τι ειναι τα μπουκαλακια με καπακια?οεοε?yiannisPAOKitalia έγραψε:Όχι ρε, σιγά να μη στα πάρουν. Αφού μόνο security έχει κι αυτοί δεν κάνουν έλεγχο. Μόνο μπουκαλάκια με καπάκια δεν αφήνουν..
Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΦΟΒΕΡΗ ιδεα ειναι να αναψουμε αυτα που βαζουνε στις τουρτες και στα παγωτα
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Εχω κανει καμποσα χαρτακια ρε..εχω και 15-20 ρολα απλως φοβαμαι μην μ τα παρουν στην εισοδο..γι αυτο ρωτησα...λες να με αποκαλεσουν και σαν βοηθο εμπρηστη? 
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Ναι, και μετά να τραγουδήσουμε το "Να χάνεις γαυρούλη για χρονια πολλά, στη β' να πέσεις να βάλεις μυαλά. Και μες στο λιμάνι να γίνει χαμός, και όλοι να λένε...ContrerasPablo έγραψε:ΦΟΒΕΡΗ ιδεα ειναι να αναψουμε αυτα που βαζουνε στις τουρτες και στα παγωτα
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Ο ΠΟΥ@ΤΗΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ειναι ωραια ιδεα αλλα αυτο πρεπει να γινει με οργαωση της ΠΑΕ με τους συνδεσμους και κατα την εισοδο των οπαδων να δινουνε 2_3 τετοια..αλλα πιστευω οτι κατι τετοια 8α εδειχνε καλυτερα σε καποιο γηπεδο με σκεπαστο και με κλειστα τα φωτα..και μεσα στις κερκιδες αυτα μαζι με λιγους πυρσους..ΑΛΛΑ................ContrerasPablo έγραψε:ΦΟΒΕΡΗ ιδεα ειναι να αναψουμε αυτα που βαζουνε στις τουρτες και στα παγωτα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
ειναι ωραια ιδεα αλλα αυτο πρεπει να γινει με οργαωση της ΠΑΕ με τους συνδεσμους και κατα την εισοδο των οπαδων να δινουνε 2_3 τετοια..αλλα πιστευω οτι κατι τετοια 8α εδειχνε καλυτερα σε καποιο γηπεδο με σκεπαστο και με κλειστα τα φωτα..και μεσα στις κερκιδες αυτα μαζι με λιγους πυρσους..ΑΛΛΑ................
[/quote]
αυτο εννωω αλλα πρεπει να υπαρχει οργανωση οπως ειπες,το βραδυ οταν παιζουμε ειναι υπεροχο...
Thx, Admin Team
ειναι ωραια ιδεα αλλα αυτο πρεπει να γινει με οργαωση της ΠΑΕ με τους συνδεσμους και κατα την εισοδο των οπαδων να δινουνε 2_3 τετοια..αλλα πιστευω οτι κατι τετοια 8α εδειχνε καλυτερα σε καποιο γηπεδο με σκεπαστο και με κλειστα τα φωτα..και μεσα στις κερκιδες αυτα μαζι με λιγους πυρσους..ΑΛΛΑ................
αυτο εννωω αλλα πρεπει να υπαρχει οργανωση οπως ειπες,το βραδυ οταν παιζουμε ειναι υπεροχο...
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
και ευχαριστω που τουλαχιστον σεβαστηκες την ιδεα μου,οχι σαν το φιλο απο πανω
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Γυάλινο χωρίς καπάκι...??yiannisPAOKitalia έγραψε:Πλαστικο μπουκαλι χωρίς καπάκι μπαίνει,
με καπάκι δε μπαίνει.
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Οι έντεκα παικτες του ΠΑΟΚ παραταχτηκαν στο γηπεδο.
Απεναντι τους μπορουσαν πλεον να διακρινουν τον εχθρο.
11 φορουσαν κοκκινα και αλλοι 3 μαυρα. Ένας εκ των τριων ήταν φαλακρος.
Ο Αραμπατζης ένιωσε την κοιλιά του να πονάει. Ζαλίζονταν απο το πρωί. Οι παλαμες του ήταν ιδρωμενες. Γύρισε στον Κουτσια.
-Κουτσια φοβαμαι την στραβη. Κι αν κατσει κανα διπλο;Θα μας φάει ζωντανους ο κοσμος μετά.
-Κι εγω φοβαμαι.Μήπως να λεγαμε το Σαντος να κρεμστουμε απο τα δοκαρια και ο,τι γινει;
Τοτε βγηκε απο τη φυσουνα ο Σαντος.
Σκυθρωπος. Φορουσε το καφε δερματινο σακκακι. Το προσωπο το ειχε βαμμενο ασπρο. Αν δεν ειχε κουρευτει θα τον μπερδευες με τον Ρομπερτ Σμιθ.
Με φωνη στεντορια μιλησε: Παικτες του ΠΑΟΚ, η μεγαλη ώρα εφτασε. Ξερω μερικοι απο σας φοβουνται. Το κραξιμο. Το κορακι. Τον ραπτοπουλο. Τον καρπετοπουλο. Την ηττα. Κλειστήτε στην άμυνα. Ταμπουρια. Μπορειτε να κατσετε ολοι πισω αν θελετε και να παρουμε το χ. Αλλα σκεφτειτε. Απλα σκεφτειτε. Όταν θα ειστε μετα απο χρόνια στο προποτζίδικο που θα εχετε ανοιξει και θα κοιτατε την σημερινη ενδεκαδα του ΠΑΟΚ κρεμασμενη σε ενα μυγοχεσμενο καδρο στον τοιχο. Θα θυμαστε τη σημερινη ημερα και θα δινατε τα παντα για να ειχατε αλλη μια ευκαιρια. Μόνο μία ευκαιρια. Να παραταχθητε απεναντι στον Κακο και το γαυρο και να τους φωναξετε: ''Μπορει να ηρθατε να πάρετε το χ. Αλλα θα παρετε τα @@ μας! ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!''
..η συνεχεια σε λιγες ώρες.
Απεναντι τους μπορουσαν πλεον να διακρινουν τον εχθρο.
11 φορουσαν κοκκινα και αλλοι 3 μαυρα. Ένας εκ των τριων ήταν φαλακρος.
Ο Αραμπατζης ένιωσε την κοιλιά του να πονάει. Ζαλίζονταν απο το πρωί. Οι παλαμες του ήταν ιδρωμενες. Γύρισε στον Κουτσια.
-Κουτσια φοβαμαι την στραβη. Κι αν κατσει κανα διπλο;Θα μας φάει ζωντανους ο κοσμος μετά.
-Κι εγω φοβαμαι.Μήπως να λεγαμε το Σαντος να κρεμστουμε απο τα δοκαρια και ο,τι γινει;
Τοτε βγηκε απο τη φυσουνα ο Σαντος.
Σκυθρωπος. Φορουσε το καφε δερματινο σακκακι. Το προσωπο το ειχε βαμμενο ασπρο. Αν δεν ειχε κουρευτει θα τον μπερδευες με τον Ρομπερτ Σμιθ.
Με φωνη στεντορια μιλησε: Παικτες του ΠΑΟΚ, η μεγαλη ώρα εφτασε. Ξερω μερικοι απο σας φοβουνται. Το κραξιμο. Το κορακι. Τον ραπτοπουλο. Τον καρπετοπουλο. Την ηττα. Κλειστήτε στην άμυνα. Ταμπουρια. Μπορειτε να κατσετε ολοι πισω αν θελετε και να παρουμε το χ. Αλλα σκεφτειτε. Απλα σκεφτειτε. Όταν θα ειστε μετα απο χρόνια στο προποτζίδικο που θα εχετε ανοιξει και θα κοιτατε την σημερινη ενδεκαδα του ΠΑΟΚ κρεμασμενη σε ενα μυγοχεσμενο καδρο στον τοιχο. Θα θυμαστε τη σημερινη ημερα και θα δινατε τα παντα για να ειχατε αλλη μια ευκαιρια. Μόνο μία ευκαιρια. Να παραταχθητε απεναντι στον Κακο και το γαυρο και να τους φωναξετε: ''Μπορει να ηρθατε να πάρετε το χ. Αλλα θα παρετε τα @@ μας! ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!''
..η συνεχεια σε λιγες ώρες.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Αλλα σκεφτειτε. Απλα σκεφτειτε. Όταν θα ειστε μετα απο χρόνια στο προποτζίδικο που θα εχετε ανοιξει και θα κοιτατε την σημερινη ενδεκαδα του ΠΑΟΚ κρεμασμενη σε ενα μυγοχεσμενο καδρο στον τοιχο.

Satana, την ευχή του..Θεού να'χεις ρε συ!

Satana, την ευχή του..Θεού να'χεις ρε συ!
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Το πρώτο μεγάλο ντέρμπι της χρονιάς διεξάγεται την Κυριακή (21:15, Novasports 1) στην Τούμπα. Ο ΠΑΟΚ υποδέχεται τον Ολυμπιακό για την τέταρτη αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας και, σε μια από τις παραδοσιακά πιο «δυνατές» έδρες, οι δύο ομάδες που έχουν από δύο ματς στο πρωτάθλημα, θέλουν τη νίκη για να μην χάσουν έδαφος από νωρίς.
Ο Φερνάντο Σάντος σκοπεύει να παρατάξει ένα επιθετικό σχήμα, αφού επιθυμεί να ξεκινήσει με «τρίποντο» τη φετινή παρουσία της ομάδας του στα μεγάλα ματς και να αναιρέσει την όποια αμφισβήτηση εναντίον της, μετά την κακή εικόνα που παρουσίασε πέρυσι στα αντίστοιχα παιχνίδια. Από την άλλη πλευρά, οι… αποδεκατισμένοι από «καθαρά» επιθετικογενείς παίκτες, «ερυθρόλευκοι», θέλουν με νίκη να υπενθυμίσουν ποιος είναι το «αφεντικό» εντός των συνόρων.
ΠΑΟΚ
Με τον Ντάριο Κρέσιτς, ο οποίος έτσι κι αλλιώς αναμένεται να καθίσει στον πάγκο, να προπονείται κανονικά και να είναι έτοιμος για το κυριακάτικο ντέρμπι, ο Φερνάντο Σάντος ανακοίνωσε τη 19μελή αποστολή του «Δικεφάλου του Βορρά». Εκτός αυτής έμειναν, όπως αναμενόταν, οι Κοντρέρας, Σνάουτσνερ, Βιτόλο, Μουν και Αμπουμπακάρι. Σε ό,τι αφορά στα της απογευματινής προπόνησης του Σαββάτου, που διεξήχθη στην Τούμπα, ο Πάμπλο Κοντρέρας συμμετείχε στο χαλάρωμα με την υπόλοιπη ομάδα.
Η αποστολή: Χαλκιάς, Κρέσιτς, Αραμπατζής, Τσιρίλο, Σαβίνι, Λίνο, Μαλεζάς, Μπιζέρα, Γκαρσία, Σορλέν, Φωτάλης, Ίβιτς, Βερόν, Βιεϊρίνια, Κονσεϊσάο, Μουσλίμοβιτς, Φιλομένο, Κουτσιανικούλης, Παπάζογλου.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Η «κατάρα» των φετινών τραυματισμών στον Ολυμπιακό δεν έχει προηγούμενο! Μόλις στην 4η αγωνιστική και εν όψει του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, ο Μπόζινταρ Πάντοβιτς έχει ακόμη έναν λόγο να προβληματίζεται. Ο Ζαουάντ Ζαϊρί δεν κατάφερε να ξεπεράσει πλήρως το αιμάτωμα στο πέλμα και τέθηκε εκτός μάχης του αγώνα της Θεσσαλονίκης!
Όλα αυτά τη στιγμή που οι «ερυθρόλευκοι» συνεχίζουν να μην υπολογίζουν στους Γκαλέτι, Ντάρμπισαϊρ, Μαρέσκα, Ντόμι και Σοϊλέδη, οι οποίοι ακολουθούν ειδικά προγράμματα για να ξεπεράσουν τα προβλήματα που τους ταλαιπωρούν. Τη θέση του Μαροκινού στην ενδεκάδα, πιθανότατα, θα πάρει ο Γιάννης Παπαδόπουλος, ο οποίος όμως δεν είναι 100% έτοιμος.
Με λίγα λόγια, η σύνθεση του Ολυμπιακού θα αποτελείται από τους: Νικοπολίδη κάτω από τα δοκάρια, τους Ζεβλάκοφ, Μπράβο, Αβ. Παπαδόπουλο, Μέλμπεργκ στην άμυνα, τους Λεντέσμα, Τοροσίδη, Ντουντού, Γιάννης Παπαδόπουλος, Λεονάρντο στη μεσαία γραμμή και μοναδικό τον προωθημένο τον Ντιόγο, εκτός και αν προτιμηθεί ο Μήτρογλου που διανύει περίοδο φόρμας.
Οι υπόλοιποι της αποστολής: Πάρντο, Γκαλίτσιος, Πάντος, Κ. Παπαδόπουλος, Στολτίδης, Οσκαρ.
Ο Φερνάντο Σάντος σκοπεύει να παρατάξει ένα επιθετικό σχήμα, αφού επιθυμεί να ξεκινήσει με «τρίποντο» τη φετινή παρουσία της ομάδας του στα μεγάλα ματς και να αναιρέσει την όποια αμφισβήτηση εναντίον της, μετά την κακή εικόνα που παρουσίασε πέρυσι στα αντίστοιχα παιχνίδια. Από την άλλη πλευρά, οι… αποδεκατισμένοι από «καθαρά» επιθετικογενείς παίκτες, «ερυθρόλευκοι», θέλουν με νίκη να υπενθυμίσουν ποιος είναι το «αφεντικό» εντός των συνόρων.
ΠΑΟΚ
Με τον Ντάριο Κρέσιτς, ο οποίος έτσι κι αλλιώς αναμένεται να καθίσει στον πάγκο, να προπονείται κανονικά και να είναι έτοιμος για το κυριακάτικο ντέρμπι, ο Φερνάντο Σάντος ανακοίνωσε τη 19μελή αποστολή του «Δικεφάλου του Βορρά». Εκτός αυτής έμειναν, όπως αναμενόταν, οι Κοντρέρας, Σνάουτσνερ, Βιτόλο, Μουν και Αμπουμπακάρι. Σε ό,τι αφορά στα της απογευματινής προπόνησης του Σαββάτου, που διεξήχθη στην Τούμπα, ο Πάμπλο Κοντρέρας συμμετείχε στο χαλάρωμα με την υπόλοιπη ομάδα.
Η αποστολή: Χαλκιάς, Κρέσιτς, Αραμπατζής, Τσιρίλο, Σαβίνι, Λίνο, Μαλεζάς, Μπιζέρα, Γκαρσία, Σορλέν, Φωτάλης, Ίβιτς, Βερόν, Βιεϊρίνια, Κονσεϊσάο, Μουσλίμοβιτς, Φιλομένο, Κουτσιανικούλης, Παπάζογλου.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Η «κατάρα» των φετινών τραυματισμών στον Ολυμπιακό δεν έχει προηγούμενο! Μόλις στην 4η αγωνιστική και εν όψει του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, ο Μπόζινταρ Πάντοβιτς έχει ακόμη έναν λόγο να προβληματίζεται. Ο Ζαουάντ Ζαϊρί δεν κατάφερε να ξεπεράσει πλήρως το αιμάτωμα στο πέλμα και τέθηκε εκτός μάχης του αγώνα της Θεσσαλονίκης!
Όλα αυτά τη στιγμή που οι «ερυθρόλευκοι» συνεχίζουν να μην υπολογίζουν στους Γκαλέτι, Ντάρμπισαϊρ, Μαρέσκα, Ντόμι και Σοϊλέδη, οι οποίοι ακολουθούν ειδικά προγράμματα για να ξεπεράσουν τα προβλήματα που τους ταλαιπωρούν. Τη θέση του Μαροκινού στην ενδεκάδα, πιθανότατα, θα πάρει ο Γιάννης Παπαδόπουλος, ο οποίος όμως δεν είναι 100% έτοιμος.
Με λίγα λόγια, η σύνθεση του Ολυμπιακού θα αποτελείται από τους: Νικοπολίδη κάτω από τα δοκάρια, τους Ζεβλάκοφ, Μπράβο, Αβ. Παπαδόπουλο, Μέλμπεργκ στην άμυνα, τους Λεντέσμα, Τοροσίδη, Ντουντού, Γιάννης Παπαδόπουλος, Λεονάρντο στη μεσαία γραμμή και μοναδικό τον προωθημένο τον Ντιόγο, εκτός και αν προτιμηθεί ο Μήτρογλου που διανύει περίοδο φόρμας.
Οι υπόλοιποι της αποστολής: Πάρντο, Γκαλίτσιος, Πάντος, Κ. Παπαδόπουλος, Στολτίδης, Οσκαρ.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Με φουλ επιθετικό σχήμα αναμένεται να παραταχθεί ο ΠΑΟΚ, στο σημερινό αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό (21:45 Novasports 1), αφού ο Φερνάντο Σάντος θέλει να πιέσει από νωρίς τον αντίπαλό του και να εκμεταλλευθεί τον παράγοντα έδρα. Ο προπονητής του «Δικεφάλου του Βορρά» στηρίζει πολλά στο συγκεκριμένο αγώνα, αφού μια ενδεχόμενη νίκη θα βελτιώσει πολύ την ψυχολογία των παικτών του.
Στις προπονήσεις των τελευταίων ημερών, ο Πορτογάλος τεχνικός «έδειξε» πως θα χρησιμοποιήσει το αγαπημένο του 4 – 3 – 3, με γρήγορους παίκτες, ώστε να πιέσει από νωρίς τον Ολυμπιακό και να τον αναγκάσει σε λάθη. Για το λόγο αυτό μάλιστα, πρόκειται να αφήσει εκτός αρχικής 11αδας τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο, χρησιμοποιώντας στη θέση του τον ταχύτατο Βασίλη Κουτσιανικούλη. Οι παίκτες που θα ξεκινήσουν στο αποψινό ντέρμπι θα είναι, πιθανότατα, στο τέρμα ο Χαλκιάς, στην άμυνα (από δεξιά προς τα αριστερά) οι Αραμπατζής, Σαβίνι, Τσιρίλο, Λίνο, στα χαφ Πάμπλο Γκαρσία, Φωτάκης, Σορλέν, ενώ στην επίθεση τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς, ο οποίος θα αγωνιστεί στην κορυφή, θα πλαισιώσουν οι Βιεϊρίνια και Κουτσιανικούλης.
Εκτός για τους Θεσσαλονικείς παραμένουν οι Κοντρέρας, Μουν, Σνάουτσνερ, Βιτόλο και Αμπουμπακάρι, ελλείψεις οι οποίες έχουν να κάνουν κυρίως με την αμυντική γραμμή της ομάδας. Οι υπόλοιποι παίκτες που απαρτίζουν την αποστολή του ΠΑΟΚ είναι οι Κρέσιτς, Μαλεζάς, Μπιζέρα, Ίβιτς, Βερόν, Φιλόμενο, Παπάζογλου και Κονσεϊσάο, οι οποίοι αποτελούν για τον Σάντος εξαιρετικές εναλλακτικές επιλογές.
Το γήπεδο της Τούμπας αναμένεται να είναι κατάμεστο, αφού έχουν πωληθεί όλα τα εισιτήρια, που τυπώθηκαν για το σημερινό αγώνα. Από την πλευρά της η ΠΑΕ έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην συμβεί το παραμικρό επεισόδιο.
Στις προπονήσεις των τελευταίων ημερών, ο Πορτογάλος τεχνικός «έδειξε» πως θα χρησιμοποιήσει το αγαπημένο του 4 – 3 – 3, με γρήγορους παίκτες, ώστε να πιέσει από νωρίς τον Ολυμπιακό και να τον αναγκάσει σε λάθη. Για το λόγο αυτό μάλιστα, πρόκειται να αφήσει εκτός αρχικής 11αδας τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο, χρησιμοποιώντας στη θέση του τον ταχύτατο Βασίλη Κουτσιανικούλη. Οι παίκτες που θα ξεκινήσουν στο αποψινό ντέρμπι θα είναι, πιθανότατα, στο τέρμα ο Χαλκιάς, στην άμυνα (από δεξιά προς τα αριστερά) οι Αραμπατζής, Σαβίνι, Τσιρίλο, Λίνο, στα χαφ Πάμπλο Γκαρσία, Φωτάκης, Σορλέν, ενώ στην επίθεση τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς, ο οποίος θα αγωνιστεί στην κορυφή, θα πλαισιώσουν οι Βιεϊρίνια και Κουτσιανικούλης.
Εκτός για τους Θεσσαλονικείς παραμένουν οι Κοντρέρας, Μουν, Σνάουτσνερ, Βιτόλο και Αμπουμπακάρι, ελλείψεις οι οποίες έχουν να κάνουν κυρίως με την αμυντική γραμμή της ομάδας. Οι υπόλοιποι παίκτες που απαρτίζουν την αποστολή του ΠΑΟΚ είναι οι Κρέσιτς, Μαλεζάς, Μπιζέρα, Ίβιτς, Βερόν, Φιλόμενο, Παπάζογλου και Κονσεϊσάο, οι οποίοι αποτελούν για τον Σάντος εξαιρετικές εναλλακτικές επιλογές.
Το γήπεδο της Τούμπας αναμένεται να είναι κατάμεστο, αφού έχουν πωληθεί όλα τα εισιτήρια, που τυπώθηκαν για το σημερινό αγώνα. Από την πλευρά της η ΠΑΕ έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην συμβεί το παραμικρό επεισόδιο.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03