Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Όπως εύστοχα αναφέρει ο τίτλος στην κεντρική σελίδα, ένας ακόμη μεγάλος τελικός για την ομάδα μας. Η μεγάλη μας νίκη εναντίον του βάζελου θα έχει αντίκρυσμα μόνο με νίκη σήμερα στα Πηγάδια. Το ματς κρύβει τεράστιες παγίδες και θα πρέπει η ομάδα να δείξει σοβαρότητα και πειθαρχία και στα 90 λεπτά ώστε να μην δώσουμε δικαίωμα και στον Τριτσώνη να κάνει τα δικά του. Αν σκοράρουμε πρώτοι, θα έχουμε τον πρώτο λόγο στην υπόθεση νίκη. Μιας νίκης που αν έρθει, πέρα κυρίως από την αναρρίχηση μας στην κορυφή της βαθμολογίας έστω και για μια μέρα, θα στείλει ένα βήμα πιο κοντά στον υποβιβασμό αυτήν τη σιχαμερή ομάδα που χρόνια τώρα είναι ο βαθμολογικός αιμοδότης του ΠΟΚ στην Βόρεια Ελλάδα. Προσωπικά θα ήθελα να έχει 5000 έξω απ' το γήπεδο χωρίς κανένα παρατράγουδο, απλά και μόνο να φωνάζουν και να τραγουδούν για την ΠΑΟΚαρα μας. Τότε να δώ τα μούτρα του σιχαμερού προέδρου τους, του τοποτηρητή του ΠΟΚ στη Βόρεια Ελλάδα. Γι αυτό:
Γ) ΠΑΕ Εργοτέλης : Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά φιλάθλων «που έφεραν διακριτικά της ομάδας του Ολυμπιακού» στον αγώνα ΠΑΕ Εργοτέλης – ΠΑΕ Ολυμπιακός καθώς « την ευθύνη για τη συμπεριφορά των οπαδών φέρει η εγκαλουμένη λόγω μη διαθέσεως εισιτηρίων του αγώνα στη φιλοξενούμενη ομάδα.» : επιβάλλει χρηματική ποινή οκτώ χιλιάδων ευρώ.
Απιστευτο!!!Δεν ξερω αν το εχετε δει ή εχει αναφερθει αλλα αυτο σημαινει πως αν γινει το οτιδηποτε σημερα ο ΠΑΟΚ δν εχει καμια ευθυνη και δεν θα τιμωρηθεΙ?Οσο εψαξα τον γαβρο δεν τον βρηκα...Για να δουμε...