Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

Τόσο δύσκολο ήταν..?
Να ο άντζελ το βρήκε με τη μία χωρίς ειρωνείες και χωρίς φανφάρες..

Επί του θέματος τώρα..
πραγματικά μου ξέφυγε θέλοντας να τονίσω το ότι όσο φταίει ο ένας φταίει και ο άλλος..
Αν δείτε σε όλο το ποστ χρησιμοποιώ τη λέξη κακοδιαχείριση για τα όσα έχουν συμβεί μιας και για τη δικαιοσύνη θεωρούνται ακόμη αθώοι..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

angelheart έγραψε:
Kranatos έγραψε: Προσωπικά δεν έγραψα κάπου τη λέξη "κλέφτης" φίλε μου..
Έγραψα για κακοδιαχείριση..
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στο δικό μου ποστ ή σε κάποιου άλλου απλά έκρινα έτσι γιατί έγραψες ακριβώς κάτω από μένα..
Επίσης όποιος είδε να γράφω τη λέξη "κλέφτης" να την παραθέσει ακριβώς όπως την έγραψα αντί να κάνει τον τζάμπα μπάτσο στο φόρουμ..
Εικόνα

Satisfied ?
Να πω την αλήθεια, δεν το είχα διαβάσει αυτό. Δεν προλαβαίνω να τα διαβάζω όλα. :oops:
Οπότε το σχόλιό μου ισχύει ΚΑΙ για τον κρανάτο. Αν έχει στοιχεία ότι έκλεψε ο Ζαγοράκης, να τον κλείσει φυλακή.
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

DC έγραψε:Κρανάτε, μην παίζεις με τις λέξεις και μην πας να δημιουργήσεις εντυπώσεις με ψευτιές.
Ούτε σε σένα αναφέρθηκα, ούτε και είχα καμιά @ρχιδοκρέμαση να το κάνω. Το σύμπαν δεν περιστρέφεται γύρω από σένα ούτε και είσαι ο μόνος user του φόρουμ.
Κόψε τις μαλακίες μαζί μου και κάνε τις εκεί που σε παίρνει. Άντε γιατί παραγνωρίστηκαμε με φαίνετε.
Όσο αναφέρθηκες εσύ σ'εμένα άλλο τόσο αναφέρθηκα κι εγώ σ'εσένα..
ΟΚ ούτε κι εγώ τότε αναφέρθηκα σ'εσένα κι εγώ δεν είχα καμία ταύλα να το κάνω..
Επίσης κι εσύ δεν είσαι ο μόνος user που απάντησε κάτω από το ποστ μου..
Μαλακίες μαζί σου δεν άρχισα ποτέ..
Όχι επειδή και καλά δε με παίρνει..
Αλλά επειδή δεν έτυχε να ασχοληθώ με την πάρτη σου..
Εσύ μάλλον τραβάς ζόρι μ'εμένα..
Αυτό δείχνουν άλλωστε και τα 4-5 μπαν που έφαγα για καυγάδες στους οποίους πάντα συμμετείχαν 2 αλλά την πλέρωνε μόνιμα ένας..
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

Εγω παντως και τις 2 λεξεις (κακοδιαχειριση-κλεψιες) γραφω. Κλεψιες για τα 400 του χοντρου φαλακρου παιδιου που ακομα δεν επεστρεψε και τα 200 του Ζαγορακη που παρθηκαν χωρις παραστατικα(ας δεχτω καλοπροαιρετα την εξηγηση του Ζηση ομως εδω).Οποτε στοιχεία υπαρχουν απο το πορισμα και μαλιστα ανφερθηκε σε αυτα η ΓΣ που ασχοληθηκε με αυτα τα θεματα.
Κανω χρηση επισης της λεξης κακοδιαχειρησης για καποιες λαθος επιλογες( μερικες μπορω να τις δικαιολογησω αλλες οχι) , για τα λεφτα που λειπουν και δεν αποδεικνυεται κλεψια και για την κακη οικονομικη,εμπορικη και λογιστικη λειτουργια της παε (επισης στο πορισμα).

Οποτε ας σταματησουν τα παραμυθια οτι δεν υπαρχουν στοιχεία , υπαρχουν απλα για πολυ μικροτερα ποσα απο τα τεραστια ποσα που αγνοουνται στην παε... μην ξεχναμε οτι ο γουμενος παραδειγματος χαρη μας εβαλε μεσα 30 εκατομυρια και βρεθηκα στοιχια ποινικα κολασιμο μονο για 900 χιλιαρικα,αυτο δεν λεει οτι δεν ηταν κλεφτης ουτε οτι εκλεψε λιγο....
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από angelheart »

Εγώ κάποτε σε συνθήκες real life προσφέρθηκα μέχρι και να φέρω κάποιον σε επαφή με δικηγόρο που δεν θα τον χρέωνε τίποτα, γιατί μας τα είχε κάνει Zeppellin με αυτά "που ήξερε".

Στο τέλος αφού του το είπα 10 φορές, μιας και άλλαζε συνεχώς κουβέντα, του έδωσα και το τηλέφωνο του δικηγόρου.

Ακόμη τον περιμένει...

Και για να μην παρεξηγηθούμε. ΔΕΝ λέω οτι είμαι απολύτως βέβαιος, για το αν έγινε υπεξαίρεση ή όχι, και από ποιον έγινε και ποιον όχι. ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Αυτό που ξέρω σίγουρα, είναι οτι από τους 100 που λένε οτι "ξέρουν", οι 99 δεν έχουν την παραμικρή ιδέα. Ακόμη και την έννοια "κακοδιαχείρηση" την κάναμε διαγωνισμό ΑΣΧΕΤΙΛΑΣ.

Την σοβαρότερη κακοδιαχείρηση, επειδή δεν φάνηκε και άρα οι περισσότεροι δεν την πήραν χαμπάρι, δεν την είπαμε ποτέ. Και καθόμαστε και κάνουμε "λάστιχο" τα λεφτά του Βιολίδη. Γιατί ; απλά γιατί ΤΟΣΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. Αν ο Μεγαλοδύναμος μας είχε δώσει ΜΑΤΙΑ, θα λέγαμε άλλα. Από μάτια ΤΥΦΛΩΜΕΝΑ όμως από εγωισμό, τι άλλο να περιμένεις ;
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

δεν καταλαβαινω που διαφωνεις. τα ιδια γραφω οτι τα ποσα που ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ απο το πορισμα ειναι σταγονα στον ωκεανο σε σχεση με την μαυρη τρυπα που υπαρχει. προς τι η επιθεση με δικηγορους και τετοιες ιστοριες φιλε ?

κανε μια αναδρομη στο πορισμα και την ΓΣ που επακολουθησε να δεις οτι τα ποσα και τα προσωπα σε αυτη την συγκεκριμενη περιπτωση αναφεροντε ξεκαθαρα.
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από angelheart »

Killed
ΞΕΚΟΛΛΑ. Τι δεν κατάλαβες ;
Μας τα είχε κάνει μπαλλόνια με αυτά που "ήξερε". Του είπα να πάμε δικαστικά τον Ζαγοράκη με αυτόν για μάρτυρα,και οτι αυτός δεν θα πλήρωνε ΤΙΠΟΤΑ. Έγινε μπουχός (παλιά έκφραση).

Ποια λεφτά του Βιολίδη ρε παλικάρι μου ; κλέβουν με υπογεγραμμένα ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ; για τόσο χαζούς τους έχεις κάποιους ; και άντε για τον Θόδωρο να το πιστέψω. Όλοι μαζί οι υπόλοιποι ; όλοι χαζοί ; και "εσείς" ; οι ξύπνιοι που ανακαλύψατε ξαφνικά τις κασέλες με τα φλουριά ;

COPY/PASTE
...Την σοβαρότερη κακοδιαχείρηση, επειδή δεν φάνηκε και άρα οι περισσότεροι δεν την πήραν χαμπάρι, δεν την είπαμε ποτέ...

AYTO θα έπρεπε να σε έχει νοιάξει.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Kranatos έγραψε:
DC έγραψε:Κρανάτε, μην παίζεις με τις λέξεις και μην πας να δημιουργήσεις εντυπώσεις με ψευτιές.
Ούτε σε σένα αναφέρθηκα, ούτε και είχα καμιά @ρχιδοκρέμαση να το κάνω. Το σύμπαν δεν περιστρέφεται γύρω από σένα ούτε και είσαι ο μόνος user του φόρουμ.
Κόψε τις μαλακίες μαζί μου και κάνε τις εκεί που σε παίρνει. Άντε γιατί παραγνωρίστηκαμε με φαίνετε.
Όσο αναφέρθηκες εσύ σ'εμένα άλλο τόσο αναφέρθηκα κι εγώ σ'εσένα..
ΟΚ ούτε κι εγώ τότε αναφέρθηκα σ'εσένα κι εγώ δεν είχα καμία ταύλα να το κάνω..

Επίσης κι εσύ δεν είσαι ο μόνος user που απάντησε κάτω από το ποστ μου..
Μαλακίες μαζί σου δεν άρχισα ποτέ..
Όχι επειδή και καλά δε με παίρνει..
Αλλά επειδή δεν έτυχε να ασχοληθώ με την πάρτη σου..
Εσύ μάλλον τραβάς ζόρι μ'εμένα..
Αυτό δείχνουν άλλωστε και τα 4-5 μπαν που έφαγα για καυγάδες στους οποίους πάντα συμμετείχαν 2 αλλά την πλέρωνε μόνιμα ένας..
Kranatos έγραψε:
DC έγραψε: Επίσης, όποιος χαρακτηρίζει "κλέφτη" κάποιον από τους δύο παραπάνω, αν έχει στοιχεία να τους κλείσει στην φυλακή αντί να κάνει τον τζάμπα μάγκα στο φόρουμ.
Kranatos έγραψε:
Επίσης όποιος είδε να γράφω τη λέξη "κλέφτης" να την παραθέσει ακριβώς όπως την έγραψα αντί να κάνει τον τζάμπα μπάτσο στο φόρουμ..
Το ποιος είπε πρώτος τι νομίζω είναι ξεκάθαρο..
Όταν λέω ότι ψευτιές και μαλακίες μαζί μου ΔΕΝ θα κάνεις, το εννοώ.
Το αν και πόσο αναφέρθηκες σε μένα και ασχολήθηκες με μένα, φαίνεται στο 2ο ποστ που παραθέτω.
Μία βδομάδα ban από τον τζάμπα μπάτσο.

Ακαιπούσαι, αυτό είναι το 2ο ban που σε ρίχνω ΕΓΩ. Τα 4-5 ban πάνε πέστα αλλού.
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

1.Η ιστορια με Βιολιδη καταδεικνυει ακριβως οτι η παε λειτουργουσε χειροτερα απο μαναβικο.Οταν δινεις και καλα και εχεις την ευχερια να σηκωσεις αλλα 400 εις βαρος της παε το γεγονος αυτο απο μονο του λεει οτι καποια ατομα με την προσβαση που ειχαν στα ταμεια βαζαν χερι για να καλυψουν δικες τους αναγκες. αλλοι λενε οτι μεσω του ΠΑΟΚ εσπαγε τις επιταγες του,αυτο δεν μπορω να το αποδειξω αλλα μενω στο γεγονος οτι βουτηξε 400 χιλιαρικα και αυτο ακουστηκε μονο με αφορητες πιεσεις για ελεγχο και πορισμα. Τα παραστατικα παλι υποθετικα θα πρεπει να ελεγχθουν σε τι εξοδα αντιστοιχουν.

2. Λες την μεγαλυτερη κακοδιαχειρηση δεν την βλεπεις και σε ρωταω πρωτον που το ξερεις ? και δευτερον σε τι αναφερεσαι για να δουμε αν εχω αναφερθει και σε αυτο σε καποιο παλιοτερο ποστ.Μιλας για τα φουσκωμενα συμβολαια,την μετακυλιση των εξοδων,τις ΑΜΚ που τα λεφτα φαγωθηκαν χωρις κανενα αντικρισμα και προοπτικη να ξαναβαλει καποιος,την τουμπα επε ? σε τι αναφερεσαι να το συζητησουμε,αν δεν το εχω "δει" σου δινω τον λογο μου οτι θα το παραδεχτω δεν το παιζω ουτε αλαθητος ουτε ξερολας οπως με χαρακτηριζεις.

3.Σου εδωσα το παραδειγμα του γουμενου για το "ολοι χαζοι και εσεις ξυπνιοι". του γου η κλεψια αποδειχτηκε επειτα απο διαχειριστικο ελεγχο και διπλα/πλαστα παραστατικα



υγ.DC χαλαρωσε λιγο με τα μπαν ,για καθε μικροπαρεξηγηση σουταρεις κοσμο ρε μαν. δοθηκαν εξηγησεις και μετα τον μπαναρεις ρε φιλε ?
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από marley 4 »

τι τα κλειδωσατε τα τοπικ των πουστηδων ρε?
ευχαριστουμε και παπαριες γιατι ρε ? επειδη δεν υπεγραψαν τον διακανονισμο και παμε για ακυρο απο πλατινι?

ζαγορακη μεγαλε ηγετη τι λενε τα εξωτικα νησια εχουν κοσμο?
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από angelheart »

Μόνος σου το είπες : ΔΙΠΛΑ παραστατικά είχε ο Τζον. Whole new ballgame. Άλλο η μπάλα, άλλο το μπάσκετ. Του Βιολίδη είναι κανονικότατα και μάλιστα δεν τα αρνήθηκε κιόλας.

Τι να σου πω τώρα δλδ ; Ότι είμαι και περήφανος που ο Βιολίδης είχε πάρε δώσε με το ταμείο της ΠΑΕ ; αφού ΔΕΝ είμαι.
Εγώ να καταλάβω οτι ο Βιολίδης είχε σφίξει οικονομικά και είχε ανάγκη τα λεφτά. Τι να του πει ο Θόδωρος ; δεν σου δίνω ; 100 φορές τον είχε "διευκολύνει". Να πούμε για μεταγραφές που έγιναν με λεφτά του Βιολίδη τώρα ;

Αυτό που θα ήθελα εγώ, ήταν να έκαναν ένα ΑΤΟΚΟ ΔΑΝΕΙΟ στον Βιολίδη στα φανερά. Μια χαρά μπορούσαν. Στη τελική, τα λεφτά τα έδωσαν έτσι ή αλλιώς. Και σήμερα δεν θα μιλούσε κανένας. ΜΑΓΚΑΣ θα ήταν ο Ζαγόρ αν το έκανε. Πρέπει να δουλεύει όμως το ριμάδι. Αλλά ρε φίλε κλοπή με υπογεγραμμένα παραστατικά ΔΕΝ υπάρχει, εκτός φυσικά αν αύριο βγει οτι υπέγραψε για 100 και πήρε 400. Που και πάλι δεν είναι κλοπή, αλλά απάτη. Τεσπα χωρίς νόημα το τελευταίο.

Είπα ήδη πολλά. ΜΑΚΑΡΙ να φτάσουν κάποια θέματα στα δικαστήρια. Το θέμα είναι οτι με αυτούς που βλέπω να το έχουν κάνει σημαία, δεν το βλέπω και να γίνεται.

ΥΓ : DC βλέπω κρατάς και στατιστικά. :lol: :lol:

Ρε συ, τζάμπα μαλώνουμε. ΟΚ, παραφέρθηκε. Δε λέω. Αλλά το πρόβλημα για μένα είναι οτι φτάσαμε να μαλώνουμε μεταξύ μας, αντί να προσπαθούμε να βγάλουμε κάποια άκρη για το τι έγινε. Τέσπα μια βδομαδούλα είναι. Θα περάσει.
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

ετοιμο ειναι το παραμυθι απο αρδ-παε φιλε μαρλευ για ολα φταινε τα 3 καθαρματα και ο κοσμος που δεν παιρνει διαρκειας....

την αδεια θα την παρουμε για χ,ψ λογους εστω και οριακα οσο ομως θεωρουμε οτι το προβλημα ειναι οι παικτες που δεν υπογραψαν τον 10 διακανονισμο ή ο κοσμος και δεν καταλαβαινουμε πως φτασαμε εδω και τι πρπει να κανουμε για να μην ξαναφτασουμε με μαθηματικη ακριβεια θα φτασουμε σε σημειο χωρις επιστροφη.

αν δεν βγουμε ευρωπη ετομαστειτε για πανηγυρια διοικουντες πρωην-νυν και αρδ..... τρεχαματα ακι κυνηγητα καλοκαιριατικα αν θελετε θα τα εχετε.
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

angelheart οκ.

τωρα απατη -κλεψια για μενα δεν εχει διαφορα στα δικαστηρια ισως στην ουσια τιποτα. επισης σου ειπα οτι τα παραστατικα πρπει να ελεγχθουν οχι αν ειναι νομιμα μονο αλλα και σε τι αντιστοιχουν.τεσπα τελος απο μενα αν και δεν μου φανερωσες την μεγαλυτερη κακοδιαχειρηση που δεν εγινε αντιληπτη...

υγ. ο τελευταιος διαχειριστικος ελεγχος εγινε για διοικηση γουμενο,απλα πληροφοριακα.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από marley 4 »

κατσε μισο οχι και παναγιτσες ο τσοντοβιος καιι το μαλακισμενο
και ακου εφοσον στην εφορια υπαρχει διακανονισμος δεν πας νομικα κανεναν
και ελεγχο να κανεις και να βρεις τα χιλια μυρια παλι τιποτα δεν κανεις μπατμαν-τζον γου βρεθηκαν ποσα και ποσα ειδες να γινετε τιποτα?
αν δεν βγουμε ευρωπη δεν θα γινει τιποτα απο οσα φανταζεσαι το πολυ πολυ να φταινε οι συνδεσμοι για κατι
ελα παμε ολοι μαζι ζαγορακης ζαγορακης
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

KilledByDeath_4 έγραψε:υγ.DC χαλαρωσε λιγο με τα μπαν ,για καθε μικροπαρεξηγηση σουταρεις κοσμο ρε μαν. δοθηκαν εξηγησεις και μετα τον μπαναρεις ρε φιλε ?
Δεν ήταν μικροπαρεξήγηση. Δεν ήταν καν παρεξήγηση.
Ο Κρανάτος επέμενε να λέει ψέματα για να δικαιολογήσει αυτά που έγραψε.
Κατά τ' άλλα, ίσως έχεις δίκιο και ήμουν υπερβολικός.
Κάποιος με είπε τις προάλλες φασίστα και εισέπραξε μία μέρα ban. Το ίδιο θα συμβεί και με τον κρανάτο.
Από αύριο το απόγευμα μπορεί να ξαναμπεί.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”