Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από giapas »

markos4 έγραψε:ευτυχως που παιζουμε με τους ερασιτεχνες και λογικα θα κερδισουμε.
λιγο ψηλα να τους πιεσουμε θα το κανουν το λαθος.
Φοβάμαι ότι το ίδιο ισχυει και για αυτούς ;)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Νομίζω ότι θα πρέπει να ξεκινήσουμε με τη μπάλα χαμηλά (Σαλπι φορ) και να τους χτυπήσουμε στη κόντρα και μόνον αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν καλά και ποντάρουμε στα στημένα θα πρέπει να μπουν Μπαλάφας και Παπάζογλου.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Karelias »

giapas έγραψε:
markos4 έγραψε:ευτυχως που παιζουμε με τους ερασιτεχνες και λογικα θα κερδισουμε.
λιγο ψηλα να τους πιεσουμε θα το κανουν το λαθος.
Φοβάμαι ότι το ίδιο ισχυει και για αυτούς ;)
Με τίποτα.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Τρόμος »

sourmenetes έγραψε:Εγω θα κατεβαζα ενδεκαδα με:
.....................ΚΡΕΣΙΤΣ.................................

ΕΤΟ-ΜΑΛΕΖΑΣ-ΤΣΙΡΙΛΟ-ΣΝΑΟΥΤΣΝΕΡ(ΛΙΝΟ ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ)

.........ΑΡΙΑΣ...............ΛΑΖΑΡ.......................

..................ΦΩΤΑΚΗΣ.............................
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ........................ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ.........

..............ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ.......................

Κατω η μπαλα,τεχνιτες ειμαστε να την γυρισουμε και θα κατσει το γκολ.Ο παπαζογλου δε νομιζω με εκεινα τα θηρια να βγαλει ακρη επομενως παμε με κοντους και με τεχνικη...Πρεπει ομως να παιξουμε για να παρουμε το ματς.
Ναι αλλά με μόνο Μαλεζα,Τσιρίλο και Λάζαρ πάνω από 1.80 θα μας κάνει καμιά κηδεία ο Ξυλοκοπικός Ιρλανδίας σε κανα στημένο και θα κλαίμε.Πρέπει να ξεκινήσει ο Γιάννου κορυφή με εντολή να κινήται χωρίς μπάλα για να τραβάει τα στόπερ παρα έξω.Και ο Σάλπι καλά θα ήταν να κάτσει πάγκο να είναι έτημος να μπει σαν δεύτερο φορ μόνο αν στραβώσει.
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Ale3 »

Εγώ θα ήθελα να πω


FORZA Π.Α.Ο.Κ.άρα

και το

ΟΣΟ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕ ΠΟΡΩΝΕΙΣ. Μην το κάνεις συνήθειο όμως ,ναι? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν δεν μπορεί να τρέξει ο Σαλπι το ξέρει μόνον ο Μπόλονι και αυτός θα αποφασίσει. Σε μια τέτοια περίπτωση πάμε σε ένα ορθολογικότερο σχήμα με Σάκη φορ. Αν όμως μπορεί να παίξει κορυφή με ξαφνικά ξεπετάγματα, τότε οι Ιρλανδοί θα έχουν δεχθεί δύο γκολ από το πρώτο ημίχρονο.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από markos4 »

giapas έγραψε:
markos4 έγραψε:ευτυχως που παιζουμε με τους ερασιτεχνες και λογικα θα κερδισουμε.
λιγο ψηλα να τους πιεσουμε θα το κανουν το λαθος.
Φοβάμαι ότι το ίδιο ισχυει και για αυτούς ;)
λιγο δυσκολο το κοβω αυτοι να μας πιεσουν ψηλα μαλλον στατικοι θα ειναι.
αλλα ΠΑΟΚ εισαι,εχεις αριας οποτε ολα ειναι πιθανα...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Τρόμος »

Για να μην παρεξηγήσει κανείς το σκεπτικό μου το θέμα μου δεν είναι ο Μήτσος αλλά το σχήμα με όλους τους κοντούς που δεν έχει αποδώσει ποτέ επιθετικά και μας κάνει και εβάλωτους στα κόρνερ.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από trel@menos »

------------------------------χαλκιας------------------------------------------

------εττο----------τσιριλο--------------μαλεζας------------------λινο-----

-------------------------λαζαρ----------αριας--------------------------------
---φωτακης------------------------------------------------------βιειρινια---

--------------------------σαλπι---------γιαννου------------------------------

σε 4-4-2.
με το χωριο παιζεις. πας να το καθαρισεις απο νωρις.
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από alex ntepo »

Δεν κάνω πρόβλέψη, απλά λέω τι θα ήθελα να δω βάσει και των απουσιών.
Καταρχάς, θα ήθελα να δω 4-4-2 for a change.
Και πάμε:

ΚΡΕΣΙΤΣ/ΧΑΛΚΙΑΣ (πραγματικά, αυτό το δίλημμα με ξεπερνάει)

ΕΤΤΟ - ΤΣΙΡΙΛΟ - ΜΑΛΕΖΑΣ - υγιής ΛΙΝΟ (ή Σνάουτσερ)




ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ - ΦΩΤΑΚΗΣ - ΛΑΖΑΡ - ΒΙΕΡΙΝΙΑ



ΣΑΛΠΙ - ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alex ntepo την Τρί 01 Νοέμ 2011, 20:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από mpafos4 »

FORZA PAOKARA!

Χιλιομετρα θα κανουμε και παλι για την αγαπη μας την πιο μεγαλη.Δεν με νοιαζουν ουτε ποιοι θα παιξουν,ουτε πως θα παιξουν......Το μονο που με ενδιαφερει ειναι το διπλο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο γιαννου δεν εχει δικαιωμα συμμετοχης δυστυχως...οποτε σακης ή σαλπι....ή παμε με σαλπι και κατω τη μπαλα ...βουντου και προσευχες-ταματα στα στημενα..ή σακη με κινδυνο να αχρηστευθει αν δεν εχουμε κυκλοφορια...
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από karabill »

ρε παιδες ποιος Γιαννου? Ξεχαστε τον.. Δεν εχει καν δικαιωμα συμμετοχης!
Ο αλλος πιο πανω λεει για Κοντρερας.. ουτε αυτος παιζει γτ δεν εχει παει δουβλινο!

Χοχοχοοοοοιι... το χασαμε αδελφε μου.. το χασαμε... η ηττα της κυριακης μας εχει θολωσει τελειως σε λεω!
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Παιδιά, ο Γιάννου, όπως και οι Spadacio, Leonardo και Κατσικάς, δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην Ευρώπη.
Οπότε το ιδανικότερο σύστημα θα ήταν:
Kresic
Etto, Cirillo, Μαλεζάς, Sznauzner
Arias, Lazar
Σάλπι, Φωτάκης, Vieirinha
Παπάζογλου

ή ο Γεωργιάδης δεξιά και ο Σάλπι κορυφή
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δεν ξερω ισως ο κοουτς μηπως για να διασκεδασει τις εντυπωσεις μην πεταξει και κανενα νεο μεσα......και οτι γινει..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”