Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Taseos »

Ναι αλλα έχεις ΠΑΟΚια που νοιωθουν στην ομαδα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από slidar »

Και σήμερα αποδείχθηκε ότι αποκλειστηκαμε από ένα καφενείο..

Οι υπεύθυνοι ας κοιτάξουν.. Να μην επαναληφθεί.. Ο κόσμος έχει βαρεθεί τους ηρωικους αποκλεισμούς.. Και το ΟΥΕΦΑκι..
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

αυτος ηταν ο αγιαξ,ο αγιαξ των φιλικων,που δεν πηρε ουτε ενα
που βρηκε την ομαδα μας να εχει θαμπωθει απο το ονομα και να της δινει στην ολλανδια αλλα και στην ελλαδα στο β μερος το 70% της κατοχης

τραγικο
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25995
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από obanebane »

Παλι θα μας πηδηξουν Μανιακε,καλυτερα μακρια.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

MANIAKOS έγραψε:Ποσο παιζει να τους ξαναχουμε μπροστα μασ´
πολυ δυσκολα να βρουμε με τετοιας ποιοτητας ροστερ τον αγιαξ αλλη φορα
εδω και χωρις τον κορυφαιο τους παιχτη τους πετυχαμε και ηττηθηκαμε μεσα στην τουμπα!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Τετ 24 Αύγ 2016, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Asimos

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Asimos »

Εντάξει, αφού ο Βάνιας ξεκόλλησε από το βίτσιο παικτών της Εθνικής θα ξεκολλήσει και από το βίτσιο του ασπρόμαυρου DNA.

Αυτό σήμερα κύριοι ήταν καλή σφαλιάρα και μιλάω για τους ρομαντικούς και όχι για τους ΠΑΟΚάρχες και τα κορπόσκυλα που κονομάνε από τον ΠΑΟΚ παράπλευρα.

Γιατι και ο άλλος δεν είναι μ@λ@κ@ς να τα χώνει για το τίποτα, κάποια στιγμή θα σταματήσει και όποιες βλέψεις υπάρχουν για το κάτι παραπάνω θα μείνουνε βλέψεις.

Και γιατί να μην χώσει το πακέτο στη Ροστοφ τώρα;
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ασε θα αισθανεται τελειως χαλια ο σαββιδης!
εφυγε απο το ροστοφ παραλιγο αυτο να παρει τιτλο στην ρωσια ενω τωρα παιζει στους ομιλους

και με τον ΠΑΟΚ σπρωχνει λεφτα για να βλεπει το πτωμα του αγιαξ να εχει 70% κατοχη μεσα στην τουμπα και να φευγει με την νικη,την πρωτη και μοναδικη ολο το καλοκαιρι

χρυσος καλος ο ιβιτς,αλλα τραγικη η διαχειριση των δυο πιο κρισιμων ματς της ομαδας και ψυχολογικα και αγωνιστικα και τακτικα και οπως θες
επισης και ο σλοβακος επρεπε να κλεισει ακομα πιο εγκαιρα τις τρυπες.παιζεις τα κορυφαια σου ματς ρε φιλε στην συγχρονη ιστορια,μια λαμπρη ευκαιρια
μεγαλη πικρα
αλλα προχωρουμε,δεν αλλαζει τιποτα κλαιγοντας
μια ζωη αυτο κανουμε,κλαιμε και μοιρολογουμε,στο dna το εχει η ομαδα,ακομα και το σημα μας ειναι πενθιμο
προχωρουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Τετ 24 Αύγ 2016, 23:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ron-swanson »

Ιβαν πανε λιγο ενα χρονο στην Ροστοφ να δω κατι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pgetsos »

Taseos έγραψε:Πιθανως αφού έφαγα μπαμ για τον κλάους δεν μπορώ να ξαναφάω για τον ίδιο λόγο. Μπράβο ιβαν που δεν πήρες φορ. Έχεις το ΠΑΟΚσακι. Πιες ένα ουιςκι απόψε στην υγεία του, ιβαν. Μόνο 4 έφαγε το τσίρκο από το οποίο αποκλειστήκαμε.


Δεν ξέρω ποιος μου δε κάνει το μπαμ. Ένα ου ουίσκι και στον παληκαρο που με μπανάνες γιατί είπα ότι το ΠΑΟΚσακι μου βγάλε την ψυχή.
Πονάει πολύ το αποψινό παρά πολυ
Ναι αυτό είχες πει...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Sera4 »

ενταξει με το σαββιδη στο μακεδονια παλας πως να μην πεταξει 4 το ροστοφ?? :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

επισης κακα τα ψεμματα αυτοι συνεχιζουν την βιολα,τα λαθη
διαβαζω ιβιτς λεει μπορει να παιξει στην θεση κανιας και...σακχοφ!
θελω να παιξω λεει γρηγορα πιεστικα
αποδεκτο
με σακχοφ θα το κανεις αυτο σε εκεινη την θεση; διωχνεις κατσε,δεν κανεις αλλαγη γιατι θεωρεις κανιας σακχοφ ειναι οκ για την θεση; θα τρελαθουμε!εγω βλεπω εναμιση παιχτη εκει,κανιας και τσιμιροτς,μετα αρχιζουν ΠΑΛΙ οι αλχημειες
επισης για φορ δεν βλεπω καμια τρελα
εγω γουσταρω πολυ τον κουλουρη,λιγοτερο τον κλαους,αλλα θες φορ ολκης ρε φιλε να κανεις υπερβαση
πες καλυτερα περιμενω τα λεφτα του λουκας να παρω παιχταρα
μην μου το παιζεις σχεδον αδιαφορος!
ΠΑΛΙ τα ιδια! ελεος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Τετ 24 Αύγ 2016, 23:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Taseos »

pgetsos έγραψε:
Taseos έγραψε:Πιθανως αφού έφαγα μπαμ για τον κλάους δεν μπορώ να ξαναφάω για τον ίδιο λόγο. Μπράβο ιβαν που δεν πήρες φορ. Έχεις το ΠΑΟΚσακι. Πιες ένα ουιςκι απόψε στην υγεία του, ιβαν. Μόνο 4 έφαγε το τσίρκο από το οποίο αποκλειστήκαμε.


Δεν ξέρω ποιος μου δε κάνει το μπαμ. Ένα ου ουίσκι και στον παληκαρο που με μπανάνες γιατί είπα ότι το ΠΑΟΚσακι μου βγάλε την ψυχή.
Πονάει πολύ το αποψινό παρά πολυ
Ναι αυτό είχες πει...
ναι αυτο το ΑΜΠΑΛΟΚΛΑΟΥΣ ΠΑΟΚσακι μου βγάλε την ψυχή μπορεί και να τον σιχτιρισα. Εδω και καμία ώρες του ρίχνω και πολλά αλλα
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Taseos »

Και στην τελική 5 χρονια όλοι έφυγαν εκτός από τον βασικό φορ που ειναι εκει για να βάζει γκολ. Δεν μπορεί ας πάει στο καλό. Αμα θέλει να βλέπει ΠΑΟΚ στην κερκίδα μαζί μας
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25995
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από obanebane »

Asimos έγραψε:
Και γιατί να μην χώσει το πακέτο στη Ροστοφ τώρα;
Θυμασε τι σου ειχα γραψει μετα την απολυση του κομποσχοινακια;
Εσυ μπορεις να απαντησεις στην ερωτηση που εκανες;
Παντως για να λεμε του στραβου το δικιο ετσι οπως ειναι η χωρα σημερα,ετσι και μας παρατησει ο ιβαν (ισως και το οτι τον εχουμε απολυτη αναγκη να εχει παιξει το ρολο του σε ολες του τις αποφασεις) θα μας φαει το μαυρο σκοταδι.
Dimg4

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ροστόβ η 6η!
Η ομάδα που λίγο έλειψε να πάρει το πρωτάθλημα Ρωσίας πέρυσι, έκανε... ζημιά στα playoffs του Champions League αφήνοντας εκτός τον 4 φορές κάτοχο του τίτλου Αγιαξ. Οι Ρώσοι είχαν πάρει 1-1 στο πρώτο ματς στο Αμστερνταμ και στην έδρα τους έκαναν πάρτι. Στο πρώτο μέρος προηγήθηκαν με το Αζμούν στο 34' και στην επανάληψη μέσα σε σχεδόν 15 λεπτά έβαλαν ακόμα τρία γκολ με τους Εροκίν (50'), Νομπόα (60') και Πόλοζ (66') και μετέτρεψαν το ματς σε τρελό πάρτι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”