Re: Ζήσης Βρύζας
Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Ιούλ 2012, 09:31
ν'αγιάσει το πληκτρολόγιό σου.δίκιο βουνό έχεις.η σοβαρή αυτοκριτική δεδομένα δε βλάπτει.κάποιοι άλλοι πάλι,κατόπιν εορτής,αρέσκονται απλά στο αναθεματίζειν,όταν ευθύς εξ αρχής οι υποσχέσεις του ... "θοδωράκη" για εξυγίανση αποδείχθηκαν λόγια του αέρα.αλλά τότε βγαίνανε γούστα.την ώρα της ΠΛΗΡΩΜΗΣ όμως το λογαριασμό τον πληρώνουμε με γκρίνια,κατηγορίες,υπαινιγμούς κοκ.λές και δε βλέπαμε με τα μάτια μας,έτσι και το σχέδιο ζαγοράκη να μπεί στους ομίλους του τσάμπιονς λίγκ ο ΠΑΟΚ αποτύγχανε,που θα πήγαινε σε λίγο καιρό το πράγμα.και το ξέραμε και μέχρι τη στιγμή της αποτυχίας το υποστηρίζαμε το σχέδιο αυτό με κάθε μας δύναμη και πίστη,εκτός κι αν συνέβησαν διαφορετικά τα πράγματα.τώρα,σαν γείτονες τρομοκράτη,υπεράνω πάσης υποψίας,που τα μαντάτα μαθεύτηκαν,πέφτουμε από τα σύννεφα ...desperando έγραψε:καταρχας το τι λεει ο βρυζας με αφηνει παγερα αδιαφορο απο τη στιγμη που μαζι με τον ζιγκεριδη ανασκεύασαν 5 φορες τις δηλωσεις τους περι του ανοιγματος ζαγορακη.marley 4 έγραψε:desperado δεν το λεμε εμεις ο βρυζας το ειπε δεν το ακουσες?
προσθεσε και τα ρυθμισμενα 5 μυρια προς την εφορια
και τα λεφτα που πηρε απο βιερινια μαζι με τα λεφτα που γλιτωσε απο αποδευσμευσεις και πες μας το ποσο
με τοσα εσοδα δεν επρεπε να εχουμε χρεη και τωρα κοντευουν να μας πνιξουν
giapas αυτον που πηρε τα 700 που του χρωστουσε η παε αλλα αφησε τους παντες απληρωτους και μια μερα πριν φυγει πηρε και ενα σημαντικο ποσο ετσι για αποζημιωση
αν με το σκεπτικο αυτο ο ζαγορακης δημιουργησε 12 μυρια χρεη αυτη τη στιγμη τοτε τα χρεη της ΠΑΕ πρεπει να ειναι πανω απο 25 μυρια.
οσο για τα εσοδα που λες ξερεις οτι πλην των εσοδων υπαρχουν και εξοδα.αυτη η ομαδα που χτίστηκε και σε οποιαδηποτε ευνομούμενη κοινωνια θα ειχε στεφτει πρωταθλητρια δεν χτιστηκε με χαμογελα. αλλα τοτε δεν ακουγα κανεναν να φωναζει για το 1 μυριο που κοστιζε τον χρονο ο μουσλη ουτε για τα 650 των παμπλο, ουτε για το 500αρακη στο βιτολο αλλα κανατε καζουρα στα σκουλικια. τις σαρδελες της πρωτης χρονιας δεν θελατε ουτε να τις βλεπατε ,ακουγατε κνολ και σαλμον και βγαζατε σπυρια. ετσι ειναι φιλοι μου τα γουστα πληρωνονται και πληρωνονται ακριβα.
εσεις δεν ησασταν αυτοι που στο τελος καθε μεταγραφικης περριοδου φωναζατε για μια μεταγραφη για τον ''λαο'' για τα χιλιαδες διαρκειας που αγοραζε?
σημερα σχεδον ολοι το παιζετε υποστηρικτες της εξυγιανσης.
η ευθύνη για την κατασταση που βρίσκετε σημερα ο ΠΑΟΚ βαραίνει ολους μας ειτε θελουμε να το παραδεχτουμε ειτε οχι.