Εθνική Ελπίδων
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
ΕΛΛΑΔΑ: Μπότης, Κουτσογούλας (46′ Φίλων), Καλογερόπουλος, Αλεξίου, Άλεν, Κοντούρης, Καλοσκάμης (63′ Μπρέγκου), Γκούμας (73′ Νικολάου), Παπακανέλλος, Σμυρλής (83′ Αποστολάκης), Τζίμας (64′ Μπρέγκου).
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
Το πέναλτυ αλά Panenka του Τζίμα: https://www.paok24.com/podosfairo/58726 ... zimas-vid/
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελπίδων
Ελλάδα Μάλτα για τα προκριματικά του euro αυτή την ώρα
2-0 πολύ νωρίς με Γκούμα και Κούτσια
Βασικος ό Χατσίδης.
2-0 πολύ νωρίς με Γκούμα και Κούτσια
Βασικος ό Χατσίδης.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
BΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ U21, σε 6 αγώνες
1. Ελλάδα U21 21-2, 18
2. Γερμανία U21 20-4, 15
3. Βόρεια Ιρλανδία U21 5-10, 7
4. Γεωργία U21 8-8, 6
5. Λετονία U21 3-9, 5
6. Μάλτα U21 0-24, 0
1. Ελλάδα U21 21-2, 18
2. Γερμανία U21 20-4, 15
3. Βόρεια Ιρλανδία U21 5-10, 7
4. Γεωργία U21 8-8, 6
5. Λετονία U21 3-9, 5
6. Μάλτα U21 0-24, 0
Re: Εθνική Ελπίδων
Αυτό το βλαμμένο ο κούτσιας τώρα που τα έχει κάνει σ**** έξω... Τι γάλα να ερχότανε για να έλεγε έβαλα μυαλό πάρτε με και θα κάνω ό,τι μου ζητήσετε.
Τα ποδοσφαιρικά του χαρακτηριστικά είναι για πολύ μεγάλα πράγματα αλλά τον έφαγε η οικογένειά του
Τα ποδοσφαιρικά του χαρακτηριστικά είναι για πολύ μεγάλα πράγματα αλλά τον έφαγε η οικογένειά του
-
The_Analyst_4
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2025, 12:09
Re: Εθνική Ελπίδων
Δεν ξέρω αν είδες το περιστατικό που τον βούτηξε ένας συμπαίκτης του σε ένα φιλικό και τον πέταξε κάτω. Στο επόμενο ματς αυτός που τον άρπαξε ξεκίνησε βασικός και ο Κουτσιας ήταν εκτός αποστολής. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι κι εκεί κάποια βλακεία θα έκανε, κάποιον δεν θα σεβάστηκε ή θα υποτίμησε κτλ.renegade έγραψε: Παρ 27 Μαρ 2026, 23:20 Αυτό το βλαμμένο ο κούτσιας τώρα που τα έχει κάνει σ**** έξω... Τι γάλα να ερχότανε για να έλεγε έβαλα μυαλό πάρτε με και θα κάνω ό,τι μου ζητήσετε.
Τα ποδοσφαιρικά του χαρακτηριστικά είναι για πολύ μεγάλα πράγματα αλλά τον έφαγε η οικογένειά του
Όταν έχεις μεγαλώσει σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον πολύ δύσκολα αποβάλλεις κάποια πράγματα. Όλοι οι άνθρωποι το ίδιο κάνουμε κι ας μην το καταλαβαίνουμε. Έτσι κι αυτός
- These users thanked the author The_Analyst_4 for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019