Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.
Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.
Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.
Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.
Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.
Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.
Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.
Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Re: Alessio Lisci
Θα συμφωνήσω 100% και απλα θα προσθέσω πως ειναι πολλά τα στοιχεία που του λείπουν σε επίπεδο εμπειριας μπροστά στις καταστάσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει σε Ελληνικό πρωτάθλημα και πραγματικότητα ΠΑΟΚ.gika έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:13 Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.
Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.
Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.
Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.
Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Αν προσθέσουμε την απειρία στην διαχείριση 2 αγώνων την εβδομάδα και πρωταθλητισμού, οι πιθανότητες είναι πραγματικά εις βάρος του.
Στο δικό μου το μυαλό πιο ρεαλιστικές επιλογές θα εμοιαζαν στο στυλ Χαραλάμπους ή Σα Πίντο παρά ο συγκεκριμένος.
Θα τον υποστηιξω όπως θα έκανα για οποιονδήποτε άνθρωπο θα καθόταν στον πάγκο της ομάδα μας, αλλά η προβλεψη μου είναι ότι δεν θα μακροημερεύσει.
Re: Alessio Lisci
Δίπλα του θα έχει Μάτος και Βιερίνια.
Επίσης πότε πρόλαβες και τον ψυχολογησες βρε Γκίκα.
Ο τύπος μπορεί να είναι ανιωθος και να μην καταλαβαίνει από πίεση. Επίσης φαίνεται να είναι φιλόδοξος , τουλάχιστον αυτό λέει η πορεία του 15 χρόνια τώρα. Είναι η ευκαιρία του.
Πριν δω συνέντευξη τύπου για να ψυχολογησω τί χαρακτήρας είναι αυτά είναι πρώιμα συμπεράσματα.
Επίσης πότε πρόλαβες και τον ψυχολογησες βρε Γκίκα.
Ο τύπος μπορεί να είναι ανιωθος και να μην καταλαβαίνει από πίεση. Επίσης φαίνεται να είναι φιλόδοξος , τουλάχιστον αυτό λέει η πορεία του 15 χρόνια τώρα. Είναι η ευκαιρία του.
Πριν δω συνέντευξη τύπου για να ψυχολογησω τί χαρακτήρας είναι αυτά είναι πρώιμα συμπεράσματα.
Re: Alessio Lisci
δεν προλαβαίνει ούτε "scusa" να πει, στην παρέλαση της 28ης
με τέτοια μουτράκια?
πού πας ρε αγοράκι μου?
με τέτοια μουτράκια?
πού πας ρε αγοράκι μου?
Re: Alessio Lisci
Είδαμε πώς πήγε το εγχείρημα με Στέφενς και Μπενίτεθ. Ο προπονηταράς με βιογραφικό θα έρθει στην Ελλαδίτσα μόνο για τα τελευταία ένσημα και για την παραλία.gika έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:13 Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6327
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8211
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Alessio Lisci
Ας ψηθούν μετά από χρόνια να κάνουν μια ανοικτή προπόνηση να δει τα τρελαμενα ΠΑΟΚΙΑ να νοιώσει λίγο
- These users thanked the author Panostas1995 for the post:
- margas
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1484
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Alessio Lisci
Καλώς τον. Εγώ δεν έχω τίποτα δυσθεώρητους στόχους. Είσοδο σε ομίλους οποιασδήποτε διοργάνωσης, σωστή στελέχωση κι εκγύμναση της ομάδας ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ολόκληρης της σεζόν, και όσο πιο κοντά στην κορυφή γίνεται. Αν τύχει και πας και κανέναν τελικό κυπέλλου καλή θα ήταν και μία κατάκτηση μιας και δεν μας περισσεύουν οι τίτλοι. Καλή αρχή. Όρεξη για δουλειά φαίνεται να υπάρχει, τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πορεία.
Re: Alessio Lisci
Μιά χαρά επιλογή είναι ο Ιταλός. Επιτέλους θα δούμε νιάτα στην 11άδα και εύχομαι το σύστημα που θα παίζει ο ΠΑΟΚ να προσαρμόζεται στον Ντέλια και όχι ο Ντέλιας στο σύστημα του προπονητή.
Έρχεται άνθρωπος με νέες ιδέες και με φιλοδοξία. Θεωρώ οτι αυτά τα δύο συστατικά είναι το μυστικό της επιτυχίας. Θα δούμε στο χορτάρι φυσικά.
Έρχεται άνθρωπος με νέες ιδέες και με φιλοδοξία. Θεωρώ οτι αυτά τα δύο συστατικά είναι το μυστικό της επιτυχίας. Θα δούμε στο χορτάρι φυσικά.
- These users thanked the author Magpies4 for the post:
- DonnieMcGrath
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4163
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Alessio Lisci
Ρώτησα ιταλούς να μου πουν για σένα
Κανείς δε σε γνωρίζει
Εύχομαι αυτό να αλλάξει γρήγορα
Καλή επιτυχία και να μακροχρονεψεις
Κανείς δε σε γνωρίζει
Εύχομαι αυτό να αλλάξει γρήγορα
Καλή επιτυχία και να μακροχρονεψεις
Re: Alessio Lisci
Αγαπητέ @gika συμφωνώ με το σκεπτικό σου. Δείχνει απαιτητικό φίλαθλο. Υπάρχουν δύο αναγνώσεις, οι οποίες είναι και οι δύο σωστές! Η μία υπαγορεύει την υπομονή ως το βασικό προσόν του ΠΑΟΚτσή και μάλιστα σε ενισχημένη δόση για τη σεζόν 2026/2027. Στηρίζεται στη λογική ότι, δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι μια αλλαγή προπονητή και δη από τον πιο πετυχημένο στην ιστορία του ΠΑΟΚ, θα φέρει οπωσδήποτε αναταράξεις στην ομάδα. Μέχρι να ισορροπήσει θα υπάρξουν απώλειες! Πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτό. Εδώ με "σταθερό κορμό" κάθε χρόνο είχαμε τις απώλειές μας, πόσο μάλλον σε αυτή τη φάση.gika έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:13 Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.
Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.
Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.
Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.
Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Η άλλη ανάγνωση τονίζει ότι, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό στον Alessio Lisci και ει δυνατόν σε καθημερινή βάση από το ασπρόμαυρο περιβάλλον, ότι εδώ είναι ΠΑΟΚ και απαιτήσεις είναι υψηλές. Έτσι θα αποδείξει ο ίδιος ότι μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του και παράλληλα από αυτό το αυξημένο κίνητρο να υπάρξει κατάσταση win-win.
Θεωρώ ότι θα πρέπει να επιστρατευθούν και οι δύο οπτικές (μαστίγιο και καρότο), προκειμένου να φανούν σημάδια προόδου στο τέλος του πρωταθλήματος και ευρωπαϊκών υποχρεώσεων.
Πραγματικά έχω περιέργεια να δω πώς θα χειριστεί τις επερχόμενες κρίσεις ο Alessio Lisci!