Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
GORDON
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 10:35

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από GORDON »

arisk έγραψε:
yiannisPAOKitalia έγραψε:Πλαστικο μπουκαλι χωρίς καπάκι μπαίνει,
με καπάκι δε μπαίνει.
Γυάλινο χωρίς καπάκι...?? :lol: :lol: :lol:
...μόνο τα καπάκια ??? :opaokara:

ΑΪΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από SATANAS »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Satana, την ευχή του..Θεού να'χεις ρε συ! :opaokara:

Απαγορευνται τα υβριστικα ποστ λεμεεεεε.

Αν και σημερα μεχρι και εγω προσευχηθηκα το πρωι στον Αγιο Δημητριο και αναψα ενα κερακι στην Παναγια να βαλει το χερακι της. (Αρκει να μην τη δει ο Κακος και σφυριξει μπεναλντι.) :opaokara: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ΠΑΟΚ: Στην τελική ευθεία το αθλητικό κέντρο
Παοκ:Στα Τέμπη και το μνημόσυνο που έγινε για το δυστύχημα στις 4 Οκτωβρίου του 1999 στο 380ο χιλ. της Εθνικής οδού, και είχε ως τραγική κατάληξη τον χαμό έξι νεαρών φιλάθλων
Παοκ:Ρεκόρ διαρκείας
Παοκ:Αποθέωση για Γκαρσία
Παοκ:Ρυθμιση χρεων
Παοκ:Περιμενει την αδεια για συμμετοχη στην Ευρωπη
Παοκ:Τεραστια τα μεγεθη των χρεων
Τα τελευταια χρονια εχουν γινει παρα πολλα πραγματα στον παοκ μας,πρεπει να τον στηριζουμε ο,τι και να γινει και ειδικα σημερα σε ενα ντερμπι σε ενα κομβικο σημειο του πρωταθληματος
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Είναι το 101ο παιχνίδι πρωταθλήματος στην ιστορία τους.
Ο Ολυμπιακός δεν έχει χάσει τα επτά τελευταία έχοντας κερδίσει πέντε από αυτά.
Ο ΠΑΟΚ νίκησε για τελευταία φορά στις 16 Οκτωβρίου 2005 στο Καραϊσκάκη. Είναι η μοναδική νίκη του στα τελευταία 10, ενώ έχει δύο νίκες στα τελευταία 23, και τις δύο εκτός έδρας.

Τις δύο προηγούμενες σεζόν ο Ολυμπιακός έκανε νίκη και ισοπαλία.
Την περίοδο 2006-07 κέρδισε και τα δύο.
Από την περίοδο 1988-89 έχει ο ΠΑΟΚ να μην χάσει από τον Ολυμπιακό και τα δύο παιχνίδια της σεζόν. Τότε μάλιστα είχε κάνει δύο νίκες.

Πάντως ο ΠΑΟΚ έχει καλή παράδοση τελευταία στο Κύπελλο. Από το 2001 έχει τέσσερις νίκες και μία ήττα σε πέντε αγώνες!

Ο Ολυμπιακός φεύγει αήττητος από την Τούμπα τα τελευταία 11 χρόνια, με έξι νίκες και πέντε ισοπαλίες. Η τελευταία νίκη του ΠΑΟΚ χρονολογείται στις 18 Οκτωβρίου 1997, όταν επικράτησε με 2-1. Είναι και η μοναδική νίκη στα τελευταία 14 με τον ΠΑΟΚ γηπεδούχο.

Ωστόσο ο Ολυμπιακός δεν έχει δεν έχει νίκη στην Τούμπα στις τρεις τελευταίες επισκέψεις του, με δύο ισοπαλίες στο πρωτάθλημα και ήττα στο Κύπελλο.
Ο Ολυμπιακός δεν σκόραρε πέρσι στην Τούμπα, μετά από 11 επισκέψεις που σκόραρε συνεχώς.
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Αντε πάω κι εγώ σιγά σιγα!
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Για τον τρόπο που έφυγε από τον ΠΑΟΚ: «Είναι ίσως η μεγαλύτερη πίκρα που πήρα προπονητικά. Ξεκίνησα από τον ΠΑΟΚ την ποδοσφαιρική μου καριέρα όπου έγινα εκεί επαγγελματίας. Στον ΠΑΟΚ ήθελα να τελειώσω την προπονητική μου καριέρα. Ο τρόπος που έφυγα με πείραξε πάρα πολύ. Ακόμη και να κέρδιζα εκείνα τα ματς θα έφευγα. Έπρεπε να μου πουν από την αρχή ότι δεν ήθελαν να συνεργαστούν μαζί μου. Δεν περίμενα από έναν άνθρωπο του ποδοσφαίρου να μου συμπεριφερθεί έτσι».
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από Lord »

SATANAS έγραψε:
yiannisPAOKitalia έγραψε:Satana, την ευχή του..Θεού να'χεις ρε συ! :opaokara:

Απαγορευνται τα υβριστικα ποστ λεμεεεεε.

:
Στο τόπικ για τη δαφνοστεφανωμένη γίνονται εξαιρέσεις στο συγκεκριμένο θέμα.. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

καποιος μοντ που ξερει που να το βαλει να το βαλει,γιατι δεν ηξερα σε ποιο τοπικ
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από arisk »

Η καλή μέρα απ'το πρωί φαίνεται...!!

"Διπλό" του ΠΑΟΚ με 68-67 επί του Ολυμπιακού στο Καρπενήσι

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε από τον ΠΑΟΚ στο πρώτο φιλικό της χρονιάς, με 68-67 χάρις σε μια βολή του Τσιάρα 5΄΄ πριν το τέλος σε ματς που έγινε στο κλειστό γήπεδο του Καρπενησίου.
Ο Παναγιώτης Γιαννάκης δεν είχε στη διάθεσή του τους Έρτσεγκ (υπέστη ελαφρύ διάστρεμμα), Μαυροκεφαλίδη - Γιαννόπουλο (ενοχλήσεις στη μέση) και Χαλπερίν ο οποίος ακολουθεί ειδικό ατομικό πρόγραμμα.
Ο Σούλης Μαρκόπουλος δε χρησιμοποίησε τους Μονρό (είχε ενοχλήσεις στην ωμοπλάτη) και Έιβερι (ανέτοιμος), αλλά και τους τραυματίες Ταπούτο και Δεμερτζή, ενώ ο Καυκής τραυματίστηκε στην ωμοπλάτη στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Τα δεκάλεπτα: 20-15, 34-37, 58-48, 67-68

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιαννάκης): Παπαλουκάς 4, Τσίλντρες 16 (4κλ.), Σλούκας 3(1), Ουέιφερ 8, Βασιλόπουλος 7, Σιαμανδούρας 3, Γιαννουλάκος 2, Παπανικολάου 12, Μπέβερλι 6(10ρ. - 4ας. - 2κλ.), Μιλόσεβιτς 6
ΠΑΟΚ (Μαρκόπουλος): Καυκής 4, Λιούτας, Γκρέγκορι 17(1), Γιαννακίδης 6(1), Καλαϊτζίδης 4(1), Τσιάρας 13(3), Χέλιγουελ 4, Ντρόμπνιακ 20(2)

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=107768
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από arisk »

"Η ομάδα νέων του Π.Α.Ο.Κ. με γκολ των Ευθυμιάδη και Παναγιωτούδη νίκησε την αντίστοιχη του γάβρου με 2-1"...
http://www.paokmania.gr

Πούτσο στο μπάσκετ... πούτσο και στη μπάλα... και εσύ λαέ του θρύλου στον πούτσο μας καβάλα...!!
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από LittleJohn »

Ηρθε η ωρα να πω και εγω την φιλοσοφημενη και βαθυστοχαστη σκεψη μου.

Μπειτε δυνατα ρε ρεμαλια και πατηστε τους στη καρωτιδα τους πουσταραδες τους απογονους!
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από DimisK »

Δεν είναι ένα απλό παιχνίδι. Είναι ένα ματς της αξιοπρέπειες και του ευ αγωνίζεσθε απέναντι στην πουστιά και στη λογική "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα". Ο κόσμος μας διψάει για τη νίκη. Μπείτε μέσα και σκίστε τους. Θέλω απόψε το βράδυ να αισθάνομαι και πάλι περήφανος.

ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ! ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ! ΓΙΑ ΜΑΣ!
CostasApollonG1
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2009, 15:48

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από CostasApollonG1 »

Pedes xeretw apo Kipro!

An ine kanis online kseri pos na dw tin PAOKARA apo to pc me live streaming?
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

http://www.iraqgoals.net/ch2.html μπες εδω τωρα εχει ΜΠΟΥΝΤΕΣΛΙΓΚΑ μετα εχεις εμας ετσι μου ειπαν και φιλε μην γραφεις γκριλισκ
ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Δημοσίευση από LittleJohn »

Νομιζω οτι θα το δειξει εδω: http://www.justin.tv/there_is_no_limits2
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”