Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Σήμερα το Κανάλι πού λέγεται MEGA γνωστών αθηναικών συμφερόντων τον αποκάλεσε Ρώσο ολιγάρχη τον ιδιοκτήτη μας καί δεν είδα καμμία αντίδραση απο πλευράς ΠΑΕ ΠΑΟΚ οι χαμουρτζήδες φοβούνται και την σκιά του.
kataramenos5 έγραψε:Αν ο Βανιας τα χε παρατησει, πεθαινε ή δε ξερω γω τι, το μονο ευκολο θα ηταν ν αφησει τον Παυλαρα στη θεση του, πουχε σηκωσει την κουπα σκιζοντας το γαυρο. Ολοι μες την τρελη χαρα θα ημασταν και δε θ ακουγοταν κιχ. Ουτε τρελες μεταγραφες θα χρειαζοταν σ ενα σχημα που φαινοταν οτι λειτουργει, ουτε βαρυγδουπες δηλωσεις για πρωταθληματα θα χρειαζοταν.
Δυσκολη αποφαση ηταν η αλλαγη με Ραζβαν που δειχνει ομως οτι δε πηραν τον ευκολο και βολικο(αν ισχυαν τα παραπανω) δρομο. Ισως στο μεσοδιαστημα (Μαιος-Ιουλιος) κατι ν αλλαξε, κατι που γνωριζουν μονο οι διοικουντες και οχι εμεις, κατι που θα βγει στη συνεχεια και οδηγει τελικα σε ενα ακομα χρονο λιτοτητας.
Αναλογο σκηνικο ζησαμε το προπερσινο καλοκαιρι με νεοφερμενο κι ακριβοπληρωμενο Αμπελ (με σχεδον μηδεν μεταγραφες) και τη μαρουπιαδα να βλεπει τη δημοσιοτητα λιγους μηνες αργότερα.Μοιαζουν πολυ οι 2 περιπτώσεις. Μακαρι να ειμαι λαθος.
Χθες το βράδυ στην αθλητική τους εκπομπή, επικαλούμενοι δημοσίευμα της Gazzetta dello Sport για την μαύρη λίστα της ΟΥΕΦΑ με τους ιδιοκτήτες ευρωπαϊκών ομάδων ρωσικής καταγωγής, τον αποκαλούσαν Ρώσο πιστολέρο.
Αυτοί είναι Έλληνες "επενδυτές", δεν είναι ολιγαρχες
Γελάει ο κόσμος με τον κάθε μπουμπη κληρονόμο που το παίζει εντρεπρενερ με κρατικό χρήμα για 10 γενιές.
ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ: Μπαίνει στην αγορά και αυτού του… Ελληνικού λιμανιού, ο Ιβάν Σαββίδης!
σφίνα
Μετά τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, σε ιδιώτες οδηγείται το λιμάνι της Καβάλας, το οποίο είναι το πρώτο από τα περιφερειακά λιμάνια που ιδιωτικοποιείται.
Το θέμα παρουσιάζει η ιστοσελίδα Evros24.gr ως εξής:
Πιο συγκεκριμένα, για 40 χρόνια παραχωρείται το εμπορικό λιμάνι Φίλιππος Β’, το οποίο βρίσκεται έξω από τη πόλη.
Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό κατατέθηκε 1 μόνο δεσμευτική προσφορά από το κοινοπρακτικό σχήμα BLACK SUMMIT – EFA GROUP – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Όπως ανέφεραν στο metaforespress.gr ναυτιλιακοί αναλυτές, «το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας έχει περιορισμένες δυνατότητες, οπότε η κατάθεση μίας δεσμευτικής προσφοράς δεν εκπλήσσει».
Πλέον, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στους διαγωνισμούς για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Ηγουμενίτσας.
Στις 5 Μαΐου, σύμφωνα με το τωρινό χρονοδιάγραμμα, κατατίθενται οι δεσμευτικές προσφορές για την Αλεξανδρούπολη.
Δικαίωμα κατάθεσης προσφορών έχουν τα σχήματα QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT, η κοινοπραξία CAMERON S.A – GOLDAIR CARGO AE – BOLLORE AFRICA LOGISTICS, η κοινοπραξία INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS ALEXANDROUPOLIS, η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες BLACK SUMMIT FINANCIAL GROUP – EUROPORTS – EFA GROUP και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο ΟΛΘ (Ιβάν Σαββίδης).
Η (γεωπολιτική) σημασία του λιμένα της Αλεξανδρούπολης, έπειτα και από τον πόλεμο Ρωσίας – Ουκρανίας, έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις.
Με γνώμονα αυτό, εικάζεται ότι δεσμευτική προσφορά θα καταθέσουν τα σχήματα, τα οποία περιέχουν και αμερικανικά συμφέροντα, δηλαδή η QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT και η κοινοπραξία INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS ALEXANDROUPOLIS, τα περισσότερα μέλη της οποίας κατέθεσαν δεσμευτική προσφορά για την Καβάλα.
Ωστόσο, σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις, η κοινοπραξία INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS ALEXANDROUPOLIS κάνει «δεύτερες» σκέψεις.
Για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, βέβαιη θεωρείται η κατάθεση προσφοράς από το σχήμα CAMERON S.A – GOLDAIR CARGO AE – BOLLORE AFRICA LOGISTICS, ενώ ο ΟΛΘ (Ιβάν Σαββίδης) φαίνεται ότι θα απέχει, όπως στην Καβάλα.
Αντίστοιχα, για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας οι δεσμευτικές προσφορές υπολογίζονται έως τα τέλη Ιουνίου.
Δικαίωμα κατάθεσης προσφορών έχουν τα σχήματα ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, PORTEK INTERNATIONAL PRIVATE LTD, QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT, ΑΙΓΑΙΟΝ ΟΙΛ ΑΕ, η κοινοπραξία ARCHIRODON GROUP N.V.- ANEK & ΟΜΙΛΟΣ TRIDENT HELLAS, η κοινοπραξία GRIMALDI EUROMED – MΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. και ο ΟΛΘ (Ιβάν Σαββίδης).
Σύμφωνα με τους ναυτιλιακούς αναλυτές που συνομίλησε το metaforespress.gr, «στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας ίσως κατατεθούν οι περισσότερες δεσμευτικές προσφορές».
Αρκετοί θεωρούν ως φαβορί τον ιταλικό όμιλο Grimaldi, αλλά μετά τα όσα τραγικά συνέβησαν στο πλοίο Euroferry Olympia, ίσως να μην επαληθευτούν.
Για την Ηγουμενίτσα φαίνεται ότι ίσως κατέβει ο ΟΛΘ, αλλά και σχήματα ελληνικών συμφερόντων.
Σημειώνεται ότι σε Ηγουμενίτσα και Αλεξανδρούπολη οι διαγωνισμοί είναι πλειοδοτικοί και ότι πωλείται το 67% των λιμένων.
Ξέρω έναν τύπο που ξέρει έναν τύπο που ξέρει έναν τύπο που ξέρει μια κοπέλα που κάνει παρέα με μια κοπέλα που ο γκόμενός της τα έχει με την ανιψιά μιας ξαδέρφης εξ αγχιστείας του Ιβάν, ο οποίος με είπε πως ο Ιβάν επίτηδες πιέζει να ανέβει η ομάδα στην Ευρώπη, μπας και ανέβει η αξία της και τη πουλήσει 2.500.000€ αντί για 2.000.000€!
trouman έγραψε:Μεγάλο παράσημο για τον Σαββίδη αυτός ο πόλεμος που δέχεται από σύσσωμη τη σαπίλα της πολιτικής και αθλητικής κοινωνίας στη χώρα μας....
Εννοείται. Και θα συνεχίσει να δέχεται για πολύυυυ ακόμα. Θα τους φέρει στο αμήν ο Πόντιος. Ακόμα στην προθέρμανση είναι.
Τελικά εκείνο το αφήγημα ότι δήθεν ο Ιβάν Σαβββίδης ήταν "κολλητός" του Πούτιν και άνθρωπος του πολύ στενού περιββάλλοντός του, αποδείχθηκε φούσκα. Τουλάχιστον σε σχέση με το σήμερα διότι τον παλιό καιρό και κάποτε ας θέλει ότι ήταν. Κι ευτυχώς δηλαδή.... διότι στις λίστες με τα ονόματα των ολιγαρχών - άμεσων συνεργατών του Ρώσου προέδρου, των οποίων δεσμέυονται τα περριουσιακά στοιχεία, ΔΕΝ περιλαμβάνεται το όνομα του Ιβάν Σαββίδη προς μεγάλη στεναχώρια πολλών εδώ στην Ελλάδα.