Σελίδα 31 από 61
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 10:38
από ΑποστόληςΑ
Το ατύχημα του γιου του ιδιοκτήτη της αλυσίδας των Jumbo έμοιαζε μ' αυτά τα εφέ που βλέπουμε σε ταινίες του Hollywood. Μόνο που δεν ήταν εφέ. Χθες το βράδυ, τυχαία, κάνοντας ζάπινγκ έπεσα πάνω στην εκπομπή του Ευαγγελάτου που έδειχνε και ξανάδειχνε το σοκαριστικό video, αλλά και στην αποκάλυψη (εφόσον αληθεύει) ότι τα λάστιχα που φορούσε η ιδιαίτερα δυνατή Porsche 911(997) GT2 κάμπριο (500+ ίπποι) ήταν χειμερινά (!!!) και κατασκευασμένα στο τέλος του 2006. Για την ακρίβεια την 48η εβδομάδα του 2016, όπως ανέφεραν τα ελαστικά που βρέθηκαν. Προφανώς είναι από αυτά που φυλάσσουμε στο υπόγειο του σπιτιού μας και τα βάζουμε μόνο στους πολύ κρύους καιρούς, ή όταν θέλουμε να ταξιδέψουμε σε χιόνι.
Η χρήση των ελαστικών αυτών αποτελεί διπλό έγκλημα:
1. Το πρώτο έγκλημα είναι ότι ήταν ελαστικά δεκαετίας.
2. Το δεύτερο έγκλημα ήταν ότι τα χειμωνιάτικα λάστιχα λειτουργούν καλά μόνο σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν, ή κοντά στο μηδέν και πάντοτε σε όχι μεγάλες ταχύτητες. Το αμάξι βέβαια δεν ήταν του νεαρού, αλλά το πατέρα του και πιθανόν τα λάστιχα να είχαν ξεμείνει από μια προηγούμενη ορεινή εκδρομή. Το τριήμερο όμως οι θερμοκρασίες στην Εθνική Οδό ήταν πάνω από 15 βαθμοί Κελσίου, αλλά το χειρότερο είναι το αμάξι τρέχοντας με πάνω από 180 Km/h όπως εκτιμούν οι εμπειρογνώμονες, ανέπτυξε υπερβολικά μεγάλες για τα λάστιχά του θερμοκρασίες που οδήγησαν σε αστοχία των ελαστικών, με αποτέλεσμα το αμάξι να πλαγιοολισθήσει ανεξέλεγκτο. Τα υπόλοιπα τα ξέρουμε.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 10:57
από alp920
δεν ξέρω αν ισχύει οπότε το γράφω με κάθε επιφύλαξη.
υπολογίστηκε από κάποιους(ανεπίσημα εννοείται) ότι τα 42 μέτρα από την είσοδο του πάρκινκ μέχρι την σύγκρουση διανύθηκαν σε 0,46 sec,το οποίο μας δίνει μια ταχύτητα περίπου 326 χλμ/ώρα.
Βέβαια εδώ προκύπτει ζήτημα,καθώς η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 310 χλμ την ώρα,που είναι όμως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη.
όπως και να έχει η ταχύτητα ήταν τρομαχτικά μεγάλη.
Υ.Γ. βάζω τον εαυτό μου στην θέση εκείνου του δόλιου πατέρα και με πιάνει ταράκουλο,κλαίω μόνο στην σκέψη,από που να πιαστεί αυτός ο άνθρωπος για να συνεχίσει να ζεί.
Το τραγικό είναι ότι θα καταριέται την ώρα και την στιγμή που σταμάτησε να κάνει την ανάγκη του.Να νιώθει και ενοχές από πάνω χωρίς να φταίει σε τίποτα.
γμσε τα
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 12:41
από Odi
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί δίνεται τόση σημασία σε ένα μεμονωμένο περιστατικό,παρότι φυσικά τραγικό.Επειδή ήταν το αμάξι πόρσε και ο ογηγός γιος επιχειρηματία;Και;
Κανείς δηλαδή δεν έχει δει παρόμοιες οδηγικές συμπεριφορές; Εγώ κάθε φορά που έβγαινα στον δρόμο απορούσα πως τέτοια δυστυχήματα δεν συμβαίνουν κάθε μέρα.Όταν βλέπεις τον καθένα να οδηγεί 30+ χιλιόμετρα πάνω από το όριο ταχύτητας,όταν βλέπεις στην αριστερή λωρίδα του δρόμου τον κάθε κάγκουρα να αφήνει απόσταση ενός ηλεκτρονίου από τον προφυλακτήρα του μπροστινού του αυτοκινήτου,οδηγούς να μην σέβονται διαβάσεις,προτεραιότητες, να παρκάρουν όπου να ναι κλείνοντας ορατότητα κλπ..Είναι να απορείς;
Το πιο απλό θα πω.Μπείτε στο instagram Και κάντε follow όποιον παίκτη του ΠΑΟΚ θέλετε.Την μισή μέρα θα έχετε Instagram stories που θα βλέπετε τον οδηγό να τραβάει βίντεο,ενώ οδηγάει

σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Γ αυτό σας παρακαλώ πολύ μην μένετε στην υποκρισία του "κοίτα τι κάνουν τα λεφτά" και "γαμώ τις πόρσε" κλπ.Δείτε το δάσος και μην εστιάζετε στο δέντρο.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 13:27
από ΑποστόληςΑ
Το περιστατικό το ανέφερα γιατί πολλοί από εμάς δεν δίνουμε σημασία στα λάστιχα. Εάν το αυτοκίνητο αυτό φορούσε τα λάστιχα για τα οποία ήταν σχεδιασμένο, πιθανόν να μην είχε συμβεί τίποτε και τέσσερις ψυχές θα ήσαν ακόμη ανάμεσά μας.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 13:51
από alp920
odi ούτε ο Αποστόλης ούτε εγώ σταθήκαμε στην επωνυμία του οδηγού,αν και νομίζω ότι μιλάς γενικότερα στην έκταση που δόθηκε από τα ΜΜΕ.Εκεί η απάντηση είναι απλή.Αίμα και επώνυμο αυξάνουν τα νούμερα στις μετρήσεις.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 14:03
από Odi
Ναι δεν το είπα για εσένα ή τον Αποστόλη αδερφέ..Την γενικότερη στάση προς το συμβάν σχολίασα,όχι τι γράψατε στο forum..
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2017, 15:30
από Ale
ΟΛΑ εδώ πληρώνονται.
Όλα ΕΔΩ πληρώνονται.
Όλα εδώ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 09:14
από ΑποστόληςΑ
Τελικά, με βάση το video, μετρήθηκε η ταχύτητα της Porsche μέσα στο parking, δηλαδή την ώρα της πλαγιολίσθησης στα 257 Km/h. Αυτό σημαίνει ότι στην ευθεία ο νεαρός πήγαινε το όχημα κοντά στα 300 Km/h, κάτι που είναι συνειδητό έγκλημα με τα λάστιχα που είχε. Φυσικά και το λάστιχο έσκασε με αυτήν την ταχύτητα και μετά το αυτοκίνητο έφυγε ανεξέλεγκτο και σκόρπισε τον θάνατο.
Ο Θεός να τους αναπαύσει.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 11:48
από K_geo
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 12:53
από Μαυρο Χιονι
Να διορθώσω Απόστολε πως είναι έγκλημα και μόνο που ανέπτυξε τέτοια ταχύτητα ασχέτως των ελαστικών.
Οι δρόμοι δεν είναι κατασκευασμενοι για τέτοιες ταχύτητες. Αμφιβάλλω αν υπάρχει στην Ελλάδα πίστα κλειστή που μπορεί κάποιος να τρέξει το αμάξι του με τέτοια εξωπραγματικη ταχύτητα
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 13:18
από ΑποστόληςΑ
Η υπερβολική ταχύτητα εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες όπως:
1. Η ικανότητα του οδηγού
2. Ο τύπος του αυτοκινήτου
3. Η κατάσταση του αυτοκινήτου
4. Οι κυκλοφοριακές συνθήκες
5. Ο καιρός (βροχή, χιόνι, πάγος, θερμοκρασία)
Η Εθνική οδός είναι επικίνδυνη γιατί κινούνται και άλλα οχήματα μαζί σου. Βέβαια από το βίντεο προκύπτει ότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες ήταν καλές υπό την έννοια ότι δεν έβρεχε, η θερμοκρασία πρέπει να ήταν γύρω στους 15 Βαθμούς Κελσίου, και ο δρόμος σχεδόν άδειος. Ό,τι πρέπει δηλαδή για να παρασυρθεί ένας νεαρός σε μια κόντρα, ΑΝ υπήρξε τέτοια.
Επιμένω όμως ότι αν τα λάστιχα ήταν αυτά που όριζαν οι προδιαγραφές δεν θα είχε συμβεί το ατύχημα, γιατί ο δρόμος ήταν ευθεία. Μπορεί όμως να είχε γίνει 10 χιλιόμετρα παρακάτω, εκεί που αρχίζουν οι κλειστές στροφές της Υλίκης, αν ο οδηγός υπερέβαινε τις ικανότητές του, ή του οχήματος.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 13:30
από goran 64
Αν έσκαγε λάστιχο με 250+ χλμ. ανά ώρα, ακόμα και η εν λόγω Πόρσε θα έκανε 236353424 τούμπες...
Το πιθανότερο είναι ότι το κομμάτι απ το λάστιχο που εικάζεται ότι βρέθηκε να ανήκει σε άλλο αυτοκίνητο...
Υ.Γ. Πολλά ακόμα θα ακούσουμε γι αυτήν την περίπτωση ελέω ασφαλιστικής εταιρίας & αποζημίωσης εκτιμώ!

Το τραγικό αποτέλεσμα όμως της απώλειας 4 ψυχών και μιας στην κοιλιά της μάνας της δεν αλλάζει δυστυχώς...
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 13:37
από teod1980
Για όλα υπάρχουν και αντίστοιχες προδιαγραφές.
Για τα ελαστικά, ορίζεται σαφώς, πόσο μεγάλη ταχύτητα δύναται να αναπτύξει το όχημα, ώστε να συμπεριφέρονται σωστά και με ασφάλεια.
Για το δρόμο, όπου κάθε δρομος σχεδιάζεται και με την ταχύτητα 85, που είναι η ταχύτητα που μπορούν να αναπτύξουν το 85% των οχημάτων ανεμπόδιστα σε καθαρό και υγρό οδόστρωμα. Βεβαια είναι και η ταχύτητα μελέτης που λαμβάνει υπόψη και οικονομικά κριτίρια αλλά και περιβαλλοντικά, και έχει σχέση με τι είδους οδός σχεδιάζεται.
Για το ίδιο το αυτοκίνητο βάση του σχεδιασμού του και των ρυθμίσεων, μπορεί το ίδιο το αυτοκίνητο να αναπτύξει ταχύτητες μεγαλύτερες σε σχέση με ένα άλλο ίδιου μοντέλου.
Αυτό που λες αποστόλη για τα ελαστικά και την ευθεία, διότι άντε ως στοιχεία της οριζοντιογραφία τις βλέπεις τις στροφές, τις κατα μήκος κλίσεις και τις διατομές πως τις διακρίνεις στην ευθεία;
Δυστυχώς το μυαλό μας και μια λίρα, γιατί από μόνοι μας δε μπορούμε να συμπεριφερθούμε οδηγικά σωστά και μόνο με αστυνόμευση (δυστυχώς) επί του δρόμου γινόμαστε σωστοί οδηγοί.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 13:45
από ΑποστόληςΑ
Είδα από κάμερα τον δρόμο στο σημείο του συμβάντος. Ήταν μια απέραντη ευθεία. Η δική μου εκτίμηση για το ατύχημα είναι η αστοχία ελαστικού. Θεωρώ έγκλημα το ότι φορούσε τόσα γηρασμένα ελαστικά, αλλά και το ότι με τέτοια ελαστικά έτρεχε τόσο πολύ.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 13:46
από K_geo
πρωτα απο ολα, για να οδηγησεις τετοια αμαξια, πρεπει να ΞΕΡΕΙΣ να οδηγας. και το να ξερεις να οδηγας δεν σημαινει αναγκαια το να ξερεις να τρεχεις.
σημαινει -εκτός των άλλων- να ξερεις να συντηρεις το ΜΗΧΑΝΗΜΑ που σε κουβαλάει, τα λαστιχα που παταει κτλ
ενα απλο παραδειγμα λεει ότι
αν πας με 170 αντί για 140 κερδίζεις 10 λεπτά, άντε 15 χρόνου σςε μια μεση διαδρομή. Αλλά χάνεις πάνω απο 50 μέτρα στην αντίδραση σου σε ότι προκύψει. που 50 μέτρα είναι η διαφορά μεταξύ στη ζωή και το θάνατο πολλές φορές.