Ζήσης Βρύζας
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ζήσης Βρύζας
Κατάλαβαν το λάθος τους, οι λογαριασμοί τους μπέρδεψαν και ο μάνατζερ του Φιλομένο τονίζει πως ο ΠΑΟΚ προέβη στην εξόφληση των οφειλομένων. Η ανακοίνωση του Αργεντίνου.
Έπειτα από αρκετές ημέρες η απάντηση του Λούσιο Φιλομένο ήρθε μέσω του μάνατζέρ του, Χούλιο Κρουζ, ο οποίος υποστήριξε πως όλα οφείλονται σε μια μεγάλη παρεξήγηση, καθώς τα λεφτά είχαν μπει, αλλά κανείς τους δεν είχε ειδοποιηθεί... Βέβαια, από τον ΠΑΟΚ τονίζεται πως και μετά την κατάθεση είχαν γίνει προσπάθειες επικοινωνίας, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα τόσο με τον εκπρόσωπο όσο και με τον παίκτη. Ο μάνατζερ του Αργεντίνου σε ανακοίνωσή του επισημαίνει πως οι Θεσσαλονικείς προέβησαν στην εξόφληση και πως ο Φιλομένο δεν έχει πλέον τίποτα να διεκδικήσει.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών το κλαμπ του ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε δημοσίως ότι προέβη στην εξόφληση όλων τω οφειλομένων προς τον Λούσιο Φιλομένο.
Αυτές οι δηλώσεις είναι αληθινές και ο Φιλομένο έκανε λάθος λέγοντας το αντίθετο.
Αυτό που πραγματικά συνέβη ήταν πως ο Λούσιο έδωσε αριθμό λογαριασμού στην εταιρεία μου στην Ελβετία, αλλά δεν είναι προσωπικός. Αυτός είναι ο λόγος που δεν μάθαμε ποτέ πως τα χρήματα κατατέθηκαν εκεί.
Επισημαίνουμε και επιβεβαιώνουμε ξανά πως δεν έχουμε δεχθεί τηλεφωνήματα του κ. προέδρου που είπε ότι το έκανε και μπορώ να επιβεβαιώσω πως έχει όλα τα νούμερά μου, όλους τους τρόπους που θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί μας.
Από τη στιγμή που ξεκαθαρίστηκε η κατάσταση, ως νόμιμος εκπρόσωπος του Φιλομένο μπορώ να επιβεβαιώσω πως ισχύουν όλα όσα είπε ο πρόεδρος πως τα οφειλόμενα στον πελάτη μου και μένα έχουν κατατεθεί κανονικά και ο παίκτης δεν έχει τίποτα να διεκδικήσει. Στέλνω τα σέβη στην ομάδα του ΠΑΟΚ και τον πρόεδρό του. » αναφέρει η ανακοίνωση του μάνατζερ του Φιλομένου, Χούλιο Κρουζ.
Κατάλαβαν το λάθος τους
Αφού πέρασαν κάποιες ημέρες από την παρουσίαση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ όλων των στοιχείων, εκείνων που έδειχναν πως καταβλήθηκαν κανονικά σε λογαριασμό ελβετικής τράπεζας τα χρήματα, η πλευρά Φιλομένο… αποφάσισε να πάρει θέση και με την ανακοίνωσή της να δείξει πως έκανε λάθος. Η παρεξήγηση αυτή έδειξε πως η συνεννόηση μάνατζερ και ποδοσφαιριστή δεν ήταν αυτή που έπρεπε να υπάρχει, μιας και τα χρήματα είχαν τοποθετηθεί αρκετό καιρό πριν... Το gazzetta.gr είχε την υποχρέωση να παρουσιάσει την άποψη του παίκτη, αλλά και την τοποθέτηση του ΠΑΟΚ, στα λεγόμενα τόσο του Αργεντίνου ποδοσφαιριστή όσο και του μάνατζερ του.
πηγη γαζετα
τωρα αν μπορεις στειλε την συγγνωμη πισω να την βαλει στον π@το του και αν μπορεις τραβα τον στα δικαστηρια που αναρωτιοτανε πως πηρε αδεια ο ΠΑΟΚ.
Έπειτα από αρκετές ημέρες η απάντηση του Λούσιο Φιλομένο ήρθε μέσω του μάνατζέρ του, Χούλιο Κρουζ, ο οποίος υποστήριξε πως όλα οφείλονται σε μια μεγάλη παρεξήγηση, καθώς τα λεφτά είχαν μπει, αλλά κανείς τους δεν είχε ειδοποιηθεί... Βέβαια, από τον ΠΑΟΚ τονίζεται πως και μετά την κατάθεση είχαν γίνει προσπάθειες επικοινωνίας, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα τόσο με τον εκπρόσωπο όσο και με τον παίκτη. Ο μάνατζερ του Αργεντίνου σε ανακοίνωσή του επισημαίνει πως οι Θεσσαλονικείς προέβησαν στην εξόφληση και πως ο Φιλομένο δεν έχει πλέον τίποτα να διεκδικήσει.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών το κλαμπ του ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε δημοσίως ότι προέβη στην εξόφληση όλων τω οφειλομένων προς τον Λούσιο Φιλομένο.
Αυτές οι δηλώσεις είναι αληθινές και ο Φιλομένο έκανε λάθος λέγοντας το αντίθετο.
Αυτό που πραγματικά συνέβη ήταν πως ο Λούσιο έδωσε αριθμό λογαριασμού στην εταιρεία μου στην Ελβετία, αλλά δεν είναι προσωπικός. Αυτός είναι ο λόγος που δεν μάθαμε ποτέ πως τα χρήματα κατατέθηκαν εκεί.
Επισημαίνουμε και επιβεβαιώνουμε ξανά πως δεν έχουμε δεχθεί τηλεφωνήματα του κ. προέδρου που είπε ότι το έκανε και μπορώ να επιβεβαιώσω πως έχει όλα τα νούμερά μου, όλους τους τρόπους που θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί μας.
Από τη στιγμή που ξεκαθαρίστηκε η κατάσταση, ως νόμιμος εκπρόσωπος του Φιλομένο μπορώ να επιβεβαιώσω πως ισχύουν όλα όσα είπε ο πρόεδρος πως τα οφειλόμενα στον πελάτη μου και μένα έχουν κατατεθεί κανονικά και ο παίκτης δεν έχει τίποτα να διεκδικήσει. Στέλνω τα σέβη στην ομάδα του ΠΑΟΚ και τον πρόεδρό του. » αναφέρει η ανακοίνωση του μάνατζερ του Φιλομένου, Χούλιο Κρουζ.
Κατάλαβαν το λάθος τους
Αφού πέρασαν κάποιες ημέρες από την παρουσίαση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ όλων των στοιχείων, εκείνων που έδειχναν πως καταβλήθηκαν κανονικά σε λογαριασμό ελβετικής τράπεζας τα χρήματα, η πλευρά Φιλομένο… αποφάσισε να πάρει θέση και με την ανακοίνωσή της να δείξει πως έκανε λάθος. Η παρεξήγηση αυτή έδειξε πως η συνεννόηση μάνατζερ και ποδοσφαιριστή δεν ήταν αυτή που έπρεπε να υπάρχει, μιας και τα χρήματα είχαν τοποθετηθεί αρκετό καιρό πριν... Το gazzetta.gr είχε την υποχρέωση να παρουσιάσει την άποψη του παίκτη, αλλά και την τοποθέτηση του ΠΑΟΚ, στα λεγόμενα τόσο του Αργεντίνου ποδοσφαιριστή όσο και του μάνατζερ του.
πηγη γαζετα
τωρα αν μπορεις στειλε την συγγνωμη πισω να την βαλει στον π@το του και αν μπορεις τραβα τον στα δικαστηρια που αναρωτιοτανε πως πηρε αδεια ο ΠΑΟΚ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Για την κατασταση με τους ΑΡΔ, φερεις και εσυ ευθηνη, που δεν τους κοβεις την αλληλοεπικοινωνια με την Τουμπα και γενικα να κοψεις τη σχεση διοικησης με ΑΡΔ.
Αυτο το τσιρκο πρεπει να σταματησει. Μας κοροιδευεται μεσ τα ματια μας με αυτο τον τροπο.
Μη περιμενεις να παρει ο κοσμος διαρκειας με τετοιες τακτικες.
Ακους εκει να λεει ο αλλος οτι μας βγαζει και τσ.λ.
Και πουλαει και τρελα οτι τον ζηλευουμε.
Και δεν ειναι μονο αυτος, αλλα ολοκληρη η "παρεα".
Επισης Ζηση ΜΗΝ και δε βαλεις βετο να περασουν τα μετρα που θελουν τα χανουμοσκουληκα. Ουτε που να το κεφτεσε οτι και να πουν. Να βάλουν στον κ0λ0 τους τους τωρα τις μεταγραφες των 3 εκατομυριων που μας επριζαν τα @@ για την υπερομαδα τους,
Αυτο το τσιρκο πρεπει να σταματησει. Μας κοροιδευεται μεσ τα ματια μας με αυτο τον τροπο.
Μη περιμενεις να παρει ο κοσμος διαρκειας με τετοιες τακτικες.
Ακους εκει να λεει ο αλλος οτι μας βγαζει και τσ.λ.
Και πουλαει και τρελα οτι τον ζηλευουμε.
Και δεν ειναι μονο αυτος, αλλα ολοκληρη η "παρεα".
Επισης Ζηση ΜΗΝ και δε βαλεις βετο να περασουν τα μετρα που θελουν τα χανουμοσκουληκα. Ουτε που να το κεφτεσε οτι και να πουν. Να βάλουν στον κ0λ0 τους τους τωρα τις μεταγραφες των 3 εκατομυριων που μας επριζαν τα @@ για την υπερομαδα τους,
Ζήσης Βρύζας
Ρε guardian ασε το δασκαλιστικο ύφος "Ζήση μην τυχόν κανεις εκείνο η το άλλο " μεγάλο παιδι ειναι καταλαβαίνει δεν ειναι σωστο να φαινετε γιατι έτσι φαινετε ότι τον απειλείς ......πες την άποψη σου και ασε τις εκφράσεις του στυλ " μην τυχόν" και "πρόσεχε καλα " κλπ. εγω πήρα διαρκειας χωρίς να τα ζητήσω αυτα προκαταβολικά έκανα κακο ;
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν τα λεω με δασκαλιστκο υφος.
Τα γραφω γιατι θα παει σε 30 μερες η ληξη των διαρκειας και θα αναρωτιουνται τι εγινε και κοψαμε τοσα λιγα.
Και δεν ειναι η κριση. Γιατι Ιταλια πηγαμε 6000.και Αγγλια αλλες 5000.
Επισης τα θεματα που εθιξα δεν ειναι οικονομικα-διοικητικα, αλλα ηθικα οποτε εχω καθε δικαιωμα να τα τονιζω οσο θελω.Αν και ειναι ευκολως εννοουμενα. Και αυτα δεν ειναι δικη μου θεση αλλα ΟΛΩΝ των οπαδων του ΠΑΟΚ, και οταν λεμε ΟΛΩΝ εννουμε ΟΛΩΝ.
Υ.Γ και ο τ?εος προεδρος μεγαλο παιδι ηταν, και μια χαρα τα σκ@τωσε.
Τα γραφω γιατι θα παει σε 30 μερες η ληξη των διαρκειας και θα αναρωτιουνται τι εγινε και κοψαμε τοσα λιγα.
Και δεν ειναι η κριση. Γιατι Ιταλια πηγαμε 6000.και Αγγλια αλλες 5000.
Επισης τα θεματα που εθιξα δεν ειναι οικονομικα-διοικητικα, αλλα ηθικα οποτε εχω καθε δικαιωμα να τα τονιζω οσο θελω.Αν και ειναι ευκολως εννοουμενα. Και αυτα δεν ειναι δικη μου θεση αλλα ΟΛΩΝ των οπαδων του ΠΑΟΚ, και οταν λεμε ΟΛΩΝ εννουμε ΟΛΩΝ.
Υ.Γ και ο τ?εος προεδρος μεγαλο παιδι ηταν, και μια χαρα τα σκ@τωσε.
Re: Ζήσης Βρύζας
όταν λες όλων και εννοείς όλων έχεις καμια εξουσιοδότηση από τον κόσμο του ΠΑΟΚ σε έχει βάλει κανένας να μιλάς εξ ονόματος όλων των ΠΑΟΚτσήδων.εξέφραζε σε παρακαλώ την άποψή σου και άσε όλους τους υπόλοιπους να εκφράζουν την δική τους και που ξέρεις μπορεί και να μην συμφωνούν με τη δική σου.
Re: Ζήσης Βρύζας
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=19220eorptol έγραψε:Ρε guardian ασε το δασκαλιστικο ύφος "Ζήση μην τυχόν κανεις εκείνο η το άλλο " μεγάλο παιδι ειναι καταλαβαίνει δεν ειναι σωστο να φαινετε γιατι έτσι φαινετε ότι τον απειλείς ......πες την άποψη σου και ασε τις εκφράσεις του στυλ " μην τυχόν" και "πρόσεχε καλα " κλπ. εγω πήρα διαρκειας χωρίς να τα ζητήσω αυτα προκαταβολικά έκανα κακο ;
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Οι πιο δύσκολες περιπτώσεις
Ο χρόνος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για να ετοιμαστεί όσον αφορά τον έλεγχο Ιουνίου από την UEFA μειώνεται. Γι’ αυτό και από αύριο αρχίζουν οι πρώτες και… θεωρητικά πιο δύσκολες επαφές.
Μέσα από το PAOK24 έχετε ενημερωθεί για τον μεγάλο πονοκέφαλο αυτής της περιόδου στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αυτός δεν είναι άλλος από τους νέους διακανονισμούς που πρέπει να γίνουν για υποχρεώσεις μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
Σε αυτή την φάση, πιο εύκολες θεωρούνται οι υποχρεώσεις των παικτών που συνεχίζουν στην ομάδα. Ο λόγος είναι ευνόητος, αφού όλοι οι ποδοσφαιριστές θέλουν να παίξουν στην Ευρώπη και ξέρουν ότι πρέπει να κάνουν λίγη ακόμη υπομονή ώστε να πάρουν τα δεδουλευμένα. Τα οποία ξέρουν ότι θα πάρουν 100%.
Λίγο πιο δύσκολες είναι οι υποθέσεις παικτών που δεν συνεχίζουν στον ΠΑΟΚ. Εκεί έχει αποφασιστεί να ασχοληθούν από κοινού Βρύζας και Γεωργιάδης. Πρόκειται για παίκτες που έχουν φύγει ή φεύγουν αυτό το καλοκαίρι και πρέπει να δεχθούν άλλη μία παράσταση για να πάρουν τα χρήματά τους. Πόσο δύσκολο είναι αυτό φανερώνεται και από το ότι κάποιοι εξ’ αυτών για το συμβόλαιο της σεζόν 2011-2012 δεν πήραν καθόλου χρήματα!!
Από αύριο ξεκινούν αυτά τα ραντεβού με παίκτες ή μάνατζερ ή δικηγόρους και με μία σχετική αισιοδοξία ότι γι’ ακόμη μία φορά θα υπάρξει κατανόηση απέναντι στην ομάδα.
----------------------
Μερικοι συνηθιζουν ακομα να αγαπανε ζαγορακη και να πετουν σποντες για βρυζα. Αν θυμαμαι καλα ηταν και καποιος ζαγορακης στην παε...αρα η ευθυνη για αυτο το τραγικο νεο την εχουν και οι 2 αυτοι ΠΑΟΚτσηδες...
Γιατι περνανε αυτα σαν ψιλα γραμματα? Γιατι κυριε εορπτολ? Γιατι κυριε?
Re: Ζήσης Βρύζας
Με συγχωρεις , με τι διαφωνεις? , οτι δεν πρεπει να βαλει βετο στο χανουμι και στον ρουλη για μεταγραφες?lefis έγραψε:όταν λες όλων και εννοείς όλων έχεις καμια εξουσιοδότηση από τον κόσμο του ΠΑΟΚ σε έχει βάλει κανένας να μιλάς εξ ονόματος όλων των ΠΑΟΚτσήδων.εξέφραζε σε παρακαλώ την άποψή σου και άσε όλους τους υπόλοιπους να εκφράζουν την δική τους και που ξέρεις μπορεί και να μην συμφωνούν με τη δική σου.
Ή για το αν πρεπει να κοψει τις γραμμες προς ΑΡΔ, για να παιρνουν μηνυματα στον κοσμο και να ροκανιζουν προπονητες παικτες και τα λοιπα.
Ασφαλως και δεν εχω εξουσιοδοτηση, αυτα ειναι αυκολως εννουμενα, δεν εξεφρασα κατι που δεν θα το ηθελε ο οποιοσδηποτε.
Εκτος αν εσυ θελεις.
Re: Ζήσης Βρύζας
Γκάρντιαν, ο Λέφις ήταν σαφής και μην πουλάς τρέλα. Από αυτή έχουμε όλοι και κερνάμε κιόλας.
Εξέφραζε τις δικές σου απόψεις και μην χρησιμοποιείς φράσεις του στυλ "εκφράζω όλους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ".
Δεν εκφράζεις τίποτα παραπάνω από τον εαυτό σου.
Εξέφραζε τις δικές σου απόψεις και μην χρησιμοποιείς φράσεις του στυλ "εκφράζω όλους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ".
Δεν εκφράζεις τίποτα παραπάνω από τον εαυτό σου.
Re: Ζήσης Βρύζας
ακριβως αυτο μπορει να συμφωνω με κάποια ή με όλα απο αυτά που γράφεις αλλα ο καθένας μιλάει μονο για τον εαυτό του.
Re: Ζήσης Βρύζας
Αν καποιος δε θελει να φαει βετο η κουλα και ο ρουλης δεν φταιω εγω, και εχει ψυχολογικα προβληματα.
Ωστοσο χαιρομαι που δεν βρεθηκε καποιος που να στηριζει το παραπανω.
Δεν ειπα οτι μιλαω παντα εκ μερους των οπαδων του ΠΑΟΚ.
Ειπα οτι το συγκεκρημενο εγχειρημα εκφραζει όλους τους οπαδους του ΠΑΟΚ.
Δε μπορω να καταλαβω τι συζηταμε.
Ειναι αυτονοητο οτι τους εκφραζει ολους αυτο το πραμα.
Λες και συζηταμε αν θελουμε να παρει ο ΠΑΟΚ πρωταθλημα ή οχι.
Ωστοσο χαιρομαι που δεν βρεθηκε καποιος που να στηριζει το παραπανω.
Δεν ειπα οτι μιλαω παντα εκ μερους των οπαδων του ΠΑΟΚ.
Ειπα οτι το συγκεκρημενο εγχειρημα εκφραζει όλους τους οπαδους του ΠΑΟΚ.
Δε μπορω να καταλαβω τι συζηταμε.
Ειναι αυτονοητο οτι τους εκφραζει ολους αυτο το πραμα.
Λες και συζηταμε αν θελουμε να παρει ο ΠΑΟΚ πρωταθλημα ή οχι.
Re: Ζήσης Βρύζας
σε διαβεβαιω πως ψυχολογικα προβλήματα δεν έχω και δεν θέλω να φάει βέτο η αεκ και ο ρούλης και ξέρεις γιατί δεν θέλω? γιατί δεν είναι εφικτό να φάνε βέτο γιατί η απόφαση θα ληφθεί με πλειοψηφία οπότε δεν μπορεί να ασκήσει βέτο.
Re: Ζήσης Βρύζας
Στο σωστό τόπικ, όχι στου Τουρσουνίδη....
Έχουμε σαν ΠΑΟΚ τόσα χρήματα για να έχουμε κάποιον να εκφράζει τις θέσεις της ΠΑΕ?
Δηλ ο Πρόεδρος τι σκατά θα κάνει ?
Άμα είναι να βρούμε κάποια θέση για να μπει και ο Τουρσουνίδης στην ΠΑΕ, βάλτον στις ακαδημίες, εκεί πιο πολλά θα προσφέρει...
Τώρα στην επικοινωνιακή πολιτική ο Τουρσουνίδης?
Τι θα κάνει δηλ θα βγει να μιλήσει και θα αυξηθούν τα διαρκείας ή θα έρθουν και άλλες χορηγίες?
Μόνοι μας ξεφτιλιζόμαστε, έλεος...δεν το καταλαβαίνετε?
Και για να προλάβω κάποιους μπαγλαμάδες (δεν αναφέρομαι στο σαιτ και στο φόρουμ), είδες Ζ.Βρύζα κενό στο επικοινωνιακό κομμάτι..?
Βάλε μια αγγελία όπως έκανες με τον εμπορικό διευθυντή και διάλεξε τον άνθρωπο με το ανάλογο βιογραφικό και μόρφωση...
Έχει ένα σωρό...κόσμο άνεργο με πολλά προσόντα...!
Ποιος θα σου πει τίποτα?
Αλλά είπαμε, εγώ κάνω πόλεμο στον Βρύζα με αυτά που γράφω στην κεντρική ή εδώ ...και η βλακεία χτυπάει κόκκινο..
Έχουμε σαν ΠΑΟΚ τόσα χρήματα για να έχουμε κάποιον να εκφράζει τις θέσεις της ΠΑΕ?
Δηλ ο Πρόεδρος τι σκατά θα κάνει ?
Άμα είναι να βρούμε κάποια θέση για να μπει και ο Τουρσουνίδης στην ΠΑΕ, βάλτον στις ακαδημίες, εκεί πιο πολλά θα προσφέρει...
Τώρα στην επικοινωνιακή πολιτική ο Τουρσουνίδης?
Τι θα κάνει δηλ θα βγει να μιλήσει και θα αυξηθούν τα διαρκείας ή θα έρθουν και άλλες χορηγίες?
Μόνοι μας ξεφτιλιζόμαστε, έλεος...δεν το καταλαβαίνετε?
Και για να προλάβω κάποιους μπαγλαμάδες (δεν αναφέρομαι στο σαιτ και στο φόρουμ), είδες Ζ.Βρύζα κενό στο επικοινωνιακό κομμάτι..?
Βάλε μια αγγελία όπως έκανες με τον εμπορικό διευθυντή και διάλεξε τον άνθρωπο με το ανάλογο βιογραφικό και μόρφωση...
Έχει ένα σωρό...κόσμο άνεργο με πολλά προσόντα...!
Ποιος θα σου πει τίποτα?
Αλλά είπαμε, εγώ κάνω πόλεμο στον Βρύζα με αυτά που γράφω στην κεντρική ή εδώ ...και η βλακεία χτυπάει κόκκινο..
Re: Ζήσης Βρύζας
Να βολεύουμε τα φιλαράκια και τους γνωστούς.
Γνωστές οι τακτικές.
Χίλια δίκια έχεις .....τόσοι άνεργοι.....και έβαλε τον Τουρδουνίδη μετα δέκα πτυχία στα media.
Ήμαρτον.....!!
Γνωστές οι τακτικές.
Χίλια δίκια έχεις .....τόσοι άνεργοι.....και έβαλε τον Τουρδουνίδη μετα δέκα πτυχία στα media.
Ήμαρτον.....!!