16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
και σημερα τρομερος ο Ντορβα...
Μ'αρεσει που βρηκε τον καλο του εαυτο και προσφερει οχι μονο με τα αμυντικα του καθηκοντα αλλα και με γκολ!!!
Μ'αρεσει που βρηκε τον καλο του εαυτο και προσφερει οχι μονο με τα αμυντικα του καθηκοντα αλλα και με γκολ!!!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Στα τελευταία ματς βγάζει μάτια ο Λίνο και βοηθάει πάρα πολύ επιθετικά..Ελπίζω να συνεχίσει έτσι...
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
μπραβο στο παλικαρι..διανυει εξαιρετικη περιοδο και μακαρι να συνεχισει ετσι...δε του φαινεται με ΤΙΠΟΤΑ πως ειναι 33 χρονων με τα τρεξιματα που εχει......εχει και αριστη τεχνικη οποτε ειναι οτι καλυτερο....μπροβο ρε παικταρα!!!!!
υ.γ οντως ειναι μπακ το παιδι και μαλιστα πολυ μοντερνο...φετος φαινεται ξεκαθαρα..οχι χαφ.....μας ειχε μπερδεψει πολυ περσι

υ.γ οντως ειναι μπακ το παιδι και μαλιστα πολυ μοντερνο...φετος φαινεται ξεκαθαρα..οχι χαφ.....μας ειχε μπερδεψει πολυ περσι
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εκανε παλι μια τριπλα αλα Λαρισα και εσπασε ταχυτατα στον Κουτσι σε καποια φαση ...
Συνεχισε ετσι ρε παιχταρα ...
Συνεχισε ετσι ρε παιχταρα ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Steenage την Κυρ 10 Ιαν 2010, 12:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο Λίνο πολλές φορές με έχει βάλει στην εξής σκέψη: Μήπως η φετινή καλή πορεία μας οφείλεται σε ένα βαθμό και στην πολυφωνία των σκόρερ μας; Δηλαδή περιμένουμε να βάλουν γκολ οι επιθετικοί και τελικά τα βάζουν ΟΛΟΙ οι άλλοι; Μήπως μπερδεύουν τους αντιπάλους μας που δεν ξέρουν ποιον να πρωτοφυλάξουν; Που δεν ξέρουν από που θα τους έρθει;
Μπράβο Λίνο! Λίγα λόγια και πολύ δουλειά! Να που οφείλεται η επιτυχία.
Μπράβο Λίνο! Λίγα λόγια και πολύ δουλειά! Να που οφείλεται η επιτυχία.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Οντως , ο συγκεκριμενος οτι εχει να πει το λεει στο γηπεδο.Χαιρομαι ιδιαιτερα για την αποδοση του μιας και τον εκτιμω ιδιαιτερα λογο του χαμηλου προφιλ του και της εργατικοτητας του.
Φετος δεν πηρα φανελα σου , αλλα του χρονου εισαι μεσα στο προγραμμα.Παιζεις και στη θεση μου ρε κουφαλα
Φετος δεν πηρα φανελα σου , αλλα του χρονου εισαι μεσα στο προγραμμα.Παιζεις και στη θεση μου ρε κουφαλα
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Λίνο χωρίς να είσαι τελικά ο σουπερσταρ, βοηθάς αρκετά την ομάδα. Αρκετά καλός και χθες, με καποια λάθη στις γρήγορες μεταβιβάσεις... Όσο για το γκολ, τυχερό μεν, αλλά το πίστεψε τουλάχιστον...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
είναι και 33 χρονών και τρέχει για 90 λεπτά ασταμάτητα. πολύ πνευμόνι ο μαυρούκος μας.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Έχει βελτιωθεί αμυντικά, αλλά αυτό το τρέξιμο που κάνει είναι άλλο πράγμα! Του βγάζω το καπέλο! Και επιθετικά είναι ίσως το καλύτερο αριστερό μπακ στο πρωτάθλημα. Όταν βγάλει και το γκολ στο Καραϊσκάκη, με απ' ευθείας φάουλ, θα τρελλαθούν όλοι!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Mονο τον Τοροσιδη μη μαρκαρει παλι οπως τον μαρκαρε στο πρωτο παιχνιδι
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο Τοροσίδης δεν παίζει ούτε το μισό σε σχέση με τον πρώτο γύρο και ο Λίνο έχει βελτιωθεί πολύ έκτοτε.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Στην συνέντευξη που έδωσε απέφυγε να απαντήσει για την ανανέωση συμβολαίου του η μου φάνηκε? 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Μεγάλη βελτίωση και ο Λίνο. είχα εκνευριστεί μαζί του σε κάποια παιχνίδια, αλλά πλέον του βγάζω το φέσι!
Μεγάλη η προσφορά του στην μέχρι τώρα πορεία της Ομάδας. Κάτι ήξερε ο Ελ Μεκανικο.
Μπράβο σου ρε!
Μεγάλη η προσφορά του στην μέχρι τώρα πορεία της Ομάδας. Κάτι ήξερε ο Ελ Μεκανικο.
Μπράβο σου ρε!