Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Athens »

pilotos έγραψε:
Athens έγραψε:τιμες δεν αναφερθηκαν πουθενα?
Αφού δε θα πάρεις, δε σου άρεσαν

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
ενω εσυ θα παρεις..
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

η πορτοκαλι που ειχαν οι πιτσιρικαδες στις ακαδημιες σ ενα τουρνουα,
ηταν ανωτερες απο αυτην της παραλλαγης
μαλλον επηρεασε ο υιος σαββιδης
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Athens έγραψε:
pilotos έγραψε:
Athens έγραψε:τιμες δεν αναφερθηκαν πουθενα?
Αφού δε θα πάρεις, δε σου άρεσαν

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
ενω εσυ θα παρεις..
Λογαριασμό θα σου δώσω;
Άσε ρε μας ρε μόνιμη γκρίνια

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Odi »

Ηρεμήστε..
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Μια χαρά φανέλες... η ριγέ τελικά είναι πολύ καλή -αν και την φοβόμουν με 4 ρίγες-. Η παραλλαγής το ίδιο και θα πουλήσει θεωρώ παραπάνω από τις υπόλοιπες -μέχρι να βγει η επετειακή :twisted: -. Η λευκή κλασσική με την λεπτομέρεια στο γιακά.... αν κάποιος ξέρει θα ήθελα να πει αν σε αυτή στο μέρος του σήματος υπάρχει δικέφαλος σε ημιδιάφανο γυαλιστερό -σαν υδατογράφημα- όπως στης Sporting ;)
Θετικό που ο χορηγός -επιτέλους- δεν μπαίνει σε κουτάκι χαλώντας όλη την φανέλα! :mrgreen:

ΥΣ.1 Η μπουτίκ θα ξεπουλήσει... φαίνεται πως θα έχει πολύ ωραίο υλικό να προσφέρει.
ΥΣ.2 Το ότι μπλέκεται τον ΠΑΟΚ με τα πολιτικά σας πιστεύω είναι παντελώς μ@λακια... σόρρυ κιόλας. "Αριστερός" είμαι αλλά η παραλλαγής μου φαίνεται πολύ καλή και μακάρι να έπαιζαν λεφτά να τη έπαιρνα -κρατάω λεφτά για την επετειακή :mrgreen: -. Σημαίνει ότι είμαι στρατόκαυλος και "φασίστας"? Έλεος δηλαδή!
Άλλο η προσωπική άποψη στο στυλιστικό μέρος... δικαίωμα του καθενός είναι αυτό.
Και άλλο το να μπλέκουμε τα πολιτικά μας πιστεύω με την "θρησκεία" μας!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Τρί 22 Σεπ 2015, 12:00, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Απ: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

Cholomon έγραψε:Από τις πλέον καλτ και κιτς φανέλες αυτή της παραλλαγής. Θα φάμε τρελό δούλεμα.
Άσε που δε θα τους βρίσκουν οι συμπαίκτες τους έτσι πως θα είναι "παραλλαγμένοι".
Η ριγέ μια χαρά. Ευτυχώς είναι σχετικά διακριτική η διαφήμιση. Τη περίμενα μεγαλύτερη.
Γιατί μόνο εμείς έχουμε τέτοιου τύπου φανελα ?

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tad »

Επιτέλους ήρθαν οι νέες φανέλες ...

Ωραία δουλεια συνολικά ... Και πολυ καλή η παρουσίαση ...

Η ασπρόμαυρη ειναι κλασική οπως μου αρέσει ... Την φαρδιά ρίγα πάντα τη συμπαθούσα περισσότερο απο τη στενή ...
Μου αρεσει παρα πολυ οτι ειναι εφαρμοστή

Η παραλλαγή μου άρεσε παρα πολυ ... Ειναι της μόδας γενικά και θα φορεθεί παρα πολυ ...

Η άσπρη απο οτι λένε εχει ποιοτικές λεπτομέρειες που φαίνονται μόνο απο κοντα ...

Η εικόνα θα ολοκληρωθεί οπως πάντα απο κοντα πιάνοντας το πανί τους ... Σίγουρα φέτος θα αγοραστεί φανέλα - φανέλες και για τα πιτσιρίκια

Πάνω απο όλα εύχομαι να ειναι καλοτυχες τόσο σε υγεία όσο και σε αποτελέσματα !!!!
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από WestBlock4 »

ΝΑ ΞΑΝΑΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ. ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΔΩΡΟ ΤΗ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΣΤΙΣΕ 60 ΕΥΡΩ
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Πρόβλεψη...
Του χρόνου θα φύγει το εντελώς μαύρο από την πλάτη της ριγέ, για να ολοκληρωθεί , με τις ρίγες που υπάρχουν ήδη κάτω κάτω ;)

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

CCCP έγραψε:αηδια ακουγετε η φανελα απο οτι ακουω απο τον τζορμπα
Να σαι καλά αδερφέ πέθανα στα γέλια!:: :lol: :lol: :lol:
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

Εμένα μου άρεσαν παρά πολύ η ασπρόμαυρη και η παραλλαγής! Θα τις πάρω με τα όνομα ονόματα των μοντέλων που τις φορούσαν! [WINKING FACE]
Kap
Δημοσιεύσεις: 499
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 10:39

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kap »

curtis έγραψε:kap το τι ειμαι κ απο που ειμαι δεν θα στο αναλυσω και σιγουρα ουτε η δικη σου αποψη εκπροσωπει εκατομμυρια....Η ειρωνεια σε ανθρωπους που δεν γνωριζεις να λειπει.....Αν κ παλι αν λεω βγει παραλαγη φανελα ειναι κιτς περα για περα.....Εχουμε τα ωραιοτερα χρωματα κ θα τα κανουμε παραλαγη?Εκφραζω την προσωπικη μου αποψη κ δεν εχω καμια ορεξη για διαλογο.Ο καθενας λεει τη γνωμη του και θα επρεπε να ειναι σεβαστη.Καλημερα σε ολους!
Σεβαστό. Το ίδιο σου λέω. Με το ότι μπορεί να είναι, από αισθητικής πλευράς, άσχημη η φανέλα δεν θα διαφωνήσω. Ούτε εμένα μου αρέσει. Δεν είχες πει αυτό όμως. Τέλος πάντων, δεν υπάρχει καν λόγος για διάλογο. Καλημέρα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η μαύρη που φοράει ο Rodrigues είναι της προπόνησης;
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από K_geo »

ΖΑΚΕΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!

Ασπρόμαυρη έτσι και έτσι μου έκανε, αλλά δεν θα χαλαστώ κιόλας. άσε δε που αυτή μαλλον θα παει στο ανιψάκι ;)

Η λευκή κάτι μου λέει ότι θα είναι το μπεστ σέλλερ, ειδικά αν έχει υδατογράφημα. Αν όντως έχει, προσωπικά μπορεί να την τιμήσω.

όπως επίσης και η παραλλαγή που δεν είναι και άσχημη, περίμενα χειρότερα να πω την αλήθεια μιας και δεν τα παω καλα με τις καθε ειδους...παραλλαγες :) θα πάει καλά και μακάρι σε μερικά ματς να βοηθήσει ώστε να είμαστε όντως...κομάντο!!! :)

πολύ ωραία και η φόρμα του Ροντρίγκεζ. γενικά κανένα παράπονο παρα μονο το ότι ναι, και εγω θελω η ριγα πισω να μην κοβεται. αλλα οκ, μιλαμε για ρουχα, μην ξεχναμε οτι ειναι το πλεον υποκειμενικο πραγμα. αλλοι φορανε γραβατα και νομιζουν οτι τους κανει σοβαρους. :lol: :lol:

Όπως και να έχει:

Καλορίζικη και Πολυνίκης να είναι η νεα φανέλα!!!
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Το μπλουζάκι που φοράει ο Γκάρυ φαντάζομαι είναι πόλο μπλουζάκι για τις συνεντεύξεις κτλ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”