια πιθανότητα να μας βοήθησει κάποιος να βρούμε 2 εισητήρια;
Ευχαριστώ.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Και εγώ την ψάχνω αδερφέ αλλά η πιο κοντινή λύση ήταν να πάω στην κερκίδα των Ολλανδών, κάτι που δε με ψήνει και πολύ καθώς θα ανέβω μόνος μου εντελώς και μάλλον θα είναι η τελευταία μου επιλογή.
Μάλλον θα αρχίσω να μιλάω με συνδέσμους στη Γερμανία αλλά θα μου βγει πολύ πιο ακριβό και "οικονομικά" και "χρονικά" αν χρειαστεί να πάω Γερμανία και να πάω απο εκεί με εκδρομή συνδέσμου.
Ήρθε η ώρα να ανοίξουμε σύνδεσμο στο π@υστρονήσι εδώ πέρα...
Μάλλον θα αρχίσω να μιλάω με συνδέσμους στη Γερμανία αλλά θα μου βγει πολύ πιο ακριβό και "οικονομικά" και "χρονικά" αν χρειαστεί να πάω Γερμανία και να πάω απο εκεί με εκδρομή συνδέσμου.
Ήρθε η ώρα να ανοίξουμε σύνδεσμο στο π@υστρονήσι εδώ πέρα...
-
flaisgiorgos
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2009, 21:01
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Όντως, ένας σύνδεσμος θα βοηθούσε αρκετά εδώ πάνω. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει στην Ελβετία και να μην υπάρχει στην Αγγλία. Εμείς προσπαθούμε να βρούμε εισητήρια από εκεί.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
