Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
κακη γενικα η ομαδα και ο τελευταιος που φταιει ο κρεσιτς... στο 2ο ειναι πρωτο δοκαρι, στο 1ο ειναι χαμηλη, δυνατη σεντρα... κακη αμυνα απο τσιριλο και λιγοτερο απο εττο, μαλεζας καλος, φανηκε η απουσια του κονδορα στα γκολ... το κεντρο...δεν υπηρχε! ο γκαρσια μονος του δεν τα βγαζει περα, ειναι αργος και δεν μαρκαρει και γιαυτο χρειαζεται αριας η φωτακης, μπαλαφας αμυντικα-επιθετικα ΔΕΝ !
κοιταμε μπροστα
κοιταμε μπροστα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
karl έγραψε:βάλε και τη διάθεση του σπήκερ μετά το γκολ μας: έπεσε κατακόρυφα. Ξαφνικά σοβάρεψε και άρχισε να μιλάει και πιο σιγάAle3 έγραψε: Το μόνο που έλειπε ήταν και η σωστή περιγραφή με άγγλο εκφωνητή για να πω ότι είδα ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, που ατυχώς έχασα. Κορυφαία στιγμή γελειότητας του σπίκερ: φανταστικός ο κόσμος που δεν σταματά να τραγουδά, λέει τάχα μου. Απο πίσω να ακούγονται τα μεγάφωνα ξεκάθαρα στην διαπασών να προσπαθούν μπας και γεμίσουν ηχητικά τον χώρο.........
Τώρα που το λες μια φάση σταμάτησα να τον ακούω. Ναι, ναι. Ήταν όταν βάλαμε το γκολ....χμμμ. Λες να ήταν απόγονος? Βρε λες?
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Πολύ άσχημη εμφάνιση απ'όλους. Μηδέν πάθος, χάσαμε όλες τις μονομαχίες. Από κει και πέρα, κάποιοι έχουν υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες της ομάδας.Έχουμε χτυπητές αδυναμίες και θέλουμε πολύ δουλειά ακόμα. Επίσης μερικοί παίχτες μας, όσο φιλότιμοι και αν είναι, δεν έχουν το επίπεδο που χρειάζεται.Την πατήσαμε όπως η ΑΕΚ με εμάς, δηλώσεις για πρωτάθλημα όλη τη βδομάδα.Το μόνο που καταφέραμε είναι να τους ξυπνήσουμε και να τους πωρώσουμε.
Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε.Πάμε για το επόμενο παιχνίδι.Στο τέλος θα δούμε.
Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε.Πάμε για το επόμενο παιχνίδι.Στο τέλος θα δούμε.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
ετσι ειναι παιζει και αυτο το ρολο του λαος και ομαδα σηκωσαν πολυ κεφαλι και αλαζονεια και παντα ξερουμε την καταληξη οταν γινεται αυτο...
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
ΠΑΟΚ χάλια
Μπόλονι χάλια
Κουκουλάκης άψογος
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ ΚΑΜΙΑ!
Ωστόσο έκλεισα την tv χωρίς την πίκρα άλλων χρόνων, διότι ξέρω ότι ο φετινός ΠΑΟΚ είναι για πολλά και καλύτερα.
Απλά σήμερα χάσαμε ένα ματς και τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Πάμε παρακάτω.
Μπόλονι χάλια
Κουκουλάκης άψογος
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ ΚΑΜΙΑ!
Ωστόσο έκλεισα την tv χωρίς την πίκρα άλλων χρόνων, διότι ξέρω ότι ο φετινός ΠΑΟΚ είναι για πολλά και καλύτερα.
Απλά σήμερα χάσαμε ένα ματς και τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Πάμε παρακάτω.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Η τρίπλα του Κόνδορα στο Kazan θα στοιχίσει πολύ από ότι φαίνεται. Σε μία φάση καπούτ και αυτός και ο φιλότιμος μικρός που σήμερα ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να παρακολουθήσει την κάθετη κίνηση του Φουστέρ και να συμβάλει σε γρήγορο transition game. Επίσης χωρίς τον Contreras η ομάδα και φέτος έχει χτυπητή αδυναμία να βγάλει την μπάλα σωστά από την περιοχή και η απουσία του μας αναγκάζει να βλέπουμε και τον sexy Brouno να κάνει τα μαγικά του. Βέβαια τείνω να πιστέψω πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Έχουν γνώση οι φύλακες να κάνουμε όταν πρέπει δωράκια. Ελπίζω να πέφτω έξω.....
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Κρίμα γιατί μας έκανε το χατήρι η τύχη (Κοστάντζος) και προηγηθήκαμε και με γκολ από το πουθενά
Κανένα μα κανένα ατού της ομάδας δεν απέδωσε απέναντι σε μέτριο γαύρο
Ήμαστε απλά ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ απόψε
Δεν τρέχει και τίποτα, η ομάδα μας παραμένει καλή. Μόνη ανησυχία στο πως θα χειριστούμε 3 διοργανώσεις καθώς οι μασχάλες μας μοιάζουν να έχουν ταβάνι και 3 καρπούζια φαντάζουν πολλά για αυτό το ρόστερ
ΥΓ Δεν είμαι φαν του Ντάριο αλλά δε φταίει στα γκολ
Κανένα μα κανένα ατού της ομάδας δεν απέδωσε απέναντι σε μέτριο γαύρο
Ήμαστε απλά ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ απόψε
Δεν τρέχει και τίποτα, η ομάδα μας παραμένει καλή. Μόνη ανησυχία στο πως θα χειριστούμε 3 διοργανώσεις καθώς οι μασχάλες μας μοιάζουν να έχουν ταβάνι και 3 καρπούζια φαντάζουν πολλά για αυτό το ρόστερ
ΥΓ Δεν είμαι φαν του Ντάριο αλλά δε φταίει στα γκολ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Κακή εμφάνιση,μακράν η χειρότερη φέτος.Άμυνα δεν υπήρχε,ντάξει,λέγαμε θέλουμε στόπερ συνέχεια να γιατί.Τσιρίλο μηδενικό,τους έδινε τη μπάλα αυτούς
.Μαλεζάς λίγος,Έττο κακός,Λίνο πάρα πολύ μέτριος.Στο κέντρο... ρε Λάζλο,βάλε πιο νωρίς τον Βλάνταν αφού βλέπεις ο Φωτάκης δε μπορεί,να κρατήσουμε λίγο μπάλα.Παυλάρας μέτριος,ντάξει δεν είναι υπεράνθρωπος.Βιέρι πάλι κακός,είναι λιγάκι ντεφορμέ.Μπάλα δεν πήγαινε στον Κλάους τίποτα.Ένας Σάλπι υπήρχε αλλά και αυτός λίγος.Δεν μπορεί μόνος του.Καλά δεν σχολιάζω για Κρέσιτς...
ΥΓ.:Ρε παιδιά,ρε παιδιά,γίνεται κάποιος να μάθει στον Τσιρίλο πως κάνουν μπαλιές?
ΥΓ2.:Ας ελπίσουμε πως η κούλα θα πάρει χ με τον γκέι την επόμενη αγωνιστική.Αν νικήσουμε τον ΟΦΗ και όλα τα άλλα έρθουν κάπως φυσιολογικά,πατάμε πάλι κορυφή.
ΥΓ.:Ρε παιδιά,ρε παιδιά,γίνεται κάποιος να μάθει στον Τσιρίλο πως κάνουν μπαλιές?
ΥΓ2.:Ας ελπίσουμε πως η κούλα θα πάρει χ με τον γκέι την επόμενη αγωνιστική.Αν νικήσουμε τον ΟΦΗ και όλα τα άλλα έρθουν κάπως φυσιολογικά,πατάμε πάλι κορυφή.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Ωστόσο αυτό αποτελεί τρανή απόδειξη ότι όταν θέλει μπορεί και ότι όλες τις άλλες φορές ήταν απλά στημένος.Caballo Viejo έγραψε: Κουκουλάκης άψογος
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
pirate_salonica έγραψε:.Μαλεζάς λίγος
Ο Στέλιος παίζει να ήταν ο μόνος που στάθηκε όπως έπρεπε απ' όλη την αμυντική γραμμή.
Υγ Ελπίζω το πάθημα με την αλαζονική αντιμετώπιση του ματς να μας έγινε μάθημε.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
βγαλτε τον σκασμο και παιξτε μπαλα. ο ΠΑΟΚ χωρις σεμνοτητα δεν ειναι τιποτα. παρτε το χαμπαρι. οταν κανετε δηλωσεις τυπου "παμε για πρωταθλημα", "να μας φοβουνται" κτλ κτλ, η σφαλιαρα ειναι δεδομενη.
παικτες εισαστε και οχι οπαδοι.
εαν σημερα κερδιζαμε και οι 18 αυριο θα κανατε δηλωσεις. αυριο ολοι κρυμμενοι θα εισαστε.
υπομονη, σεμνοτητα, δουλεια και οτι βρεξει ας κατεβασει.
παικτες εισαστε και οχι οπαδοι.
εαν σημερα κερδιζαμε και οι 18 αυριο θα κανατε δηλωσεις. αυριο ολοι κρυμμενοι θα εισαστε.
υπομονη, σεμνοτητα, δουλεια και οτι βρεξει ας κατεβασει.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Ξεκολλατε με το κραξιμο ορισμενοι, γιατι πριν 4 ωρες ειμασταν η υπερομαδα και τωρα ολοι ειναι λιγοι... Συνεχιζουμε με το κεφαλι ψηλα, ακομα πιο σοβαροι...
ΥΓ ο Κουκουλακης ηταν παρα πολυ καλος εως αψογος... ισως επρεπε να βγαλει καρτα στον τοροσιδη, αλλα απο κει και υστερα δεν εχει κανει καποιο λαθος αν θυμαμαι καλα...
ΥΓ ο Κουκουλακης ηταν παρα πολυ καλος εως αψογος... ισως επρεπε να βγαλει καρτα στον τοροσιδη, αλλα απο κει και υστερα δεν εχει κανει καποιο λαθος αν θυμαμαι καλα...
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Eχω μια απορία Πως είναι δυνατόν ο Spadacio για δεύτερη συνεχόμενη φορα και ενώ μπαίνει αλλαγή τα τελευταία 5 λεπτά να μαζεύει κουκιά για MVP;
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Οι γιόμες δεν βγαίνουν μόνο επειδή είναι ***κέφαλος ο Τσιρίλο. Βγαίνουν και επειδή πρέπει να πάρει τη μπάλα κάποιος να κάνει παιχνίδι απο τους αμυντικούς. Και ο Μπαλάφας δεν μπορεί. Ας το καταλάβουμε. Ο Λαζάρ μπορεί και ελπίζω απο εδώ και πέρα να είναι δυνατός και να πάρει τη θέση του δίπλα στον Πάμπλο.
Προσοχή με τους χαρακτηρισμούς .
Lord_GayrosSlayer
Προσοχή με τους χαρακτηρισμούς .
Lord_GayrosSlayer
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Μακριά από εμένα κάθε διάθεση να δικαιολογήσω τις παλιές αμαρτίες του.thrix έγραψε:Ωστόσο αυτό αποτελεί τρανή απόδειξη ότι όταν θέλει μπορεί και ότι όλες τις άλλες φορές ήταν απλά στημένος.Caballo Viejo έγραψε: Κουκουλάκης άψογος
Απλά περιέγραψα αντικειμενικά (για μένα) τη σημερινή του εμφάνιση.