Ζήσης Βρύζας
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: Ζήσης Βρύζας
Παναγιτσες δεν θα λεγα ουτε το αφησα να εννοηθει.Απλα ειναι το αποτελεσμα των προβληματων και οχι η αιτια.Αυτο ηθελα να τονισω.
Ε κοιτα τωρα στο τελευταιο σκελος αν επιβεβαιωθεις ,ας παμε να του κανουμε ενα μνημοσυνο του ΠΑΟΚ ,ζωη σε μας και τετοια... δεν θελω να το πιστεψω αυτο που λες αν και να σου πω την αληθεια απιθανο δεν το θεωρω.
Για μπατμαν δεν εγινε τπτ γιατι παραγραφηκε.Γιατι παραγραφηκε ? γιατι η παε(γουμενου) και ο ΑΣ δεν παρεστησαν ουτε πιεσαν στις δικες(ειναι και αυτο ενα απο τις αιτιες που ενοχοποιουν τον Κατσαρη για την καταντια τους συλλογου),οπως καταλαβαινουμε η παε μεταβιβαστηκε στον γουμενο μεσω ΑΣ με την συμφωνια μην κθνηγηθει ο μπατμαν. βρωμια παντου.
Για Γουμενο βρεθηκε μονο αυτο το ποσο που προανεφερα και με βαση αυτο καταδικαστηκε. Και σε αυτην την διοικηση ο ΑΣ ΠΑΟΚ ποτε δεν εκανε χρηση του 10% των μετοχων του για να ελεγξει,μυνησει κτλ αντιθετα καλυψε καθε βρωμια του χοντρου. Σε αυτην την περιπτωση βεβαια η παε παρεστει στα δικαστηρια και ειχαμε τα αποτελεσματα που εστω και λιγο ηθικα μονο δικαιωνουν...
Ε κοιτα τωρα στο τελευταιο σκελος αν επιβεβαιωθεις ,ας παμε να του κανουμε ενα μνημοσυνο του ΠΑΟΚ ,ζωη σε μας και τετοια... δεν θελω να το πιστεψω αυτο που λες αν και να σου πω την αληθεια απιθανο δεν το θεωρω.
Για μπατμαν δεν εγινε τπτ γιατι παραγραφηκε.Γιατι παραγραφηκε ? γιατι η παε(γουμενου) και ο ΑΣ δεν παρεστησαν ουτε πιεσαν στις δικες(ειναι και αυτο ενα απο τις αιτιες που ενοχοποιουν τον Κατσαρη για την καταντια τους συλλογου),οπως καταλαβαινουμε η παε μεταβιβαστηκε στον γουμενο μεσω ΑΣ με την συμφωνια μην κθνηγηθει ο μπατμαν. βρωμια παντου.
Για Γουμενο βρεθηκε μονο αυτο το ποσο που προανεφερα και με βαση αυτο καταδικαστηκε. Και σε αυτην την διοικηση ο ΑΣ ΠΑΟΚ ποτε δεν εκανε χρηση του 10% των μετοχων του για να ελεγξει,μυνησει κτλ αντιθετα καλυψε καθε βρωμια του χοντρου. Σε αυτην την περιπτωση βεβαια η παε παρεστει στα δικαστηρια και ειχαμε τα αποτελεσματα που εστω και λιγο ηθικα μονο δικαιωνουν...
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: Ζήσης Βρύζας
οχι δεν τα θυμασαι καλα
αλλα να ξεκινησουμε απο αλλου οταν μας εφαγε την θεση ο σπανος εγιναν καποια μικρο επεισοδεια στο βασιλικο θεατρο και τιποτα αλλο με τα σουτια δεν κερδιζεις τιποτα ευρωπη δεν επαιξες
αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι ο ζαγορακης ειναι το δικο μας δεν θα υπαρξει απαξιωση ουτε θα ριξουμε τισ ευθυνες σε αυτον(εννοω τους αρδ που περνανε την αποψη τους στον κοσμο)
λοιπον στα αλλα ο γουμενος πηρε την παε πταν υπεγραψε οτι ο μπατμαν δεν εχει νομικη ευθυνη
οταν εφυγε στον ελεγχο που εγινε ελειπαν αποδειξεις κτλ κτλ για να δωσει τισ μετοχες αυτοσ και ο παγωνης δεν ξερουμε αν δωθηκε καποιο ανταλαγμα
για να μην το κουραζουμε εφαγες παπα ελεγχτικο μηχανισμο δεν εχεις το δικτυο των αρδ δουλευει μια χαρα
βρισε σπασε κανε οτι θελεις δικαιωση δεν θα βρεις αποτελεσμα εχεις οταν κινησε οταν πριν γινουν σκατα τα πραγματα μονο τοτε μετα δεν εχει σημασια η οποια οργη του κοσμου το αποτελεσμα των πραξεων μας θα το υποστουμε
αλλα να ξεκινησουμε απο αλλου οταν μας εφαγε την θεση ο σπανος εγιναν καποια μικρο επεισοδεια στο βασιλικο θεατρο και τιποτα αλλο με τα σουτια δεν κερδιζεις τιποτα ευρωπη δεν επαιξες
αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι ο ζαγορακης ειναι το δικο μας δεν θα υπαρξει απαξιωση ουτε θα ριξουμε τισ ευθυνες σε αυτον(εννοω τους αρδ που περνανε την αποψη τους στον κοσμο)
λοιπον στα αλλα ο γουμενος πηρε την παε πταν υπεγραψε οτι ο μπατμαν δεν εχει νομικη ευθυνη
οταν εφυγε στον ελεγχο που εγινε ελειπαν αποδειξεις κτλ κτλ για να δωσει τισ μετοχες αυτοσ και ο παγωνης δεν ξερουμε αν δωθηκε καποιο ανταλαγμα
για να μην το κουραζουμε εφαγες παπα ελεγχτικο μηχανισμο δεν εχεις το δικτυο των αρδ δουλευει μια χαρα
βρισε σπασε κανε οτι θελεις δικαιωση δεν θα βρεις αποτελεσμα εχεις οταν κινησε οταν πριν γινουν σκατα τα πραγματα μονο τοτε μετα δεν εχει σημασια η οποια οργη του κοσμου το αποτελεσμα των πραξεων μας θα το υποστουμε
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: Ζήσης Βρύζας
Κατανοητος.συμφωνω σε ολα.
σε αυτο που θελω απλα να συμπληρωσω ειναι οτι μπορει να ευρωπη να μην παιξω,μπορει να υποστουμαι τα αποτελεσματα των πραξεων "μας" αλλα οσοι ευθηνονται πρπει να κυνηγηθουν,να λιωσουν και ας μην κερδισεις τιποτα αμεσα και ας η κοινη γνωμη μεσω αρδ ειναι εναντιων σου.εχει υποχρεωση οποιος νιωθει να αντιδρασει στην σαπιλα ακομα και με προσωπικο κοστος...
σε αυτο που θελω απλα να συμπληρωσω ειναι οτι μπορει να ευρωπη να μην παιξω,μπορει να υποστουμαι τα αποτελεσματα των πραξεων "μας" αλλα οσοι ευθηνονται πρπει να κυνηγηθουν,να λιωσουν και ας μην κερδισεις τιποτα αμεσα και ας η κοινη γνωμη μεσω αρδ ειναι εναντιων σου.εχει υποχρεωση οποιος νιωθει να αντιδρασει στην σαπιλα ακομα και με προσωπικο κοστος...
Re: Ζήσης Βρύζας
Μάγκες η δικιά μου άποψη_ όσο αξία έχει- είναι πως η διοίκηση από πρώην ποδοσφαιριστές είναι άσχημη αλλά είναι και η μόνη που υπάρχει.Ναι γίναν λάθη,ναι μπήκαν φίλοι και γνωστοί σε πόστα ,ναι και έγινε ένα αρτζι μπούρτζι και λουλάς.Όμως δεν υπάρχει εναλακτικό μοντέλο(εκτώς αν υπάρχει σχέδιο για SUPER 4 ή αυθεντική 4 να μου το πείτε )άρα πάμε με το Ζήση το στηρίζουμε και τον ελέγχουμε.
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο να γινει οτι εκαναν τα σκουλικια. Και χαρακτηρισμοι σουπερ 4 προσωπικα με προσβαλουν.
Κατα τα αλλα αυτο λεμε ελεγχος,κριτικη,απαιτησεις και αν χρειαστει κραξιμο ,κραξιμο εννοειται.
Διοικητικο μοντελο δεν υπαρχει αλλο γιατι χαθηκαν ευκαιριες....
Καποια στιγμη και οπως φαινετε μονο την υστατη στιγμη και υπο τεραστιες πιεσεις αναγκαστικα θα γινουμε Λ.Β. , αν πχ. ο Ζησης εχει οραμα πραγματικα για τον ΠΑΟΚ θα το βαλει και μπρος.Οπως και να εχει εκει θα καταληξουμε αργα -γρηγορα.Και για μενα προσωπικα σε τετοιο τυπο επρπε να παμε επι ζαγορακη με ποσοστα συσπειρωσεις μονιμα 80%+
Κατα τα αλλα αυτο λεμε ελεγχος,κριτικη,απαιτησεις και αν χρειαστει κραξιμο ,κραξιμο εννοειται.
Διοικητικο μοντελο δεν υπαρχει αλλο γιατι χαθηκαν ευκαιριες....
Καποια στιγμη και οπως φαινετε μονο την υστατη στιγμη και υπο τεραστιες πιεσεις αναγκαστικα θα γινουμε Λ.Β. , αν πχ. ο Ζησης εχει οραμα πραγματικα για τον ΠΑΟΚ θα το βαλει και μπρος.Οπως και να εχει εκει θα καταληξουμε αργα -γρηγορα.Και για μενα προσωπικα σε τετοιο τυπο επρπε να παμε επι ζαγορακη με ποσοστα συσπειρωσεις μονιμα 80%+
Re: Ζήσης Βρύζας
tromos
το super 4 ειναι μια παρανοια και το μεγαλο λαθος ολων αυτων που βριζουν τους συνδεσμους οχι γιατι δεν εχουμε κανει λαθη οχι γιατι δεν πρεπει να υπαρχει κριτικη αλλα γιατι αυτο που αποκαλεις σουπερ 4 σημαινει να κανουμε διοικηση εμεις και να μην μιλαει κανεις αρνητικα για αυτην στον ΠΑΟΚ κουμαντο εκανε η διοικηση και μονο οκ?
δεν μπορει καθε κριτικη προς την παε να σημαινει αυτοματα οτι θελουμε να παρουμε το κουμαντο οκ?
ειδες που φτασαμε οταν ενας ολοκληρος κοσμος εχει δωσει το αλαθητο στην παε?
ολοι ειχαν δικαιωμα να μιλανε αρκει να λιβανιζουν την παε οι συνδεσμοι τα ακουγαν ολα ακομα και οτι μας πληρωνει ο ζαγορακης για να τον βριζουμε και να κανουμε τον σουπερ 4 καταλαβες? δεχτηκαν την αποψη τρελοκομειο σκετο μπροστα στο φοβο να μην χασει το αλαθητο και την θεση του στον ολυμπο ο καυλιαρης
μικρα λαθακια τι εννοεις? γιατι με τοση συσπηρωση τοσα εσοδα και τοσα χρεη δεν λεγονται λαθη αλλιως λεγονται
φιλε τρομος δεν μου φταις εσυ σε τιποτα κουβεντα κανουμε.
το super 4 ειναι μια παρανοια και το μεγαλο λαθος ολων αυτων που βριζουν τους συνδεσμους οχι γιατι δεν εχουμε κανει λαθη οχι γιατι δεν πρεπει να υπαρχει κριτικη αλλα γιατι αυτο που αποκαλεις σουπερ 4 σημαινει να κανουμε διοικηση εμεις και να μην μιλαει κανεις αρνητικα για αυτην στον ΠΑΟΚ κουμαντο εκανε η διοικηση και μονο οκ?
δεν μπορει καθε κριτικη προς την παε να σημαινει αυτοματα οτι θελουμε να παρουμε το κουμαντο οκ?
ειδες που φτασαμε οταν ενας ολοκληρος κοσμος εχει δωσει το αλαθητο στην παε?
ολοι ειχαν δικαιωμα να μιλανε αρκει να λιβανιζουν την παε οι συνδεσμοι τα ακουγαν ολα ακομα και οτι μας πληρωνει ο ζαγορακης για να τον βριζουμε και να κανουμε τον σουπερ 4 καταλαβες? δεχτηκαν την αποψη τρελοκομειο σκετο μπροστα στο φοβο να μην χασει το αλαθητο και την θεση του στον ολυμπο ο καυλιαρης
μικρα λαθακια τι εννοεις? γιατι με τοση συσπηρωση τοσα εσοδα και τοσα χρεη δεν λεγονται λαθη αλλιως λεγονται
φιλε τρομος δεν μου φταις εσυ σε τιποτα κουβεντα κανουμε.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
επειδη εγω δεν εχω καταλαβει μπορει καποιος να με βοηθησει?
αυτη τη στιγμη ακουγετε οτι υπαρχει ενα ανοιγμα 10-12 εκατομμυριων.
οταν ανελαβε ο ζαγορακης η ΠΑΕ ειχε μηδενικό χρεος σε τριτους? γιατι απ οτι θυμαμαι εγω τοτε λεγαν για χρεη προς τριτους υψους 15 μυρια χώρια τα του δημοσιου που ηταν παγωμενα.
γι αυτο ειναι μαλακια να λεμε οτι ο ζαγορακης μας εβαλε 12 μυρια μεσα. ναι δεν εκανε εξυγίανση , ουτε καταφερε να μειωσει τουλαχιστον ως ενα σημειο τα χρεη, αλλα το να λεμε οτι μας χρεωσε 12 μυρια ειναι ψεμα.
υγ δυστυχως εκτος απο την αγαπημενη μου ομαδα που την βλεπω να παρακμάζει βλεπω και το αγαπημενο μου σαιτ.
δυστυχως μελη και συντονιστες εχουν ριξει κατα πολυ την ποιοτητα του φορουμ, χαθηκαν αξια παιδια με πολυ ωραιο λογο, οι αψιμαχίες πλεον ειναι περισσοτερες απο τον υγιη διαλογο και ολο και λιγοτεροι βαζουν τον ΠΑΟΚ πανω απ ολα. μακαρι να γινει μια προσπαθεια απ ολους μας για να καλυτερεψουμε αυτον τον διαδικτυακό χωρο και να τον κανουμε οπως ηταν παλαιοτερα
αυτη τη στιγμη ακουγετε οτι υπαρχει ενα ανοιγμα 10-12 εκατομμυριων.
οταν ανελαβε ο ζαγορακης η ΠΑΕ ειχε μηδενικό χρεος σε τριτους? γιατι απ οτι θυμαμαι εγω τοτε λεγαν για χρεη προς τριτους υψους 15 μυρια χώρια τα του δημοσιου που ηταν παγωμενα.
γι αυτο ειναι μαλακια να λεμε οτι ο ζαγορακης μας εβαλε 12 μυρια μεσα. ναι δεν εκανε εξυγίανση , ουτε καταφερε να μειωσει τουλαχιστον ως ενα σημειο τα χρεη, αλλα το να λεμε οτι μας χρεωσε 12 μυρια ειναι ψεμα.
υγ δυστυχως εκτος απο την αγαπημενη μου ομαδα που την βλεπω να παρακμάζει βλεπω και το αγαπημενο μου σαιτ.
δυστυχως μελη και συντονιστες εχουν ριξει κατα πολυ την ποιοτητα του φορουμ, χαθηκαν αξια παιδια με πολυ ωραιο λογο, οι αψιμαχίες πλεον ειναι περισσοτερες απο τον υγιη διαλογο και ολο και λιγοτεροι βαζουν τον ΠΑΟΚ πανω απ ολα. μακαρι να γινει μια προσπαθεια απ ολους μας για να καλυτερεψουμε αυτον τον διαδικτυακό χωρο και να τον κανουμε οπως ηταν παλαιοτερα
Re: Ζήσης Βρύζας
ποιον εννοείς?marley 4 έγραψε:μην χασει το αλαθητο και την θεση του στον ολυμπο ο καυλιαρης
Re: Ζήσης Βρύζας
desperado δεν το λεμε εμεις ο βρυζας το ειπε δεν το ακουσες?
προσθεσε και τα ρυθμισμενα 5 μυρια προς την εφορια
και τα λεφτα που πηρε απο βιερινια μαζι με τα λεφτα που γλιτωσε απο αποδευσμευσεις και πες μας το ποσο
με τοσα εσοδα δεν επρεπε να εχουμε χρεη και τωρα κοντευουν να μας πνιξουν
giapas αυτον που πηρε τα 700 που του χρωστουσε η παε αλλα αφησε τους παντες απληρωτους και μια μερα πριν φυγει πηρε και ενα σημαντικο ποσο ετσι για αποζημιωση
προσθεσε και τα ρυθμισμενα 5 μυρια προς την εφορια
και τα λεφτα που πηρε απο βιερινια μαζι με τα λεφτα που γλιτωσε απο αποδευσμευσεις και πες μας το ποσο
με τοσα εσοδα δεν επρεπε να εχουμε χρεη και τωρα κοντευουν να μας πνιξουν
giapas αυτον που πηρε τα 700 που του χρωστουσε η παε αλλα αφησε τους παντες απληρωτους και μια μερα πριν φυγει πηρε και ενα σημαντικο ποσο ετσι για αποζημιωση
Re: Ζήσης Βρύζας
μαρλευ, πιστεύω αναφέρεσαι πολύ απαξιωτικά και είναι άδικο .
Νομίζω πάντως ότι έχουμε χρεώσει τα πάντα σε ένα άτομο λες και όλοι οι υπόλοιποι ( διοικητικοί, παίκτες , προπονητές, κόσμος) δεν υπήρχαν αυτά τα χρόνια.... Η λες και ο ΠΑΟΚ αυτά τα 4 χρόνια βολόδερνε και μας κακόπεσαν κιόλας (αναλογιζόμενοι τη 30 χρονη ιστορία μας)
Μ@λ@κιες έγιναν πολλές...άπειρες. Αλλά κάπου η κριτική για να έχει νόημα πρέπει να μένει κριτική και να μη γίνεται εμπάθεια...
Αλλά ο καθένας όπως το βλέπει.
Φιλικά
Νομίζω πάντως ότι έχουμε χρεώσει τα πάντα σε ένα άτομο λες και όλοι οι υπόλοιποι ( διοικητικοί, παίκτες , προπονητές, κόσμος) δεν υπήρχαν αυτά τα χρόνια.... Η λες και ο ΠΑΟΚ αυτά τα 4 χρόνια βολόδερνε και μας κακόπεσαν κιόλας (αναλογιζόμενοι τη 30 χρονη ιστορία μας)
Μ@λ@κιες έγιναν πολλές...άπειρες. Αλλά κάπου η κριτική για να έχει νόημα πρέπει να μένει κριτική και να μη γίνεται εμπάθεια...
Αλλά ο καθένας όπως το βλέπει.
Φιλικά
Re: Ζήσης Βρύζας
αξιζει το ομορφο αγωνιστικα 4 χρονια ταξιδι με ανταλαγμα αυτην την κατασταση? και δεν αναφερομαι μονο στα χρεη
ισως να ειναι αδικος ο τροπος που μιλαω αλλα εδω κινδθνευουμε να μεινουμε εκτος ευρωπης και μηπως ειπα κατι ψεμματα φιλε? αν ειπα να ζητησω συγγνωμη
να μιλαμε απαξιωτικα λεσ οκ να το δεχτω μια ερωτηση μονο ποιος διαβεβεωνε το κοσμο κυριως μεσω τοων αρδ
οτι αφηνουμε τον βιτολο για να ειναι οι αλλοι πληρωμενοι και μαλιστα χαριζει καιο λεφτα? ποιος ελεγε δεν κανοθμε μεταγραφες για να ειναι οι αλλοι πληρωμενοι? ποιος ελεγε οτι αν πουλησουμε τον αντελινο σωθηκαμε?
φιλικα ρε φιλε εννοειτε αυτο εμεις στεναχωριωμαστε δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα
να ξεμπερδεψουμε απο αυτην την κατασταση και να βρεθουμε παλι σε καποια κερκριδα να τραγουμε ενωμενοι αλλα πρεπει να γινει κατι αλλο πριν το καταλαβαινεις ετσι δεν ειναι?
ισως να ειναι αδικος ο τροπος που μιλαω αλλα εδω κινδθνευουμε να μεινουμε εκτος ευρωπης και μηπως ειπα κατι ψεμματα φιλε? αν ειπα να ζητησω συγγνωμη
να μιλαμε απαξιωτικα λεσ οκ να το δεχτω μια ερωτηση μονο ποιος διαβεβεωνε το κοσμο κυριως μεσω τοων αρδ
οτι αφηνουμε τον βιτολο για να ειναι οι αλλοι πληρωμενοι και μαλιστα χαριζει καιο λεφτα? ποιος ελεγε δεν κανοθμε μεταγραφες για να ειναι οι αλλοι πληρωμενοι? ποιος ελεγε οτι αν πουλησουμε τον αντελινο σωθηκαμε?
φιλικα ρε φιλε εννοειτε αυτο εμεις στεναχωριωμαστε δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα
να ξεμπερδεψουμε απο αυτην την κατασταση και να βρεθουμε παλι σε καποια κερκριδα να τραγουμε ενωμενοι αλλα πρεπει να γινει κατι αλλο πριν το καταλαβαινεις ετσι δεν ειναι?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54437
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ζήσης Βρύζας
RoMaN έγραψε:Κάποτε λέγαμε "Ξέρει ο Ζήσης...".
Τώρα λέμε ειρωνικά "Ζήση καλά το πας!"
Τι σκατά πήγε στραβά στη πορεία;;;
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
@Μαρλευ
Εγώ να δεχτώ οτι ο Θόδωρος έβαζε τους ΑΡΔ να λένε ψέμματα. Που και αυτό μεγάλη κουβέντα είναι, αλλά τη δέχομαι για να το συζητήσουμε. Εσύ δλδ πίστευες τους ΑΡΔ ; Γιατί τα κουκιά (τότε) αν ήθελες τα μετρούσες και μόνος σου (κάποιοι το έκαναν κιόλας). Και ΔΕΝ βγαίνανε.
Και κάτι ακόμη. Είπες κάτι για τα χρήματα που του οφείλονταν. Πόσο σίγουρος είσαι οτι έγινε αυτό ; γιατί εγώ αλλιώς τα ξέρω. Μη με βάλεις σε παρακαλώ σε διαδικασία να ρωτάω και να διασταυρώνω. Δε θέλω να ξαναμπλέξω. Πες (μας) 2-3 κουβέντες και εμείς θα κάνουμε το 1+1 μόνοι μας.
Εγώ να δεχτώ οτι ο Θόδωρος έβαζε τους ΑΡΔ να λένε ψέμματα. Που και αυτό μεγάλη κουβέντα είναι, αλλά τη δέχομαι για να το συζητήσουμε. Εσύ δλδ πίστευες τους ΑΡΔ ; Γιατί τα κουκιά (τότε) αν ήθελες τα μετρούσες και μόνος σου (κάποιοι το έκαναν κιόλας). Και ΔΕΝ βγαίνανε.
Και κάτι ακόμη. Είπες κάτι για τα χρήματα που του οφείλονταν. Πόσο σίγουρος είσαι οτι έγινε αυτό ; γιατί εγώ αλλιώς τα ξέρω. Μη με βάλεις σε παρακαλώ σε διαδικασία να ρωτάω και να διασταυρώνω. Δε θέλω να ξαναμπλέξω. Πες (μας) 2-3 κουβέντες και εμείς θα κάνουμε το 1+1 μόνοι μας.