kataramenos5 έγραψε:Βρε τρελαμένε και λοιποί εσείς δε λυσάξατε να φύγει ο προηγούμενος και να ρθεί ο Ζήσης?Τι θέλετε τώρα?Να φύγει κι ο Ζήσης και να έρθει ποιός?Πείτε μας ποιόν θέλετε επιτέλους γιατί θα μας τρελάνετε.
ΥΓ Και ναί κι εγώ δε συμφωνώ με τα περισσότερα (άν όχι σε όλα) που έκανε η νέα διοίκηση αλλα δε θα τους πυροβολάω συνεχώς.Αυτούς έχουμε μ αυτούς πορευόμαστε.Οχι άλλη εσωστρέφεια.Μπουκώσαμε
Καταρχήν μην τους βάζεις όλους στον ίδιο τορβά. Δεν μπορείς να γνωρίζεις αν και εφόσον εγώ ήθελα τον Ζήση ή όχι.
Πότε δεν διατύπωσα προτίμηση σε έναν απ' τους δύο.
Επίσης , ο Βρύζας βαυκαλιζόταν τεχνοκρατία. Εκτός από τις προσλήψεις Οικονομικού και Εμπορικού διευθυντή ,δεν είδαμε τεχνοκρατία.Κρατάμε και το γεγονός ότι παρέμειναν απλά ...προσλήψεις. Μέχρι αποδείξεως του εναντίου ,εγώ τους δύο παραπάνω τους βλέπω ως γλάστρες.
Για το δεύτερο , όποιος καεί στον χυλό φυσάει και το γιαούρτι.Ο θεός να το κάνει γιαούρτι.
Οπότε πες μου σε παρακαλώ τι να
μη πυροβολήσω. Το γεγονός ότι έχω Τουρσουνίδη υπεύθυνο επικοινωνίας ;
Το ότι ακόμα και ο Πανόπουλος φαίνεται πιο αρχιδάτος από τον δικό μου πρόεδρο ;
Ή το ότι μπορώ να πάθω νίλα ακόμα και από τον ...Καρύδα ;
Τι να στηρίξω γαμώ το φελέκι μου ;; ΤΙ ;
Τα πιτσιρίκια μείνανε μόνο. Η μοναδική ευκαιρία να βγούμε από τον κυκεώνα σκατού που μπλέξαμε.