Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Όποιος δεν πιστεύει στην ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ Πάμπλο του Γκαρσία να μου το πει να τον μπανάρω :twisted:

Απόψε το βράδυ θέλω φωτογραφία την βαθμολογία έτσι για να έρθουμε σε οργασμό


[youtube]2oRsw1wuhaA[/youtube]


ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

2:50 ΑΚΟΜΑ

[youtube]WePaC7tyjSY&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΥΘΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ

[youtube]kVXi8CtmwLg&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]iyq9teAZCpQ&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

COME TO PAOK COUNTRY
LIVE THE MYTH
LIVE THE DREAM



[youtube]zbV9_63m7rw&feature=PlayList&p=146BD12D204CB824&playnext=1&playnext_from=PL&index=11[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]Vg77mXQpl9U&feature=PlayList&p=146BD12D204CB824&index=12&playnext=2&playnext_from=PL[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Elessar »

Όπως εύστοχα αναφέρει ο τίτλος στην κεντρική σελίδα, ένας ακόμη μεγάλος τελικός για την ομάδα μας. Η μεγάλη μας νίκη εναντίον του βάζελου θα έχει αντίκρυσμα μόνο με νίκη σήμερα στα Πηγάδια. Το ματς κρύβει τεράστιες παγίδες και θα πρέπει η ομάδα να δείξει σοβαρότητα και πειθαρχία και στα 90 λεπτά ώστε να μην δώσουμε δικαίωμα και στον Τριτσώνη να κάνει τα δικά του. Αν σκοράρουμε πρώτοι, θα έχουμε τον πρώτο λόγο στην υπόθεση νίκη. Μιας νίκης που αν έρθει, πέρα κυρίως από την αναρρίχηση μας στην κορυφή της βαθμολογίας έστω και για μια μέρα, θα στείλει ένα βήμα πιο κοντά στον υποβιβασμό αυτήν τη σιχαμερή ομάδα που χρόνια τώρα είναι ο βαθμολογικός αιμοδότης του ΠΟΚ στην Βόρεια Ελλάδα. Προσωπικά θα ήθελα να έχει 5000 έξω απ' το γήπεδο χωρίς κανένα παρατράγουδο, απλά και μόνο να φωνάζουν και να τραγουδούν για την ΠΑΟΚαρα μας. Τότε να δώ τα μούτρα του σιχαμερού προέδρου τους, του τοποτηρητή του ΠΟΚ στη Βόρεια Ελλάδα. Γι αυτό:

ΑΪΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
hulk4teo
Δημοσιεύσεις: 488
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:59

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από hulk4teo »

Γ) ΠΑΕ Εργοτέλης : Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά φιλάθλων «που έφεραν διακριτικά της ομάδας του Ολυμπιακού» στον αγώνα ΠΑΕ Εργοτέλης – ΠΑΕ Ολυμπιακός καθώς « την ευθύνη για τη συμπεριφορά των οπαδών φέρει η εγκαλουμένη λόγω μη διαθέσεως εισιτηρίων του αγώνα στη φιλοξενούμενη ομάδα.» : επιβάλλει χρηματική ποινή οκτώ χιλιάδων ευρώ.

Απιστευτο!!!Δεν ξερω αν το εχετε δει ή εχει αναφερθει αλλα αυτο σημαινει πως αν γινει το οτιδηποτε σημερα ο ΠΑΟΚ δν εχει καμια ευθυνη και δεν θα τιμωρηθεΙ?Οσο εψαξα τον γαβρο δεν τον βρηκα...Για να δουμε...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Να ματώσει η φανέλα σήμερα λαίμαι

[youtube]gV6noHEd6XE[/youtube]
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok87 »

αντε ΠΑΟΚΑΡΑ ενα διπλό σημερα και ξερουμε εμεις νταξ θα το διακοψουμε το πρωταθλημα. :D
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από dimitris1408 »

Ξερει κανεις που θα το βρω στο ιντερνετ?
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Enide »

Νίκη και μόνο νίκη σήμερα :nairepaok: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ελπιζω να μην γινουν φασαριες........ΜΟνο νικη
johnathan
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 09:41

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από johnathan »

ξεσκιστε τους
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gergeo4 »

Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Σορλέν, Μαλεζάς, Κοντρέρας, Γκαρσία, Βιτόλο, Βιεϊρίνια, Λίνο, Ιβιτς, Μουσλίμοβιτς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”