Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
thomkat
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:21

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από thomkat »

Κοιτάτε να γίνει καμια στραβή με Ευρώπη. Ο ΠΑΟΚ θα χάσει μία διοίκηση και η εθνική στίβου θα βρει τους μελλοντικούς Ολυμπιονίκες σε όλες τις διαδρομές, από 100αρι μέχρι μαραθώνιο...

Μαζί σου...αλλά να κυνηγήσουμε και αυτούς που τους υπογράψανε 800άρες και 700άρες και μαζί κι αυτούς που παίρναν δανεικά κι αγύριστα,αυτούς που διαχειρίστηκαν 80 μύρια και τώρα δεν έχουμε ούτε για μπύρα κουτάκι στο πάρκο,αυτούς που δεν έφτιαξαν ποτέ μπουτίκ και το εμπορικό κομμάτι,αυτούς που μας έλεγαν ότι το γήπεδο απαιτεί 1 μύριο για την άδεια της UEFA και έδιναν τη δουλειά σε κολλητούς που 2 μήνες μετά βαρούσαν κανόνι,παρ'οτι έχουμε δεί στο europa league γήπεδα ρημάδια κτλ κτλ.Αν είναι να τους κυνηγ'ησουμε όλους αυτούς δε θα μείνει κανένας...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από bane1980 »

Όλοι, και όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από guardian4 »

O Βιολιδης χρωσταει 300 000 και δεσμευτηκε θα τα επιστεψει μεχρι 30 Ιουνιου.

Δεν το ξεχναμε , και ειμαι σιγουρος ουτε εσυ.
Αυτα περι αποπληρωμης των 150 000 του κωνσταντινιδη, αλλου.

Να δωσει τα 300 000 και απο τα 300 000 να δωσετε οσα πρεπει στον Κωνσταντινιδη.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sera4 »

τι τολμησε και ξεστομισε ο ιβιτς λεει??οτι απο τα 4 χρονια τα 3,5 κανει διακανονισμους??οτι χρωστανε τα περσινα συμβολαια και χρωστανε και πριμ 2-3 χρονων πριν??

οτι στη μεσημβρια πολυ απλα δεν μπορεις να κανεις προπονηση??

που??στον ΠΑΟΚ???απαπα αποκλειεται καποιο λαθος εγινε ο ΠΑΟΚ προνοει και ειναι ενα σκαλοπατι πανω εξαιτιας των νοικοκυραιων που εχει στη διοικηση...

και τι λεει ο σβουρας εβαλε 150000 στην παε??και ο βιολιδης θελει να κανει αλλαξοκωλια με τα δικα του? :lol: :lol: :lol: :lol:

''εμεις θα λεμε μονο αληθειες'' που ελεγε και μια ψυχη βαρωντας το χερι στο τραπεζι... που ειστε ρε μαστοροι να δειτε το εργο σας...

με τα 20000 διαρκειας κανατε φαγοποτι τωρα με τα 4 χιλιαρικα(και αμα) λες να αντιστραφει το πραγμα?? :ugeek:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από slidar »

με τα 20000 διαρκειας κανατε φαγοποτι τωρα με τα 4 χιλιαρικα(και αμα) λες να αντιστραφει το πραγμα??
ΠΟΣΑ?? 4.000?? Ας ειναι κανα διχιλιαρο και ευχαριστημενοι να ειναι.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Realcon »

Έρχονται χρόνια δύσκολα...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από guardian4 »

Εχω μια απορία.

Τα χωραφια στη μεσημβρια πριν ανηκουν στον ΠΑΟΚ, σε ποιον άνηκαν?
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από lefis »

στο δημο της περιοχης.και αν δεν κανω λαθος και τωρα δεν ανοικουν στον ΠΑΟΚ αλλα έχει παραχωρηθει η χρηση..
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από guardian4 »

Δηλαδη τα χωραφια ηταν του κράτους?
Και παραμενουν του κρατους?

Ποσα στοιχησαν?(αν στοιχησαν) Γιατι ακουγεται το ποσο των τριων εκατομμυριων, και νομιζω δεν εχουμε κτισει πενταστερο ξενοδοχειο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Δηλαδή αν ακουγόταν το ποσό των 60 εκατομμυρίων ή του ενός, τι θα κάναμε; Με το "ακούγεται" ή το "άκουσα", δεν γίνεται δουλειά.
Μήπως ξέρεις πόσο ακριβώς στοιχίζει το κάθε τι στην Μεσημβρία; Οι εγκαταστάσεις, οι χλοοτάπητες, οι εξυγειάνσεις του εδάφους, οι αμοιβές των εργατων κλπ;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Μ άρεσει ρε Ζήση, που σε ζητούσαμε να πατήσεις πόδι στη σουπαλίγδα για τις τιμωρίες των ομάδων που δεν έχουν άδεια. Είχαμε ξεχάσει τον Κολομπούρδα. Τι μ@λ@κες είμαστε.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Γιατί έχουμε διοίκηση;

Έχουμε διοίκηση;

Φέτος θα κλάψουνε μανουλες και το μαρτύριο του ΠΑΟΚτση ξεκινάει απο την Ευρώπη.....!

Χωρίς παίχτες .... Με απλήρωτους παίχτες.....Ζήση......σε λυπάμαι.....!
Δωνη ......ξέρεις ΕΣΥ!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gergeo4 »

Οι αποφάσεις για τις ομάδες που δεν πήραν άδεια

Οι ομάδες που δεν πήραν άδεια μπορούν να κάνουν μέχρι 3 μεταγραφές ή ανανεώσεις (συνολικά), και να πάρουν Έλληνες παίκτες μέχρι 24 ετών. Την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου μπορούν να κάνουν μόνο μια μεταγραφή Έλληνα παίκτη

email Email
printIcon Print
Text imgPlus imgMinus

Δημοσίευση: 27 Ιουν. 2012 16:35

Μέχρι τρεις μεταγραφές ή ανανεώσεις (συνολικά και όχι 3 και 3) θα μπορούν να κάνουν οι ομάδες της Super League οι οποίες δεν αδειοδοτήθηκαν από την αρμόδια Επιτροπή της ΕΠΟ.

Αυτό ψηφίστηκε στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση που έγινε στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής το μεσημέρι της Τετάρτης (27/6).
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετά την ΕΠΟ και η Super League αποφάσισε να μην γίνει αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος. Έτσι και τη ν...


Συνοπτικά η πρόταση που πέρασε είναι πως οι ομάδες που δεν αδειοδοτήθηκαν, έχουν δικαίωμα να κάνουν συνολικά 3 μεταγραφές ή ανανεώσεις, Ελλήνων και ξένων ποδοσφαιριστών.

Μπορούν να αποκτήσουν απεριόριστο αριθμό μόνο Ελλήνων ποδοσφαιριστών μέχρι 24 χρονών, ενώ την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου θα έχουν δικαίωμα για να κάνουν 1 μεταγραφή Έλληνα ποδοσφαιριστή ανεξαρτήτου ηλικίας.

Την πρόταση αυτή ψήφισαν όλες οι ομάδες εκτός από την Skoda Ξάνθη, ενώ να θυμίσουμε πως οι ομάδες που δεν πήραν άδεια και θα πορευτούν με την παραπάνω πρόταση είναι οι: ΑΕΚ, Άρης, Πανιώνιος, ΟΦΗ, ΠΑΣ Γιάννινα και Κέρκυρα.


ΠΡΟΕΔΡΕ ΙΣΧΥΕΙ?ΓΙΑΤΙ αλλα ΕΛΕΓΕς!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από desperando »

gergeo4 έγραψε: Την πρόταση αυτή ψήφισαν όλες οι ομάδες εκτός από την Skoda Ξάνθη
ΠΡΟΕΔΡΕ ΙΣΧΥΕΙ?ΓΙΑΤΙ αλλα ΕΛΕΓΕς!
μπραβο προεδρα και εις ανωτερα,να δουμε ποσο ακομα θα ξεφτιλίσετε τον ΠΑΟΚτση?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

+1926 στον Ζήση ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”